Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Dan maken we straks toch een aparte lijst voor wie al bevallen is? Dan kan die andere op den duur gewoon verdwijnen en heb je automatisch ook alleen de meiden die hier (af en toe) wat van zich laten horen.

Oh! Ik heb toch zo'n zin om te shoppen! Mooie schoenen kopen en nieuwe jurkjes en broeken. Heerlijk. Nou ja, even wachten nog maar, is nu zonde van t geld...

Ik heb net de laatste adressen voor de geb. kaartjes ingevoerd. Nog 4 vrienden van mn hubbie het adres van zien te achterhalen en dan is het helemaal klaar. Ik ben er klaar voor!

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ja idd jammer maar wees maar blij ook anders zat je nu midden in het concert van madonna. Mijn buurman vind het nodig om het hele concert af te spelen en dan ook nog eens zo hard dat het hele blok kan meegenieten. Wordt er gek van :x. Anders spreken we voor volgende week wat af? Als je beter bent! Want je moet eerst goed uitgriepen hoor!

3. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mamajanneke, wat spannend voor jou! Ik hoop net als de rest dat het ophoudt of doorzet. Dit is natuurlijk niet vol te houden.

Mariek, bij jou ook spannend. Ik ben benieuwd of het vruchtwater is...

Wat grote van je kindje betreft. Bij mij waren de eerste 2 even zwaar, op de gram nauwkeurig :D Ik ben nu dus ook heel benieuwd hoe zwaar deze baby zal zijn. Volgens mij zeggen vk's dat een tweede of volgend kindje zwaarder zou kunnen zijn omdat de baby gewoon meer ruimte heeft om te groeien (is al eens uitgerekt geweest)

Zena, wat leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met je vriendin. En super dat je bloeddruk toch wel normaal was.

Ischa, leuk kaartje!
    Ik plaats die van mij nadat het verstuurd is. Ik heb er zelf een gemaakt.

En inderdaad binnenkort zullen we wel het eerste babynieuws krijgen. :baby: Spannend hoor. Vanaf morgen mag ik officieel thuisbevallen, maar ik hoef nog niet zo nodig. Ik ga voor 3 oktober, omdat het dan de vrijdag na de uitgerekende datum is ;)

We gaan trouwens wel dit weekend het bed in de kamer zetten. Wij moeten hier in deze regio persé beneden bevallen. Dus er zal een bed in de kamer moeten. Jammer eigenlijk. Lijkt zo raar.

Maandag ga ik baby kleertjes/spullen wassen en strijken en dinsdag de rest van de baby kamer in orde maken, samen met mijn moeder. Volgens mij ben ik daar een van de laatsten mee :oops: Ik zal er na dinsdag ook een foto van maken.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    He allemaal,

Gerda:
    dank je voor je reactie! idd niet persoonlijk hoor,zit tussen mijn oren,maar lijkt me idd leuker/handiger een buddy te hebben die actief meepost,goed?;)

Kreeg al gelijk aanbiedigen :)haha en tja wat doe je dan? iene miene mutte,..TZM heb ik al in real life gezien en daar durf ik geen buddy mee te zijn :) :) :) whahah grapje..
    Marieke heeft nog geen buddy dus bij deze ;)?

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Tjonge jonge dat is waar ook, jij bent morgen alweer 37 weken... :confused: Jeetje wat vliegt de tijd... :oops: Nou ik hoop voor je dat je je kleintje snel in je armen mag houden! :)

Jeetje dat is idd wel raar! :( Wat is de reden eigenlijk dat er bij jullie alleen beneden bevallen mag worden? Heb ik nog nooit eerder gehoord namelijk! ;)

Hihi volgens mij ben je de 1e die uitgerekend is en de laatste die de babykamer op orde heeft.... :p Maar goed Als er maar een bedje staat dan is het eigenlijk al goed.... ;) Nou maar hopen dat hij/zij niet voor dinsdag komt.... ;) Fijn dat je weer terug bent....

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mariekeS: geweldig dat ie gedraaid is en dat je lekker thuis kunt bevallen!

@ janneke: hoop ook voor je dat je kindje gewoon komt of dat de weeën weg gaan, want zo is ook niet fijn natuurlijk

@ allwoman: sterkte met je bekken

@ marije: nou, de 22e he, haha, das duidelijk

@ ischa: nou, als ie nou op 11 oktober 11 uur komt klopt het weer he ;)

Ik denk ook steeds dat mn beebje eerder komt, maar das mss vooral omdat ik al zo nieuwsgierig ben en ik het zwanger zijn eigk een beetje zat begin te worden.. Dus zal je zien dat k 2 weken overtijd loop *snifsnif*

Vanmorgen kon ik mn bed niet uitkomen, mn bekken en onderrug zaten compleet vast, en vanmorgen ook wat last van voorweeën, dus echt geen lekkere ochtend gehad. Gelukkig was mannetje thuis, dus heeft me uit bed getild en onder de douche gedaan, zodat ik wat kon ontspannen. Hielp wel iets, maar kan echt bijna niet vooruit komen, dus t schiet echt niet op vandaag. Heb t al eerder gehad en toen was t de volgende dag weer wat beter, dus hopelijk is et morgen weer wat beter.

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Volgens mij is het voor evt. ambulance personeel om zwangeren van boven te halen. Daarbij is het voor een zwangere in barensnood zelf ook heel lastig om van de trap af te komen, mocht dat nodig zijn.
    Meer is er ook niet over uitgelegd, alleen dat dit het nieuwe beleid is. :( Zijn er niet meer regio's met dit beleid? Hoe zit dat bij jullie Bianca?

