Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves:
    http://oktobermama2008.hyves.nl

UITGEREKEND::baby:

28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-#
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    Farfan
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-#

AFSPRAKENLIJST:

25 augustus
    Mieni: controle gyn., Ellen1984: controle gyn.

27 augustus
    Butterfly: vk
    28 augustus
    Marije: 3d/4d echo
    1 september
    Marije: controle vk + ligging echo, Symoen: controle gyn
    4 september
    Zico: gyn., Tzm: vk
    8 september
    Butterfly: pretecho
    25 september
    Zico: gyn.

VLINDERTJES:[​IMG]
    20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober)
    24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober)

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mieni - Tam27
    Liz - Zico
    Mariek/Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie
    Mamak - Semmi

VERLOF

Bambie
    Symoen
    Kiezeltje
    Bianca
    Susanna
    Tal74
    Liz
    Gerda
    Nony
    Marije
    Zena
    Timzijnmama
    Jody
    Butterfly
    Lin83
    Joli
    Blub
    Semmi
    Mariek
    Mariaatje
    Lief
    MariekeS81
    Ischa

Rolia: 28 augustus
    MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug)
    Hansje: 30 augustus
    Mieni: 2 september (6 weken van te voren)
    Chris81: 5 september (6 weken van te voren)
    Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september)
    Zico: 15 september
    Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Whauw ik zie op de lijst dat er echt al veel meiden lekker met verlof zijn, wat schiet het nu allemaal op he. Ben zo benieuwd wie hier de eerst zal zijn met haar kleine wondertje in dr armen!

MariekeS81: jipieeee, jij ook verlof, geniet er van!

Blub: vervelend voor je moeder en voor jullie zeg, hopelijk is ze toch nog uit t zh als jullie moeten bevallen!

TZM: nog niet zondelijk met 22 mnd is idd normaal, maar t was stiekem wel lekker geweest als ze t al wel geweest zou zijn....haha :) Tim al aan t oefenen op het potje? Jayna soms, vorige week toevallig voor t eerst gepoept op t potje. :)

Mieni: gefeliciteerd met je mijlpaal van 33 weken! Fijn dat alles goed was bij de controle. En ook mooi dat jullie een extra groeiecho krijgen.

Tam: wat goed dat jullie Nynke nog nog even exra aandacht geven. Doe ik ook heel bewust met Jayna. Geniet er echt van nu zo samen met haar thuis tijdens mijn verlof.

Annika: succes op controle vandaag!

Mariek: lucht je hart maar lekker hier, kan me best voorstellen dat je je ff down voelt. Is wle herkenbaar dat sommige mensen je juist nu laten vallen, zo leer je je echte vrienden kennen helaas....

Mamajanneke: beterschap, niks aan die verkoudheid!

Kus: gelijk heb je meid, lekker rustig aan doen, ik merk ook dat al die verplichtingen nu echt zwaar worden. Goed om jezelf blijven denken!

Hier een beroerde nacht gehad. Zo vaak naar de wc, harde buiken en gewoon mijn draai niet kunnen vinden. Maar ach...hoort er een beetje bij heh met de laatste loodjes. De 35 weken zijn alweer in zicht....ben benieuwd of ons meissie nog helemaal op schema ligt. Vind mijn buik niet meer zo hard groeien laatste tijd. Vanmiddag controle om half 5, dus zal t dan wel horen.

Tot later!
    Liefs Sem

3. carma

carma Niet meer actief

Dank je wel meiden.
    Jullie steun doet me goed.

Annika suc6 vanmiddag, maar dat komt helemaal goed met jullie kleine meid. Ik weet het zeker.
    Blub sterkte met je moeder vandaag.
    Mamajanneke beterschap ziek maar lekker uit
    Mieni fijn dat alles goed was bij de controle.
    Onze "kleine" is ook nog niet ingedaald maar dat kan nog tot 37 wkn toch.
    ook bij ons ligt het hoofdje omlaag.

