Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Ischa toen ik hoorde dat ik 2 nachtjes moet blijven was ik wel teleurgesteld. Maar de gyn. zei meteen dat ik ervan moet genieten en zoveel mogelijk rusten omdat een baby natuurlijk erg overweldigend is. Bovendien heb je hier natuurlijk geen kraamzorg, dus probeer het als iets positiefs te zien! :D
    Geniet van je behandeling!

MariekeS ieieieieeie! Harsen! Praat me er niet van! :(

Tamara lekker dat alles 'smooth' gaat!

Marije leuke foto's!

Zena wat spannend dat je vriendin nu zo dichtbij is! Geniet van de begroeting!

Titus heerlijk een nieuw bed! Ik hoop dat jij en de beeb zullen slapen als roosjes!

Tzm, de vluchttas is dus eigenlijk hetzelfde. Dat tandenwerk..jasses!

Simone, ben je ook kortademig? Ik dacht ook aan de positie van de baby. Misschien dat het kontje precies in hetmidden tegen je aandrukt? Ik voel nl. duidelijk dat het kontje linksboven drukt.

Mag je trouwens als je in NL inhet ziekenhuis bevalt ook niet eten en drinken tijdens het 'in labour' zijn? Ik mag dan alleen van ijschips.

2. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Tzm, nee ik stuur geen kaartjes naar de yogaklas.

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    ijschips?

Ik had geen trek in eten tijdens de bevalling. Wel erna, maar omdat ik naar de ok moest mocht het toen niet. Om 17.30u kreeg ik voor het eerst weer wat te eten na 2 crackers de hele dag...

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nee hoor, ik stuur ook geen kaartje. Mijn huisarts weet niet eens dat ik zwanger ben, :oops: zo vaak kom ik er.

ijschips zijn, volgens mij, gewoon kleine stukjes ijs waar je op kunt zuigen. Geschaafd ijs.

5. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Geboortekaartjes alleen voor de verloskundige praktijk, kraamverzorgster en echo bureau. Huisarts en zwangerschapgym mede cursisten niet maar diegene die de gym gaf stuur ik er wel 1.

6. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Tzm, tamara ja idd geschaafd ijs met een fruitsmaakje. Ik kan me indenken dat je tijdens de bevalling idd geen trek hebt in eten.

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    helleeeuuuuwwww allemaal;)

vanmorgen naar de vk geweest en kleintje is al ingedaald,hoofdje ligt helemaal vast.
    Bloeddruk 115/70 en nu in totaal 6,5 kilo aangekomen(das dus wel 1,5 in 2 weken) ik ben tevree!

Heb net een pony laten knippen zal foto plaatsne in album ;)

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    O,ik heb ook weer even een blote buik foto gemaakt,staat erin!

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik heb geen idee eigenlijk... Ik heb met Julian* en met Milan beide keren niet gegeten, alleen gedronken (water). Maar dat was niet bewust meer omdat ik er ook niet aan heb gedacht om te eten en er dus ook waarschijnlijk geen zin in had!

10. carma

carma Niet meer actief

allwomen super leuk die pony.

ga zo naar de controle duimen jullie dat mijn bloeddruk goed is.
    Ik heb best wel weer de zenuwen.

tot straks
    groetjes Mariek73

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Kan ik me helemaal voorstellen! Geniet er lekker van en klets lekker bij, nog minder dan 8 uur te gaan....

Ik zal voor de zekerheid wel even bellen. Ik wil je niet bang maken, maar ik heb met Julian ook 2 dagen hoofdpijn gehad wat met vlagen kwam en ook weer wegging, maar als het er was dan was het precies zoals jij omschrijft dat je ogen bijna uit zijn kassen werden gedrukt! Heb na die 2 dagen toen zelfs helemaal geen hoofdpijn meer gehad en toch bleek dat ik zwangerschapsvergifiting had. Je urine op eiwitten controleren is zo gebeurd.

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wow fijn dat alles goed was, heerlijk maar 6,5 kilo dan hoeft er nadien ook niet zoveel meer af.... ;)

Staat mooi hoor! Super! :thumup:

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank jullie wel ;)

TZM: fijn dat het oppassen goed ging en wat enorm lachen dat je mannetje uit zijn broek gescheurd was...proest!

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Succes, ik hoop ook voor je dat alles goed is.

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh ik weet het echt een rot gevoel. Ik had van de week zelfs het gevoel of ik van achter helemaal in brand stond zo'n pijn :oops: . Ik ben nu weer begonnen met 2 kiwi's s'ochtends te eten en bij mij werkt het goed.

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Leuke pony allwoman! En mooie buik!

Mariek, ik duim...

Net weer met mijn benen in de lucht gelegen, maar fijn is anders en er gebeurde niets...

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mooi hoor je haren en je buik is ook heel erg mooi :D

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Alwoman hahaha! 'My little pony" staat leuk hoor! :D

Gleed net uit op grond. Ik jankte ervan! Ik jankte zo erg dat dat vast niet alleen van het vallen was, maar gewoon om het janken.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Toch geen pijn heh?

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ga even slapen ben zo moe van de behandeling en natuurlijk ook van het slechte slapen van vannacht. Dus even 1 uurtje dutten.

Tot straks.

Deel Deze Pagina