Annika, zonder wasverzachter! Vandaag is de dag dat ik naar mn werk ga om 'afscheid' te nemen omdat mijn zw. verlof officieel vandaag in is gegaan. Om 10 uur zal ik daar zijn met gebak en na het afscheid met de collega's heb ik nog een gesprek met mn leidinggevende en degene die mij 2 weken terug aansprak n.a.v. het lezen van mijn hyves/babysite. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben! Heb amper geslapen en dat terwijl ik voor mn gevoel niet zenuwachtig ben ofzo.. Ze komen maar, ik doe niets fout... Nou ja, wish me evengoed maar wat luck P.s: Alweer 34 weken vandaag!
Triessie, fijn idee dat de kleine al goed ligt! Hansje, ik doe ff een dansje voor je {|= hopelijk vrolijk je daar wat van op.... Symoen, wat naar voor je. Ik snap nu wel waarom. Fijn dat ze je niet al te lang door laten lopen met de pijn.
@ Marije: succes en kom op voor jezelf! Ik zit vandaag ook alweer op 31 weken = 7 maanden... Joehoe Vanaf nu nog maximaal 10 weken wachten en dan is de kleine man er.
Hallo Meiden! Zena; Sauna- helpt dat ook met je gewrichten? Of is dat maar eventjes? All Woman; Virus inmiddels verholpen? Hoop dat je snel weer online bent. Tzm; Hoe staat het met je wasmachine? En hoe is de operatie van je neefje verlopen? Lotte 27; Zwangerschapsmassage.....lijkt me heerlijk! Marieke58/Ellen1984; Wie weet draait de babs nog. Bambi; Heel veel sterkte Joli; Lief die kittens! Saris/Butterfly1; Hopenlijk krijgen jullie snel weer wat meer energie. Bianca24; Lijkt me naar als je zo ziek voelt in gezelschap, hoe gaat het nu? Annika; Succes met het doppler onderzoek Marijee; Succes met het gesprek en fijn verlof! Mamak; Geboortekaartje ga ik volgende week maar eens bestellen....beetje laat! Triessie; Alles nog goed met Oma? Mieni; Wat een ongelukkige timing met je baan. Ik hoop dat je snel duidenlijkheid krijgt over je uitkering & zwangerschapsverlof! Blub76; Balen he! Ik krijg vanmiddag mijn intake gesprek voor de kraamzorg. Ik ben benieuwd Symoen; Spannend allemaal, wij wachten rustig af..... Hier gaat alles goed, vanmiddag dus de intake voor de kraamzorg. Van de week bespreking gehad voor een kraamfeest. Vrij kostbaar maar voor ons ideaal dus ik hoop dat we een overeenkomst kunnen krijgen waar beide partijen zich prettig bij voelen. Het zou een hoop stress schelen. Groet!
Mamak; ik heb je en PB gestuurd met het antwoord. Het ligt er heel erg aan of je het thuis of op locatie doet en wat je wensen zijn.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST 20 augustus Jody: vk, Rolia: vk 21 augustus Kus: groeiecho 30 weken 22 augustus vke: echo,Kibi: 34w controle gyn. 19.30u, Tzm: vk 25 augustus Mieni: controle gyn., Ellen1984: controle gyn. 28 augustus Marije: 3d/4d echo 1 september Marije: controle vk + ligging echo, Symoen: controle gyn 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Marije Zena Timzijnmama Jody Butterfly Lin83 Joli Blub Semmi Mariek Mariaatje: Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus) MariekeS81: 22 augustus Ischa: 25 augustus Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mieni: 2 september (6 weken van te voren) Chris81: 5 september (6 weken van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Symoen: ik het je afspraak erbij gezet!
Nou vandaag weer naar het werk, sinds ik dinsdag te horen heb gekregen dat ik na mijn verlof niet terug hoef te komen omdat er geen werk is... Heb niet veel zin, maar goed morgen nog en volgende week 2,5 dag en dan heb ik gelukkig verlof! Iedereen bedankt voor de lieve woorden, ik hoop ook dat ik snel weer een andere baan heb gevonden en/of de ww uitkering rond komt!
