Hoi meiden! Alles goed hier?! Ik vind het zooooo enorm rustig op ons oktoberforum in vergelijking met anderen .... Jammer..... Okay, moet eerlijk bekennen dat ik de hele week ook niet heb gereageerd, dus ik is medeverantwoordelijk natuurlijk .... Hopelijk komt daar verandering in nu de meesten van ons lekker met verlof zijn! Mariaatje ligt trouwens weer in het ziekenhuis sinds dinsdagavond, maar komt morgen gelukkig weer thuis! Alles gaat goed met haar en haar kleintje, maar ze heeft weer een heftige bloeding gehad, dus uit voorzorg heeft ze daar een paar daagjes doorgebracht. Ik denk dat ze morgen zelf wel vertelt van hoe of wat hierzo .... Ik ben vandaag met manlief naar Babypark in Gouda geweest, ik was 't zo enorm zat dat die box nog steeds niet binnen was na ruim 13 weken, dat ik zelf maar eens polshoogte ben gaan nemen, haha! Hij was er dus nog steeds niet, zou nog minstens 2 weken gaan duren en eerlijk gezegd toen ik de box zag staan daar in de showroom, kon ik niet meer begrijpen dat ik dat ding had uitgezocht toendertijd .... We hebben nu dus een veel duurdere, maar wel eentje die op voorraad was, gekocht en hij staat! Helemaal blij ermee! Maar Babypark is voor mij passé! No way dat ik daar nog iets haal! De service is me tegengevallen en als je dan een dure box koopt, verwacht je op z'n minst dat 'ie redelijk makkelijk in elkaar te zetten is! Ook dat was namelijk één grote ramp .... Vandaag alweer 34 weken! Wat gaat het toch hard nu zeg! Dinsdag komt de kraamhulp voor intake, ik ben benieuwd wat ik te horen krijg ....
Mikatjuh: Wat een enorm schattig kamertje! Ennuh....zie ik dat nou goed?! Heb jij ook een blauwe Brit rondlopen?!
hey zico , dank je ja kan het ook niet echt hebben... maar heb al zoveel ruzie erom gemaakt dat ik niet meer kan... ik ga men laatste weekjes niet half roepend en zo doorbrengen want denk dat de stress ni zo goe is vr men dochtertje iedereen hier zegt dat hij gaat veranderen zodra de klein er is... en ik hoop het echt... want anders ga ik het moeten veranderen... Mikatje leuk kamertje Joli, blij dat het hele boxprobleem toch opgelost is... velen hier hebben precies problemen met het levergedoe van winkels enzow he... :s zou het toch ook maar stresserend vinden hoor... hoe is het trouwens met de poesjes? zo ga voor de zoveelste keer eten... ik voel me echt schuldig maar heb constant hongergevoel... mjah dan eet ik maar he ben nu in totaal 12 kilo bijgekomen... ik weet niet of dit veel is of weinig... de gyn kijkt altijd nogal beschuldigend naar mij... mar jah... xx
Weinig nieuws hier. Alleen dat mijn handen en voeten strak staan van het vocht en dat het zeer doet. Ik ga vanmiddag samen met mijn zusje de koopzondag in uden draaien, dit is overmacht (zieken). Hoop dat ik het red. Een fijne en zonnige dag gewenst vandaag. groetjes mariek
Mariek het wiegje hebben we van mijn oma gehad. Lief hè. Ze maakt ook zelf de lakentjes ervoor. Superhandig. joli dat klopt, wij hebben 1 blauwe brit en 1 zwart/witte brit en dan ook nog een vuilnisbakkie. Heb jij ook britten? Fijne dag allemaal!
Heb ff voor je gekeken: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#3135904 Maar kweet niet of ze bij ons hoorde. Ze zou dan wel in oktober uitgerekend zijn lijkt me...
