Goedemiddag Zena en Denise, Ik weet eigenlijk niet wanneer ik de uislag krijg, ik denk bij mijn volgende bezoek aan de verloskundige en die is pas volgende week. Ik zou natuurlijk ook eerder kunnen bellen. Ik zou het wel erg jammer vinden als ik om die reden in het ziekenhuis zou moeten bevallen. Maar ja....de kleinne ligt ook nog in een stuit dus mischien word het toch wel ziekenhuis. Denise, Weer jij of je van te voren word opgenomen als ik drager blijk te zijn? of kan de bevalling wel gewoon thuis beginen en krijg je pas aan het einde penicilline? Gr.X Marieke
He Zena, Als je gaat zou ik eerst even kijken of er eventueel een goed ziekenhuis in de buurt is. Zelf zou ik het niet aan durven. Maar kan me voorstellen dat je graag wilt zien waar je man komt te werken. Ik zou het gewoon even afwachten. Misschien voel je je wel supergoed. Groetjes Lotte
Hallo Allemaal; Vandaag eindelijk eens de geboortekaartjes besteld. Moet nu nog de tekst gaan bedenken maar op een of andere manier kan ik mijzelf er niet toe zetten. Toch nog een goede zet gedaan vandaag; vanmiddag even naar het ziekenhuis geweest voor een rondleiding op de kraamafdeling. Zodat ik tenminste weet waar ik moet zijn t.z.t. Deze vrijdag heb ik mijn liggingsecho, dan kijken ze of de navelstreng niet om het nekje zit en waar de placenta zich precies bevind. En natuurlijk hoe de beeb ligt maar die ligt als het goed is nog steeds met het hoofdje naar beneden (althans....dat hoop ik!). Voor de rest weinig te melden. Groet!
hoi dames vanmorgen weer controle gehad...met beebje was alles okeey alleen mijn bloeddruk is te hoog, en dan vooral de onderdruk waar ze zich dan druk om maken, mijn onderdruk was 84 wie heeft dit ook, of komt het bekend voor? en nog wel een goed nieuwsje....krijgen volgende week een groeiecho...jipppppiee... greetzz bianca
Allwoman wij hebben ook een box zonder lade. Wilde ook liever met, maar hier niet te koop. Ook konik niet uit kleur kiezen, alleen maar beukenkleur. Toch staat ie mooi zo! Semmi veel plezier in Hardenberg! Ben daar ook nog es geweest in een stacaravan. Zena succes met je dieet! Lijkt me erg moeilijk. Wat beytreft dat familiedagje; ik zou denk ik zo lang mogelijk wachten (indien mogelijk) met mijn besluit en gewoon aankijken hoe je je voelt. Ik geloof dat je instinctief wel aanvoelt of de baby snel komt, of dat het nog een paar dagen duurt. De pijn in mijn rug is voornamelijk langs mijn bovenkant ruggegraat, tussen de schouderbladen. Je zou toch denken dat je ruggegraat niet dicht bij je buik of banden zit
Mijn krampen/steken/blauwe plek gevoel etc is gisteravond opgehouden toen ik naar bed ging...vandaag ging alles goed, toch houd ik in mijn achter hoofd rekening houden dat het elk moment weer kan beginnen. Susanna; kan die rugpijn niet stress of verkeerd liggen/slapen zijn? Lijkt me idd ver van buik en banden..wel lastige plek om pijn te hebben! Bianca; jammer dat je bloeddruk te hoog is, mijn onderdruk is goed dus kan er niets over zeggen. Fijn dat alles goed was met je beebje! Krijg je ' zomaar' een groei echo? Scrappercindy; volgens mij had je nog naar mijn oma gevraagd, thanx! Ze is afgelopen dinsdag geopereerd, alles is goed gegaan, morgen heeft ze controle. Leuk dat je de kaartjes hebt besteld, succes met de tekst! Is de liggings echo standaard of heb je dat zelf geregeld? Zena; oef dat is idd een eindje weg en erg dicht op je datum...ik zou navragen of je het echt pas een dag of 1/2 van te voren kan doorgeven, lijkt mij dat ze wel snappen waarom...en daarnaast is het afwachten of je lichamelijk nog in staat bent om zo'n rit te maken en een hele dag vol te houden. Wel leuk voor je man om zo aan een nieuwe baan te beginnen! Succes met je dieet(en). Denise; bale de internet stooring...lastig de oefen weeen, blijf het raar vinden hoe je lichaam elke dag/week verandert en zich klaar maakt voor de kleine en de bevalling! Allwomen; mijn gevoel zegt ook dat het iets van bandenpijn/groeipijn is maar het zou me eigenlijk ook niets verbazen als het iets van oefen weeen zijn, maar ja dat houdt het niet constant aan toch...ach blijft vaag, als het weer terug komt ga ik idd bellen. Hoe was het shoppen van de laatste dingentjes, voel je je al wat beter? Wij hebben ook een donder bruine box...maar dat wilde ik ook graag! En krijgen is altijd fijn! Lotte; joh ook blaasontsteking, vervelend hoor! Gek dat je vk het negeert, ben benieuwd wat ze morgenochtend zegt als je met briefje van huisarts aankomt! Wat ik nu wel grappig vind, is dat de beeb nu zo groot is geworden dat het geen schopjes enzo meer zijn maar meer bewegingen die je voelt, het voelt allemaal ook echt groter enzo...zooo bijzonder!
