ja hoor marieke gewoon bellen. en erop staan dat ze het even voor de zekerheid na kijken. Veel liefs Annika
Mariek, ik zou idd gewoon bellen...bij de 1e verloor ik vruchtwater, maar dat werd pas echt vastgesteld bij een inwendig onderzoek(het was, zoals jij zei, een combi!)....en nu, met die harde buiken, heeft de gyn gezegd dat ik moet bellen als ik slijm verlies....
Wat gebeuren er toch een hoop spannende dingen bij een hoop van ons zeg! Je kan echt merken dat we in de laatste fase belandt zijn! Ben ook zo benieuwd naar wie er als eerste gaat bevallen en hoe de kindjes allemaal gaan heten! mamajanneke, ik wil je even veel sterkte wensen, ik hoop idd dat het óf stopt óf doorzet, want dit hou je niet lang vol zo. Wel frappant dat ze je met die weeënactiviteit toch naar huis sturen! doe maar lekker rustig aan en laat je heerlijk verwennen! Jody, mooie foto en idd een heerlijk ventje om te zien! Marieke, heb je al gebeld? hier is alles rustig op het moment, verlies gelukkig geen bloed meer en ben toch wat meer aan de gang, de gyn had het erover dat ik weer meer vertrouwen moet krijgen in de zwangerschap. Ik baal er wel van dat ze de kleine niet in de 37e week willen halen, dus het blijft heel onzeker wat er gaat gebeuren. Blijft het rustig en krijg ik geen bloedverlies meer, dan komt de kleine gewoon in week 39, maar ja, idd, het vertrouwen isn weg en ieder moment dat ik naar de wc ga is het spannend. Maar goed, laatste keer zaten er ook 2 weken tussen, dus ik zou dan theoretisch gezien nog een weekje goed zitten. haha, is gelul hoor wat ik nu zeg, weet ik zelf ook wel . Ik ga maar eens even de stofzuiger door het huis halen, met onze fijne hond kan je dat blijven doen haha.
Ja ik heb gebeld. Ben nu aangekleed en ga naar het ziekenhuis met manlief. Ze wilde me toch ff zien. Hoop dat het meevalt. Mochten het weeen zijn dan is het geen ramp, ben bijna 36 wkn en de kleine is al over de 6 pond. Tot later en anders horen jullie het via ischa. Groetjes Mariek
Goedemorgen meiden, Zo heerlijk uitgeslapen vanmorgen, morgen de beurt aan mijn man om uit te slapen. @allwoman, ik krijg nu ook opeens weer last van mijn bekkeninstabiliteit Ik heb tot een jaar na de geboorte van Nynke bij de fysio hiervoor gelopen. Het ging zo goed, maar nu komt het in alle hevigheid weer terug en ik baal hier echt ontzettend van @mariek, spannend hoor, ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zullen zeggen. @jody, wat een mooie foto zeg en inderdaad een heel knap mannetje om te zien
Och meiske goed dat je gebeld hebt met het ziekenhuis, beter het zekere voor het onzekere. Precies stel dat je gaat bevallen is het niet erg (heb je het er tenminste al opzitten ). Succes. Mijn telefoon heb ik in de buurt voor het geval.
Goedemorgen allemaal, Ik las hier dat er toch wel een paar meiden een onrustige nacht hebben gehad, nou ik ook harde buik en toch wel krampen die even aan hielden, dus ik vannacht uit bed... Maar toen zakte het weer, heb het gevoel dat het nog verder aan het indalen is , als ik loop waggel ik meer... Het voelt alsof het heel laag zit. @ marijee over obstpatie kan ik ook mee praten, zit ook aan roosvice laxo, het voelt soms alsof ik beeb er nu al uit moet persen.... sorry Heb vanavond een verjaardag dus ga zo maar ff proberen te slapen....samen met dochter.... Fijne middag allemaal nog LIEFS nony PS Ik vind het toch wel heel spannend worden, elke dag denk ik zou er al iemand bevallen zijn.....
