Butterfly, het valt toch wel mee hoelang de buddylijst is? Als straks iedereen met verlof is, gaat dat stukje er weer af, dus dan wordt de lijst alweer korter. Lotte, ik heb hem maar niet onder mijn voeten gedaan, dus ik voel het niet eens.....hihi. Ik ga maar weer eens ff met mijn benen tegen de muur (nog niet gedaan vandaag)
Ben benieuwd 22 september Ik heb iets met 11.11, toen ik nog werkte keek ik elke keer alleen om 11.11 uur op de klok op mijn scherm . Maar als hij blijft zitten tot 11 november loop ik wel heel erg lang overtijd
Dag dames, daar ben ik ook weer is. Wat een hoop bij te lezen zeg! Je kan merken dat de meesten van ons met verlof zijn. Marieke, ik duim voor je meid. Mamajanneke, hopelijk stopt het of zet het door, want dat halve werk, dat is niks zeg! Ik heb een leuk weekend gehad met mn lieve vriendinnetje hier. Ze is nu weer weg. Bedachten ons bij het afscheid, volgende keer dat we lekaar zien ben ik mama. Vervolgens vergat ze eea en was ik de volgende keer toch nog geen mama. Maar goed, ze zit nu in het vliegtuig als het goed is. Dus nu ben ik écht mama als ik haar weer zie! Ik was nog even naar de huisarts geweest voor mn bloeddruk. Die was met de hand 140/80, dus dat is goed. Heb toch nog steeds regelmatig hoofdpijn. Zal het dinsdag is aangeven bij de gyn. Kijken wat die zegt. Enne...joepie! Vandaag 36 weken! Van mij mag de kleine meid nu komen hoor. Zeker aangezien ze anderhalve week voorloopt....
Ik had het ook over de gewone lijst hahaha en aangezien ik las dat allwoman geloof ik een andere buddy zocht dacht laten we de rest ook opschonen maar het was maar een suggestie Heel veel succes en hopelijk gaat die kleine draaien!
Daar hebben we het al vaak over gehad, maar door de vele meningen van iedereen laten we het lekker zo. Nog eventjes en hij veranderd toch helemaal (door de bevallingen) Maar thanks voor het meedenken.
Zena 36 weken wat is de tijd hard gegaan he! Het kan trouwens best zijn dat die kleine nu wel op schema loopt he. Bij mij liep ze eerst ook een week voor en nu weer gelijk. Ach ze komen toch wanneer ze er klaar voor zijn. Helaas hebben wij het niet voor het zeggen TZM tja die bevallingen komen nu wel heel dichtbij. Vooral als ik lees dat sommige al een datum weten! Lijkt me helemaal spannend.
ja ik ben ook wel heel benieuwd hoe de bevallingen gaan en wie er als eerste gaat. Zelf zou ik ook wel wat eerder willen bevallen, het rommelt wel hier, maar ja, dan kan het vaak nog heel lang duren. Groetjes Lotte
Komt inderdaad allemaal erg dichtbij nu, de tijd is echt voorbij gevlogen. Ik zelf heb steeds het idee dat ik in week 39 ga bevallen, dan zal je zien dat ik twee weken overtijd loop Maar ik ben erg benieuwd wie de eerste gaat worden.
butter, vorige week dinsdag nog een groeiecho gehad. Is al de derde achter elkaar en het blijft steeds anderhalve week. Gewoon een grote dame dus! Schijnt overigens niet zo veel uit te maken voor de bevalling. Gelukkig!
mijn dochter was 4 kilo en 52 cm bij de bevalling en ik had maar 1 hechting. Ken mensen met kleinere baby's met meer hechtingen. Dus dat maakt idd niet zoveel uit. Groetjes Lotte
Zena wel goed dat ze het dan in de gaten houden met de groeiecho. Maar dat ze 1,5 week voor loopt is de kans nu ook groter dat ze eerder komt of maakt dat niet uit? Of hebben ze daar niks over gezegd?
Ik lig nu op de bank. Had de ps3 aangezet met het idee om een spelletje te gaan spelen, maqr eigenlijk geen zin in. Handig dat je er ook mee kan internetten . Het tikken van dit stukje tekst duurt al een eeuwigheid! haha! Butter, jammer dat ik me niet lekker voel, anders was ik wel even jouw kant opgekomen. Nou ik ga even tukken nu, tot later!
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Is trouwens een tweede kindje altijd zwaarder als een eerste kindje? Weet iemand dit?
Jaahaaa...idd voor je het weet is de eerste kleine hier geboren...ik ben me er wel van bewust dat ik een van de laatste zal zijn (waarschijnlijk) als ik jullie verhalen dan lees moet ik er regelmatig bij blijven denken; ja maar zij is al 3/4 weken verder! Mamajanneke; spannend spannend meid, ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen bij je?! Zena; fijn dat je leuke dagen met je 'dinnetje hebt gehad! Ik hoop voor je dat je hoofdpijn ineens weg is en weg blijft Ischa; erg leuk kaartje zeg! Oww...verder leest de pagina niet terug (en mn geheugen ook niet)..jammer! Vanmorgen op verjaardagsvisite geweest, manlief is nu vissen en dan vanavond hebben we een bbq! Ik zit nu op de bank ben best gaar maar weet dan niet zo goed een houding aan mezelf te geven...moet ik nou ik gaan ondernemen of mn bedje in duiken en filmpje kijken of op de bank iets lezen...kennen jullie dat, dat rusteloze gevoel? Vooral 's avonds heb ik daar veel last van!
butter, helaas is dat niet zo! Ik hoop steikem van wel hoor, maar ip zegt t niets over de bevallingsdatum. De gyn zegt, het is eigenlijk net zo als dat je grote en kleine mensen hebt. Nou ja, we'll see... Marije, handig he, zo'n ps3? Maar hier is die toch mooi naar zolder verbannen. Ik werd er gek van, elke keer als hubbie wilde spelen, had ik de hele geen tv tot mn beschikking. Dus we hebben op zolder een kamer omgebouwd tot "gameroom". Heb ik er ook geen last van als ze met zn alle toernooitjes houden hier thuis Beterschap trouwens.
Tam: Volgens mij maakt het weinig verschil hoor... Het is niet gezegd dat een 2e kindje zwaarder of lichter is dan de 1e. Dat ligt gewoon aan je zwangerschap en het kindje zelf...
Gelukkig wat van je te horen, maakte me al zorgen! Fijn dat je bloeddruk toc goed was... Geef het idd dinsdag maar aan dan kunnen ze het sowieso in de gaten houden! Fijn dat je hebt genoten met je vriendinnetje, helaas is ze alweer terug, wat gaat de tijd snel he als je lol hebt...
Ik denk dat er genoeg dames op de lijst staan, waar we straks als ze eenmaal bevallen zijn ook niets van horen... Heb nog eens de eerste 30 pagina's gister doorgelezen, en de helft van die dames die op de lijst staan, schrijven hier al niet meer...