Goedemorgen, genieten jullie ook zo van deze mooie dagen? Gister hebben we nog wel geklust aan de overloop maar 's avonds lekker gebbq't en nu is manlief al een tijdje weg om te vissen en lukt het mij nog even een kleurtje te krijgen in de zon met een boek, maar het zal al wel snel warmer worden en dan ga ik zo zweten en dan hup snel de schaduw in...hihi.. Mikatjuh; zeker een erg leuk/lief kamertje, lief dat je oma het allemaal maakt voor jullie kleine. Mariek; au au voor jou...en dan vanmiddag nog koopzondag draaien, arme meid. Ik hoop dat je dag snel voorbij is en je met je voeten in een bak met water kunt gaan zitten. Liz; jammer dat je mannetje nog even wil uitrazen, ik hoop idd voor jullie dat het straks anders is en hij niet meer bij jullie weg te slaan is...ik ben ook al zoveel aangekomen hoor, tsja het is niet weinig maar teveel..geen idee?! Joli; jij ook al gedoe met levering van meubeltjes...bale zeg...maar hij staat dus, leuk leuk...als mijn verlof begint (nog 2 weekjes wachten) dan zetten wij hem ook neer, zal wel wennen worden denk. Simone; hoe is het vandaag met je? Ben benieuwd naar je kamertje! Marieke; joh dat je dacht dat het vrijdagnacht begonnen was, lijkt me ook een spannend gevoel en dat je dan zo rustig blijft...pfff...'gelukkig' nog even niet maar zo merk je dus dat je lichaam zich al flink aan het voorbereiden is he?! Mamak; jou uitleg van massage...klinkt al helemaal heerlijk. Ik ga er eentje krijgen, moet alleen nog afspraak maken, wil dan ook afspraak met schoonheidspec. en kapper enzo...heerlijk nog even mezelf laten verwennen! Allwomen; hoe is het meid...klaren de buien in huis al iets (tis hier de laatste dagen ook flink bewolkt helaas)? Mariaatje; joh weer zo mogen schrikken van de week, fijn dat je weer thuis bent! Nog 2 weken werken, oftewel 6 daagjes....kijk er zoooo naar uit! Ik vind het werk leuk hoor, ga niet met tegenzin (absoluut niet) maar ik ben ondanks ik nog maar 50% werk toch erg snel vermoeid en het lijkt me heerlijk om straks niet meer te 'moeten'...hoe bevalt het de dames die al verlof hebben?
Goedemorgen! Ik heb net de foto's van het kamertje in mijn album gezet.Ben echt zo blij met het kamertje. Alle meubeltjes heeft mijn man zelf gemaakt ( is zijn werk) Ik vind het echt mooi geworden. Triessie,vandaag nog steeds mega zere voeten,maar dat komt omdat mijn gewrichten ontstoken zijn,ook in mijn handen.Is van de Bechterew. Mikatjuh,mooi kamertje hebben jullie! Straks ga ik met nog 3 zwangere vriendinnen even naar de open dag van het zwembad hier.We gaan namelijk met onze baby's op knuffelzwemmen,en nu gaan we ons inschrijven. groeten Simone
symoen wat een mooie meubeltjes meis...toppie, klasse van je mannetje...zeg dat maar ffies tegen hem, mag best een compliment krijgen..tjeetje! hier gaat het wel ok...ben de laatste tijd toch nog steeds misselijk, das dan weer minder. heb erg veel zin in a.s donderdag...de laatste echo...spannend, ben benieuwd hoe zijn gewicht nu is..hihihi nouw meiden heb verder op niemand gereageert, geen puf....i 'am sorry....komt misschien wel weer..
@symoen, wauw die meubeltjes zien er echt mooi uit. Petje af voor je man @mikatjuh, ik vind jullie kamertje ook erg mooi geworden Jeeeeeee vandaag alweer 33 weken, weer een weekje voorbij.
Ha meiden, zoals joli al verteld heeft, heb ik weer een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen. Dinsdagavond kreeg ik weer bloedverlies en was net op tijd in het ziekenhuis, want toen ging de kraan open. Had ook rugweeën, dus kreeg weeënremmers en longrijpers. Vanochtend mocht ik weer naar huis, maar ik meot het rustig aan doen, want beweging brengt de bloedingen weer op gang. Het is nu in ieder geval definitief dat ik een keizersnede krijg en het is nu hopen dat de kleine nog even 3 weekjes minimaal mag blijven zitten, maar, mocht het weer gebeuren, en die kans is heel erg groot, dan kijken ze in hoeverre de bloeding is en of ik weeën krijg, en anders gaan ze het halen. Dus het worden spannende weekjes, maar 1 ding is zeker, de 40 weken haal ik niet, waarschijnlijk ben ik voor eind september mama! Spannend hoor! Jullie zijn weer op de hoogte, ik ga ff bankhangen!