Goedemorgen allemaal, Minie heel veel succes vandaag hopelijk kom je je dag een beetje door met de wetenschap dat je alleen nog volgende week mag komen. Scrappie een kraamfeest leuk hoor! Laat je het organiseren of organiseer je het zelf? Marijeee heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes! (en niet de hormonen laten gaan en haar helemaal verrot schelden he! mag wel hoor ) Annika succes vandaag en ik heb de was gewoon met onze eigen wasmiddel gewassen, je kan je was ook gewoon in de droger doen komt er heerlijk gestreken uit (bij mij dan ) Kus succes met de groeiecho, ben benieuwd. Symoen wel spannend dat je de datum al weet. Laat je wel van te voren weten als je er ff niet meer bent Over de kraamzorg, ik weet niet precies wat ze bij ons doen. Ik krijg volgende week een gesprek. Ze zouden gister komen maar ik heb het een week laten verzetten zodat mijn mannetje er ook bij kan zijn. Die is tot nu toe nog overal bij en meegeweest dus dit dan ook. Ik heb wel begrepen dat de "oudere" garde van de kraamhulpen nog wel alles schoonmaken en de "jongere" dat allemaal niet meer doen. Ach we horen wel ff. Maar snap heel goed dat het flink balen is als je nog een paar kleintjes hebt rondlopen en ze daar niet naar omkijken. Mamak 7 maanden gefeliciteerd nog 2 te gaan Vandaag ook alweer 34 weken! Jeetje nog maar 6 weken. Gaat het hard zeg. Ben wel een beetje bang dan ik de gezelligheid in mijn buik ga missen. Ik zie totaal niet op tegen de bevalling. Heb er eigenlijk wel zin in hahaha. (misschien zeg ik dit daarna niet meer maar momenteel wel )
Goedemorgen dames! t was weer een doorwaakt nachtje hier, maar dit keer niet de schuld van de baby maar van mn man, want die was ziek, liep steeds maar heen en weer en overgeven. Nu weer helemaal over. Raar hoor! Mieni, lastig denk ik, om naar je werk te gaan terwijl je straks niet terug mag komen. Zou er niet heel blij van worden. Succes hoor en hopelijk gewoon ww, dat is wel zo eerlijk! Cindy, die dag van de sauna ging het echt super met mn gewrichten, nu weer wat minder, maar voor die dag echt weinig pijn! Nu neem ik gewoon als ik opsta pcm in en dat verlicht ook de eerste uren, als ik eenmaal op gang ben gaat t wel wat beter. Zag ook hele leuke geboortekaartjes voorbij komen. Super hoor! Ons kaartje is klaar, ben erg benieuwd hoe de reacties straks zullen zijn, ontworpen door een jongen waarmee ik op de basisschool zat. Trouwens, bij ns op de pufclub wordt er min of meer verwacht dat we elkaar een kaartje sturen, maar ik vind het eigenlijk zonde van de kaartjes, vind de meiden erg aardig, maar heb niet echt iets met ze. En ik heb al zoveel te versturen. Dan hou ik niets over. Wat zouden jullie doen? Marije, succes met je gesprek. Wel goed om de confrontatie aan te gaan denk ik! Dan kan je is vertellen wat je dwarszit en dat t je echt niet zo makkelijk afgaat als zij blijkbaar denkt. O, bedenk me nu dat je gesprek misschien al wel geweest is. Nou ja, ik hoop dat t opgelucht heeft! Maandag gaat ook officieel mijn verlof in, goed idee om dan even langs te gaan. Probleem: we hebben maar 1 auto en ik kan echt die brug niet meer over fietsen, nou ja, ik regel wel wat! Simone, heel vervelend dat je je zw schap ws niet uit kan dragen, maar wel fijn dat er naar jou ook gekeken wordt en niet alleen naar de baby. Dat hoor je natuurlijk ook vrij vaak bij pijnklachten he, dat ze je t gewoon uit laten zingen. Super dus van je gyn!
