Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Kan me voorstellen dat dat schrikken is..hopelijk gaat alles snel voorspoedig met ze!

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Goedemorgen meiden, hoop dat jullie allemaal in ieder geval een beetje lekker geslapen hebben vannacht. Hier viel t niet tegen.
    Marije gefeliciteerd met je ventje. Hopelijk wordt je niet ziek en heb je zondag een gezellig dag. Niet te druk doen he, laat anderen maar lopen. (dat ik dat nou hardop durf te zeggen zeg! Hahahaha!)
    Simone, wat een mooie foto's zeg! Jammer dat je muisjes fotot er niet op kan, klinkt heel bijzonder namelijk!
    Kibi, mooi zo, dat je ctg helemaal goed was. En als de boel al aan het verstrijken is, betekend dat misschien wel dat de kleine in ieder geval rond een week of 40 er wel is of niet? Lijkt me zo vervelend om overtijd te gaan!

Wij hebben gisteren echt heel veel geld uitgegeven. (als je geen schoenen kan kopen, moet t op een andere manier he?!) We hebben een supermooie nieuwe leren bank gekocht. Met een chaise longue (heet dat zo) eraan weet je wel? En een nieuwe tv voor de slaapkamer. Ben helemaal gelukkig! Helaas komt de bank pas in november, maar goed, dan hebben we wat om ons op te verheugen. (o ja, dat hadden we al...er komt eerst nog een ukkie aan;))

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Hihi...verheugen op de baby of bank... hmmm... ik zou toch kiezen voor de baby hoor :D

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Het zonnetje schijnt hier nu een beetje...jippie! :D

Ik heb intake kraamzorg al gehad, ik heb geen gekke dingen gehoord en ze doen licht huishoudelijk werk wanneer er tijd over blijft, een lijstje heb ik (nog) niet gezien, maar ik heb de zorgmap ook nog niet helemaal goed doorgelezen. Tijdens de intake heeft ze niets bijz opgenoemd iig.

Gister voor het eerst naar cursus geweest samen.
    Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden, het is best wel ffies confronterend, plaatjes over hoe je kindje straks gaat komen....pffff komt steeds dichterbij.
    Manlief vond het gelukkig ook een gezellige avond, dat is mooi want we moeten er nog 7 en een terugkomavond!

Lastig he dat slapen, 5 van de 7 avonden is een ramp, gelukkig af en toe wel een betere nacht erbij anders hou je het niet vol zeg!
    Iedereen die er last van heeft...SUCCES!

Mieni; je laatste dag...raar idee he...echt de laatste...maar wel lekker verlof lekker zo veel mogelijk van gaan genieten!
    Kibi; ziet er allemaal goed uit he?! na een drukke week zijn die buiken idd wel te verklaren!
    Marijeee; nog gefeliciteerd met je mannetje! Heerlijk dat jullie een mooie 3D echo hebben gezien! Hoop ook niet dat je ziek wordt...hier in mijn omgeving heerst buikgriep...bah....Ik herken je gevoel wel wanneer je slaap tekort hebt, ben dan ook huileriger en heb dan sneller het gevoel dat ik alleen op de wereld ben...en toch huilen lucht dan wel ffies op en dan krijg ik vaak ook een knuffel van manlief en gaat het vaak weer beter, succes hoor!
    Simone; super foto's...daar heb je mooie herinneringen aan later!! Leuk leuk!
    Hansje; hahhaa....succes met je lijstje...heb je je meetlat er al bij gehaald??!! Goh...wat een gedoe!!!
    Liz; hoop idd dat je meisje nog een paar weekjes dicht bij je blijft...duim voor je!
    Zico; gelukkig zit alles nog goed dicht! Idd nog rustiger aan doen...kleine moet nog eventjes wachten!

Verder houd mn pagina op met terug lezen...

