Nony ja ik snap het volkomen. Voorzichtigheid geboden de eerste 3 maanden. Cootje het is hier 6 uur vroeger, op dit momen is het hier 11.45 ochtends.
Hoi Cootje, Ik zit eigelijk met hetzelfde probleem. Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek, en weet ook nog niet zo goed wat ikmoet doen, wel of niet vertellen. Ook omdat er veel bekenden werken (heb er eerder gewerkt) en mijn vriendin.Ik zil liever dat ze het van mij hoort dan via via. Zelf denk ik altijd eerlijkheid duurt het langst... Dus zal het waarschijnlijk aan het einde van het gesprek wel aangeven. Ben jij er al over uit?
@ Alle lieve berichtjes, Lieve meiden, ben vanochtend bij de HA geweest, weer een negatieve test.. en vanmiddag om 13 uur is de miskraam doorgezet. Heb dus de hele middag dubbel gelegen van de pijn op de bank... Voor mij dus geen oktober baby... jammer... vond het erg gezellig zo met jullie. Hopelijk komen jullie de zwangerschap zorgeloos door en krijgen jullie wolkjes van baby's. En ik ga er vanuit dat wij dat ook wel krijgen... alleen niet tegelijk met jullie! Bedankt voor jullie steun en haal mij dus maar van de lijst. xxx
Nicole hele dikke knuffel meis,wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies!
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 7. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10.Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 12. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 13. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 14.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER 15.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 16.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 17. Maka123...1ste kindje 6 OKTOBER 18. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 19.Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 20. satyra...28 jaar... 7 OKTOBER 21.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 22. Fofo....31 jaar...1ste kindje 23. Lenah....26 jaar 24. Jessica1981 25. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 26. Baby25 8 OKTOBER 27.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 28. Eef76....31 jaar 29. MsRoxy 9 OKTOBER 30. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 31. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 32. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 33. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 10 OKTOBER 34. Kikiko 35. jimmy...24jaar 36. shelde....25 jaar...2e kindje 11 OKTOBER 37. Ischa....31 jaar 38. Joli.... 27 jaar 12 OKTOBER 39. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 40.Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongetje 41.nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 42.gerda 1975...32jaar... 43.Ellen1984...23 jaar... 13 OKTOBER 44. Muffie...24 jaar...1ste kindje 45.Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 46. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf weer een jongen 14 OKTOBER 47. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 18 OKTOBER 48. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 49. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 19 OKTOBER 50. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 51.Norway...26 jaar... 23 OKTOBER 52.blub76..... AFSPRAKENLIJST Gerlinde: 11 feb 1e echo Truus1980: 12 feb intake vk zena: 12 feb 1e echo gyn ppa: 13 feb nony: 14 feb mupkuh: 18 feb 1e echo steffy: 19 feb gyn Sjannie: 20 feb Jennefer: 20 feb tam27: 21 feb 1e echo kibi: 21 feb mariaatje: 25 feb 1e echo Tweety: 25 feb intake vk kimmetjehier: 25 feb 1e echo Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo joli: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo ischa31: 28 feb zico: 28 feb gyn Gerlinde: 3 maart 2e echo Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 1e echo tam27: 6 maart intake vk Wiets: 11 maart 1e afspraak Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 2e controle + intake gyn Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting Audrey23: 21 maart 1e controle VK
@Nicole78: Meid heel veel sterkte gewenst om dit een plaatsje te geven en ik hoop en duim voor je dat ook jij dit jaar nog een wolk van een baby in je armen mag houden! Ik heb je van de lijst gehaald...
nicole heel veel sterkte en suc6 verder! Nee linnepin, ik ben er nog niet over uit. Ik ga er nog een nacht over slapen. Ik wil ze niet voor de gek houden, maar ja, als het mis gaat, zijn alle kansen voorbij. Ik hou jullie op de hoogte! Maar ik ben het er wel mee eens dat eerlijkheid het langst duurt. Jij ok alvast heel veel suc6 vrijdag!