Wat fijn Mariaatje dat je weer thuis bent. En ik ga voor je duimen dat de baby in ieder geval nog 3 weekjes blijft zitten. Marieke veel succes vandaag met werken. Mannetje is een beetje boos op mij . Hij heeft niet kunnen slapen omdat ik schijnbaar heel zwaar adem, ach weet hij ook hoe het voelt om niet te kunnen slapen . Het is inderdaad jammer dat hier zo weinig geschreven wordt.
Iemand trouwens hier een voorgevoel wanneer de kleine wordt geboren? Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n sterk gevoel 26 september, dan ben ik 38+1. En dan zul je zien dat mijn bloeddruk gewoon goed blijft (wat ik natuurlijk ook heel erg hoop!) en dat hij geboren wordt met 42 weken .
Hoi hoi Liz jeetje je mannetje aan een 2e jeugd begonnen. Stappen kost toch ook een hoop geld? Want je zit bij je ouders vanwege de kosten toch. Ik hoop idd dat je mannetje bijdraaid als de kleine er is. Dit lijkt me voor jou ook niet leuk. Symoen mooi kamertje! Mika ook een mooie kamer! Leuk is dat om allerlei verschilende kamers te zien! Mariaatje jeetje meis het zit je niet mee! Rustig aan doen he en heel veel sterkte! Kan me ook goed voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn vooral omdat dit al de 2e keer is. Ischa zwaar ademen heb je zeker als je op je rug ligt? Of heb je het altijd? Kan me voorstellen dat je mannetje het vervelend vindt dat hij daardoor niet kan slapen, maarja jij loopt ook met die extra kilo's wat soms ook vervelend is Ik heb geen idee wanneer de kleine geboren wordt. Ik heb wel altijd gezegd dat ze wat later komt dan de uitgerekende datum maarja als ze er klaar voor is dan komt ze zich vanzelf wel melden Volgens mij heeft bijna iedereen nu ook ondertussen wel een gesprek met de kraamhulp gehad (of deze week). Hebben jullie ook niet het idee na dat geschrek gehad dat het nu wel heel erg dichtbij komt? Toen ze bij ons weg ging bekroop me het gevoel dat het nu echt echt is en wel heel erg dichtbij komt. Lijkt wel of je het meer gaat realiseren. (nu is dit natuurlijk ook mijn 1e) Volgens mij is de reden dat er niet zo heel veel geschreven wordt ten eerste door het mooie warme weer van nu. En ik denk dat er misschien nog wel wat meiden op vakantie zijn. Plus dat alles natuurlijk langzamer gaat en alles is eigenlijk soms net ff te veel. Merk het aan mezelf ook voel me soms net een tuimelbeker als ik loop. De trap op en ik ben gesloopt! Ach nog even de laatste weekjes.
Goh Maria, wat een stress iedere keer weer voor jullie! Hopelijk blijft jullie kindje nog even zitten inderdaad, maar als ik t zo lees zou jij best wel is de eerste oktober mama met baby kunnen worden. Hou je maar lekker rustig. Sterkte meid! Buddy, dat heeft je mannetje mooi gedaan zeg! Echt super. Ik vind het echt heel mooi, in de winkel had ik het uit kunnen kiezen zeg maar. Mika, ook al zo'n mooi kamertje. Liz, wat vervelend dat je vriend steeds de hort op gaat. Maar misschien is hij gewoon bang voor wat er komen gaat en wil hij alle vrijheid die hij nog even kan pakken ook pakken? Niet om hem te verdedigen hoor, want ik vind dat je groot gelijk hebt dat je er boos om wordt. Ischa, slapen ze een nachtje slecht, moeten ze al zeuren! Mannen:S. Ik heb ook het idee dat ik met een week of 38 beval. Maar dat is misschien ook gewoon wishfull-thinking. Ik heb gisteren lekker de bbq aangehad. Er waren twee oude vrienden van hubbie op bezoek. Leuk joh, ik mocht niks, alleen maar zitten. Het zijn armeense jongens, geen idee of dat normaal is in hun cultuur, maar hier kunnen de nederlandse mannen nog wat van leren. Nog nooit meegemaakt dat gasten zo voor me aan het rennen en vliegen waren. Ze zijn ook blijven slapen vannacht. Dat waren de eerste loge's in ons nieuwe huis. Volgende week weer. Dan komt mn vriendin uit Mallorca. Het is trouwens erg druk in mijn buik vandaag. Manman, ik zie continue knietjes en billetjes uitsteken. Nou, ik ga zo lekker weer de tuin in, dit weer mag van mij vaker. Lekker warm, maar niet té.
