dinsdag 19e mag ik naar de dokter. en dan nog super lang wachten op de VK..... ik zou zo graag al over een paar weken gaan... het is zo raar dat er nu iets in mijn buik zit, nu wil ik het ook graag zien en horen en voelen!
ja, dat herken ik ook erg! Je weet het, het is nu nog zo klein, lijkt me fantastisch het hartje te kunnen horen. Volgens mij kan het dan pas echt goed tot je doordringen...
@mirrone mijn zoontje is nu 16 maanden. tot nu toe valt het hoesten weer mee. die tandjes pff ben blij als zijn gebit compleet is. @marrit ik heb ook zo goed als geen klachten alleen moe. af en toe een beetje misselijk maar als ik dan wat eet gaat het weer weg.
hoi meiden, Even een ego-vraagje hoor: ben ineens zo inzeker geworden. Vorige week dinsdag voor het laatst met moeders voor moeders getest en dikke streep. Nu dacht ik, ik heb zo weinig kwaaltjes, ik heb even bevestiging nodig. Dus m'n man zou een test halen en kwam met etos thuis en komt er een heel licht streepje.......ik weet het een streep is een streep maar wordt er zo bang van! Heb niet getest met ochtendurine, maar m'n urine was ook niet superlicht, had niet heel veel gedronken. Het is natuurlijk ook een ander merk, heb niet eerder met etos getest. M'n man zegt dat die dingen geen hoeveelheden meten, maar gewoon wel/niet. Iemand hier ervaring mee? Groetjes Marit
Ik koop nooit meer bij de etos! [-( Ik was één dag voor mijn NOD negatief Nee hoor, volgens mij zegt het niet zoveel. Een streepje is een streepje
Volgens mij hebben vele onder ons een onzeker moment vandaag! Marit : Etos heb ik wel gekocht maar vind deze ook wat lichter uitvallen dan bv de CB of DA drogist. zie mijn album. Probeer anders morgen een ander merk bv DA dan kun je vergelijken. zico ik zou willen dat ik morgen een echo krijg maar helaas moet ik tot as woensdag wachten! Dus blijf tot die tijd gewoon in en uitademen!
@marit123 ik had hetzelfde, ik dacht gister ik haal een predictor test (nieuw soort) en deed thuis een test krijg ik een heel vaag streepje, dus ik er nog een doen weer een vaag streepje.....paniek Ik hup naar het dorp een clearblue test halen, niet wachten (dus niet 4 uur opgehouden) meteen plassen en testen....en gelukkig nog voor controle streep een dikke vette plus...... Dus maak je niet druk het zit vast goed.... LIEFS nony
Hoi meiden, Bedankt voor de berichten, ik ben weer wat gerustgesteld. Nony: jouw berichtje lucht wel op, ik ben dus niet de enige. pffff wat een onzekerheid zeg! Groet, Marit
Hoi Marit nee je bent zeker niet de enige. Afgezien van de vermoeidheid heb ik ook niet veel klachten, beter toch! ben je ook 1 van de gelukkige maar misschien komt het nog he. Gewoon proberen lekker te genieten en naar je eerste echo toe leven! He jij mag ook de 26e ik ook! Krijg dan ook mijn 1e echo. Liefss
Hoi meiden! Mag ik me bij jullie oktobermama's voegen? Wij hebben het alleen nog maar aan onze ouders/broer/zussen verteld en verder houden we de zwangerschap nog even geheim. Ik vind het dus wel leuk om hier gezellig te kletsen over de zwangerschap/ kwaaltjes e.d.! Ik ben 9 oktober uitgerekend van ons eerste kindje, de kalender geeft aan van een jongen, zelf hebben we geen idee wat het gaat worden! De eerste afspraak bij de vk is op 19 februari a.s. Ik heb (nog) niet zo heel veel last van kwaaltjes. Heel af en toe een vlaag van misselijkheid (maar heb soms ook het idee dat het tussen mn oren zit.. ), vandaag voor het eerst een beetje futloos, in het begin veel moeten plassen, maar nu niet echt meer. Ohja en af en toe steken in m'n buik. Hmm als ik het zo lees toch wel een beetje last van kwaaltjes
Ik denk dat iedereen van ons wel onzeker is, vooral de eerste drie maanden. Ik ben ook blij als ik mijn eerste echo heb gehad. Vandaag heel de dag gewerkt en nou heb ik me toch een pijn in mijn liezen, ppfff dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook zo erg. @tweety, hopelijk slaapt Rene vannacht wat beter.
ja, dat denk ik ook. Zeker als je dan ook de verhalen op het forum leest dat het mis is gegaan. Ik voel dan best de kriebels...
