Ow wat spannend!!! Zet em op Mariek! Nu gaat het zeker niet lang meer duren voordat de eerste oktober geboren wordt. Ik ben heel benieuwd... Marije, volgens mij is dat wel lichamelijk geregeld, dat je niet bevallen hoeft als je ziek bent. Pfff, ik zou er ook niet aan moeten denken om zo'n prestatie te moeten leveren als ik ziek zou zijn.
Ooooohhhhh! Hier nog eentje met kippevel! Jeetje, de eerste oktoberbaby komt eraan! Wat spannend meiden! Pffff...het gaat nu ècht beginnen! Zet 'm op Marieke! We duimen voor je meis! Mironne: Prachtige buik
spannend zeg Mariek! ik heb inmiddels lekker verlof sinds donderdag... nu begint het idd echt te kriebelen allemaal!
Oe...wat spannend voor Mariek. Het kon ook haast niet anders, urine die ze ineens niet kon tegenhouden is toch meestal wel vruchtwater! Allwoman, jij bent lekker Nee hoor, ik snap em! Kiezeltje, wat naar. Hoop voor je dat het morgen zeker beter gaat! Rolia, ik had ook beneden moeten bevallen ivm met mijn BMI...
Misschien is dat ook een reden, dat ze bij ons daarom iedereen beneden laten bevallen. Geen uitzonderingen, maar gewoon iedereen.
Oooo Mariek...wat spannend...tsjonge! Hihii...Ischa ik zou als buddie ook constant op de tel kijken...
Jeetje spannend zeg dat we nu weten dat vandaag de eerste oktoberbaby wordt geboren. M'n duimen draaien overuren! Ik heb trouwens weer nieuwe foto's van het kamertje geplaatst (nog een beetje een zooitje ). Niet echt super veel veranderd maar we hebben nu het ledikantje opgeslagen en het familiewiegje staan. xxx
Dank je wel, ischa Ik zou inderdaad ook steeds op mijn mobiel blijven kijken, nu kom ik steeds hier even kijken of er al een baby is Hansje, mooi kamertje hoor
spannend! Ik was even gauw aan het neuzen moet alles nog serieus lezen,maar zag het buddynieuws over Mariek73! Zet hem op meis,succes en we wachten met smart af op het goede nieuws! groeten Simone
Ik vloog zowat een meter van mijn stoel toen ik het las van Marieke ! ohhh wat spannend! Duimen voor haar dat de bevalling voorspoedig verloopt! Ik kom net terug van de Ikea, wat ik opzich echt een leuke winkel vind maar wat is het toch altijd druk daar op zaterdag pffff. Maar ik heb echt een super leuk speelkleed gekocht. Is wel een aanrader voor alle (toekomstige) mamma's. het is er zo een waar van alles op te ontdekken valt voor de kleine. en lekker groot ook.