Zijn er nou veel van jullie die een keizersnede krijgen?
    Lijkt me wel raar dat je weet wanneer je vader en moeder word.
    Ook wel handig hihi.
    Ik denk zelf dat ik over de datum heen ga. :(

Hoop dat ik hier zo word afgelost.
    Straks nog ff dutten.

lieve groetjes marieke

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    De gyn zei vanmorgen nog dat bij een 3e zwangerschap het niet erg is als de kleine pas laat indaalt, omdat ze weten dat er ruimte genoeg is dat de kleine er doorkan, omdat dat bij de vorige 2 zwangerschappen ook gelukt is.... ;)

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hallooo

Nou heb de tandarts weer overleefd :confused:

Kus: alles was goed,de kleine was nu 1800 gram,ik vroeg of dat gewoon was en ze zei ja,toch als ik hier zo lees is het wel zwaarder dan gemiddeld?(dan toch maar op mn suikers letten)
    ;)
    Hoofdje lag al diep naar beneden en het had korte beentjes.
    :)
    Krijg jij ook een 30 weken echo of heb je die al eghad?
    Doe het idd maar rustig aan,je merkt het nu soms echt he met al die doe dingen!?

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik heb de echo ook al gehad. Kleintje was 1400 gram, wordt dus geen grote beeb. Nou ja, je weet maar nooit he....ff een groeispurt ;) Verder was alles oke.

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hoihoi!

Als eerste, blub, sterkte met je moeder. Het zal ook voor jullie niet mee vallen zeg, als je moeder al zo lang zo ziek is. Ik heb zelf op maag darm leverziekten gewerkt in dijkzigt (zowel de afdeling als de scopie afdeling) dus ik kan me wel een beetje indenken hoe het met haar gaat. Hopelijk brengt de nieuwe drain wat verlichting! Gaan ze het endoscopisch doen of maken ze haar buik open?

Tam, lekker hoor, zo'n waterratje! Fijne middag.

Marieke, wat had je vriendin, dat ze zo jong is overleden? Kan me voorstellen dat je haar mist, sowieso, maar nu helemaal!

Wie had ook al weer dat adressen drama? Helemaal opnieuw beginnen, irritant!

Gisterenavond zijn wij uit eten geweest met mn ouders om de nieuwe baan van mijn man te vieren. Ik had een fles Jip en Janneke champagne meegenomen en daar reageerden ze zo leuk op! Kwamen met een koeler en alles aan, alsof het echte champagne was ontkurkt enzo. Echt leuk. En als klap op de vuurpijl, kwam mn man zn nieuwe baas ook daar eten met zn vrouw. Dat was echt grappig. Hij vroeg meteen wanneer ik uitgerekend ben, want 29 sept. hebben ze een feestje waar ook partners uitgenodigd worden. En dan werkt mijn man daar nog geeneens! Hij voelt zich er ook super welkom (en dat is binnen justitie waar hij nu werkt wel even anders hoor!)

Morgen vroeg weer naar de gyn en een groeiecho. Ben benieuwd. Gisteren voelde mn vriendin aan mn buik en ze zei gelijk zo, dat is een hoop baby! (zo voelt het ook trouwens, kan bijna niet bukken, dan zit ze echt in de weg!)

8. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    05.30 uur alweer uit bed :( En dan ga ik er meestal tegen 8 uur weer in en dan slaap je de hele morgen. Ik vind het waardeloos maar kan er niks aan doen.

Audrey wat klote van die adressen! Kun je weer helemaal opnieuw beginnen. Had je er erg veel?

Tamara leuk dat jullie het zo gezellig hadden. Je hebt een beste buik joh! Mooi hoor :)

Marieke ik kan me zo goed indenken dat je je soms eenzaam voelt nu. Dat is gewoon een rotgevoel en niet altijd even makkelijk om naast je neer te leggen. Sterkte en huil anders gewoon ff lekker, kan hartstikke opluchten. x

Mieni is Milan nu helemaal opgeknapt?

Allwoman moest je nu alweer naar de tandarts?!

Die Kruidvat luiers schijnen idd een schot in de roos te zijn. Mijn vriendinnen gebruiken ze ook. Hier helaas niet te koop natuurlijk. Ik gebruik straks van die ongebleekte, afbreekbare; hopelijk zijn het goede. Pampers en Huggies zijn hier veruit het populairst.

Ik heb zo'n trek steeds in fruit! Ik eet me lens aan perziken en pruimen. Ik heb er zojuist al weer 2 op.

We hebben mijn zusje en haar verloofde gevraagd peetouders te worden van de baby en ze waren zeer vereerd. In mei volgend jaar gaan ze in NL wonen en in juni willen wij in de kerk trouwen en tegelijk de baby dopen (in NL), dus kunnen ze er mooi bij zijn. :D

9. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Zo, vannacht gelukkig een heel stuk beter geslapen, heb nog steeds wel last van mn rug en bekken, maarja dat hoort er ook een beetje bij he. Ben er echt blij mee, want zoals t gister was zag k et ff niet zitten.