ik krijg die groeiecho, omdat ik zelf over de 100 kilo ben nu...extra controle ofzo..niets ernstigs zei verlosk, kon het zien als een pretecho.
Ow...nou als ie dat zegt...is het lekker genieten dus van je kleintje...heeeeerlijk! Reden waarom ik het vraag is omdat ik volgens mij eerder las dat het er nu standaard bij hoort...maar volgens mij is dat niet zo of in ieder geval niet overal of ik heb het helemaal gemist en mijn vk heeft het nog niet verteld of weet het ook niet...hahah...hoop optie's dus. Maar ben dus benieuwd bij wie wel en niet en waarom....
Onfris vraagje..hebben jullie ook dat je zweet sterker/anders ruikt? Ik heb het nooit zo erg gehad. Ook is mijn neus al heel lang sterker ontwikkeld. Triessie hmm, stress zeker niet want ik ben alle dagen thuis en ik maak me niet druk ergens om. Misschien dat ik in mijn slaap een verkeerde houding aanneem, maar ben me er niet van bewust. De bewegingen van de baby zijn idd anders nu. Ik sta van mezelf te kijken hoe je soms ineens zo'n golf van liefde voelt voor zo'n kleintje, en het is er nog niet eens. Heel bijzonder. Het weer is hier verukkelijk. 28 graden en frisse nachten. Lekker windje. Dat wordt een lekkere nazomer. Ik hoop dat NL ook nog een mooie september maand krijgt. Ik krijg nog steeds alleen maar klachten via de email.
Mamak dank je ik vond hem ook wel geslaagd Symoen, ja het babyhoekje was helemaal af, maar het ging financieel niet zo schitterend, het gaat wel maar we wilden even op adem komen... daarom wonen we nu terug bij men moeder in, zo kunnen we toch nog leven... Zico, je had gelijk we hebben ons erdoor geslaan, maar het was kantje boordje want hij was vertrokken... ik ga dan toch blijkbaar nog online kunnen komen en veel heb er iets op gevonden... Lotte, ai ook al een blaasontsteking, veel meiden hier he Mariaatje, geen stress je kleintje heeft mss gewoon eens een rustige dag Semmi amuseer je ! Zena, dank je ja heb het nu gewoon boven heel gezellig gemaakt, men moeder woonde al boven ons he, dus ver moesten we niet gaan, en haar plaatsje hier is toch ook heel gezellig geworden hoor Denise, dank je voor de straaltjes ze hebben goed geholpen verder niet zo veel te melden, heb enorme last van weetjes nu... ik ga me sebiet maar wat proberen te slapen dikke zoenen xx
De fotoshoot an vanmiddag is verzet naar donderdag ochtend,dus ik moet nog effe geduld hebben. Gisteren is de kraamzorg op intake geweest,heb gevraagd wat ze doen,en ze doen uiteraard de baby en mij verzorgen,ze doen licht huishoudelijk werk en stofzuigen,ze zorgen voor ontbijt en lunch,en verzorgen de visite,ze doen ook de was van het hele gezin. Ze mogen alleen niet dweilen,boodschappen doen en ramen zemen. Dus ik ben tevreden,ik krijg 10 dagen kraamzorg,maar alle dagen dat ik in het zh lig gaan er van af. Liz,als het financieel niet uitkomt en je kunt niet leven dan is het ook niet prettig,dan kun je beter idd terug bij je moeder intrekken.En ik las dat ze boven je woont,dus dat je niet ver hoeft te gaan. Susanna,nee geen last van sterk ruikender zweet dan anders. Een paar meiden met blaasontsteking........beterschap! Zena,ik zou gewoon kijken hoe je je voelt tegen 28 sept,en als je je moet opgeven dan zeg je er toch bij onder voorbehoud. Bianca,sow je onderdruk is idd hoog!Gaan ze daar nog iets specifieks aan doen,of kijken ze het weer na als je gaat voor de groei echo? Zo ik heb vandaag de babykamer voorgestreken, het stucwerk was eindleijk klaar, vanavond heeft mijn man gesausd soort van zandkleur,morgen nog een keer en dan overmorgen de paarse muur,ben echt mega benieuwd naar het eind resultaat. Morgen gaat hij ook de meubels spuiten,dus die kunnen van het weekend ook in het kamertje gezet worden en dan kan ik eindelijk gaan inrichten,joepie! weltrusten en tot morgen! groeten Simone
