Hallo Meiden! Tweety; Gefeliciteerd met de geboorte van Robin. Heel veel kracht toegewenst de komende tijd. Wij denken aan jullie en fijn dat jullie weer snel bij elkaar zijn. Mariek73; Faillisement....altijd minder! Klant is de klos. Ik hoop dat je op korte termijn een leuke babykamer kunt vinden en dat het geen financieel staartje krijgt. Susanna; Fijn weekend! Klinkt gezellig. Dat dubbele gevoel heb ik ook. Ik geniet nog zo van mijn zwangerschap maar ben ook erg benieuwd naar dit wereldwonder en ik word steeds nieuwsgieriger of het een jongen of een meisje is. Mieni: Geniet van je verlof! Je laatste werkdag moet er intussen opzitten. Zena: Heerlijk dat je al weet wie bij je komt kramen Gisteren bij de VK geweest, alles was prima. Vandaag voor de liggings echo geweest en de beeb ligt er goed voor. Ze kon al haartjes op het hoofd zien en spek op de armen........knorretje!
Hey allemaal, Jeetje Tweetie al bevallen en naar het ziekenhuis in Rotterdan (geloof ik)las ik, Meis heel veel sterkte met je mannetje! Mariek kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. En heb je al wat anders gevonden? Ik las dat iemand een hele lijst had gekregen voor kraamhulp geloof ik. Zat ook vol verbazing te lezen wat er allemaal op stond! Wij hebben geen lijst gehad heb er ook nog nooit van gehoord. Over de bevalling, nou ik heb er zin in hahaha (tot het echt pijn gaat doen waarschijnlijk haha).
He meiden, Mariek: wat een gedoe en een gekloot zeg met dat kamertje, kan mij voorstellen dat je je daar behoorlijk boos om kunt maken. Ik hoop voor je dat je wat vergelijkbaars kunt vinden. KNUF! Tweety: Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met jullie kleine man en verder sterkte hopelijk knapt je kleine mannetje snel op! Bedankt meiden voor jullie reacties over de kraamzorg ben blij dat ik niet de enige ben die het een beetje belachelijk vindt Verders: VAKANTIE EN VERLOF! Hiehaaaaaaaa. Vandaag m'n laatste dienstje gedraait. (sorry voor degene die nog even moet ) Maar heb er zo naar uit gekeken, heerlijk! Ik ga effe lekker bankhangen tot m'n mannetje thuiskomt (avonddienst) en dan kunnen we samen genieten van het feit dat we vakantie hebben. Fijne avond allemaal! xxxxx
Goedemorgen lieve meiden Nou, ben hier weer een beetje afgekoeld en heb denk ik een mooie deal kunnen sluiten voor een vergelijkbare kamer. Het had wel wat voeten in aarde, heb zelfs nog boos moeten doen tegen de zoon van de eigenaar. Was super trots op mezelf. Ik vind dat ik vandaag een super rustdag heb verdiend. Maar ja de schoonouders komen he. TZM wat een ramp he telefoon, die moet je gewoon van de slaapkamer afhalen anders word je gek Tweety gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en ik hoop dat alles snel weer in orde is. Susanna fijne labour day. Ik weet het nog van onze vakantie's in amerika dan is het bij alle parken enz super druk en kun je over de koppen lopen. wij namen toen maar een rustdag. Nou iedereen dit weekend maar weer rustig aan en lekker van de zon genieten. tot gauw groetjes mariek
Gisteren was het dan zover.. Ik had een zwangerschapsmassage geboekt, hier in ***woonplaats***. Om 20.00 uur had ik mijn afspraak. Ik mocht, op mijn zij, op de bank liggen en ze heeft vervolgens mijn rug gemasseerd. Toen op mijn rug liggen en heeft ze mijn buik en benen gedaan.. De baby vond het schijnbaar ook lekker want tijdens de buikmassage was hij stil en daarna begon hij actief te doen (zo van; " Waar is het nou gebleven?!") Als laatste op de andere zij zodat ze mijn rug kon afmaken... Het was echt heerlijk.. en ik heb ook als een roosje geslapen vannacht.. Dames, een echte aanrader om heerlijk te ontspannen!
hoi meiden ik las dat jullie op de hoogt zijn via tam. mijn mannetje is inmiddels al geopereerd en het is goed gegaan nu is het afwachten hoe het verder gaat. we liggen beide in rotterdam. op dit moment is alles stabiel. voor het hele verhaal staat bij de sept. moeders ergens tussen de vele pagina's
tweety,heel veel sterkte de komende tijd.en beterschap voor je mannetje. vandaag DE grote dag.mijn jongste word 4 jaar.hij krijgt een gameboy,helaas zijn die dingen niet meer nieuw te krijgen dus heb een 2e hands gekocht en die opgepimpt met hele stoere pokémonstickers.hij is super. was nog de vraag of ik hem op tijd zou hebben omdat ze mijn betaling over het hoofd gezien hadden maar gelukkig,ze kwamen hem net brengen.hij komt pas rond 14 uur thuis,ze zijn nog bij hun vader dus dat gaf mij nog wat tijd om alles klaar te maken.zo de spidermantaart halen en dan kan het feest beginnen. heb vanacht slecht geslapen.vriendlief ook die lag steeds maar te draaien waardoor ik wakker werd en dus moest plassen.iedere 2 uur ben ik eruit geweest en dat voel je wel hoor pffffffffffffffff.