@ mieni: ik ook 33 weken vandaag :D En symoen ook toch?

@ marieke: sterkte meid

@ tam: mooi buikje! Ik moet ook nog es buikfoto's laten maken weer, maar mannetje heeft er niet zoveel geduld voor, want ik ben niet snel tevreden, haha.

@ mariaatje: ik herken oefenweeën aan dat ze in sterkte iets toenemen en daarna weer afnemen, en ongeveer een halve minuut duren bij mij tot nu toe iig. Heb ook wel dat het doorsteekt naar mn vagina, maar ik herkende t niet meteen eigenlijk... heb t gewoon beschreven aan de verloskundige en die zei dat het wel oefenweeën waren.

ehm, dacht dat ik nog wat wilde zeggen maar weet ff niet wat..

Ohja, mooi dat het met Liz wel goed gaat
    Alle meiden die controle hebben vandaag: succes!

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Och Marieke toch :( . Kan me voorstellen dat je je vriendin heel erg mist. Ga je vanavond naar de laatste les? Zoals het er nu uitziet ga ik wel.

Ik weet nu waarom ik extreem vermoeid ben. Niet alleen door het slechte slapen maar ook doordat mijn ijzergehalte behoorlijk laag is (5.5) ze geven liever geen staaltabletten omdat ze dat niet durven i.c.m. mijn medicijnen voor mijn bloeddruk dus moet straks even floradix gaan halen. Mijn bloeddruk was heel erg netjes 130/78 en mijn suiker (dagcurve donderdag) was ook perfect.

Ik ga straks even bijlezen maar ga eerst even een dutje doen.

Mijn verlof gaat trouwens pas donderdag in zal het straks nog wel even aanpassen.

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Voor iedereen met wie het niet zo goed gaat of zich down voelt....*knuf*

semmi, Tim zit er meestal wel 1 keer per dag op, maar er komt 8 van de 10 keer geen plasje....maar dat geeft ook niet.

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Milan is helemaal opgeknapt van de mond en klauwzeer gelukkig!
    Hij heeft alleen nu binnen 2 weken 3/4 kiesjes en tanden gekregen en er zijn er nog 2 op komst! Daar heeft ie erg veel last van, dus erg zielig....

13. Hey meiden,

Zo net terug uit het dorp ik heb even de kruitvatdoos opgehaald. Moet zeggen dat ik het niet echt bijzonder vindt.... Ach het is gratis :) :)

ALLWOMAN ik heb ook dat jurkje gekocht bij de zeeman maar dan in donkergrijs vond hem zo leuk :) Ik wilde effe iets leuks hebben want mijn man en ik gaan aankomende zondag naar tarzan en wil er dan toch wel een beetje netjes/leuk uitzien en voor die paar euro......

Verder gaat alles z'n gangetje hier nog 3 keer werken en dan VRIJ! Kijk er zo naar uit!

Fijne dag allemaal!

xxx

14. carma

carma Niet meer actief

Hoi allemaal

Zena, mijn vriendin is op een zondagochtend van het een op het andere moment overleden aan een hersenbloeding.
    Niemand zag het aankomen.

Ischa ik ga vanavond wel, laatste keer he.
    FF afscheid nemen.
    Ik ga nu ook ff dutje doen, ben net terug van de winkel eindh

Wat voel je bij indalings weeen? weet iemand dit?

Susanne lucky you, fruit. Ik wou dat ik dat als verslaving had hihi.

