@susanna, heb je je pijn gedaan? Is wel even schrikken denk ik. @allwoman, staat leuk je nieuwe coupe en natuurlijk een mooie buikfoto. Net terug van de controle, niet helemaal zoals het moest zijn. Ben al een week of twee aan het tobben met eten (lees: eten en meteen weer uitspugen) nu was er eiwitafbraak in mijn urine te zien Schrok me rot zeg. Ook vermoed de HA flinke bloedarmoede, morgen dus weer bloedprikken bah bah. hij denkt ook dat er ergens een infectie zit. Word er momenteel even een beetje droevig van, het is nu al vanaf de 20 weken tobben Sorry voor het negatieve bericht maar moet het even kwijt.
hallo dames marijee wat een toffe foto's heb je weer laten maken, leuk stel, en een gelukkig stel.. allwoman staat erg leuk die poney....enneh ik vind dat je een hele mooie buik hebt, jij had het toch over een vetribbel? nouw niet te zien hoor...echt mooi! mariek73 ik ben druk aan het duimen meis...*duim* *duim* zena geniet van de dg dat je vriendin bij je is.... tzm lijkt me ook niet een erg lekkere positie om in te liggen nee...hihi..zie je trouwens al helemaal liggen , hopelijk helpt het wat! susanna doe je wel voorzichtig meid....heb je nergens pijn? mieni hoest met je kriebel, krabbel, gekriebel? ik ben vanmorgen naar ziekenhuis geweest voor de groei echo..durde nog een een half uur, had verw8 dat ik binnen een kwartiertje weer buiten zou staan..maar alles is ok met de kleine uk...hij is nu 5,5 pond en al volledig ingedaald, heb nog 2 mooie fotootjes meegekregen!!ben weer helemaal verliefd en gelukkig dat alles goed is
Ja mijn benen doen zeer en mijn armen omdat ik voorover viel en niet op mijn buik wilde belanden. Lampie echte klote dat je je zo rot voelt. Ik weet wat het is helaas. Ik ben ook lekgeprikt deze zwangerschap. Schrale, lullige troost maar je hoeft niet al te lang meer. Hou je haaks!
och meid toch, verdorrie! maar eiwitafbraak? hoe bedoelen ze dat dan? moet je steeds zo erg spugen dan? ken ik jouw niet van toen we nog bezig waren met "klussen"? met dat verhaal van lieselotje ect? meid doe kalm aan , komt allemaal goed
He Buddy: blij dat alles goed is! Is al een flink kind. Lekker gevoel he, nu kan je gerust de bevalling in. Ben wel jaloers. Zou ook nog heel graag een groeiecho willen, maar ik ben niet medisch... bah. Groetjes Lotte
hihi wat schrijf je dat leuk...ik ben niet medisch...tja ikke wel...moet je ook ff groeien tot over de 100 kilo .... idd een heerlijk gevoel....als hij nu komt, is het ook allemaal goed....maar hij moet nog ff blijven zitten van zijn mama.. (en zijn papa, want die is momenteel druk in de tuin, met tuinhuisje verplaatsen)
Leuk zeg Allwomen je pony zo! Lampie dat is niet leuk nieuws meid,krijg je dan AB als het idd een infectie is? Ischa heb je wel lekker genoten van de behandeling? Susanna....emo emo...hormonen hormonen... TzM zo hoorde ik ook een tip om om handen en knieen te gaan, dan heeft beeb ook meer ruimte! Marijeee; op nuchtere maag lauw water drinken! Mooie foto's van ....(uhhh sorry) weet niet meer...en ook bijzonder dat die data en tijdstippen zo overeenkomen met vermoedelijke bevallingen en eerdere bevallingen...ben benieuwd meiden! Ik ben vandaag toch niet zo lekker hoor, op werk snel warm, moe, afgeleid, draaierig, zwart voor ogen, zweterig....bah bah...naar huis rijden in auto was ook niet geheel risicoloos, had volgens mij een reactievermogen van 0,0! Hoop dat het zo wat afneemt want heb vanavond nog cursus avond en moet zo nog boodschappen doen! Heb net maar even een bakje vla genomen misschien helpt het...weet niet...voel me een beetje een zombie! Uhhh...(weet ook niet meer wie) was het een draai poging vannacht, hoe was de controle?
