Goedemorgen meiden! Zo, laat ook maar weer eens wat horen van mijn kant ... Afgelopen donderdag m'n oma begraven, en ik moet zeggen: ze heeft een prachtig, waardig afscheid gekregen! Heel emotioneel en ontroerend, maar het is goed zo... Oma heeft geen pijn meer en dat is me heel wat waard.... Verder gaat alles prima hier hoor! De beeb beweegt lekker en gisteren heb ik dan eindelijk m'n laatste werkdag gehad ! Wat een heerlijk gevoel zeg! Pas in januari weer aan de slag! Nu alleen nog maar lekker genieten van en toeleven naar ons wonder! Marieke: Welkom hier! Veel plezier op de braderie Blub: Jammer dat je eerder moest stoppen dan gehoopt joh! Maar ja, je weet waar je 't voor doet! Alles voor je meisje! Symoen: Lekker geslapen je eerste nachtje in jullie nieuwe huis? Susan: Klinkt lekker zeg! Zo'n stoel! Liz: Sterkte meis, hoe is 't nu met je? Maria: Bereid je voor op een làààànge mail strakkies Verder ben ik 't ff kwijt allemaal kwijt geloof ik .... Kom straks nog wel ff spieken !
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST 18 augustus Symoen: gyn 19 augustus Kus: controle vk + antiD spuit 20 augustus Jody: vk, Rolia: vk 21 augustus Kus: groeiecho 30 weken 22 augustus vke: echo,Kibi: 34w controle gyn. 19.30u, Tzm: vk 25 augustus Mieni: controle gyn., Ellen1984: controle gyn. 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Marije Zena Timzijnmama Jody Butterfly Lin83 Joli Blub Semmi Mariek Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus) Ischa: 25 augustus Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mariaatje: 2 september (6 wkn van te voren tot die tijd 50% werken) Mieni: september (6 weken van te voren) Chris81: 5 september (6 weken van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Hier wel de weegschaal.. sta onder behandeling van de gyn.. Ik vind het echt verschrikkelijk.. De gyn kijkt er ook echt zo naar alsof ze een koe aan het verhandelen is. Zo van: "eens even kijken hoeveel er nu weer bijzit". Geeft me altijd een heel naar gevoel. Ik bedoel, ik ben zwanger, ik MAG aankomen. (liever niet hoor, begrijp me niet verkeerd). Ik heb best wel last van overgewicht wat dus ook een risico zou kunnen zijn voor de zwangerschap ed. Maar tot nu toe gaat alles goed. In het begin van de zwangerschap ben ik 12 kilo afgevallen en sindsdien nog maar 6 kilo aangekomen.. Eigenlijk sta ik dus nog steeds in de min en ik ben nu al 30,5 week zwanger. Ik vind het netjes. D) Jammer alleen dat de gyn er altijd het slechtste van denkt. In het begin zei ze dus dat ik helemaal niet mocht aankomen.. Dus ik had echt iets van: pardon?! Hoe wil ik dat gaan doen dan?!?! En ja, alle extra risico's. Hoge bloeddruk, zwangerschapssuiker etc etc. Daar zou ik ook wel last van gaan krijgen. Dus we gooien er de een na de andere test tegenaan. Eenmaal heb ik een bizar hoge bloeddruk gehad maar gelukkig is die al weer aan te zakken en mijn suikerspiegel is PERFECT! Jammer vind ik alleen wel dat ik als een medisch risico wordt gezien in het ziekenhuis. Het zal voor hun vast wel gebaseerd zijn op eerdere gevallen maar toch is het vervelend. Gelukkig gaat alles goed met de baby. Hij is precies gemiddeld. En met mij gaat het op de BI na ook goed. Maar BI kan iedereen overkomen. Niet alleen specifiek ik... Sorry voor het lange verhaal maar ik dacht, ik typ het eens van me af..
Zo ik lees net op de www.oktobermama2008.hyves.nl dat de 1e oktober baby is geboren met 30 weken zwangerschap op 5 augustus! Om 23.23 uur is Marley geboren en ze liet zichgelijk horen. Ze had een apgar score van 6 en 8. Dus dat was aardig goed wat ik begrepen heb. Ze woog 1060 gram en was 34 cm. Moeder en dochter liggen nu in het AMC in Amsterdam op de neonatologie.