Zena,ik doe de meiden van de pufclub wel een kaartje,het zijn er in totaal maar 6 waarvan ik er sowieso al 2 op mijn lijst had staan.Wij moeten ook echt ontzettend veel kaartjes versturen,we zitten nu op 135 kaartjes! Maarre ik laat al die mensen echt niet op mijn kraamfeest komen,wij hebben 55 kaartjes die ook op het kraamfeest mogen komen. Dat is dan toch ook al weer 110 man en dan de kinderen nog,dus goed is goed. Marije,ben erg benieuwd hoe het gegaan is op je werk. Butterfly,dat laat ik weten wanneer ik een tijdje niet op het forum ben,en anders horen jullie het van mijn buddy zena. groeten Simone
Nou mijn contract word per december niet verlengd. Zij bleven bij hun standpunt dat als je in de ziektewet zit je aan huis gekluisterd moet blijven en het liefst de hele dag in bed liggen! Ik heb ze niet op de hoogte gehouden vonden ze, alsof ik elke dag moest bellen! Zij belde mij 1x per week, vond ik wel voldoende. Ach, we kwamen er gewoon niet uit, ik bleef er bij dat ik niets fout deed. Gelukkig was ik al van plan niet meer terug te gaan bij dat k*tbedrijf maar 't komt wel ff hard aan als ze met zn 3en tegenover je zitten. Mn spullen gepakt en kon geen woord meer uitbrengen op de afdeling, zo weggelopen. Wat niemand erg vond blijkbaar want de sfeer was om te snijden. Ze hadden zich allemaal op zitten jutten tegen mij. Prima, als zij het zo willen. Mijn slag volk is het toch niet! Gelukkig is de kleine man ondanks de spanningen en mn gejank flink actief en maakt ie er weer een feestje van in mn buik. Ik ga lekker liggen nu en daar van genieten!
Scindy, de wasmachine is nog kaduuk helaas. Morgen komt er een monteur. De operatie van mijn neefje is nog aan de gang. Vanmorgen om 8 uur begonnen en duurt minstens tot 2 uur vanmiddag.... Butterfly, ik was ook bang dat ik de gezelligheid in mijn buik zou missen....Maar op zich heb je er zoveel gezelligheid voor terug, dat dat bij mij niet was. Alleen toen ik voor het eerst alleen weer in de auto zat had ik het, zo van. Nou, nu ben ik dan ook écht ALLEEN... Zena, misschien had je man iets verkeerd gegeten? Zieke mannen 'heersen' zeker. Die van mij lag met een dikke trui in bed omdat ie het zo koud had....en hij zweette zich een ongeluk...gelukkig ging het nu ook weer beter zei hij. Ik heb bij Tim zijn zw.gym wel kaartjes gestuurd, dat waren er 9. Nu zit ik met 14 (!) anderen in een groep en weet ik het nog niet....denk dat ik het niet doe (misschien een emailtje) Marije, wat vreselijk bot van je werk. Knap dat je er zo overheen kunt stappen. Hou maar lekker de eer aan jezelf!
Hallo Je marijeee, wat rot voor je en vooral de manier waarop. Gelukkig kunnen ze niet van je af voor december en heb je rustig de tijd om wat anders te zoeken. Zijn zeker veel mannen waar jij werkt die kunnen zich niet voorstellen hoe het is een baby te dragen en te bevallen. Die denken dat het allemaal gaat zoals in afrika, achter een boom bevallen en doorlopen Mieni, voor jou ook kl..te dat je niet terug mag komen bah en dat alles net voor je moet bevallen. Dat moet een leuke tijd zijn. Ischa meid hoe is het met je, al ff niets van je gehoord? Annika en joli weer suc6 vandaag. Hier zenuwen voor de controle moren, hoop dat de bloeddruk goed is. Maar wil morgen echt niet blijven! Butterfly ik denk dat ik mijn buik ook ga missen. Ik begin er net aan te wennen. Alleen de extra killo's zal ik niet missen, ben behoorlijk wat aangekomen maar dat is een combi van de baby en de maagband die is open gezet. Het is nu wel moeilijk om vooruit te komen hoor. Doe vandaag ff fruitdagje lekker. Ga ff lekker naar de fysio voor de zwangerschaps isias (bilspier) Tot straks Lieve groetjes Mariek En voldoende water drinken is soms ook moeilijk.
