Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    het is gelukt staat in mijn album.
    ik ben dus van mijzelf niet mager woog voor de zwangerschap al over de 100

2. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    tzm: is dat die oppas waar je het eerst over had. Over dat meisje van 15. Is zeker wel spannend! Ik ben echt zo'n muts met oppassen. Alleen mijn ouders of zus mogen oppassen...haha.. en dan nog liever niet. Gelukkig zijn mijn schoonouders altijd wel bereid om op te passen. Ik heb 3 paar ouders, dus gelukkig kan ik altijd wel ergens terecht. Bij mijn schoonouders heeft mijn dochter zelfs een eigen kamer.

Groetjes Lotte

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Goedemiddag allemaal,

Ben toch nog in slaap gevallen om 7 uur en werd 11 uur wakker. Ik een spijkerbroek geplakt en het gaat nog net! Toen een shirt en die was alweer te klein! Mijn hele kast hangt vol zwangerschapskleren en kan de helft of meer dan helft gewoon niet meer aan! Vind het zonde om nieuwe kleren te kopen voor die paar weekjes. Hebben jullie dat ook?

Titus ik vind niet dat je een kleine buik hebt hoor en niet elk lichaam is hetzelfde he. Net wat de anderen ook al zeggen het zegt niks over de groei van de kleine. Maar idd als je twijfelt gewoon vragen bij de vk!

Lotte hier nog 1 ik kan ook niet meer bukken om mijn schoenen aan te doen enzo. Kan wel door mijn knieen maar voorover bukken dat lukt niet meer. Dat is hetzelfde als je voeten afdrogen! Drama hahaha. Maar je wordt er wel creatief van ;)

Allwoman ik vind die combinatie wel kunnen hoor! Anders gewoon een paar keer hard op zeggen. Dan klinkt het altijd anders dan op papier/internet.

TZM spannend voor Tim vanavond een nieuwe oppas. En heel veel plezier vanavond bij de partneravond.

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Om dat meisje gaat het inderdaad.
    Ik wil Tim gewoon in zijn eigen bed laten slapen en niet wegbrengen en 's avonds weer uit zijn slaap moeten halen, vandaar...
    Heb het liever ook niet, maar ja....

Titus, echt een zwangere buik toch? Ik zou me niet zo'n zorgen maken.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he lizzzzzzzzzzzzzz, hoe gaat het met je meis :(:

6. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0

7. Butterfly1

Lotte waarom wil je liever niet dat je schoonouders of ouders/zus oppast? Het lijkt me juist dat hun het beste met je kind voor hebben. Kan me voorstellen dat je het niet bij een wild vreemde wil onderbrengen en er natuurlijk het liefst zelf voor wil zorgen.

8. Butterfly1

Dat is veel tekst TZM hahaha

9. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Titus; ik heb het er afgelopen maandag met vk over gehad, ze vertelde dat elke vrouw haar kindje anders draagt en dat het ook maar net is hoe de darmen/maag enzo gaan liggen, bij de een naar binnen en bij de ander naar buiten...vk voelt aan de baarmoeder hoe de groei van je kindje gaat en dat is het belangrijkste! Als ik naar je foto kijk heb ik het idee dat je ' 2 buiken' ziet omdat het lijkt of je broek/bank een beetje strak om je middel heeft gezeten?! Je hebt een mooie zwangere buik en ik vind hem niet klein! knuffel

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou...ik zit er net naar te kijken! Waar is het nou wat ik heb getypt?!

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Goed, ik zei dus dat ik ook liever zelf bij Tim ben, maar dat ik hem niet meer ergens heen wil brengen en dan halverwege zijn slaap weer mee naar huis wil nemen.
    Aangezien er niemand is die hier zou komen oppassen (ouders wonen een uur weg en vrienden en fam hebben zelf kids) doen we het zo.

12. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Lotte...ik denk ook dat ik mutserig ben met oppas hoor...het idee dat ik 'mijn/ons' kindje aan een ander straks moet overdragen...brrrr.....hopelijk verdwijnt dit gevoel nog hahhaaa...denk dat ik mn baan maar vast opzeg hahha!

TzM, ik hoop dat wij straks ook iemand kunnen vinden die bij ons aan huis wil oppassen (wanneer kleine ouder is), lijkt me heerlijk om met een goed gevoel dat een avondje samen weg te kunnen!

Pfff..verven valt vies tegen...idd met de buik bukken enzo gaat niet en de trap begint niet bij mn middel (oo nee? nee!) dus heb nu een heleboel gedaan en ben het nu zat!

13. Butterfly1

Je hebt groot gelijk hoor, hij slaapt lekkerder in zijn eigen bedje. En als je het meisje kent wat maakt het dan uit. Ik heb ook jaren op mijn buurmeisjes gepast vroeger. Ik was toen ook 15 en zij net een paar maanden. Ik denk dat iedereen liever zelf op zijn eigen kind past maarja helaas moeten we ook nog werken he hahaha.

14. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik kende haar tot vorige week niet (alleen van verhalen) het is de dochter van een collega, maar het klikte heel goed.

Triessie, je hebt bankrust verdiend!

