Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Gaat gelukkig erg goed (afkloppen), volgens mij is de PUPPP zo goed als verdwenen. Ik ben er echt zo blij van, want het was verschrikkelijk! van het weekend toen het weer warmer was, kwam het wel ietsje terug, dus denk ook dat het met de warmte te maken heeft!

Fijn te horen dat alles goed is met de kleine, en ook al ingedaald.... 5,5 pond is mooi gewicht voor dit aantal weken! Leuk he dat je weer helemaal verliefd bent na het zien van zo'n echo... Ik hem hem maandag, kan ook niet wachten... :)

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Doe je wel voorzichtig? Misschien heb je wel een lage bloeddruk, dat had ik een hele tijd terug ook en toen voelde ik eigenlijk hetzelfde als wat jij aangeeft... Neem anders een paar zoute dropjes of iets met suiker erin.... Laat anders je mannetje boodschappen doen, want zo moet je niet gaan autorijden hoor! :oops:

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wow mooie babykamer hoor! :)

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    als je werkt is het niet te doen om jullie bij te houden hoor :) :)

Allowen mooi staat je pony en je buik vind ik echt mooi is niet een vetkwab te zien zoals jij wel beschreef laatst.

mariek ik duim voor je.

tzm wat goed dat het zo goed gegaan was met de oppas en dat de partner avond geslaagt was.

susanne och arme rustig aan en dat huilen herken ik niet zo wel enorme lach buien. dike knuffel voor de zere armen en benen.
    baby kamer ziet er erg mooi uit.

lampie knuffel ik weet wat het is zo te moeten spugen.

bianca wat fijn dat alles goed was en altijd leuk om je kindje weer te zien.

triessie ik zou mar eens rutig aan gaan doen want dat klinkt niet zo lekker en nog gevaarlijk ook dan maar even geen cursus. ;)

5. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    triessie, rustig aan hoor meid! Als je je niet lekker voelt vooral aan jezelf denken!
    Ik voel me vandaag ook beroerd, precies de dingen die jij ook noemt. Denk zelf dat het door een griepje of verminderde weerstand komt.
    Heb mn ventje er net even op uit gestuurd om wat boodschapjes voor me te halen.
    Nou het zegt wat als ik taken uit handen geef, een teken dat ik me echt niet lekker voel ;)

Lampie, sterkte meid. hopelijk is het niets ernstigs! Maar al 2 weken spugen lijkt me verschrikkelijk. Een vriendin van me heeft het ook gehad aan het eind van de zwangerschap.
    En het was ook zo ineens weer over.

Susanna, leuke babykamer hoor! Typisch amerikaans wel hé :) En niet meer vallen hoor engerd!

Allwoman, leuk zo je haartjes! Ik hou wel van een beetje apart.. En je buik, erg mooi meis!

De kleine is vandaag weer extreem druk in mn buik
    en ik krijg af en toe ENORME steken'daar beneden'. Net alsof ie dan met zn hoofd zich een stukje dieper duwt. Is al ingedaald dus extra gevoelig denk ik dan. Pijnlijk is het wel zeg!
    Blijf ook naar de wc lopen om te plassen, hij lijkt mn blaas ook gevonden te hebben!
    Zo maar even een tukkie doen, hopelijk houdt meneer zich dan ook een beetje rustig.... :)

6. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Hoi,

Ik zal ook even weer iets van me laten horen. Het gaat hier eigenlijk wel weer de goede kant op. (voor de genen die weten wat ik bedoel ;) )

Met de baby gaat alles helemaal goed. Groeit goed en ligt mooi op schema. Met mij ook alles prima. Bloeddruk blijft goed. Dat was vanmorgen 115/80. Na al die stress is een bovendruk van 115 gewoon super! Ik ben één van de gelukkigen met weinig laatste-loodjes-kwaaltjes. Ik slaap goed en ook daar ben ik erg blij mee. Wat aantal weken betreft zou ik vanaf zondag thuis mogen bevallen, maar wat mij betreft wil ik wel door tot 40 weken. Na alles wat er gebeurd is, is het alleen maar fijn om de baby nog even binnen boord te houden. Vooral ook omdat ik geen fysieke klachten heb.

De laatste paar weken heb ik wel alweer regelmatig mee gelezen. Ik was toch heel benieuwd hoe het met jullie ging.
    Minie stuurde me een berichtje en dat gaf bij mij de doorslag om weer eens wat van me te laten horen. (bedankt minie ;) )

Susanna, een super leuk kamertje en je hebt een mooie buikje.
    Allwoman, Leuk je haar met een pony. Je buik is ook mooi.
    Marije, leuke foto's. Die heeft er echt werk van gemaakt. Ik vind vooral de foto waarop jullie samen naar de buik kijken helemaal mooi.
    Triessie, de anderen gaven je al raadt en ik zou het ter harte nemen. Doe lekker rustig aan hoor!
    Lampie, beterschap! Wat vervelend dat je urine niet helemaal goed is. Volgens mij kan het van alles zijn als er eiwit-afbraak in je urine is te zien. De combinatie met het niet lekker voelen lijkt me heel vervelend.
    TzM, succes met het op de kop hangen (muv hoofd) :D :D Ik zie het inderdaad ook helemaal voor me. Hopen dat het helpt. Je kunt je zelf in elk geval niet verwijten dat je je best er niet voor hebt gedaan ;)
    Semmi, lekker hoor even bij slapen vanmiddag. Ik heb vanmorgen ook een poging gedaan om de klossen op te halen. Was het allemaal uitgeleend :( Nu wordt het morgen bij ons thuis bezorgd. Dus dat is dan wel weer een goede service.