och meid toch, heb zo met je te doen! mijn mond zakte ff open van verbazing, poeh hé, op bed liggen, en nix anders doen! jeetje we leven volgens mij nog in het pré historie....NEEH WE LEVEN IN 2008!laten die mensen toch normaal doen, godsamme! en dan maar dood leuk zeggen, je contract word niet meer verlengd, en elkaar tegen jouw opjutten.....argggggggggg nah ja, het enigste idd is wat je kunt doen, lekker ff een baaldagje, en morgen weer met frisse moed ertegen aan...en die mensen op je afdeling die zijn het niet waard...verdorie! waar werkte je, als ik vragen mag?
Serieus Marije, die mensen sporen niet! Kan me voorstellen dat je je behoolijk te kakken gezet voelde, maar ik ben het helemaal met je eens. Je schiet er niets mee op om alleen op de bank te liggen (tenzij de arts dat zegt natuurlijk) en als mensen er aanstoot aan nemen dat je een léven hebt, nou pleur dan maar lekker op zeg! Wat een k*tbedrijf! Marieke, je zorgen zijn begrijpelijk, hopelijk alles goed en lekker weer naar huis morgen. Ik zal duimen! TzM, succes met afwachten vandaag, lange dagen zijn dit soort dagen.
Hallo dames Ben net terug van de echo en alles was goed! Heb haar nog ff laten checken of het nog steeds een meid is, en dat was zo De groei lag goed volgens schema, wordt geen groot kindje...maar ja. Woog nu ongeveer 1400 gram bij 30 weken en 4 dagen.
hee meiden, zal weer ff wat van me laten horen. Lees wel mee, maar ben erg moe nog steeds (of alweer) en heb vaak weinig puf om op iedereen te reageren, vergeet het namelijk zo weer wie er nou precies wat schreef, en een lijstje bijhouden steeds kost me ff teveel energie dus. Ik leef wel met jullie mee nog steeds Heb nog steeds ook veel last van pijnlijke harde buiken, maar dingen in huis doen gaat wel weer, alleen naar buiten (dus lopen of fietsen) niet, maar we hebben wel een rolstoel geleend voor als we de stad in willen, toch wel handig ook al is het een vreselijk onding We gaan komende week ook nog een paar daagjes op vakantie en t leek me niks om dan niet ff de stad in te kunnen ofzo, dus dan maar zo he. (trouwens wel interessant om te zien hoe anders mensen reageren als ze iemand in een rolstoel zien ik was verbaasd) @ mamak: geboortekaartje hebben wij nu ook (eindelijk ). Las dat een paar mensen de proefdruk op een A4-tje kregen Wat raar zeg Wij kregen gewoon het kaartje zoals ie zou worden (alleen nog zonder tekst dan) @ mieni: leuk kaartje @ marije: wat vreselijk suf van je werk zeg! Weten duidelijk weinig van zwangerschap en gezondheid, artsen stimuleren juist om nog te doen wat je kan doen, zodat je conditie enzo er niet compleet aangaat Maargoed, hebben ze geen boodschap aan dus... @ marieke: succes op je controle, hopelijk is je bloeddruk ok morgen. @ tzm: succes met afwachten @ joli: wat heb je vreselijk schattige poesjes @ kus: super dat je controle goed was en dat het nog steeds een meisje is, haha . Ik krijg trouwens bij 36 weken een echo om te kijken of ie al goed ligt enzo, was tegenwoordig standaard zeiden ze
Kus: fijn dat alles goed was en dat het nog steeds een meisje is Kiezeltje: beter zo dan dat je helemaal niets meer kan toch? Ik ben net bij de fysio geweest. Over 3 weken weer terug. Dan krijg ik uitleg over het sluitlaken komt weer helemaal terug zegt ze...Nou ik weet dat het iets van vroeger is, maar verder geen idee...Ga maar eens ff google'en...