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Tsja, oppas.. wij hebben helaas geen ouders die het kunnen doen.. mijn moeder is lichamelijk gehandicapt (vorig jaar een herseninfarct gehad), mijn vader woont in Belgie en mijn schoonouders zijn slecht te been...

Daarbij komt wel dat wij nog relatief jong zijn en vrijwel de eersten in onze vriendenkring die kids krijgen.. en dat betekent:

JUIST..dat ze allemaal aanbieden om op te passen want wat is zo'n kleintje toch leuk?!?! haha
    (dat zal uiteraard ook wel veranderen als zij kinderen krijgen hoor.. want dan hebben ze hun eigen kroost waar ze op moeten letten/oppassen)

Maar voor nu is het wel errug handig

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Komt vast goed. Jullie hebben toch wel een telefoon mee, als er iets is kan ze altijd bellen (dat kunnen meisjes van 15 als de beste :) ).
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is.
    Wij hadden Mick afgelopen zondag voor het eerst bij mijn ouders laten slapen en ik heb hem wel halverwege zijn slaap opgehaald. Maar dat kwam omdat mijn ouders de volgende dag gewoon weer moesten werken en dat gaat wat lastig met zo'n kleine ;) .

Triessie; lekker laten als het niet gaat. Ik moet er niet aan denken om nu steeds te moeten bukken. Wel genoeg luchten he?

Titus; De ene buik is de andere niet. En die van jou lijkt mij niet te klein hoor. Maar goed, ik ben geen deskundige. Gewoon vrijdag even je twijfels spuien bij de vk.

Butterfly; Zonde van die zwangerschapskleding he? Het gaat zo snel. Je bent er zo weer uit gegroeid. Al mijn broeken zitten b*tt. Heb het liefste iets makkelijks aan, maar ja, je moet ook naar buiten af en toe he?
    Ik wil graag nieuwe laarzen kopen, maar eigenlijk heb ik daar het geld nu niet voor over (moet nog zoveel eerst). Maar ja, ik heb niets meer om aan te doen, behalve sportschoentjes en slippers en wederom; je moet ook naar buiten af en toe he 8) ?
    Ik zie er echt naar uit om straks al het (afgedragen) zwangerschapsspul weg te doen en lekker nieuw te kopen (incl nieuwe laarzen!). Ik draag het nu immers al 2 jaar :( . Het was leuk, maar nu wil ik weer gewoon lekker mezelf zijn. Alhoewel dat qua figuur nog wel even gaat duren vrees ik.

We hebben maandag trouwens een fotoshoot gehad. Van de week krijg ik de onbewerkte foto's per mail. Dan zal ik weer eens een leuke up-to-date foto plaatsen.

17. Butterfly1

TZM dan weet je in ieder geval waar ze vandaan komt en dat scheelt meestal ook wel. Je haalt toch iemand in je huis die je moet vertrouwen.

Triessie idd je hebt wel een pauze verdiend! En als het niet meer gaat gewoon laten gaan helaas kunnen we nu gewoon niet alles meer.

Jody het is idd zonde. Ik heb ook nog wat buikbanden die ik niet meer om kan en sommige kledingstukken zien er nog goed uit. Dus denk dat ik die verkoop of weggeef. Moet even kijken en natuurlijk hou ik zelf ook nog kleding voor na de bevalling. Het liefst zou ik idd ook weer willen shoppen voor nieuwe kleren en schoenen maar ik wacht er toch echt mee tot ik mijn oude figuur weer heb. Want met opgezette voeten schoenen passen is ook geen goed idee hahaha. Maar als je 2 jaar in die kleding hebt rondgelopen kan ik het me heel goed voorstellen dat je het spuugzat bent!

18. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hun mogen juist wel oppassen. haha.. Zijn hele lieve mensen allemaal en willen idd altijd het beste voor francis (tot vervelends toe, ze is een beetje verwend, maar wat wil je als enige kleinkind)
    Het is niet dat ik andere niet vertrouw, maar ik ben zelf gewoon nogal moeilijk daarin.

Groetjes Lotte

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Titus, ik vind jouw buik duidelijk zwanger hoor! Niks mis mee lijkt me.

Spannend voor Tim, zo voor het eerst met een oppas, maar t zal vast wel goed komen hoor. Hier bieden ook alle vrienden aan om op te passen. Vooral degene zonder kids inderdaad. En bij mijn ouders staat al een ledikantje voor onze dochter. Mijn vader gaat nl één dag in de week oppassen. IDeaal toch!

Jody, ik kan er ook niet op wachten om mn eigen kleding weer aan te kunnen en ik heb mezelf beloofd, als ik op mn oude gewicht terug ben, dat ik dan ontzettend mag gaan shoppen. Ik ben al aan het sparen! Is gelijk een goede stimulans om op mn oude gewicht terug te komen. )pfff 25 kg afvallen is wel veel!)

Mijn toetsenbord doet raar, een heleboel leestekend doet hij verkeerd - ipv vraagteken ' ipv haakje sluiten. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar heb gekregen

20. Butterfly1

Ohhhhhhhh oke dan heb ik het verkeerd gelezen hahahaha. Tja een kind is toch het mooiste en duurste bezit wat je hebt he :D

Deel Deze Pagina