@ Nicole: sterkte meissie.....ik hoop dat je het verlies een plaatsje kunt geven en dat er binnenkort ook voor jou een wondertje komt! Dikke knuf! Meiden, ik hou jullie echt niet bij hoor , wat wordt er hier gekletst zeg ! Ik had vandaag weer een echte 'offday', ben al de hele dag onzeker en bang, eigenlijk om niks! Tsja...er zat een heel klein, miniscuul, donkerder stukje afscheiding in m'n ondergoed (sorry voor de details ) en dat was bij mij dus meteen weer reden tot paniek! M'n verstand weet dat dat normaal is, maar de angst voor een MK komt dan meteen weer bij me op joh ! Gelukkig is het ook bij dat stipje gebleven en heb ik verder nergens last van ofzo. Wel de hele dag van slag en bang, wordt er soms gek van :x ! Ik heb dus wel de gyn gebeld en gevraagd of ik echt niet eerder kon komen voor een echo, dit trek ik nl. echt niet lang zo .... Helaas is het erg druk op het moment, maar gelukkig is er wel een plaatsje vrij op 22 februari om 8.30u, 4 dagen eerder dan gepland dus! Hier ben ik al een stuk blijer mee, want nu is het 'nog maar' 10 nachtjes slapen ipv 15 .... Tot die tijd ga ik echt m'n best doen om positief te blijven. Als ik nou maar gewoon naar m'n gevoel blijf luisteren moet dat lukken! Die zegt nl. nog steeds dat dit keer alles goed komt..... Pfffffff........ ben blij als we de echo gehad hebben hoor! Sorry voor m'n gezemel weer, valt me op dat ik alleen maar loop te 'zeuren' iedere keer als ik iets post ..... Nou meiden, heb m'n hart weer ff gelucht en dat voelt goed! Fijne avond nog! Oh ja! Morgen naar de huishoudbeurs met m'n mams, dus 3 x raden waar ik ook nog ff langs ga ....
Hallo meiden. Ik heb een wondermooi valentijnskado gekregen van m'n man, hij heeft speciaal 2 P- magazines met ik op de cover laten maken, dit had ik nooit verwacht. Ben misselijk heb net heerlijk gegeten. Mijn job is , pen. beambte( gevangenisbewaakster ) in een mannengevangenis.
Heel veel sterkte Nicole! Bij een sollicitatiegesprek zou ik bij het eerste gesprek niks zeggen. Je kan altijd bij een tweede gesprek of bij een gesprek over de arbeidsvoorwaarden vertellen dat je zwanger bent. Het is nu nog zo pril. Wel veel succes allemaal! Ik werk op een röntgenafdeling in het ziekenhuis. Ik werk 32 uur. Weet nog niet precies hoe we het gaan invullen als de kleine er is. Het liefst zou ik 24 uur gaan werken... Liefs, Wiets
Ik heb me vanmiddag aangemeld voor MvM. Moet nog terug gebeld worden voor een afspraak. Ik doe het ook omdat ik iedereen een wondertje gun. Een kleine moeite voor mij, voor een ander een wereld van verschil... Liefs, Wiets
nicole heel veel sterkte met dit verlies.dikke knuffel en een kus. bij mij mag er nog op de lijst gezet worden dat ik 32 ben,ik hoop op een meisje en ik heb mijn eerste afspraak bij de gyn op 3 maart om 11.00 uur.dan ben ik 6,5 week zwanger. ik werk ook fulltime als nagelstyliste en blijf dit doen tot aan mijn bevalling.k zal wel moeten.als ik niet werk heb ik geen geld simpel,maar het is niet anders. verder even niets ik ga mijn klant bellen die is me vergeten denk ik.en laat ik dat nou net ff helemaal niet erg vinden vandaag zijn we hier aan het verbouwen geweest.ik niet maar een vriend van ons.hij is met het toilet begonnen.het was 1 grote bende nadatie alles verder had opgeruimd en weggegaan was.kon de hele gang stofzuigen en de hondenbench terugzetten.en dat ding is loeizwaar.pffffffffffffffff nu nergens geen zin meer in. doei
welkom nieuwe meiden! ik ben echt zo moe steeds dat ik bijna niet achter de pc kom! ik moet elke dag werken en daarna ben ik bekaf..best lastig eigenlijk..hopenljk neemt het gauw af die vermoeidheid!