Goedemorgen allemaal, Goh, de eerste oktoberbaby geboren. Hier alweer 31weken Ik kan de nachten gelukkig nog goed door brengen, ik slaap als een roosje. Mij hebben ze ook nog geen ene keer gewogen niet bij vk en niet bij de gyn. Gelukkig maar. Laatst had ik mij gewogen en was ik al 12kilo bij gekomen Sindsdien niet meer gewogen. Maar ja, het hoort erbij. Nog 1week werken en dan 3weken vakantie ben er echt aan toe. En dan nog 1week werken en dan ga ik met verlof. Het schiet nu allemaal lekker op voor ons allemaal, het einde komt in zicht. Iedereen een fijne zondag. Groetjes Audrey
Zo...heftig! fijn dat alles nu goed is en laat het alsjeblieft zo blijven!Ga daar gelijk ff bijlezen!
Jeetje, de allereerste oktober baby! Hopen dat alles goed mag blijven gaan met de kleine meid. Hier is ook alles goed, heb vorige week 1e zw gym gehad, haha volgens mij ben ik daar iets te nuchter voor maar hebben wel een gezellige groep van 9 meiden. Ben wel de jongste maar had ook niet anders verwacht eigelijk. Bij ons weegt de v.k. iedere keer, en ook moet ik iedere keer urine meenemen wordt dan gekeken naar suiker en eiwit. Wel apart dat dat overal anders is, zal wel te maken hebben met de regio waarin je woont.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST 18 augustus Symoen: gyn 19 augustus Kus: controle vk + antiD spuit 20 augustus Jody: vk, Rolia: vk 21 augustus Kus: groeiecho 30 weken 22 augustus vke: echo,Kibi: 34w controle gyn. 19.30u, Tzm: vk 25 augustus Mieni: controle gyn., Ellen1984: controle gyn. 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Marije Zena Timzijnmama Jody Butterfly Lin83 Joli Blub Semmi Mariek Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus) Ischa: 25 augustus Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren tot die tijd 50% werken) Mieni: 2 september (6 weken van te voren) Chris81: 5 september (6 weken van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Joli,ik heb echt heerlijk geslapen,we hebben nu voor het eerst roluiken en dan slaap je echt als een trein zeg! Zo de eerste oktober baby geboren,ik hoop voor Martine en Stanley dat alles goed mag blijven gaan.Is toch wel spannend. Zo heb net ook weer heerlijk geslapen,moet echt even bijtanken. Ik ben de laatste controle bij de gyn op 18 juli voor het eerst gewogen.Nu moet ik morgen weer,ben benieuwd of ik dan weer word gewogen. groeten Simone
Ischa,ja op voorhand dan maar mamajanneke dat is idd een flink gewicht goed zoooo allwoman prachtige foto's, vind niet dat je een negerinnekont hebt je kont is goed zo Susanna idd super wat ze allemaal kunnen nu in ziekenhuizen hoop maar dat als mijn kleine meis toch te vroeg moest komen dat het ze hier ook lukt zou er echt nie toverkomen denk ik Norway je overwerkt je toch nie he Lin83 super een jongen MariekeS81 welkom en ja ik word bij elke controle gewogen... Zico, ik hoop dat je ondanks het weer toch genoeg kan genieten van je vakantie xx Blub, ik hoop dat je toch genoeg kan rusten ondanks je een workaholic bent, het is voor een goed doel he Joli, ik vind het goed voor je dat je er rust bij hebt kunnen vinden dat ze een goed mooi waardig afscheid heeft gehad Mieni, ik hoop dat alles goed blijft gaan met de oktoberbaby ik ben zelf nu ongeveer zo ver... en ze weegt 1200gram en was ok iets in de 30 centimeter de laatste keer het doet me toch iets dat ik misschien een beetje geruster mag zijn... heb altijd bang momenteel dat als ze komt er vanalles mis zou zijn :'( zo... verder enkele slapeloze nachten gehad door een combinatie van tandpijn en hoofdpijn... lig wel al al die dagen plat dus zou normaal goed moeten zijn voor men kleine meid verder heb ik hier weinig te melden... ik kom straks of morgen nog wel eens piepen dikke zoenen xx
Jeetje de allereerste oktoberbaby, ik hoop echt dat alles goed blijft gaan voor de kleine meid en haar ouders. Meiden, ik ga vanaf morgen met mijn man en dochter een midweekje weg naar Duitsland. Dus tot vrijdag en niet teveel schrijven hoor
Goh, de eerste oktoberbaby, hoop dat t allemaal goed blijft gaan! Tam, veel plezier in Duitsland en hopelijk lekker weer! Blub, verstandig meid! Verder ben ik het volledig kwijt, hahahaha, lijkt alleen maar erger te worden die zw. dementie! Ik heb een drukke dag achter de rug. Vanmorgen met hubbie mee geweest naar de tattooshop, de boel moest bijgewerkt worden en een tattoo is uitgebreidt. Vind het echt super mooi geworden. En daarna aan de slag gegaan met de muurschildering. Hij is bijna klaar, moet alleen nog de rand afwerken, maar daarvoor moet alles droog zijn, dus even wachten nog. Goed nieuws trouwens, mijn mannie heeft een nieuwe baan! Ik ben zo happy, regelmatig werken, auto van de zaak en meer salaris dan nu. Geweldig! Ben ook echt trots op hem, hij heeft helaas als kind weinig kansen gekregen en daardoor helemaal geen diploma's. Nu gaat ie een HBO-functie vervullen. Kan die makkelijk, maar dat ie ook anderen heeft kunnen overtuigen. Geweldig!
