GO MARIEK, zet 'm op meis! Het klonk idd al als meer dan indalen, maar ik wilde haar niet te veel de stuipen op het lijf jagen . Nog even en dan mag ze haar kleintje in haar armen houden! Oja, bedankt voor alle complimentjes!
Kwam ff kijken of er al nieuws was over Marieke maar dus nog niet zo te zien. Spannend hoor! Hier hetzelfde als de rest, geen zin om weg te gaan of om wat te doen. Vanmiddag ff 2 uurtjes geslapen en daarna ff lekker gedoucht. Film gehaald dus wij gaan heerlijk samen op de bank filmpje kijken. Mooie buiken trouwens! Wie weet horen we morgen meer over de 1e oktoberbaby. Ben erg benieuwd!
Ik had trouwens gedacht dat Annika of Liz de eerste mama's zouden worden... Hihi, ik blijf kijken hier of er al nieuws is. Maar nu ga ik ff lekker voor de tv.
Haha dank je wel Ik vergeet af en toe dat mijn buik echt uitsteekt naar voren, dus soms krijgt Nynke een buts van mijn buik tegen d'r hoofd Nog geen nieuws van mariek zie ik, hhmmm dan ga ik maar even bankhangen en kom ik straks weer even kijken. Ik heb trouwens ook dat ik nu liever thuis ben dan dat ik ergens naartoe ga. Ik heb ook vreselijke last van nestdrang, alles moet schoon en opgeruimd zijn, ik word soms gewoon moe en onrustig van mezelf
marije, jeetje de griep, veel beterschap! jody, mooie foto! nony veel plezier vanavond! TZM, kan geloven dat je schrik had maar al goed dat je er mee de schrik van af komt en dat er niks ergers aan de hand was he ischa ja liefst niet zo lang he dan is het een ezelsdracht triessie hmmmmmmmmmm barbeque krijg al honger bij de gedachte alleen ZEna goed idee van die lijst had er zelfs nog niet opgekomen , ben daar allemaal ni zo goed in in die dingen Kiezeltje zo'n morgend is idd niet leuk, doe maar rustig aan neem een lekker bad ofzo gewoon genieten... als dat mogelijk is mieni, mooie foto's Mariek, zet hem op meid de eerste oktoberbaby op komst, ik ben er helemaal gek van aan het worden kan amper wachten zo zo kei spannend ik kom veel zien nu hoor wil het echt wel weten van Mariek, was dit haar eerste kindje? moet constant maar dan ook constant naar het toilet gaan plassen... pfff daarstraks zat men beejbje erg laag en nu lijkt ze teruggekrabbeld naar boven... daarstraks is men ex langsgeweest we hebben veel gepraat, we gaan het nog even bekijken en elks bedenken wat we willen... de mogelijkheid zit er dus in dat het terug goed komt mits goede afspraken en een nieuwe start... we zullen zien Lyana is heel men buik aan het verbouwen zie ik... zo ik kom regelmatig zien nu... xxxxx
Spannend zeg dat MArieke bezig is. Hopelijk gaat alles goed en mag ze snel de beeb vast houden nu. Ik ben op dit moment liever NIET thuis. haha maar dat komt omdat ik dus niks mag en als ik al een kop zie staan wil ik die al weg brengen naar de keuken. erg frustrerend als je niks mag en je lijf zo protesteerd, maar niet door zet. Wel sinds gisteravond de kaart klaar. werd wel tijd he. verder geen verandering hier.
Hansje mooie kamer en buik! Zou je een jongen krijgen? Joli, je bent je alvast voor aan het bereiden! Straks kán je niet meer veel weg Ik ben van een druk baasje ook ineens een MOEDER geworden bij Tim Ineens veel thuis willen zijn (en nog steeds) Tam, jij hebt wat je noemt een TOETER! Wat mooi zeg! Ik heb helaas een man die erg van voetbal houdt, dus voor mij zit er niets anders op dan een verdieping hoger verhuizen...wil nl. ook verder kijken naar milion dollar wedding en straks dat van robert ten brink. Zal dus morgen pas weten hoe het gaat met Mariek. Slaap lekker voor straks ALLEMAAL!
he liz, wat fijn dat jullie met elkaar kunnen praten, doch indien het goed moest komen moeten er hele goede afspraken gemaakt worden. Jullie krijgen een kleintje en die verantwoordelijkheid dien jij niet alleen te dragen dan, ook hij. Een kind veranderd heel je leven. Niet alleen rozegeur en manneschijn dan hoor. Goede afspraken nemen, die moeten nagekomen worden van beide kanten. Ik duim voor jullie dat jullie eruit geraken wat jullie beide willen.
Kwam nog even checken of er nieuws was. Ga nu slapen, dus hopelijk morgen meer nieuws. Ischa, hoop dat je toch lekker slaapt meid!
Liz...ik hoop voor je dat het goedkomt....dat hij echt weet wat ie wil en dat je goeie afspraken kunt maken.... Pff....ben zo benieuwd hoe t met mariek is!
Kwam nog even kijken of er nieuws was maar nee. Lees morgen wel hoe het met marieke is, ik hoop goed..... Ik heb vandaag trouwens steeds meer last bij het bukken van steken in mijn schaamstreek zeg maar. In m'n onderbuik. Komt jullie dit bekent voor? Af en toe ook als ik loop. Indalen? Blaasonsteking? Ik weet het niet..... Slaap lekker allemaal! xxx