Jody mooie foto en wat een leuk mannetje zeg! Ik heb ook best veel last van menstruatie gevoel in buik en rug. Volgens de vk heeft dat te maken met het indalen. Voor de meiden die obstipatie hebben, ik zou eens proberen om 2 kiwi's s'morgens bij het ontbijt te nemen. Bij mij werkt het goed. Nony ik heb dat ook hoor. Elke morgen als ik wakker word denk ik zal er al een babytje zijn . En het 1e wat ik doe is even op het forum kijken . Lekker Tam dat je bent uitgeslapen dan kun je je bed verkopen Ik heb trouwens foto's van het geboortekaartje in mijn album gezet als jullie het leuk vinden om te kijken. Als je verder niemand kunt vinden allwoman wil ik ook best jouw buddy zijn hoor. Heb er al 2 maar is niet erg. Maar misschien zijn er nog andere dames die geen buddy hebben.
Marieke73: goed dat je even naar het ziekenhuis gaat! kunnen ze je mischien gerust stellen. Laat je even weten hoe het was. Allwoman: Wat vervelend dat je weer last hebt van bekkeninstabiliteit! ik zal voor de duimen dat het minder word of weg gaat. Jody: echt een mooie foto! Nony: Het komt inderdaad echt dichtbij nu! SPANNEND! Mammajaneke: Ik hoop echt voor je dat het overgaat! of anders inderdaad doorzet, anders houd je het volgens mij nooit vol Heel veel sterkte Hier alles rustig! al heb ik wel heel sterk het gevoel dat ons meisje eerder dan 3 oktober geboren gaat worden. Trouwens geen idee waarop dat gebaseerd is hoor Fijne dag allemaal.
Allwoman: ik wil ook best je buddy worden hoor! lijkt me wel gezellig! al kan ik me voorstellen dat je liever iemand hebt die al wat langer mee schrijft. ik ben natuurlijk nog niet zo lang op het forum. Maar ik doe het met liefde hoor
Mamajan: toch fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop voor je dat het óf stopt, óf doorzet! Allwoman, wat vreselijk van je bekken! Hierboven zie ik al aanbiedingen voor buddy, maar ik kan jou er ook nog wel bij hebben hoor Jody, wat een mooie foto. Lekker binkie die Mick! Mariek, nou je leest dit nu dan wel niet. Ik hoop dat het meevalt allemaal. Ik heb een nacht achter de rug! Ik ben me het lamlazerus geschrokken! Om 2.22 uur ging de rookmelder af! Nou ik wist niet dat ik zo snel naast mijn bed kon staan. De gang op gestormd en toen stopte hij weer...(?) Manlief en ik hebben overal gekeken en geroken maar niets.... Natuurlijk kon ik niet meer slapen! Wat een schrik zeg, snap nog steeds niet hoe het kan! Misschien de batterij bijna op?! Vanmorgen 'fijn' een stukje gefietst in de hoop dat de beeb daarvan misschien ging draaien...niets is minder waar natuurlijk. Ook hoorde ik een bakerpraatje van rijstkorrels in je sok doen, die zitten er dus ook in
Marieke: Onwijs veel succes meis! We horen het straks wel! Jody: Wow meid, wat een lekker ventje is die Mick van jou! Mooie foto! Ischa: Wat een schattig kaartje zeg! Lucas is toch ook jullie 'echte' naam voor jullie manneke?! Nony: Slaapse! Mamajanneke: Hopelijk zet het idd of door of stopt het allemaal, want dit is idd niet lang vol te houden zo! Succes! Tam en Allwoman: Sterkte met jullie BI! Vervelend voor jullie dat dat nu nog komt opzetten! Marije: Beterschap! Geniet van je filmpje straks.... Liz: Knuf voor jou meis, het is niet niks wat je doormaakt nu! Maria: Ik ga je nu mailen hoor meis, dus bereid je maar vast voor Zo, ik ben er vanmorgen weer lekker of 9 uur pas uit komen rollen, nadat manlief al om half 5 het bed uitging om naar z'n werk te gaan. Toch nog steeds