Och het is zo'n lekker ventje ..hihi als je die 2 naar elkaar ziet kijken karim en zij zijn "uit elkaar; want daar is ze niet meer verliefd op volgens mij wist karim niet eens dat ze een setje waren Marieke,wat fijn dat de baby gedraaid is! Bij mij ligt het ook al vast in de bekken.. gelukkig ben je nu weer beter! Lotte: fijn gevoel zeker he dat de babykamer klaar is! Audrey: welkom terug....lijkt me heerlijk,de ardennen! Bianca: ik moet regelmatig spugen van het zuur,ken het dus helaas..ik slik rennies,melk,vanillevla en antagel van de apotheek..alles helpt maar even bleeeeh sterkte!
hey buddy .......PROFICIAT.....lekker gevoel is dat hé!! enneh tja nog anderhalf weekje....loop met je op, dus we moeten nog ffies wachten, maar wat is nu anderhalf week mariekes81> och meid , zo ziek geweest, voel je je nu wel beter dan? en jij ook PROFICIAT dat jullie beeb is gedraaid....mooi zo...toppie!en dat je gewoon thuis kunt gaan bevallen, ook een hele geruststelling ik wil ook thuis bevallen hoor, als alles het toelaat natuurlijk, maar tot nu toe lijkt het allemaal goed te gaan....jippppie
Audrey welkom thuis Lotte lekker gevoel he als het kamertje af is en naar je zin is! Bianca een tokkie pak hahahaha. Wat belachelijk dat er mensen zijn die dat doen zeg! Maarja dat is hetzelfde dat mensen hun hond wegdoen als er een kleine komt. Als het echt niet gaat of erge allergie in het spel is kan ik het begrijpen. Maar geen tijd vind ik zo een slap excuus. Voor ons is de hond een lid van het gezin. Zou hem voor geen goud kwijt willen. Wel een leuke naam trouwens!
idd....zulke gasten zul je zelf vergiftiging....kan er zo kwaad om worden hé! enneh dat maagzuur...tja ik gebruik rennie's, melk, vla...uhmmm eigelijk alles ja, en alles helpt maar voor eventjes idd....bah...ROTZUUR... maarre nu valt me zo inene wat bij van gisteraaf....op hart van nederland...met die vrouw van 80 jaar, die wel 4 tot 6 x gebeld hebben naar huisartsenpost....en ambulance en dokter, alles was geweest, maar werd geconstateerd op een buikgriepje...maar die vrouw is nu mooi wel dood...verdorrie...ze worden ook steeds lakser die artsen! alles word maar gegooid op een BUIKGRIEPJE!
hahaha ja tokkie pak..weet niet meer wie dat toch zei laatst hier op het forum...vond hem wel grapzig onze hond is een bull dog...amerikaanse...ja een vrouwtje, en vonden blaize een mooie naam voor der, ze kon beter schaap heten, gossie gos..this echt een schaap! maar ik ben wel heeeeeeeeel benieuwd en best wel angstig ook ja...hoe ze op de kleine gaat reageren...ze is zo lomp hé! maar wil haar voor geen goud weg doen! dan zak ik inelkaar van ellende, reken daar maar op!
Nou Marieke, wat fijn voor je! Ik kan je helaas niet de hand schudden. Ben net bij de vk geweest en het ligt ws (bijna zeker) nog verkeerd om. Ze kon het heel moeilijk voelen.... Bah, baal er zo van. Ik mag helaas niet thuis bevallen (nu zeker niet) hoewel ik stiekem nog steeds hoop dat het zo snel gaat dat ik niet meer naar het zh kan (zit er niet in dat het heel snel zal gaan, maar toch) Wat een rare vent van die gehaktballen!
vreselijk hoe mensen soms met dieren kunnen omgaan,zulke zou je haast zelf vergiftigen... hier nog eentje die heeeeel graag thuis wil bevallen...
Bianca: Gadverdamme! Wat een freaks zijn er toch op de wereld hè?! Beetje andermans honden vergiftigen, bah ! Je zou ze zo zelf zo'n gehaktbal in de strot douwen! MamaK: Nee, ik loop zelf niet bij het LUMC, ik zit in het Rijnland in Leiderdorp, maar de ervaringen die ik met het LUMC heb, zijn echt top! Volgens mij zit je daar iig goed hoor! Ennuh....die poetsdrang?! Lekker aan toegeven .... Lotte: Wat heerlijk dat je kamertje nu af is meis! Marieke: Wat een goed nieuws! Lekker voor je! Audrey: Daar is ze weer! Toch hard gegaan zo hè?! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben! TzM: Wat een geweldig kamertje heb je! En je buik groeit ook lekker meis! Janneke: Sterkte! We denken aan je! Zo, verder ff niks, heb vanmiddag heerlijk met m'n moeder gelunched hier in het dorp, en ga nu gauw de hond ff uitlaten. Dan nog ff boodschappen doen en vanavond heb ik mezelf maar weer uitgenodigd om bij m'n ouders te gaan eten. Manlief heeft avonddienst, en zo weet ik tenminste zeker dat ik iets verantwoords en gezonds voor m'n neus krijg, ben nu toch een stuk makkelijker voor mezelf als ik alleen eet, merk ik op .... Oh ja! Minie, Tam en nog iemand (sorry, vergeten wie!) bedankt voor jullie reacties op m'n vraag! Vanmorgen ook nog steeds die kramp in m'n liezen joh, maar na een lange warme douche is het afgezakt en tot nu toe is het weer weggebleven. Heb het er met m'n moeder ook nog over gehad en zij herkent het ook nog wel van vroeger. Net als dat gevoel van de kleine achterin voelen. Het zou dus zomaar kunnen dat ukkie al aan 't indalen is!