Nicole, heel veel sterkte! Noukie, erg he die vermoeidheid. Ik heb er de ene dag meer last van dan de andere. Geldt ook voor de misselijkheid. Gisteren was het echt bagger, maar vandaag gaat het wel weer. Bij een sollicitatiegesprek zou ik niks zeggen hoor. Je gooit je eigen glazen in. Bovendien is het niet verplicht! Wat iemand anders al zei, dat risico nemen ze wanneer ze een jonge vrouw aannemen. Ik werk ook in het onderwijs (zmlk). Jij dus ook ppa? Ik werk 3 dagen en dat blijf ik doen, dat is voor mij prima te combineren met kinderen. Wij hebben onder andere potentiële klanten voor jou Zico We doen ons uiterste best om ze een zo goed mogelijk plek in de maatschappij te geven, helaas lukt dat niet altijd. Zico, kun jij je werk tot aan je verlof blijven doen? Het lijkt me nogal risicovol. En Wiets hoe zit dat met jou beroep? Vang je achter zo'n muurtje met glas helemaal geen straling op? Joli, je mag hier zoveel klagen als je wilt! Balen die onzekerheid. Ik had het zondag ook Gisteren was dat in één klap weer voorbij omdat ik kotsmisselijk was Zaterdag ga ik met een vriendin naar de 9-maanden beurs. Zij is ook zwanger en schrijft bij de juli mama's. MvM doe ik niet aan mee, omdat het hier niet in de buurt zit. Dan moet ik heel erg ver rijden voor een depot om het zelf naar toe te brengen. Ik vind het wel jammer hoor
@Zena, het is helemaal niet zo gek hoor dat je 4 dagen korter zwanger bent dan jij dacht. Het kan zijn dat je een latere eisprong hebt gehad of een langere luteale fase. Mijn beebje was gisteren 8,8mm en dat stond gelijk aan 7wk, ik dacht zelf dat ik op dat moment 6+5wk zwanger was. Wat magisch he om dat hartje zo te keer te zien gaan, ik kreeg helemaal een brok in mijn keel! We hebben een ook een foto meegekregen van onze frummel. Ik heb vandaag mijn bloed laten prikken (6 buisjes!), een soort van standaard pakket voor zwangere vrouwen vertelde mijn gyn. @Truus, hoe was het bij de vk? Heb je veel info meegekregen? Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Sorry dat ik niet op jullie allen kan reageren, er wordt ook zoveel geschreven. Oh ja, ik las een vraag over steken in je buik; Die had ik tot vorige week ook! Mij is verteld dat het al een soort van bandenpijn is. Ik werk als manager P&O op een groot kantoor en ik wil graag na de bevalling 3 dagen blijven werken.
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 7. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10.Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 12. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 13. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 14.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER 15.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 16.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 17. Maka123...1ste kindje 6 OKTOBER 18. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 19.Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 20. satyra...28 jaar... 7 OKTOBER 21.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 22. Fofo....31 jaar...1ste kindje 23. Lenah....26 jaar 24. Jessica1981 25. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 26. Baby25 8 OKTOBER 27.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 28. Eef76....31 jaar 29. MsRoxy 9 OKTOBER 30. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 31. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 32. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 33. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 10 OKTOBER 34. Kikiko 35. jimmy...24jaar 36. shelde....25 jaar...2e kindje 11 OKTOBER 37. Ischa....31 jaar 38. Joli.... 27 jaar 12 OKTOBER 39. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 40.Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongetje 41.nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 42.gerda 1975...32jaar... 43.Ellen1984...23 jaar... 13 OKTOBER 44. Muffie...24 jaar...1ste kindje 45.Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 46. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf weer een jongen 14 OKTOBER 47. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 18 OKTOBER 48. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 49. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 19 OKTOBER 50. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 51.Norway...26 jaar... 23 OKTOBER 52.blub76.....32 jaar.....1e kindje......hoopt op een meisje AFSPRAKENLIJST Truus1980: 12 feb intake vk zena: 12 feb 1e echo gyn ppa: 13 feb nony: 14 feb mupkuh: 18 feb 1e echo steffy: 19 feb gyn Sjannie: 20 feb Jennefer: 20 feb tam27: 21 feb 1e echo kibi: 21 feb mariaatje: 25 feb 1e echo Tweety: 25 feb intake vk kimmetjehier: 25 feb 1e echo Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo joli: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo ischa31: 28 feb zico: 28 feb gyn Gerlinde: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 1e echo tam27: 6 maart intake vk Wiets: 11 maart 1e afspraak Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 2e controle + intake gyn Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting Audrey23: 21 maart 1e controle VK