ik doe nu ff de oogjes dicht...ben kapot..strakkies lekkere pannenkoeken bakken...heeeeeeeeeerlijk, heb er zo'n zin in! wil weer wat vaker gaan schrijven hier, maar ik weet niet wat het is, of ik gun me er geen tijd voor...of ik vind het teveel werk om op iedereen te reageren...lastig maar vind het nu allemaal heel erg spannend worden...en dat is leuk om met elkaar te delen... nah ja...tot vanaaf, doe ik iig weer een poging om bij de club te blijven..hihihi
haha.. het is eigenlijk gewicht-discriminatie. er is bewezen dat je gewicht eigenlijk niet heel veel met je gezondheid te maken heb. Iig tot bepaalde hoogte. Groetjs Lotte
hey triessie, doe je wel ff kalm aan....als je je zo voelt, dan maar niet winkelen en niet naar de cursus....denk aan jezelf hoor! ga lekker languit op de bank...en ff rusten
Bah Susanna, altijd schrikken als je valt. Gelukkig zit de kleine goed beschermd. Hoop dat het snel weer beter gaat. Lampie, wat vervelend dat het zo gaat... Bianca, het ziet er ook niet uit haha... 5.5 pond, nou die is er bijna klaar voor dus! Tim woog dat toen hij werd geboren! (38+4)
@susanna, we gaan gewoon door hoor Heb het soms eventjes gehad, ken jij ook wel denk ik. Ff klagen en dan gaat het wel weer @bianca, klopt wij kennen elkaar van het topic "de eerste ronde" met idd dat gedoe met lieselotje. Wat een drama was dat zeg. Leuk dat je weer een goede echo had Altijd leuk om de kleine weer eens te bekijken. Ben nu al weer 2 weken aan het spugen, geen idee waarom . Daarom moet ik ook bloedprikken om een evt infectie op te sporen. Ik ben momenteel even aan het rond zoeken op internet wat dat eiwitafbraak nou inhoud, de arts legde weer eens weinig uit. @triessie, ga er wel vanuit dat ze dan maar weer een AB kuur er in gaan gooien, geen idee eerlijk gezegd. Klinkt niet zo goed triessie, beetje voorzichtig doen hoor.
Triessie, misschien een teken van je lichaam om het wat rustiger aan te doen?!?! Handen en knieën was ook een tip van de vk inderdaad. Maar ik heb het vandaag 3x gedaan en vind het wel ff goed zo...straks wordt het nog een obsessie!
Heeej meiden, Allowman: mooie buikfoto hoor. Pony staat je ook goed! Lampie: heh wat balen meid dat de controle niet zo was als ie moet zijn en je je zo rot voelt. Heel veel sterkte meid! Bianca: wat fijn zegt zo'n goed bericht, kleintje is er dus helemaal klaar voor! Susanna: oei dat is even schrikken meid, doe je voorzichtig! Kan me het huilen erg goed voorstellen, ik zou me ook rot schrikken...en emo...tja...leuk he die hormonen! Triessie: hoop dat je nog wat opknapt voor je cursus hebt vanavond, niks aan he als je je zo beroerd voelt. TZM: Tim dus mooi op tijd geboren, lekker hoor, heb je bij nr 2 ook een voorgevoel dat t eerder gaat komen? Hier net ff 2 uurtjes geslapen terwijl Jayna ook sliep, heerlijk hoor. Heb t ook echt ff nodig. Vandaag ff de vluchttas voor eventueel het zh ( hoop t niet ) in orde maken en morgen de klossen voor t bed ophalen. Jaja.....komt nu wel heel dichtbij he. Over een weekje zou ik gewoon al thuis mogen bevallen! Verder gaat het hier goed, zolang ik maar niet teveel doe....ben echt aan t aftellen, van mij mag t al wel zover zijn! Nou ga mijn dochter ff uit bed halen, die hoor ik nu kletsen. Liefs Semmi
hoi hoi,dank jullie wel voor de complimenten hoor! Triessie: doe je het wel een beetje rustig aan meid! lampie:das minder meid dat je zo aan het spgen bent,sterkte en hopelijk weet je snel meer Susanna: wil je niet zulke enge dingen doen!? TZM: succes met je hangpogingen hopelijk haald het wat uit...baat het niet schaad het niet toch Onze kleine zit ook wat boven het gemiddelde,met 30 wken was het rond de 1800 gram.ik ben ook "medisch"en krijg nog een echo met 36 weken.