Ischa toen ik hoorde dat ik 2 nachtjes moet blijven was ik wel teleurgesteld. Maar de gyn. zei meteen dat ik ervan moet genieten en zoveel mogelijk rusten omdat een baby natuurlijk erg overweldigend is. Bovendien heb je hier natuurlijk geen kraamzorg, dus probeer het als iets positiefs te zien! Geniet van je behandeling! MariekeS ieieieieeie! Harsen! Praat me er niet van! Tamara lekker dat alles 'smooth' gaat! Marije leuke foto's! Zena wat spannend dat je vriendin nu zo dichtbij is! Geniet van de begroeting! Titus heerlijk een nieuw bed! Ik hoop dat jij en de beeb zullen slapen als roosjes! Tzm, de vluchttas is dus eigenlijk hetzelfde. Dat tandenwerk..jasses! Simone, ben je ook kortademig? Ik dacht ook aan de positie van de baby. Misschien dat het kontje precies in hetmidden tegen je aandrukt? Ik voel nl. duidelijk dat het kontje linksboven drukt. Mag je trouwens als je in NL inhet ziekenhuis bevalt ook niet eten en drinken tijdens het 'in labour' zijn? Ik mag dan alleen van ijschips.
ijschips? Ik had geen trek in eten tijdens de bevalling. Wel erna, maar omdat ik naar de ok moest mocht het toen niet. Om 17.30u kreeg ik voor het eerst weer wat te eten na 2 crackers de hele dag...
Nee hoor, ik stuur ook geen kaartje. Mijn huisarts weet niet eens dat ik zwanger ben, zo vaak kom ik er. ijschips zijn, volgens mij, gewoon kleine stukjes ijs waar je op kunt zuigen. Geschaafd ijs.
Geboortekaartjes alleen voor de verloskundige praktijk, kraamverzorgster en echo bureau. Huisarts en zwangerschapgym mede cursisten niet maar diegene die de gym gaf stuur ik er wel 1.
Tzm, tamara ja idd geschaafd ijs met een fruitsmaakje. Ik kan me indenken dat je tijdens de bevalling idd geen trek hebt in eten.
helleeeuuuuwwww allemaal vanmorgen naar de vk geweest en kleintje is al ingedaald,hoofdje ligt helemaal vast. Bloeddruk 115/70 en nu in totaal 6,5 kilo aangekomen(das dus wel 1,5 in 2 weken) ik ben tevree! Heb net een pony laten knippen zal foto plaatsne in album
Ik heb geen idee eigenlijk... Ik heb met Julian* en met Milan beide keren niet gegeten, alleen gedronken (water). Maar dat was niet bewust meer omdat ik er ook niet aan heb gedacht om te eten en er dus ook waarschijnlijk geen zin in had!
allwomen super leuk die pony. ga zo naar de controle duimen jullie dat mijn bloeddruk goed is. Ik heb best wel weer de zenuwen. tot straks groetjes Mariek73
Kan ik me helemaal voorstellen! Geniet er lekker van en klets lekker bij, nog minder dan 8 uur te gaan.... Ik zal voor de zekerheid wel even bellen. Ik wil je niet bang maken, maar ik heb met Julian ook 2 dagen hoofdpijn gehad wat met vlagen kwam en ook weer wegging, maar als het er was dan was het precies zoals jij omschrijft dat je ogen bijna uit zijn kassen werden gedrukt! Heb na die 2 dagen toen zelfs helemaal geen hoofdpijn meer gehad en toch bleek dat ik zwangerschapsvergifiting had. Je urine op eiwitten controleren is zo gebeurd.
Wow fijn dat alles goed was, heerlijk maar 6,5 kilo dan hoeft er nadien ook niet zoveel meer af.... Staat mooi hoor! Super!
Dank jullie wel TZM: fijn dat het oppassen goed ging en wat enorm lachen dat je mannetje uit zijn broek gescheurd was...proest!
Oh ik weet het echt een rot gevoel. Ik had van de week zelfs het gevoel of ik van achter helemaal in brand stond zo'n pijn . Ik ben nu weer begonnen met 2 kiwi's s'ochtends te eten en bij mij werkt het goed.
Leuke pony allwoman! En mooie buik! Mariek, ik duim... Net weer met mijn benen in de lucht gelegen, maar fijn is anders en er gebeurde niets...
Alwoman hahaha! 'My little pony" staat leuk hoor! Gleed net uit op grond. Ik jankte ervan! Ik jankte zo erg dat dat vast niet alleen van het vallen was, maar gewoon om het janken.
Ik ga even slapen ben zo moe van de behandeling en natuurlijk ook van het slechte slapen van vannacht. Dus even 1 uurtje dutten. Tot straks.