Butterfly ik had dat zwaar ademen niet voordat ik zwanger was en schijnbaar heb ik het als ik op mijn zij lig, op mijn rug kan ik niet liggen. Ik heb morgen mijn intake gesprek met de kraamzorg, ben benieuwd. Zena dat is nogal luxe als er zo voor je gezorgd wordt . Wat leuk dat je vriendin uit Mallorca komt, volgens mij had je daar al eerder eens iets over geschreven dat ze zo bezorgd om je is. Mijn mannetje is erg rustig in mijn buik moet ik zeggen, maar is eerlijk gezegt nooit echt druk geweest alleen elke keer op de dag dat ik naar de gyn of vk moet .
Goedemiddag allemaal! Mariaaaaaaa! Ben zó blij dat je weer thuis bent wijffie! Lekker mailen straks , heb je gemist .... Liz: Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je mannetje zo vaak de hort op gaat de laatste tijd! Heb tegen die van mij gezegd dat die dat echt niet moet fl*kken hoor, hij zou er niet goed vanaf komen bij me ! Maar ff serieus.... het is balen, maar neem idd maar goed je rust, dat heb je hard genoeg nodig nu! Met de kittens gaat alles prima! Ze groeien als kool en zijn dinsdag alweer 6 weken oud! Zena: Dus de nieuwe gewonnen BBQ is 'ontmaagd'?! Of was dit niet de eerste keer sinds jullie 'm hebben?! Lekker verwend ben je gisteren zo te lezen .... Mikatjuh: Ik heb inderdaad ook een blauwe Brit en een silver shaded Brit, die is 6 weken terug mama geworden van haar eerste nestje, ik heb op dit moment dus 6 britjes (waarvan er dus weer 4 de deur uitgaan over een week of 7), een HTK en een labrador in huis, erg druk, maar ook heel gezellig .... Butter: Ik heb dat sinds einde van deze week zo enorm erg joh! Het komt nu allemaal zo dichtbij en is inene ook zo echt, echt inderdaad! Nu de box staat helemaal, ik kijk er wel enorm naar uit om straks dat warme, lieve, gezonde, levende lijfje tegen me aan te kunnen houden hoor! Maar goed, nog ffies een paar weken geduld.... Ischa: Een voorgevoel?! Hmmmm....nou, ik denk dat ik in week 40+ ga bevallen, de precieze datum heb ik nog niet in m'n hoofd, maar ik denk dat ik dus tussen de 40 en 41 weken ga bevallen, eens kijken of ik gelijk krijg! Ben ook benieuwd of jouw voorspelling uitkomt meis .... Marieke: Sterkte met werken vandaag hoor! Symoen: Wow zeg! Wat een handige man heb jij! Prachtige meubeltjes! Daar mag je idd trots op zijn hoor! Had ik trouwens al gezegd dat ik je foto's van je buik ontzettend mooi vind?! Nou, bij deze dan! Ik heb ff op je babysite gekeken, en vind ze echt super! Triessie: Nog 2 weekjes meis! Kom op! Dan heb je lekker verlof! Je zult zien dat die weken omvliegen joh! Ik heb nu net 2 weken vakantie gehad en vanaf nu officieel verlof, het bevalt me echt prima! We hebben zonet ff met de maxi cosi geoefend in de auto , tsja.... je moet straks toch weten hoe 'ie erin moet hè?! Best makkelijk eigenlijk! Verder niks te melden voor nu, ukkie is weer lekker druk aan het draaien, wat een heerlijk gevoel blijft dat toch!