Het bedje staat er en de eerste kleertjes ook. De baby komt vast niet voor dinsdag.

Bij mij is de baby ook nog steeds niet ingedaald. Zat nog helemaal los met het hoofdje boven en tegen mijn schaambeen. Dus als de vliezen breken: Bellen en gaan liggen, zei de vk.

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Me tooo.... Ik liep vanmorgen in de stad en zag allemaal leuke dingen, maar ja durfde nog niets te kopen, want ik weet natuurlijk niet hoeveel ik straks weeg en welke maat ik aan kan. Wel moeilijk om te laten liggen, ben zo bang dat straks als ik kan shoppen al het leuke spul weg is... :(

Wij zijn er ook helemaal klaar voor, heb net alle adressen geprint en geplakt op de enveloppen, voor zover we weten hebben we alle adressen. De babyspullen en kleertjes zijn gewassen, dus ik ben er ook klaar voor... ;)

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Bij ons heb ik daar nog niet eerder van gehoord. Het klinkt wel erg logisch dat het voor evt. ambulance personeel makkelijker is, maar ja in een flat kan je ook geen bed beneden zetten... ;) Zal het nog wel eens navragen hoe dat hier zit...

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    hahaha wie weet. Die datum heeft wel iemand hier van het forum voor mij gependeld ;) . En Kiezeltje wat voel jij precies als je voorweeen hebt?

Rolia echt gezellig dat je weer hier bent. En ben benieuwd naar je kaartje. Wouw morgen 37 weken :D .

Nou ik ga even oud papier wegbrengen en dan booschappen doen :( . Helemaal geen zin in.

11. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    oh ja en de enveloppen moet ik ook nog schrijven. Dat kan vanavond wel even, dan komt er toch voetbal op TV :(
    Ik laat de zelfgemaakte kaartjes wel afdrukken bij een drukkerij. Dus de enveloppen heb ik al van ze gekregen.

En kleren...ik heb alvast wel alweer wat gekocht voor na de bevalling. Ik kon het niet laten. Ik gok gewoon op de maat, ik pas er vast wel een tijdje in. Schoenen durf ik nu ook nog niet aan, voeten zijn nu toch heel anders dan over een paar weken.

12. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Jody, ik heb je foto's ook even bekeken: Mooi hoor, die foto met Mick. Mooi mannetje!

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Paar weken terug zag ik hier hele mooie schoenen staan in de uitverkoop. Donker rood, hoge hak, peeptoe. Geweldig! Maar ja, aangezien ik alleen slippers aan kan leek het me niet zo verstandig op ze te kopen. Heb nog geprobeerd mezelf erin te wurmen, maar t ging echt niet.
    Een paar dagen later dacht ik wtf, ik haal ze gewoon, ze waren voor de helft van de prijs en ik heb altijd dezelfde maat. Wat maakt t uit? En toen waren ze verkocht....Ik baal er stiekem nog steeds van!

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    *BUDDYNIEUWS*

Kreeg om 14.37 het bericht van Mariek73 dat haar vliezen gebroken zijn en dat de eerste weeen er zijn. Het ziet er naar uit dat ze de 1e oktober mama gaat worden. Tot nu toe gaat alles goed en als ze meer nieuws heeft laat ze het weten.

*EINDE BUDDYNIEUWS*

Heb haar een berichtje gestuurd namens iedereen hier om haar en haar man heel veel succes te wensen en dat ze hun kleine maar snel mogen ontmoeten.

Ben nu echt even boodschappen doen.

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Joehoe, spannend! Succes en sterkte Mariek73.... :)

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Spannend! De eerste baby onderweg! Heb er helemaal kippevel van. Zet hem op meid!

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    hihihi dat heb ik ook, ben er helemaal emotioneel van ;)

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mariek73, wat spannend! Zet 'm op!

Hihi, meiden dat had ik nou ook toen ik het las..
    Zat half ingezakt de berichten te lezen tot ik het las van Mariek!
    Sprong bijna op van spanning!
    Oeehh.. Ben zo benieuwd hé :)

Heerlijk om met anderen mee te kunnen leven!

Ik heb net even gedouched na de hele middag op de bank te hebben gelegen.
    Doet me goed, maar deur uit zit er even niet in vandaag en morgen ben ik bang..
    Even goed uitzieken maar..

Ik zat al te denken, stel dat ik nu zou moeten bevallen..
    Pff... daar moet ik even niet aan denken. Voel me zo futloos en beroerd..
    Dus ukkie, niet eigenwijs zijn hé! Blijf maar even zitten tot de 22e ;)

Mijn lichaam is wel aan het oefenen merk ik...
    Alweer de 3e dag dat ik oefenweeen heb, eerst had ik het niet zo door.
    Maar nu de hele dag door af en toe harde buiken en krampen alsof je ongi moet worden.
    Dus mag er van uit gaan dat dat oefenweeen zijn toch?!

Nou ja, geduld is een schone zaak.. Pff.. :p

Ohhhhh... ben helemaal op van de zenuwen voor Mariek!
    Ik hou het in de gaten hier!:)

19. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Mariek HEEL VEEL STERKTE!

Toch de eerste oktoberbaby in aantocht! Komt nu wel heel dichtbij he meiden.

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Joehoeeeeeee mariek zet em op meid, de allereerste oktoberbaby :D

Deel Deze Pagina