Mamajanneke: heel veel sterkte gewenst, hopelijk blijft je ukkie nog even zitten en anders veel succes met de bevalling, we zijn erg benieuwd....
Wauw wat is er weer veel geschreven en ik ben waarschijnlijk meer dan de helft al terug vergeten ...even kijken: - Janneke: ik hoop dat je kleintje nog eventjes blijft zitten! - onze kater en andere katten in de buurt zijn beschoten geweest met een loodjesgeweer. Gelukkig zonder veel erg (meestal in de bil), maar je vraagt je af wat er gaat gebeuren als de schutter leert/wil mikken We hebben klacht neergelegd bij de politie, maar ja, we weten niet wie het doet... - meiden wiens kleintje in de goede houding is gaan liggen: proficiat! Bij wie het nog niet zo is, samen met jullie (en Barack Obama ) hoop ik op "change" - ik heb niet veel last meer van maagzuur, als het 's avonds opkomt, eet ik een kom Chocopops met melk en dan is het veel beter. Ik ben daarnet met met mijn moeder de box gaan halen. Dit weekend maar eens in elkaar proberen te zetten met mannetje. Het kinderkamertje gaan we laten leveren als het huis af is, hier op het appartement gaan we werken met de box en een reisbedje. Oh ja, nog maandag en dinsdag werken en dan is het gedaan!
Bianca24: Jezus wie gaat er nou honden vergiftigen! dan ben je echt niet goed bij je hoofd . Blij dat het met jou hond goed is afgelopen! Ik zag dat je ook thuis wil bevallen, is het ook jouw eerste kindje? Ik heb trouwens dat programma ook gezien van die mevrouw die overleden is door een medische fout! Zo zie je maar.....als je twijfeld gewoon zelf naar de eerste hulp rijden. Mijn vader is een aantal jaren geleden bijna overleden aan een hardinfarct omdat de huisartsen post het niet nodig vond om iemand langs te sturen. Ik las dat jij ook een bull hebt Wij ook alleen dan een paar maatjes keiner..wij hebben een franse. Ze heet Belle maar wij zeiden gisteren nog tegen elkaar dat we haar beter Babs of bertha hadden kunnen noemen...het is zo een klojo. TZM: Ik hoop echt voor je dat je kleintje nog gaat draaien! Ohh allwoman: de pony staat je echt leuk! Mamma Janneke: Hopelijk blijft de kleine nog even zitten! anders ben je in goede handen en wens ik je veel succes met de bevalling. X Marieke
Meiden meiden meiden toch, moest gewoon 11 blz bijlezen Ik las over het algemeen dat veel van jullie last hebben van kwaaltjes en je niet echt lekker voelt. KNUFFEL van mij! Allwoman: Super leuk je pony! Jou staat ook alles volgens mij! Marijeeee: Weer mooie foto's zeg. Ben jaloers! Hier is het verder rustig..... Geniet lekker van m'n vakantie gaat wel erg snel deze week. Aankomdende maandag moet m'n mannetje alweer gaan werken xxxx
gekke mensen hé die dat doen! ja ik wil ook thuis bevallen, is idd het eerste kindje wat wij mogen krijgen...ben jij al wat gespannend voor de bevalling...het is jullie eerste ook neem ik aan? ik zei gister tegen mijn vriend...nog maar 5 weekjes...wat zegt ie...poeh hé...wat gaat dat hard hé....en werd opslag zenuwachtig och jeetje, dus je pa hebben ze ook niet serieus genomen...vind het wat hoor! enneh ja wij ook een bull...lief hé die honden...alleen de onze staat er dus om bekend dat ze erg enthousiast zijn, met name als er bezoek komt, dan zijn ze erg wild, en als je dan een klein hondje hebt wil dat nog, maar deze phoeeeeeeee...40 kilo...dan lig je zo omver moeten ook maar ff kijken hoe we dat met kraamvisite gaan doen, wil haar natuurlijk gewoon in huis houden en niet buiten dumpen, maar als het echt té gek word, tja dan zal het wel moeten denk ik
Nee, dat gaan ze niet doen, ze betalen hem nu namelijk voor 36 uur terwijl ie maar 16 uur werkt, dus hij kost meer geld dan ie binnenbrengt momenteel, als ze dat kunnen veranderen gaan ze dat dus zeker wel doen. Ben net bij de vk geweest (ben altijd toch n beetje zenuwachtig van te voren ), alles zag er goed uit zei ze, Beebje was ingedaald en lag vast, bloeddruk was prima, groei was goed volgens hun, de grootte paste bij mijn bouw (betekend in mijn ogen minimaal 8 pond, dus best aan de grote kant, maargoed, ze (vk en staigaire) waren er wild enthousiast van, dus het zal wel) @ lotte: lekker gevoel he, als je kamertje af is geniet ervan
Nou dat is dan wel heel vervelend Kiezeltje. Wel fijn dat de controle goed was. Ben jaloers op al die ingedaalde beebs...
haai iedereen ik heb niet echt veel bijgelezen en kan dus ook niet echt reageren... al wil ik wel mamajanneke veel sterkte of juist veel succes wensen en zico ik heb je berichtje goed ontvangen maar weer geen belwaarde meer! spijtig dat het even in de couveuse gaat moeten maar ik hoop dat het allemaal wel meevalt... je weet in elk geval al exact wanneer je bevalling is dan. spannend zo hier is nog niet veel veranderd gisteren naar gemeentehuis gewest met Ex vor kindje te gaan erkennen bleek dat ik mijn identiteitskaart niet meer vond... dus weer uitgesteld... het blijft toch moeilijk om hem te zien :'( xxx