Tweety: Fijn te horen dat het al beter met je mannetje gaat en dat je nu ook lekker bij hem bent... Blub76: gefeliciteerd nog met je je zoontje! Vond ie zijn game-boy helemaal geweldig? MariekeS81: grappig he dat je dan ineens de rust zelfe bent, terwijl je zou denken dat als het zou beginnen je in de stress zou schieten! Ik had laatst 's nachts hetzelfde.... Gelukkig heeft het niet doorgezet is nog iets te vroeg... Liz0104: vreselijk dat je vriend zijn jeugdjaren weer herleefd, lijkt me heel erg voor jou, zeker nu je op het einde loopt. Kan hij daar geen rekening mee houden? Ruzie maken is ook niet goed voor je kleintje nee... Hongergevoel heb ik ook de hele dag, ben nog maar 6 kilo aangekomen (maar gemiddelde is toch wel 12-15 kilo). Dus dat van jou is netjes... Symoen: Heb de foto's gezien, mooi hoor die meubels en die kleuren op de muur.... Mikatjuh: Ook jou kamertje is erg mooi geworden en zo'n wandrekje kan altijd nog... Waar is je mannetje dan, dat ie pas over 3 weken thuis komt als ik vragen mag?! Joli: Wij zijn ook niet tevreden over babypark! Het is idd wel belachelijk dat het bijna 13 weken duurt voor je een box geleverd krijgt. gelukkig is het goed gekomen en heb je een andere gekocht. Het in elkaar zetten van die dingen is niet even gemakkelijk nee, daar zijn wij ook achter gekomen.... gefeliciteerd met je mijlpaal Mariek73: Sterkte vandaag met werken! Triessie: Mijn verlof is nu ook ingegaan, heb vrijdag mijn laatste werkdag gehad en het gevoel alleen is al heerlijk. Heb al wat leuke dingen gepland, maar ook in huis wil ik nog genoeg doen... Tam27: gefeliciteerd met je mijlpaal, schiet alweer op he! mariaatje: dat is zeker spannend zeg! Maar goed alles voor het kleintje he, die bloedingen lijken me ook niet prettig. Ik duim voor je dat het in elk geval de komende weken rustig blijft met de bloedingen! Ischa31: Mijn mannetje had van de week hetzelfde, dus toen ik zei kanje nagaan hoe ik ELKE nacht slaap. Toen begreep hij me toch wel, maar hoopte wel dat ik minder zwaar zou ademen. Ik heb het gevoel dat mijn kindje 2 oktober geboren wordt. Dan ben 38 weken en 3 dagen! Butterfly1: Ik heb het ook dat het na het gesprek met de kraamzorg alles heel dichtbij komt, voor mij is dit dan de 3e keer, maar toch. Ook ik ben snel buiten adem en voel me echt zo'n eend, zo waggelen... Zo nu ff ego-berichtje: Ik had gister echt een dag dat ik totaal niet lekker in mijn vel zat, zag het allemaal niet meer zitten en kon om het minste of geringste huilen. Manlief moest naar de voetbal en Milan is de laatste dagen strondvervelend en luistert echt totaal NIET! Dit is al erg vermoeiend en dan slaap je ook nog slecht! Heb het idee dat als zijn vader erbij is hij minder jengelig en vervelend is dan dat hij met mij alleen is, omdat hij weet dat ik toch niet zo snel in de benen kom! Gelukkig is Lars zo lief geweest zijn vader te bellen of hij met Milan iets leuks kon gaan doen! Had ik even rust... Dat was wel even lekker, ben ook blij dat hij volgende week gewoon een paar dagen naar de oma's gaat zodat ik mijn eigen ding thuis kan doen, nu ik verlof heb! Vandaag gaat het al iets beter, maar voel me nog wel depri. Ben gister ook bij de kapper geweest en ze hebben me haar echt verknald! En dat terwijl ik alleen puntjes knippen zei! Ik heb geen haar meer over en was zo druk bezig met lang laten groeien! Nu hebben ze er ik weet niet hoeveel lagen in geknipt dat ik echt zo'n mat in me nek heb en dat het plat op mijn hoofd ligt. Voel me echt lelijk nu... En dan moet ik zo ook nog op de foto als we zijn bevallen! Kan er zo weer om huilen, zo erg baal ik er van! Verder mag ik niet klagen, de kleine is nog steeds erg beweeglijk en heb weinig tot geen lichamelijke klachten behalve extreme vermoeidheid! Ga nu ook ff lekker plat liggen ff tot tust komen, manlief is naar Heracles die moet voetballen en Milan ligt in bed...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 1 september Marije: controle vk + ligging echo, Symoen: controle gyn, Ischa: intake kraamzorg 2 september Tzm: groeiecho, Ischa: gyn 4 september Zico: gyn., Tzm: vk 5 september Mamak: gyn 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa, Rolia, MamaK, Hansje Mieni: 2 september (6 weken van te voren) Chris81: 5 september (6 weken van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)