Wat echo's betreft, ik krijg volgende week woensdag weer een uitgebreide. Ik heb ook geen medische indicatie, maar wel stress.

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Weeg jij echt over de 100 kilo? Is niet aan je te zien op de foto hoor ;)

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh dat ging over dat meisje wat overleden zou zijn toch? Maar wat helemaal niet waar bleek te zijn.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mooie kamer hoor daar zal jullie dochter zich wel thuis voelen :D

10. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Klopt Ischa, was echt een k*tstreek om zoiets te verzinnen, wat zijn mensen dan toch ziek in hun hoofd.

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is inderdaad een flinkertje vergeleken bij die van ons met zijn 4 pond nu ;)

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hey Rolia wat fijn om jou hier weer te zien. Ik dacht vandaag nog aan je.

Wat een mooie bloeddruk zeg :D . En ik hoop zeker dat je nog even kunt genieten van de baby in je buik, ik kan het me helemaal voorstellen want je hebt toch een tijd niet kunnen genieten. Gaan we je weer vaker zien hier?

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Precies dan ben je echt ziek heel veel meiden hier van het forum waren toen ook van slag. Heb het toen wel een beetje gevolgd.

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Marieke hoe was je controle?

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Jemig wat gaat het hard hier vandaag!
    Bijna niet bij te houden.

Rolia, wat goed om weer wat van je te horen zeg! Fijn dat je ondanks alle ellende je nu weer lekkerder gaat voelen.

Lampie, als je veel spuugt en dus te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt, begint je lichaam aan je spieren (klinkt raar, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) Die spierafbraak is dan weer te zien in je urine.

Susanna, voorzichtig jij he!

Minie, door wat jij zei net toen ik toch naar de apotheek moest daar gelijk even mn bloeddruk gemeten. Moet er bij zeggen dat het electrisch apparaat was en ik nooit zo goed weet of ik die nou wel vertrouwen moet, maar mn bloeddruk was wel een beetje aan de hoge kant. 145/88. Dus ik ga morgen maar even langs de huisarts, even over laten meten met de hand. En urine laten sticken. Wachten tot dinsdag duurt me dan toch weer te lang...

16. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Susanna, wat een super kamertje en apart bedje erg mooi. Schrikken is dat als je valt he. Ik ben ook een keer van de trap af gevallen zo van boven naar beneden op mijn kont. Was ook geen pretje maar liever op mijn kont dan buik. Dus wel voorzichtig doen he :D

Allwoman leuk zo die pony staat je goed en mooie buik ook!

Triessie ik weet niet of ik het al gezegd had maar doe je rustig aan meis!

Lampie, beterschap! Hopelijk knap je snel op.

TzM, ik heb in een deuk gelegen dat ik het las. Op zijn kop hangen geweldig. Doet me een beetje denken aan die verhalen die je hoort als je bezig bent om zwanger te worden, dan zeggen ze toch ook benen omhoog en kussens eronder. Hopelijk lukt het! Niet geschoten is altijd mis! Ben benieuwd hoor! Wanneer gaan ze kijken hoe je kindje ligt?

Bianca wat fijn dat alles goed is!

Rolia doe je rustig aan als je zegt dat je een echo krijgt en stress hebt!

Net weer ff mijn kleine meid slimmer gemaakt :D heb haring gehaald op de markt en vind het echt vreselijk lekker. En dan te bedenken dat ik het voor de zwangerschap zo vies vond dat ik na 1 stukje boven de wc hing. Zo ff mijn hondje uitlaten, douchen, eten en dan lekker bank hangen. Jeetje alweer bijna weekend!

17. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    O ja, dat verhaal van lieselotje, wat een streek was dat zeg! Maar zij zei toch dat het haar schoonzus ofzo was die dr acount gehackt had? Anyway, ziek verhaal. Zeker voor degene die haar "kenden".

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is inderdaad een beetje aan de hoge kant. Goed dat je morgen even naar de huisarts gaat.

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Susanna, mooi kamertje zeg.
    Semmi, mijn gevoel zegt dat het nu juist iets langer duurt. Misschien een weekje of een paar dagen eerder, maar ik denk geen 11 dgn.
    Rolia, goed om weer van je te horen.
    Butterfly Het is me ook een partij gymnastieken om zo te gaan liggen! :) Ik moet morgen naar de vk, maar dat is er eentje die het pas doet en de ervaren vk vonden het zelfs moeilijk om te voelen. Daar ga ik dus niet al te veel naar luisteren. Woensdag heb ik een gesprek met de vk die zou gaan draaien over wat het inhoud allemaal.

20. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Zena, bedankt voor de uitleg, had het even opgezocht en kwam idd uit dat er vet en spiermassa word afgebroken. Brr eng idee :confused:

en wat dat gedoe met die lieselot betreft, ze zei dat ze gehacked was maar na dit incident heeft ze nooit niks meer laten horen. Heel vreemd verhaal dus

susanna, mooi kamertje hoor, het bedje kun je later gebruiken als groot bed of niet?

rolia, ik ben stiekum een beetje jaloers op je goede slapen hahaha ;) gelukkig gaat het nu allemaal wat beter met je.

oh en tzm niet vergeten, lag in een deuk toen je beschreef hoe je de kleine kon laten draaien, hoop dat het lukt en dat het niet als te veel zeer doet.

Deel Deze Pagina