Kleine hier is gister en vandaag en super actief...veel draaien, bewegen en mama plagen...hihi...zit dan tegen mn ribben aan waardoor ik niet lekker zit, als ik dan zachtjes wat druk terug geef, krijg ik gewoon ook druk terug...zoooo leuk/lief!

Iedereen fijne dag he!
    Wordt het weekend mooi weer...bbq kan lekker aan, heerlijk!
    8)

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik ga maandag ook maar eens bellen met de kraamzorg. Heb nog steeds niets gehoord nl.

Hansje, ik zou niets gaan aanschaffen hoor. Als de kraamhulp er is en ze heeft iets écht nodig, stuurt ze je man er wel op uit om het te halen.

Ik ga ff een tukkie doen....

6. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ben ik ook weer even.Steeds geen internet.
    Hier gaat alles goed behalve dat ik zo af entoe harde buiken heb en dat het erg rommelt in mijn buik.

Met bambie gaat ook alles goed, gelukkig rond 9 sept verwacht ze weer on line te zijn.

Heb wel alles terug gelezen maar nu even niet de tijd om te reageren.

iedereen heel fijn weekend !

liefs Denise

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Zico gelukkig liep alles dus met een sisser af! :)

Liz ik hoop echt dat je meidje nog ff blijft zitten. Lijkt me erg vervelend die onzekerheid steeds. :(

Naomi ik wordt ook wel wat ongeduldig hoor.

Hansje tssss ben je klaar mee zo'n lijst. Misschien hangt het uiteindelijk ook af van de persoon die je in huis krijgt, de ene is wellicht wat coulanter dan de ander.

Simone ik weet pas ongeveer 2 weken van tevoren of het een KS wordt. Werkt natuurlijk niet echt mee om je geestelijk voor te bereiden. Ik probeer me maar over te geven. (foto reactie zie Hyves;) )

Marije ik kan me echt indenken dat je gewoon gefrustreerd raakt door je gebrek aan slaap, je kunt je dan echt wanhopig voelen. Nog van harte me je man! En je baby ziet er zo schattig uit!

Mieni geniet van je verlof en ik weet zeker dat je vast een leuke nieuwe baan vindt. Wat deed je ook al weer?

Allwoman ik hoop dat je idd weer zo'n gelikte bevalling hebt! Draag je die jurk nou nog in het openbaar? ;)

Zena wow jullie hebben idd lekker gespendeerd! Heerlijk toch!

Ik slaap eigenlijk goed. Moet wel 4 x plassen maar ik val meteen weer in slaap. Het gaat stukken beter nu mijn man sinds een week op de logeerkamer slaapt, niet leuk, maar ik rol van links naar rechts en slaap met 3 kussens, dus ik neem het hele bed in beslag!

Ik heb een dubbel gevoel over de tijd die te gaan is. Aan de ene kant denk ik 'oh nog evengoed 6 weken' aan de andere kant gaat het vast sneller omdat ik ook nog wat data naar toe te leven heb, zoals volgende week nog op korte vakantie naar het strand, mijn verjaardag de 17e sept. Bovendien als je wekelijks naar de gyn. moet dan leef je ook echt van datum naar datum. Dan gaat het vast supersnel.
    Pfff 34 weken vandaag! Vanaf volgende week houden ze een eventuele bevalling niet meer tegen!

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Susanna:
    hihihihi ja ik draag hem nog in het openbaar ook :) maar wel op een spijkerbroek ;)

9. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    :D Haha Allwoman ok dan! Blij dat je hem iig draagt! :D

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Leukleuk, ik weet ws al wie mijn kraamhulp wordt.
    De kraamhulp die bij mijn neef en zn vriendin was, was echt super leuk. Maar zij was van een andere regio, dus ik kon haar niet aanvragen. Nu heeft zij een verzoek geschreven om bij mij te mogen kramen en ik heb dat bevestigd en het is goedgekeurd, dus ik krijg dezelfde kraamhulp als zij hadden. Het idee alleen al dat je weet dat je een leuke kraam krijgt vind ik super!

