bij ons woog ze op 34+2 iets van een 2,3-2,4 kg. De gyn zei dat ze perfect op de curve ligt. Gelukkig maar, want ik woog 4,2 kg toen ik geboren werd (een paar dagen voor de uitgerekende datum). Ik denk dat ik de verzorgingsproducten ga meekrijgen uit de materniteit. Net boodschappen gaan doen en de eerste Pampers Newborn 1 gekocht, net als vochtige doekjes en extra lange Allways en wat plastic champagneglazen voor in de materniteit. De man aan de kassa kon een glimlach niet onderdrukken... Oh ja, de box staat ondertussen al
Hoi Hoi, De mijne word geschat op ongeveer 7 pond bij de geboorte.(als ze nog even blijft zitten natuurlijk) volgens mij wel een mooi gewicht. x Marieke
Lieve allemaal, Ontzettend bedankt voor alle superlieve berichten! Ik ben op het moment thuis, want ik miste Dylano zo vreselijk. Ik heb nog steeds weeën, maar ze zetten niet door. De ctg vandaag was iets minder heftig als die van Gisteren, toen dacht ik echt het kindje komt. Maar niet dus. Ik heb 2 cm ontsluiting en de bmm is zacht, maar nog niet helemaal verstreken. Verder is de baby klein en ligt nog niet vast, want bij inwendig onderzoek kon ze de koppie npg omhoog duwen. (AU) Ook was de beeb erg rustig en had t af en toe een dip bij de hartslag. Maar ook dat was vandaag veel beter en is de kleine erg actief. Ik heb de gyn wel moeten beloven volkomen rust te houden en mag dus bijna niks. EN ook moet ik gelijk terug komen als t erger wordt. Ze blijven om de 5 min. Komen maar worden niet heftiger. Hoop wel dat t of t door zet of gewoon stopt. Want als ik zo nog 5 week door moet ben ik al kapot voor de bevalling echt begint. Ze dachten ook aan blaasonsteking, maar ook dat is het niet. Dus gewoon echt premature weeën. Ik heb niet terug gelezen, want de buik blijft vervelnd doen, maar wilde dit toch even laten wten. Elke dag is er nu 1. Ik hoop af en toe mee te lezen en te reageren maar beloof niks.... En mocht ik terug moeten zal mijn buddie (patries bedankt!) jullie op de hoogte brengen. x
mamajanneke: Ben blij dat alles redeliijk gaat. EN RUST HOUDEN ! Echt doen he. Is heel belangrijk. Simoen: fijn dat je je iets beter voelt. Hier de ikea net leeggekocht. Er is een heel leuk speelkleed in de aanbieding. Voor de helft van de prijs,... maar helaas weer eens uitverkocht. Zo ook een ladekastje wat ik wilde hebben. Maar voor de rest wel goed geslaagt. Ga zo lekker slapen. Groetjes Lotte
kibi, wist eigenlijk ook niet dat dat hier bij ons bestond :s zo zie je maar weer da ge hier vanalles kunt lere he Symoen... de ene keer gedraagt hij zich supervriendelijk de andere keer nogal onverschillig, het enige waar zijn gedrag het zelfdein blijft is in verband me onze kleine meid hij wil er echt voor haar zijn... ondanks alles mis ik hem verschrikkelijk, ben zelf bijna trug op men knieën gevallen maar hij laat zelf duidelijk merken dat het hem koud laat en dat het voor hem beter zo is... lotte dat is idd niet leuk, schrijf maar is een goede klaagbrief hansje ik heb voornamelijk zwitsal en mustela... triessie, ai niet leuk dat ze het zo achter laten voor je :s al geluk dat je je schoonmoeder had heb ook in zeeman een nieuwe jas gehaald, een grote maat maar toch maar zeve of acht euro, is nog maar voor enkele weken he en afleiding, men mama helpt me zo goed als ze kan voor me af te leiden zico ik had me geen betere lievere buddy kunne voorstellen dan jij je bent echt een schat, nee hij deed niet echt moeilijk... heb vandaag papiere in orde gebracht voor nieuwe pas... pff wat een gedoe allemaaal... moest nieuwe foto's late maken en ik zag er echt niet uit... maar ja doet er niet toe is toch maar voor het officielegedoe he mariaatje ik denk da da een heel goed gewicht is ooh greys anatomy is gewoonweg super vind ik ischa ik beval ook in ziekenhuis mamajanneke ik duim met je mee! elke dag is er idd 1 zo de babydoekjes van pampers zijn ook gewoonweg heerliiiiiiiiijk hier is het verder rustig..; heb net spaghetti gegeten ik ben echt verschrikkelijk qua ete momenteel, constant kleine dingentjes... zal het wel weer zien aan de weegschaal... mss is het beetje verdriet weg eten ook hoor maja we zien wel xxx
@janneke, goed je rust blijven houden hoor en het is inderdaad te hopen dat ze doorzetten of stoppen, want anders raak je wel erg vermoeid.