Hoi meiden. Hier ff een berichtje. Hier verder niet zoveel te melden alleen dat somigge personeelsleden mij toe wanhoop drijven En dat is niet goed voor mijn bloeddruk Bianca die extra controle is alleen maar leuk, ik zit ruim boven de 100 kg en bij mij is dat al vanaf het begin. Sommige zijn zelfs jaloers dat wij onze kleine zo vaak zien. Je onderdruk is niet zorgwekkend hoor als hij maar onder de 90 blijf. Zeker voor iemand die wat zwaarder is is dat niet raar, je lijf moet nu ff wat harder pompen. Als hij er wel boven schiet zoals bij mij dan krijg je medicatie en kijken ze bloed en urine na ivm zwangerschapsvergifteging. Als tip rust rust rust, dan is hij al een stuk lager. Vanuit hier ook iedereen met blaasontsteking beterschap Zena , ik zou zelf het risico niet meer durven nemen maar dat is ieder voor zich. Voor mij is een uur van huis het maximum. Mijn man moet ook met regelmaat naar het buitenland maar dat zet hij zo ook even stop, want mocht het zover zijn en hij moet nog 6 of 7 rijden dan kan ik het grootste deel van de bevalling alleen doen. Susanna, dat lijkt maar zo doordat je alles beter ruikt denk ik, er zijn ook andere geuren zoals koffie, benzine of vis die nu erg stinken. Van mij mag het weer zo blijven hier voor de laatste loodjes, ik trek 28 graden echt niet meer denk ik Triessie dat van die bewegingen dat voel ik ook, ineens heb je een paar billen bovenaan omhoog steken Het lijkt wel een golfbad zo gaat soms mijn buik op en neer, zoooo leuk. Fijn dat het goed gaat met je oma. Morgen komen de gordijnen hier en vrijdag de meubeltjes enz en dan inrichten en opruimen. Ben zo blij dat alles op tijd af is. Ischa het was heel gezellig, je krijgt nog een mailtje over een bijeenkomst als iedereen van de groep bevallen is. Lijkt me leuk. Met jou alles goed? Nou ga weer ff aan de gang. Groetjes Mariek
Goedemorgen meiden, ben zo te lezen niet de enige die ruim boven de 100 kg zit haha(alleen ben ik maar 5 kilo aangekomen he dus is niet alleen van zwangerschap hihi) Het is even niet zo gezellig hier in huis....!Gister al woorden met mn man gehad,en ik had toen vergadering op school en ging dus ook met een kwade kop weg :S Hij is bezig met de afzuigkap,er moet boven op zolder een nieuwe pijp worden aagesloten maar ze wisten niet zeker op welk gat dat moest,door een geurtje te maken onder de afzuigkap hoopten ze er achter te komen,maar het wilde maar niet lukken. Omdat ik zo ontzettend snel misselijk ben had ik hem gevraagt bepaalde dingen niet te doen,houd hij altijd rekening mee hoor,want ik kan er echt ziek van worden. had in zijn hoofd gehad om houtmot te branden onder de afzuigkap(dat gebruik je om vis te roken en is heel oveheersend)maar beloofde me dat niet te doen omdat ik dat ECHT niet kan hebben die geur. Ook zou hij het niet doen als ik weg was want hij begreep goed dat ik dat toch nog rook als ik thuis kwam..maar goed,ik dus weg en toen ik thuiskwam had hij dat wel gebrand..ik was kotsmisselijk en ben in een streep naar bed gegaan,maar boven rook je ook.....nu ruik je het nog en ben het liefst niet in huis..kan niet eens eten! Zullen ook wel hormoontjes zijn maar ben zooo pissig dat hij het toch heeft gedaan he,gewoon omdat hij de kop verkeerd had.bah..dat zal hij ook nog wel even weten..ik ben dan ook geen makkelijkevind het echt een rotstreek..en had gister zoziezo mijn dag al niet met overgeven door het maagzuur. zo moest ik ff kwijt