Susanna, wat een hoop leuke dingen in het vooruitzicht. Super, zo kan je de tijd nog wel doorkomen he?

Allwoman, goed zo, die jurk staat je leuk, dus zeker dragen!

Denise, fijn dat het goed gaat met jou en met Bambie.

Wie vroeg ook alweer wanneer de eerste baby zou komen?
    Ik heb er zo is even over na zitten denken. En als je bedenkt dat de mensen die begin oktober uitgerekend zijn allemaal rond de 25 weken zitten, denk ik dat we van af volgende week wel de eerste baby kunnen verwachten. Ik hoop dat ik in ieder geval bij de eersten mag zitten. Lekker, met 37 weken ofzo. Is goed voor kleintje én voor mama!

11. carma

carma Niet meer actief

Oke ik sta hier op ontploffen!
    Ze komen de babykamer bezorgen tussen 15.00 en 19.00 uur staan ze om 14.00 al op de stoep (ik niet thuis natuurlijk)
    Ik kreeg al een leen commode omdat de echte er nog niet was, nu blijkt ineens dat de kast er ook niet is.
    Nu heb ik geeist dat er een kast komt en krijg ik dinsdag a.s. het showroommodel zolang tot de onze er is.
    Kan ik weer een dag thuis zitten tot ze komen.
    :evil: :evil: :evil: :evil:

Toch fijn dat iedereen mij ontziet om mijn bloeddruk laag te houden.

sorry dit moest ik ff kwijt

lieve groetjes Marieke

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat een shitzooi zeg Marieke. Kan me voorstellen dat je bloeddruk daar nu niet echt van omlaag gaat :( .

13. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Hey Mariek,

Doe je wel een beetje rustig aan! inderdaad denk een beetje aan je bloeddruk! Ik kan me wel voorstellen dat het super frustrerend is, maar je moet maar zo denken dat je druk maken niets aan de situatie veranderd!(zeg ik dan hahahha als je me zo kennen zou je weten dat ik zo een drukte maker kan zijn ;) ...als me moeder dit leest :D)

Het komt vast allemaal op z'n pootjes terecht.

Zena: te gek zeg dat je die leuke kraamhulp toegewezen hebt gekregen!

TZM: je zou toch inderdaad onderhand wel iets moeten horen van kraamzorg.

Triessie: Zijn alle avonden met partner bij jullie?

Zena: Lekker he shoppen(geld uitgeven)! geeft altijd zo een goed gevoel
    vind ik.

x Marieke

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja alle avonden zijn bij de cursus met partner Marieke, manlief wilde toch wel graag weten wat ons/mij/hem allemaal te wachten staat en stelde zelf voor om te gaan zoeken naar een cursus die dat biedt....heeeel fijn!

Mariek dat meen je niet...'leen meubelen' nog nooooit van gehoord!
    Goed dat je meteen van je af bijt, maarre kijk idd uit voor je bloeddruk meis!

Zena erg leuk dat je al weer wie je kraamzorg is, fijn dat dit mogelijk was, is toch afwachten wie je als vreemde in je huis krijgt dus geweldig als je dr al zelf hebt kunnen uitkiezen!

Lekker zo'n bed voor je alleen Susanna, soms wens ik dat ook maar aan de andere kant denk ik niet dat ik in slaap kom wanneer ik alleen in bed lig.
    Je hebt een boel leuke vooruitzichten, denk idd dat de tijd dan super snel zal gaan voor je...wat zijn nou 6 weken?!?!?

Denise; hmm duurt lang dat je geen internet hebt, lastig... rommelen en harde buiken, voelt het wel 'goed'? Fijn dat je contact met Bambie hebt, ik denk dat ik verkeerd nr van haar heb, heb nml wel smsjes gestuurd toen maar geen reactie terug gekregen.

TzM heb je lekker geslapen?

