Tam, jij hebt inderdaad ook een mooie buik. Ik had even gemist dat jij ook een buikfoto had geplaatst. En weer even spieken of er al meer nieuws was van Marieke.
Ik hoop wel dat ze bevallen is voor de nacht (hoop sowieso voor Marieke dat het niet lang duurt) anders kan ik helemaal niet slapen
Kwam even kijken of er al nieuws was. Nou ja, dat zou wel heel snel zijn he?! Ischa, slapen deed je al niet toch? Kan dit ook wel bij hoor. Hahahaha! Mieni, mooie buik, schattig ventje. Tam, wow! Jij draagt echt helemaal naar voren. Mooi hoor! Ik heb net ongepland maar heerlijk liggen slapen. Ben helemaal gekreukeld ervan. Pffff...nu nog duf hoor, hoop dat dat een beetje wegtrekt. Ga zo even pannekoeken bakken (alweer).
Lekker toch ongepland slapen . Inderdaad slechte nachten heb ik al. Eet smakelijk. Ik heb de laatste tijd een beetje moeite met eten, niks vind ik lekker en vind alles te zwaar . Het enige wat ik vanavond op heb zijn wortels
Tam en Hansje: Mooie buiken meiden! Leuk wiegje ook Hansje! Ik heb net ook een onverwachts dutje gedaan voor het eten, echt ontzettend lekker! Ben nu wel ontzettend loom, maar goed, vanavond toch niks beters te doen dan lekker bankhangen in m'n joggingbroek en hier kijken of er al nieuws is over Marieke !
Als ik een smsje krijg horen jullie het meteen. We zouden vanavond eigenlijk onze buurjongen op visite krijgen maar mijn vriend is net gaan zeggen dat ik erg moe ben (wat ook zo is hoor). Dus ga dadelijk ook lekker voor de buis.
Merken trouwens meer meiden aan zichzelf dat ze nu gewoon lekker thuis willen zijn en even helemaal niks willen?! Ik merk namelijk aan mezelf dat ik erg op mezelf ben, anders ben ik altijd de hort op, met m'n moeder, vriendinnen of wat dan ook. Lunch hier, eten daar, shoppen met die en dan weer met die.... Maar op de één of andere manier heb ik nu echt alleen maar behoefte eraan om thuis te zijn. Lekker keuvelen en luieren enzo. Heerlijk! Er willen ook steeds maar vriendinnen en tantes enzo langskomen nu ik verlof heb, aankomende week al 3 dagen achter elkaar! De kittenkopers willen ook steeds maar langskomen (wat ik wel begrijp natuurlijk, maar toch...) Na deze week ga ik wel minder afspreken hoor, die laatste weekjes tot aan m'n bevalling wil ik gewoon lekker doen waar IK zin in heb! (klinkt egoïstisch zeker?! )
Je hebt gelijk meis! Lekker onderuit en lekker niksen! Ik ga Million Dollar Wedding kijken en daarna dat nieuwe programma met Robert ten Brink en die leugendetector, ben benieuwd ....
Is helemaal niet egoistisch hoor Joli, ik heb precies hetzelfde. Lekker thuis alleen met mijn vriendje en verder niemand om me heen, heerlijk.
Grappig ! Nou, veel plezier dan alvast voor straks hè .... Ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die dus zo denkt over dat thuis zitten!
Joli, ik zit ook liever thuis dan dat ik op pad ga hoor Ik ga vanavond ook dat programma 'moment van de waarheid' kijken... Maar eerst om 20.00 uur switchen tussen million dollar wedding & mama worden in a'dam-zuid (met de zwangere bridget)! Veel plezier allemaal!
Nou, mijn avond ziet er dus hetzelfde uit als die van jullie joli, ischa en marije. Hahahah Joli, ik heb ook geen zin om weg te gaan. Terwijl ik normaal ook graag is daar ga eten of daar op de koffie ofzo. Nu heb ik eigenlijk nergens zin in, behalve een beetje op mn gemak door t huis heen rommelen. Zullen de laatste loodjes wel zijn....
Haha! Ik ben dus echt niet gek! Dat programma met Bridget vond ik zoooooo leuk trouwens! Maandag ook zeker weer kijken!
Jeetje ben wel heel benieuwd naar marieke Nu gaat het echt beginnen, de eerste oktobermama. Regelmatig even lezen hier Joli, herken dat gevoel ook heel goed, weinig zin om iets te gaan doen terwijl ik normaal vrij actief ben. Beetje bankhangen en zo vind ik eigenlijk al genoeg hahahaha. Ik las ergens iets over voorween en hoe die voelde, nou hier voelen ze als een flinke heftige menstruatie kramp die een tijdje aanhoud, herkent iemand dit?
Lampie, ja herkenbaar! Ik heb er ook last van... Menstruatie kramp gevoel en harde buiken = Voorweeen... Hmm, ik zie net dat dat programma van bridget pas maandag komt. Dan staat het op www.tvgids.nl niet goed of is het herhaling misschien?! :S
Marije, is geloof ik de herhaling. UPC geeft t hier ook aan om 8 uur, dus t zal best komen. Ik vond het niet zo moet ik eerlijk zeggen, maar ik vind Bridget ook niet zo leuk. Misschien dat ik het wel leuk gevonden had als het renate verbaan of froukje de both was ofzo. Vond het een beetje nep en overdreven.