Tweety: Fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan. Veel sterkte verder. Meiden wat is het hier rustig ben ik helemaal niet gewend? Allemaal aan het genieten van het mooie weer? XXXX
hai hai, tis idd rustig hier. tweety: fijn dat alles goed gaat met je mannetje!Het beste! Blub: gefeliciteerd met je zoontje! hier is het niet zo gezellig helaas...komt hopelijk snel weer.
Tweety, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Hopelijk knapt hij snel op en mag hij lekker met je mee naar huis. Mijn neefje is 16 jaar geleden met dezelfde aandoening geboren en daar gaat het nu allemaal supergoed mee! Blub, gefeliciteerd met je zoontje zijn verjaardag. MamaK, klinkt heerlijk, zou alleen niet weten waar ze hier in de buurt dat doen. Ik zit inderdaad al heel de dag van het weer te genieten. Lekker met de beentjes omhoog en een boekje buiten. Manlief krijgt twee vrienden op bezoek vanavond, dus die heeft de hele zolder (waar ze moeten slapen) gesopt en ook gelijk de rest van het huis maar, ik heb alleen de vaatwasser in en leeggeruimd. Heerlijk hoor! Tot morgen ofzo...fijn weekend!
Hansje geniet van je verlof! Mariek hoe lang moet je nu wachten op de levering? En ja, Labour Day is echt een dag om in een park te hangen en je eigen vol te stoppen met eten. Ook op andere vrije dagen hier overigens Wij doen er niet aan mee trouwens. Mamak klinkt heerlijk! Ik ben om! Ik had al het idee zo'n massage voor mijn verjaardag te vragen van mijn man. Nu ga ik dat ook echt doen Blub van harte met je zoontje! Tweety gefeliciteerd met de geboorte van Robin. Ik hoop dat ie snel mee naar huis mag zodat je kan genieten! Man is te vissen en ik heb het lekker relaxed thuis met een kicking baby
Hoi Meiden, Wat een rust op het forum! kan het me wel voorstellen met dit heerlijke weer! zo vind ik het goed te doen gewoon lekker warm maar niet te heet. Hansje: Geniet van je verlof! Mamak: ik heb ook zo een massage gehad! echt super lekker inderdaad! ik ga soms ook naar een kuuroord hier in de buurt om gewoon even lekker in de kuurbaden rond te badderen dat is ook echt een aanrader. effe geen buik voelen Tweety: Fijn dat de operatie goed is gegaan.Hopelijk gaat her herstel snel. Mariek: Goed te horen dat je toch nog een leuke deal hebt kunnen sluiten. Vanacht dacht ik even dat het begonnen was. vreemd genoeg was ik de rust zelve en ben beneden op de bank een boekje gaan lezen in afwachting van wat er zou gebeuren.(ik had zelfs mijn man niet wakker gemaakt) gelukkig bleek het loos alarm! van mij mag ze nog wel even blijven zitten. Het zullen wel oefen weeen zijn geweest? maar ja.....ik heb natuurlijk nog geen flauw idee hoe weeen voelen. Fijne avond allemaal. x Marieke
susanna ja datis idd vervelend het niet weten maar ik heb er toch betje vertrouwen in nu Mariek dat is toch wel echt vervelend pff zo van die dingen waarvan je gek wordt ! arm kereltje van tweety Hansje geniet er maar van van je verlof Mamak lijkt me heerlijk zo'n zwangerschapsmassage zou ik ook wel willen... Blub veel feestplezier voor jou en je nu niet zo kleintje meer :d hehe zo lekker weertje he heb met men mamsie de braderij gedaan daarstraks... was heel leuk alleen wel warm... ga straks nog eefjes met de woef wandelen lekker relaxen... aan men mannetje heb ik toch niet veel, die eeft zen jeugdjaren terug gevonden en doet plots niets anders dan uitgaan... leuk voor mij maar jah x
he liz, mooie foto. Maar dat je mannetje z'n jeugdjaren terug heeft gevonden zou ik niet kunnen hebben hoor. Hij mag jullie niet vergeten he HE MEIDEN? Hebben we een jade11 tussen onze zwangeren zitten, lees net dat er een jade 11 7 weken tevroeg is bevallen van een meisje Mila.
Zico,ik heb hier nog nooit een jade gezien. Tweegty,proficiat met de geboorte van Robin en goed te horen dat de operatie goed is gegaan.Hopelijk is hij snel opgeknapt. Liz,dat zou ik toch ook niks vinden als mijn man ineens zijn jeugdjaren terug had gevonden. Blub,proficiat met je jongste zoon.Wat vond hij van zijn gameboy?En hoe was de spidermantaart? Zena,klinkt goed heel de dag in de tuin zitten met de beentjes omhoog en lekker een boekje lezen. Wij hebben vandaag hard gewerkt aan de babykamer.Ik kan niet meer op mijn voeten staan,echt zo super pijn,maar dat maakt niet uit want we zijn ver gevorderd met de babykamer. Zal morgen eens een foto nemen en plaatsen van het resultaat tot nu toe.Het is natuurlijk nog niet af,maar dan krijgen jullie iig een idee. groeten Simone
Ik heb vandaag ook hard gewerkt aan het babykamertje. Alles is nu mooi schoon en klaar om verder ingeruimd te worden. Alleen moet er nog een wandrekje opgehangen worden, maar dat mag mijn mannetje doen als hij over 3 weekjes weer thuis is. Ik heb wat foto's in mijn album gezet. Morgen ga ik lekker helemaal niks doen. Lekker met een boek in de tuin, genieten van het mooie weer nu het nog kan. groetjes