Goedemorgen! pff wat een nacht weer zeg Ik had nog een rest bekkeninstabiliteit van de zwangerschap van mn dochter maar dat ging tot nu toe eigenlijk nog heel erg goed.. tot gisteravond dus..ik kan bijna niet meer lopen..letterlijk,zak echt door mijn linkerbeen en het doet weer pijn als vanouds.pfff hoop echt dat het snel wegzakt en het mee gaat vallen. Ik zou eigenlijk(eerlijk gezegt) een andere buddy willen,mijn buddy schrijft hier echt nooit ,en we hebben elkaar telefoonnr nog niet eens. mocht ze dit wel lezen: sorry,niets persoonlijks,maar voel me fijner met iemand die hier ook regelmatig mee post...(of is dat nu heel stom van me?) Mamajanneke: doe het maar heel rustig aan dan!
he meiden, wat is het nog rustig hier. Ik heb weer lekker geslapen gelukkig. Alleen iets vroeg wakker, maar dat geeft niet. Dadelijk naar de stad (rotterdam) en een gitaar kopen voor francis. Ze heeft nou voor de tweede jaar gitaarles en die gitaar van vorig jaar is nou niet echt een supergitaar. Nou gaan we een paarse halen met een pony erop. Ze moet nog zoiezo 2 jaar gitaarspelen van ons. Daarna mag ze wat anders kiezen. Anders blijven we instrumenten kopen. Mamajanneke: ik hoop dat het rustig is gebleven afgelopen nacht! En dat het nog even rustig blijft. Liz: wat een gedoe zeg met die papieren. Lijkt me idd wel erg moeilijk om je ex te zien. De wond is nog zo vers. Vind het erg knap van je dat je er zo mee omgaat. Allwomen: kan ik begrijpen dat je een nieuwe buddy wil die wat vaker online is. Anders bouw je ook niet echt iets op. verder weet ik het even niet meer. Groetjes Lotte
Zoo.. We hebben er weer een nacht op zitten.. Redelijk geslapen weer.. Op een paar keer plassen en beetje wakker liggen na... Ik heb nu ook officieel de griep. Gisteravond op verjaardag voelde ik na een uurtje dat ik echt niet lekker was. Zweet brak me uit, harde buiken en krampen tot en met. Afgezien van de griep heb ik dus fijne oefen/voorweeen! Net of je ongesteld moet worden, Goh wat heb ik dat gevoel toch NIET gemist zeg! Nou ja, zolang het nu niet regelmatig komt besteed ik er geen aandacht aan. Maar het is wel flink aan het rommelen hier! Trouwens nog steeds last van obstipatie. Al paar dagen niet naar het toilet geweest. Dus zit nu al aan de Roosvicee Laxxo, Activia yoghurt & actimel drink. Hopelijk komt de boel daardoor weer wat op gang! Ik ga nu even een download aanzetten zodat ik vanmiddag lekker film kan kijken! 8) Fijn weekend allemaal!
Hoi! Ik kom alleen even kort melden dat de foto's binnen zijn. Ze zijn nog onbewerkt, maar ik heb er al wel vast 1 in mijn album geplaatst. Ik ben zoooooo trots op mijn mooie mannetje! Als de tweede net zo knap is !
Goedemorgen allemaal. Hier ff een vraagje aan de ervaren bevallers Ik had weer wat vannacht, ik word wakker en moet naar toilet. Ik kom omhoog en de boel begint al te lopen en ik kan het niet meer ophouden. Daarna ergens weer in slaap gevallen, wel nog regelmatig naar toilet maar wel zelf dus het loopt of drupt niet meer. Nu doet mijn lage onderrug zeer (uitstraling naar bekken) en heb steeds het idee dat ik moet poepen maar als ik dan ga komt er bijna niets. Had ook een klein beetje doorzichtig slijm in ondergoed. Sorry voor deze details. Zou dit te maken kunnen hebben met de indaling? (was nog niet ingedaald) Hoop dat jullie me kunnen helpen. Anders bel ik wel ff met ziekenhuis, als het zo blijft. Liefs mariek73
Daar zat ik ook al te denken om je een pb te sturen of je een andere buddy wilt,lees wel regelmatig mee,maar post ind niet veel!En ind verder geen gegevens uitgewisseld!Dus voor mij geen probleem hoor Allwoman. ik kom hier gewoon niet vaak genoeg om gezellig mee te posten sorry!
Volgens mijn man naar urine (mijn neus zit dicht) Maar als er urine meekomt, ruikt het daar nogal snel naar denk ik. Annika kun je bij het radboud gewoon bellen en langskomen als je het niet vertrouwd?
Jeetje, daar vraag je wat.... Het zou een voorteken van de bevalling kunnen zijn. Maar indalen (zoals je zelf zegt) zou ook kunnen. Ik zou toch even bellen, dan weet je t zeker. Succes!