Hey dames, ff een vraagje. Misschien nog heel vroeg hoor om daat al over na te denken, maar wat doen jullie met de zomervakantie? Wij hadden sowieso voor de zwangerschap al besloten om niet weg te gaan dit jaar, maar nu moeten wij onze zomervakantie aanvragen. En we twijfelen wat handig is. Vanaf 20 juni 3 weken vakantie en dan begin september met verlof? Of geen zomervakantie en dat achter mn verlof aanplakken? Hubbie neemt een paar weken ouderschapsverlof op. Op zich ideaal zo, maar t lijkt me o'n lange zit als je pas in september (en hubbie pas in oktober) vakantie hebt. Wat doen jullie?
Ik neem denk ik geen vakantie op, misschien een paar daagjes, maar geen 3 weken. En mijn man wilt geen vakantie opnemen, zodat ie straks als de kleine geboren is zijn dagen op kan nemen en dan lekker thuis is. Vind het wel een fijn vooruitzicht moet ik zeggen!
mama1984: welkom en gefeliciteerd! nicole: ik heb je berichtje gemist, wat naar! Heel veel veel sterkte! Hier alles weer onder controle Ik voel me wel een zeurpiet, zou je ook angsthormonen aanmaken als je zwanger bent? hihi. Zena: wij zouden de eerste drie weken van juli met vakantie, maar nemen nu bij nader inzien als alles goed is over twee weken, een weekje in de zomer. Mijn man neemt drie weken als de baby er is en ik plak de rest van mijn dagen achter mijn verlof aan.
hoi, vakantie........tja wij hadden al gepland want in eerste instantie zou mijn spiraal pas in april eruit gaan en dan zou een zwangerschap niet zo erg zijn wij gaan de eerste 3 weken van de kindervakantie.dus 21 juli-10 augustus.nu ben ik dan 6 maanden zwanger en we gaan naar kroatie met de auto en 5 kinderen. nou ja we slaan ons er wel doorheen hihi..ik heb voor hetere vuren gestaan. verder even niks.lees vanavond of morgen wel ff bij verder. nieuwe dames,welkom. kus
Hoi Hoi mama1984 Proficiat, geniet van je roze wolk. Ik heb mijn vakantie ook al vaststaan. Moest al vroeg gebeuren, anders had ik geen vervanging in mijn praktijk. 3 weekjes in juli. Lijkt me eigenlijk wel lekker. We gaan, je raad het al, waarschijnlijk weer naar Noorwegen. Niet te heet en een prachtige natuur! Laatste keer met zijn tweetjes. Gr Norway
Voor de nieuwe oktober moeders WELKOM. En gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan. Groetjes Audrey
Wij hebben onze vakantie geannulleerd... Die stond gepland voor 12 juli, 2 weken lang tenerife. Nou gaan we in de mei vakantie, wilde niet met een onwijs dikke buik naar het buitenland met een kind van 1. Ik heb momenteel geen werk, maar mijn hubby neemt 2 weken vakantie en plakt een week achter de bevalling aan...
ppa, hoe was je echo? welkom mama1984 Nicole, sterkte de komende tijd en hopelijk ben je snel weer zwanger. Ik heb geen keus qua vakantieplanning, maar ik moet zeggen dat het heel mooi uitkomt. Ik heb gewoon 6 weken zomervakantie en dat begin al op 28 juni (noorden) Daarna nog 3 weken werken voordat ik met verlof ga. Ik wil proberen tot 36 weken te werken, maar als alles goed gaat moet dat lukken met zoveel vakantie er aan vooraf. We gaan begin juli nog een weekje weg, maar we blijven in nl.
Gezellig dat ik mee mag kletsen meiden! Ik ben ook met vlagen onzeker. Maar aan de andere kant wil ik toch van het goede uitgaan omdat ik me anders zo druk maak, pff dubbel gevoel hoor Ik ben gisteren begonnen aan MvM. Het is wel even wennen om in een kan te plassen Maar het is voor het goede doel, dat heb ik er wel 10 weken voor over! Wij hebben onze vakantie al gepland voordat we wisten dat ik zwanger ben, we gaan begin juni twee weekjes weg. Ik ben nu trouwens 23 jaar, in oktober 24 jaar. Wil iemand dat aan de lijst toevoegen? Alvast bedankt!
*Inbraak vanuit de Mei mama's* ISCHA: Gefeliciteerd! En je mocht dan wel geen mei mama worden, maar een oktober mama is natuurlijk ook geweldig! laat je ons even weten hoe de echo was? Dikke kus! *uitbraak*
Heb week 32 en 33 vakantie,hubbie wou met de auto naar duitsland,lijkt me niet zo fijn met een dikke buik,dus bekijken het nog wel ff.Hubbie is eigen baas,dus misschien geen zomervakantie of 1 weekje en dan nog na de bevalling!