welterusten allemaal tot later.
    Groetjes Marieke

15. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

nou ik ben op controle geweest en heb te horen gekregen dat suiker funest is voor mij.niet dat ik diabetes heb maar gewoon om niet teveel nog aan te komen.dus verse jus d'orange mag ik pertinent niet.alle suikers die "verpakt" zijn in vezels mag ik wel,met mate.
    ik ben nu in totaal 11 kilo aangekomen dus dat is op zich redelijk voor 32 weken.
    mijn bloeddruk zit nooit hoger dan 65/110.nu zat ik op 71/117.die is dus voor mijn doen hoog.ik houd het in de gaten want anders heb ik daalijk alsnog een probleem.lijkt me niet handig.
    ik heb niet meer ontsluiting gelopen dan ik met 28 weken had dus dat is gunstig.nou kan dat ook niet want ik doe dus praktisch niks meer hahaha.
    mijn baarmoedermond was nog 5 cm dus erg lang en in eerste instantie zei hij dus ook dat de boel gewoon potdicht zat.volgens de echo was dat dan.tot hij ging voelen.toen voelde hij idd dat de boel al week was en idd ook die cm ontsluiting.
    de harde buiken moest ik maar voorlief nemen en als ik het rustig aan deed dan bleef ze nog wel even zitten.
    ik heb de volgende afspraak op 15 september en de laataste op 26 september.op die afspraak gaan we het hebben over bevallen dus ik vermoed dat ik een goeie week later zal bevallen.dan ben ik 38 weken zwanger.
    we wachten het af.het eind is in zicht in ieder geval.

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Zo, ik had gister ook weer een spannende dag achter de rug. Om een uur of 6 kreeg ik vreselijke steken en krampen in mijn onderbuik, het bleef aanhouden en ik kon geen kant op, kon niet zitten, niet liggen, niet staan, niet lopen, alles deed zeer. Ben ff onder de douche gaan staan, hielp ook niet echt. Mijn mannetje was werken, dus ik was alleen. Na bijna een uur die krampen te hebben gehad heb ik maar de vk gebeld, die vertelde dat ik naar de huisartsenpost moest om mijn urine te laten checken. Omdat het een aanhoudende pijn was, die niet meer of minder werd, wilde ze eerst blaasontsteking uitsluiten. Heb manlief gebeld of ie naar huis wilde komen, was zo aan het huilen en stuiteren van de pijn. Ondertussen een lief vriendinnetje gebeld of ze wilde komen en met me naar de huisartsenpost wilde gaan. dus die is gekomen en samen zijn we op weg gegaan, toen leek de pijn wel wat minder te worden. Nou, in de eerste instantie zag ze geen blaasontsteking op dat stickie, dus ze wou het ff onder de microscoop onderzoeken en ja hoor, toch een blaasontsteking!
    Jeetje wat was dat een k*tgevoel zeg!
    Vannacht geen oog dichtgedaan van de pijn en vandaag blijft het steken en zeer doen. Op deze manier ben ik het ineens zo zat joh, wil niet klagen, maar ik voel me zo niet mezelf. Kan niet normaal opstaan of gaan zitten, lopen doe ik op zo'n tempo dat omaatje volgens mij sneller gaat en elke stap die ik zet doet me zeer in mijn buik en zij. Ik hoop maar dat de ab kuur snel aanslaat en tot die tijd zit ik aan de paracetamol. Ik wil zo graag nog genieten van die laatste weekjes, maar op deze manier lukt het niet zo.
    sorry voor mijn klaagzang :oops: :rolleyes: moest er ff uit!

17. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    haai iedereen, ik ga heel wat minjder aanwezig zijn op het forum
    omdat ik met men vriend terug bij mijn moeder ben gaan wonen en het internet daar nog niet in orde is... dus ga ik af ent oe bij mijn broer online of op internetplaatsjes :)
    hier blijft de boel de boel
    niet veel spannends meer gebeurd... veel verhuisd, af en toe last van weeën maar dat viel dan wel mee, moet vrijdag naar de gyn... ik hoop dan iets te kunnen laten weten,:)
    dikke zoenen van mij...
    xje :) x

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    aja ook wilde ik even laten weten dat de naam is veranderd :)
    ik hoorde amy net iets te veel hier en dan vind ik het niet leuk meer :)
    de naam van men dochtertje is nu Lyana...
    vond ik wel mooi :)
    met men vriend heb ik wat relatieprobleempjes die ik hoop opgelost te krijgen :( anders weet ik echt niet wat doen.
    denise, mariaatje doe rustig aan!
    verder niet veel bijgelezen want ik moet verder gaan verhuizen
    dikke zoenen
    xx

19. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeetje Mariaatje.. doe je het rustig aan...
    Ik begrijp je wel hoor.. ik heb hetzelfde.. voel me ook al weken niet lekker en wil (vooral ook bij vrienden) niet alleen maar klagen.. Ach.. nog maar heeeeeeeeeeel eventjes.. :)

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Super mooie naam :D

Deel Deze Pagina