jeetje de eerste oktober baby al,Martine gefeliciteerd en hoop dat het goed blijft gaan met de kleine meid! Ik word elke keer gewogen en vanaf 24 elke keer urine meenemen.Vorige week pretecho gehad en we krijgen tot me grote verbazing een dochter.Ze woog toen al 1500 gram,lekker meid dus!Zal ook eens gaan proberen vaker te posten hier!
MariekeS, ik plas gewoon ter plekke in een potje, die liggen al klaar hier in de plee Ze checken je urine op proteine om te kijken of je zwangerschapsvergiftiging hebt en idd ook op blaasontsteking. Je hebt wellicht gezien dat ik in de VS woon en dit is routine hier. Mieni ik dacht al dat je hier weinig te vinden ben de laatste tijd, maar als je bekaf bent heb je gewoon geen zin. Punt uit. Blub ik ben het wel met je eens over dat gewicht checken. Niet alleen omdat vrouwen soms te veel aankomen maar ook zoals ik, niet zo veel aankomen. Ik ben blij dat het goed in de gaten wordt gehouden. Joli, ik leefde in de tijd dat mijn oma overleed in een soort roes, heel apart. Hoe gaat het met je nestje?! Tamara veel plezier in Duitsland! Liz alles komt in orde met Amy meid! Simone heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! Kun jij wel gebruiken dacht ik zo. Zena tuurlijk ben je trots! Van harte met je man zijn nieuwe baan! Ik hoop dat ie het naar zijn zin krijgt. Vandaag om nieuwe gordijnen uit voor de babykamer. Last minute decision. Op zondag zijn de 'malls' hier altijd open. Hopelijk komen die gordijnen ook nog voordat de baby er is. De eerste oktober baby alweer! Wow! Ik moet zeggen dat ik nauwelijks nog op de baby Hyve kom, af en toe kijken, maar schrijven doe ik alleen hier. Gaat al genoeg tijd in zitten
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST 18 augustus Symoen: gyn 19 augustus Kus: controle vk + antiD spuit 20 augustus Jody: vk, Rolia: vk 21 augustus Kus: groeiecho 30 weken 22 augustus vke: echo,Kibi: 34w controle gyn. 19.30u, Tzm: vk 25 augustus Mieni: controle gyn., Ellen1984: controle gyn. 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Marije Zena Timzijnmama Jody Butterfly Lin83 Joli Blub Semmi Mariek Mariaatje: Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus) Ischa: 25 augustus Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mieni: 2 september (6 weken van te voren) Chris81: 5 september (6 weken van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
zo joh, de eerste oktoberbaby al! Heftig hoor, is even schrikken! Maar gelukkig dat alles nu goed gaat en hopen dat het goed mag blijven gaan! Zena, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je vriend! fijn is dat dat ie ondanks geen diploma's toch een goede baan krijgt! Ik vind ook dat als je geen diploma hebt, dat dan niet betekend dat je het niet kan! dat er iemand is die hem de kans wilt geven! Wat betreft wegen, ik moet me iedere controle bij de vk wegen, maar urine heb ik alleen de eerste of tweede keer in hoeven leveren, vind het niet erg dat ik steeds gewogen word, ik doe het thuis ook iedere maandag, zo weet ik precies wat er aankomt en in welk tempo en kan ik me voorbereiden op wat er straks allemaal af moet...pffff. nu al 13 kilo! De kleine ligt trouwens met zijn hoofdje steeds tegen mijn ribben aan en schopjes voel ik echt van onderen. Meer meiden die het zo voelen? Verder weet ik het ff niet meer, ik ga weer op de bank hangen, heb vandaag een luie dag ingeschakeld, HEERLIJK!