15. carma

carma Niet meer actief

HOI MEIDEN

IK NOG FF.
    GA ZO NAAR KESTEREN OM EEN ANDERE KAMER UIT TE ZOEKEN.
    BEN HET HELEMAAL ZAT.
    VOLGENS DEZE MAN HEBBEN WIJ NET PECH MET DE ONZE OMDAT DE FABRIEK VAN EIGENAAR IS VERANDERD DOOR FAILISEMENT.
    ZE KUNNEN NU NIETS GARANDEREN.
    90% VAN DE KAMERS IS WEL OP VOORRAAD EN KAN OP 9SEPT HELEMAAL GELEVERD WORDEN.
    NU HOPEN DAT ER IETS VERGELIJKBAARS IS.
    1 DING IS ZEKER IK BETAAL GEEN CENT MEER.
    NU ZIJN ER NATUURLIJK GEEN AANBIEDINGEN ENZ NOU PECH.
    EN ANDERS DOUWEN ZE DIE KAMER MAAR ERGENS WAAR DE ZON NIET SCHIJNT. :evil:
    IK ZAL STRAKS FF OP JULLE VERHALEN REAGEREN LIEVE SCHATTEN.
    BEN NU ZO BOOS EN VERDRIETIG EN TELEURGESTELD ENZ ENZ.

GROETJES MARIEKE

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Marieke, ik hoop dat je wat moois vind. Laat je niet gek maken hoor! Denk om je bloeddruk inderdaad. Wel erg jammer (understatement) dat ze je dit allemaal niet van te voren verteld hebben!

17. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Hey Triessie,

WAT LEUK! alle avonden met je man! ik heb maar 1 partneravond van twee uur :cry: . en daar mag hij het mee doen. Dat vond hij zelf ook wel erg jammer hoor! maar ik mocht blij zijn dat ik uberhaupt nog naar zwangerschapsbegleiding kon, ik was met 21 weken een beetje aan de late kant met inschrijven blijkbaar.

Mariek:
    Hopelijk vind je iets anders wat na je zin is!

X Marieke

18. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb net vernomen via tweety dat haar mannetje is overgebracht naar het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam.
    Zijn slokdarm schijnt niet goed aangehecht te zijn met zijn maagje, dus gaan ze hem waarschijnlijk opereren daar.
    Arm manneke :(

19. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    "ANDERS DOUWEN ZE DIE KAMER MAAR ERGENS WAAR DE ZON NIET SCHIJNT."

Hahahaha! Sorry Mariek hier moest ik wel om lachen! Staat er zo mooi!
    Maar het is natuurlijk k*t dat je nu om iets anders uit moet en dan ook nog bij dezelfde ballentent. Ik hoop dat je iets moois vind. Hou je kalm, is moeilijk, ik snap het.

Ach dat kereltje van Tweety! Ik hoop dat alles goed komt. Hij heet Robin he? Leuke naam!

Hier een lang weekend voor de boeg. Maandag is het 'Labour Day' dus iedereen vrij hier. Mooi mannetje thuis :D
    Morgen naar een Pools festival. Vorig jaar ook al. Mijn schoonmoeder's (straatarme) grootouders kwamen uit Polen hierheen, dus ze koesteren hun afkomst nogal.

Net een paar GIGA maandverbanden gekocht want kraamverbanden heeft niemand van gehoord.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ***Ik breek effe in!***

Hey dames! Allemaal aan het uitkijken naar de komende bevalling? :D
    Allwoman komt af en toe al even bij ons spieken, het gaat de goede kant op, sinds begin deze week is bij ons de babyboom begonnen! Heerlijk :)
    Helaas is Tweety inderdaad even wat minder fortuinlijk, kindje is inderdaad overgebracht naar Rotterdam en gelukkig is Tweety rond 17 uur ook daar naar toe vervoerd... Kan ze weer fijn bij Robin zijn.
    Succes allemaal! Nog even dames... we tellen allemaal af ;)

Liefs Inge

Deel Deze Pagina