goeie morgen, nou ja zo goed istie niet,ik las net op de homepage het bericht van mamaatjevan5.vreslijk als je man plots overlijd. @allwoman,grrrrrrrrrr mannen,achter het behang plakken soms.maar ja aan de andere kant moet je maar zo denken,ze snappen het vaak ook gewoon niet.das een klein dingetje wat ze missen in hun hersenen.mannen kunnen ook geen 2 dingen tegelijk.kunnen ze ook niks aan doen.bekijk het van de positieve kant.hihi. @susanna,tijdens je zwangerschap ontwikkelt je reuk zich heel sterk,ik denk omdat je daalijk als de kleine er is eerder een vieze luier ruikt dan iemand anders.daardoor kan het idd zijn dat je andere geuren anders ervaart.komt wel weer goed na de bevalling,al moet ik zeggen dat mijn reuk altijd iets sterker is gebleven na de kinderen.soms is dat erg irritant want dan ruik ik wel dingen die een ander niet ruikt. @liz,jeetje wat vervelend dat je financieel niet heel goed zit,maar gelukkig heb je een goede moeder.fijn dat jullie bij haar voorlopig in kunnen. @simone,fijn dat de kraamverzorgster toch nog redelijk wat doet bij jullie hoor.ik zie het wel. @marieke,personeel kunnen je idd tot wanhoop drijven.ben blij dat ZzP-er ben hihi. hier verder niks te melden.alles zijn gangetje.
MariekeS81 ik word als ik het volhou tot 36 weken opgenomen met 36 wk en daar krijg ik dan als de bevalling zich aanmeld een antibiotica infuus.
Hier zijn de groei echo's ook niet standaard, alleen als je BMI te hoog is. Ik krijg de laatste groeiecho niet met 36, maar met 34 en 5 dgn omdat ze niet weten hoe het ligt en het nog moeten draaien als het verkeerd ligt
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 27 augustus Butterfly: vk 28 augustus Marije: 3d/4d echo 1 september Marije: controle vk + ligging echo, Symoen: controle gyn 2 september Tzm: groeiecho 4 september Zico: gyn., Tzm: vk 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. VLINDERTJES:www.vogel-egelopvang.nl/butterfly.gif 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Marije Zena Timzijnmama Jody Butterfly Lin83 Joli Blub Semmi Mariek Mariaatje Lief MariekeS81 Ischa Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mieni: 2 september (6 weken van te voren) Chris81: 5 september (6 weken van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
@ triessie: liggingsecho is bij ons standaard met 36 weken (of vroeg je nou over groeiecho, die s niet standaard bij ons, alleen als er een speciale reden voor is). Maar liggingsecho is dacht ik niet overal standaard nee.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 27 augustus Butterfly: vk 28 augustus Marije: 3d/4d echo 1 september Marije: controle vk + ligging echo, Symoen: controle gyn 2 september Tzm: groeiecho 4 september Zico: gyn., Tzm: vk 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, , Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mieni: 2 september (6 weken van te voren) Chris81: 5 september (6 weken van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)