@ Joli, Simone, Tweety, Wiets, Blub76, ZIco, Tam27, Noukie, Rolia, en anderen die ik miscshien vergeet... Bedankt voor jullie lieve berichtjes, de ergste bloedingen zijn nu voorbij en mijn psyche is ook weer op aarde geland! Jullie lieve berichtjes zijn echt een steun geweest, omdat natuurlijk ook nog bijna niemand wist dat ik zwanger was! Echt een uitlaatklep. Ben blij te lezen dat met jullie goed gaat en dat het gelukkig dus ook zo kan. Ik surf hier nog weleens langs in de toekomst. xxx
Ha meiden, wat een drukte hier zeg.. Wel gezellig! Hier gaat alles nog goed, "voel" me niet zwanger, maar ja, dat zal wel bij de termijn horen waar we in zitten. De dagen gaan gelukkig redelijk snel, dus de echo komt ook dichterbij gelukkig, nog 12 dagen wachten. pfff wel lang eigenlijk hihi. Mijn borsten zijn toch wel wat voller hoor, eerst dacht ik van wel, toen weer van niet, maar ik herken het patroon nu: 's avonds als ik mijn bh uit doe dan staan ze op klappen en 's ochtends als ik wakker word zijn ze weer wat zachter, om vervolgens aan het eind van de dag weer op springen te staan. Weet ook niet waarom het zo zit, maar zo is het nou eenmaal. Heel af en toe een vlaag van misselijkheid, maar echt misselijk mag ik het ook weer niet noemen. Verder geen klachten. Zelfs het vele plassen blijft tot nu toe uit. Wou dat het 25 februari was....
Nou dat is inderdaad waar cootje269, bij mijn vorige zwangerschap heb ik me pas aangemeld op dit forum toen ik 12 weken zwanger was, gewoon puur uit zelfbescherming. Maar ik kan het nu niet laten om gezellig mee te kletsen @mama1984, van harte gefeliciteerd en welkom
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1. Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2. Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3. Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4. Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5. Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 7. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10. Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 12. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 13. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 14. Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER 15. MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 16. Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 17. Maka123...1ste kindje 6 OKTOBER 18. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 19. Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 20. satyra...28 jaar... 7 OKTOBER 21. Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 22. Fofo....31 jaar...1ste kindje 23. Lenah....26 jaar 24. Jessica1981 25. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 26. Baby25 8 OKTOBER 27. Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 28. Eef76....31 jaar 29. MsRoxy 30. Anna mama... 9 OKTOBER 31. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 32. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 33. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 34. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 35. mama1984... jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt zelf ? 10 OKTOBER 36. Kikiko 37. jimmy...24jaar 38. shelde....25 jaar...2e kindje 11 OKTOBER 39. Ischa....31 jaar 40. Joli.... 27 jaar 12 OKTOBER 41. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 42. Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongen 43. nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 44. gerda 1975...32jaar... 45. Ellen1984...23 jaar... 13 OKTOBER 46. Muffie...24 jaar...1ste kindje 47. Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 48. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf jongen 14 OKTOBER 49. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 17 OKTOBER 50. Cootje269...30 jaar 18 OKTOBER 51. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 52. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 19 OKTOBER 53. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 54. Norway...26 jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt een meisje 20 OKTOBER 55. Lotje26...26 jaar... 23 OKTOBER 56. blub76.....32 jaar.....1e kindje......hoopt op een meisje AFSPRAKENLIJST ppa: 13 feb nony: 14 feb noukie: 18 feb 1e echo mupkuh: 18 feb 1e echo steffy: 19 feb gyn mama1984: 19 feb VK Sjannie: 20 feb Jennefer: 20 feb tam27: 21 feb 1e echo kibi: 21 feb mariaatje: 25 feb 1e echo Tweety: 25 feb intake vk kimmetjehier: 25 feb 1e echo Bianca24: 26 feb intake VK Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit123: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo joli: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo ischa31: 28 feb zico: 28 feb gyn Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 1e echo tam27: 6 maart intake vk Wiets: 11 maart 1e afspraak Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 2e controle + intake gyn Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting Audrey23: 21 maart 1e controle VK Truus1980: 1 april VK 2e afspraak
welkom mama1984.Gefeliciteerd. nicole ik ben blij te lezen dat je wat steun aan de berichtjes hebt.Nogmaals veel sterkte meis. groeten Simone