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1. Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2. Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3. Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4. Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5. Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 7. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10. Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 12. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 13. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 14. Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER 15. MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 16. Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 17. Maka123...1ste kindje 6 OKTOBER 18. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 19. Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 20. satyra...28 jaar... 7 OKTOBER 21. Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 22. Fofo....31 jaar...1ste kindje 23. Lenah....26 jaar 24. Jessica1981 25. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 26. Baby25 8 OKTOBER 27. Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 28. Eef76....31 jaar 29. MsRoxy 30. Anna mama... 9 OKTOBER 31. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 32. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 33. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 34. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 35. mama1984... 23jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt zelf ? 10 OKTOBER 36. Kikiko 37. jimmy...24jaar 38. shelde....25 jaar...2e kindje 11 OKTOBER 39. Ischa....31 jaar 40. Joli.... 27 jaar 12 OKTOBER 41. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 42. Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongen 43. nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 44. gerda 1975...32jaar... 45. Ellen1984...23 jaar... 13 OKTOBER 46. Muffie...24 jaar...1ste kindje 47. Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 48. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf jongen 14 OKTOBER 49. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 17 OKTOBER 50. Cootje269...30 jaar 18 OKTOBER 51. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 52. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 19 OKTOBER 53. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 54. Norway...26 jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt een meisje 20 OKTOBER 55. Lotje26...26 jaar... 23 OKTOBER 56. blub76.....32 jaar.....1e kindje......hoopt op een meisje AFSPRAKENLIJST ppa: 13 feb nony: 14 feb noukie: 18 feb 1e echo mupkuh: 18 feb 1e echo steffy: 19 feb gyn mama1984: 19 feb VK Sjannie: 20 feb Jennefer: 20 feb tam27: 21 feb 1e echo kibi: 21 feb mariaatje: 25 feb 1e echo Tweety: 25 feb intake vk kimmetjehier: 25 feb 1e echo Bianca24: 26 feb intake VK Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit123: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo joli: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo ischa31: 28 feb zico: 28 feb gyn Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 1e echo tam27: 6 maart intake vk Wiets: 11 maart 1e afspraak Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 2e controle + intake gyn Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting Audrey23: 21 maart 1e controle VK Truus1980: 1 april VK 2e afspraak
mijn vakantie staat in september gepland maar deze zal vervallen want dan zit ik in mijn verlof. ik zal denk ik voor mijn verlof vakantie nemen als het gaat dan krijg je er bij ons bedrijf nog eens 2 erbij echt een prima regeling hebben ze voor de zwangere. bij mijn zoontje had ik 10 weken ervoor al verlof en ik begon pas weer per 1 maart was toen ook een okt mama. zal nu wel niet zo gaan denk ik aangezien ik niet de enigste oktober mama op de afdeling hoop te gaan worden hihi.
ik heb tijdens de zomervakantie 2 weken vrij en in september 3! komt omdat ik vast zit aan de vrije dagen van mijn baas. Is de praktijk gesloten ben ik vrij en anders niet. Soms wel lastig dat je zelf eigenlijk geen vrije dag zomaar kan nemen. Je zit altijd vast aan de vakantie's van de big boss. Wel heb je gemiddeld hierdoor wat meer vakantie in het jaar... Als ik ervan uitga dat ik in sept. nog werk in deze praktijk dan koppel ik dat aan mijn zwangerschapsverlof, wel zo handig... Maar morgen eerst m'n sol gesprek [-o< spannend hoor! Strakjes lekker m'n bedje in. M'n mannetje is weg vanavond en ik denk dat ik lekker een filmpje ga kijken samen met een zak chips ofzo
hallokes meiden, Wij hebben verschillende vakanties gepland en gaan deze ook doen. We gaan een weekje met 2 naar egypte, dit is van 3 de week april, net na we 14 jaar huwelijkverjaardag gevierd hebben en we gaan die ginder vieren. In juni gaan we voor het goede doel naar duitsland , ze fietsen 600km naar belgie, ik ga mee als begeleidster. Augustus gaan we voor 3 weken naar zuid frankrijk met de caravan en onze 2 kids
Dus tegen ik de laatste reis naar huis heb dan kan ik bijna gaan bevallen, hahahha, de tijd gaat kort zijn.
whauw meiden, ik kan het niet meer bijhouden! Ben nu te moe om bij te lezen, kom gauw weer ff lezen en reageren......ga nu lekker slapen tot gauw! liefs
INBRAAK Hoi zico, ik zag je naam hier staan en moest gewoon even feliciteren! Wat geweldig meis, hoop dat nu alles goed gaat (en dat die thermometer definitief de la in kan) Veel liefs rensie UITBRAAK