raar hoor! Hij iedere dag naar z'n werk en ik gewoon thuis! Het went wel snel moet ik zeggen, haha! Niet zoveel gedaan vanmorgen, stofzuiger laat ik staan, heb net het ergste met de bezem opgeveegd. Verder een wasje opgevouwen, en ga zo alvast een beginnetje maken met het inpakken van m'n vluchttas. Je kan 'm maar beter hebben staan! Ook is onze poes weer krols geworden gisteren! Zo zielig joh! Jammergenoeg mocht ze nog niet aan de pil, maar die ga ik zodra haar krolsheid over is, er toch meteen weer ingooien hoor! M'n meisje kwam juist weer een beetje aan en ziet er juist weer wat beter uit. Die kittens en al die krolsheden die ze heeft gehad, hebben al genoeg energie gekost voor d'r dacht ik zo..... Vind het echt zielig! Nou, verder niks geloof ik, ik kom straks nog wel een keertje neuzen, hier trouwens nog eentje die echt ontzettend benieuwd is wie er straks als eerste van de lijst gaat bevallen! Spannende tijden breken nu aan! Fijne dag allemaal!
TzM, dat was weer een teken.. Het tijdstip van het afgaan van je rookmelder bedoel ik dan... Ik werd op dat zelfde moment wakker omdat ik naar de wc moest. Ik stap uit bed en ja hoor.. 2.22 uur zie ik op de klok. Ik had het al met 22.22 uur... En de fotograaf die gokte dat onze kleine op 22 september komt. Dus ik heb echt iets met die 2-en! Begint bijna freaky te worden hé! Haha Edit: Op het moment dat ik dit bericht post is het 12.22 uur op mijn klok hier... Ik word gek! Haha!
Goedemiddag allemaal! Ja ja middag alweer heb echt zo lekker geslapen. Ben er om 6 uur uit geweest en daarna gewoon weer lekker verder geslapen heerlijk. Er gebeurt weer veel in ons tropic-landje. Jody mooie foto en wat een mannetje zeg onwijs leuk! Klein fotomodelletje. Mariek ben benieuwd wat ze zeggen heel erg veel sterkte he! Marijeee FACE IT het wordt de 22e Hoe is het met je griepje en krampjes? Al leuke films gedownload? Mamajanneke heel veel sterkte. Lijkt me geen pretje. Ischa leuk kaartje! TZM geloof graag dat je erg geschrokken bent, zou er idd maar nieuwe batterijen in doen. Is het geen idee om de lijst en buddylijst op te schonen? Misschien wordt het dan wat overzichtelijker. Hij is zo onwijs lang en de helft heb ik hier nooit gezien. (het is maar een suggestie) Wou nog wat neerzetten maar ben het helemaal kwijt en zoeken heeft geen nut want ik heb overal al gezocht Ga zo maar even op de fiets (want manlief is de hele dag weg met de auto grrrrrr) naar de supermarkt ff wat broodjes en yoki halen mmmm en dan de rest van de dag helemaal niks doen!
idd wel raar met al die 2en. Ben wel bijgelovig...haha. die rijstkorrel in je sok. dat lijkt me niet lekker lopen zeg.. haha.. wel grappig. Groetjes Lotte
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 36 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 5 september Mamak: gyn, Tzm: vk 8 september Butterfly: pretecho, Mieni: groeiecho + controle, Ischa: Controle VK, Marijeee: controle VK 10 september Butterfly1: VK controle, Tzm: vk info over draaien, Kibi: 19.45u 36w controle gyn. 15 september Symoen: extra groeiecho + controle gyn 16 september Ellen1984: controle VK 24 september Kibi: 19.30u 38w controle gyn. 25 september Zico: gyn. 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn. VLINDERTJES:www.vogel-egelopvang.nl/butterfly.gif 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa, Rolia, MamaK, Hansje, Mieni, Chris81 Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)