Hmmm....Nog steeds geen nieuws dus.... Nou ja, morgen dan maar misschien! Vond het een leuk tv-avondje zo trouwens! Nu nog een rondje forum en daarna maar weer eens m'n bedje opzoeken, ben echt ontzettend moe! Truste voor zo allemaal meiden! Tot morgen!
och jeeeeeeeeeeey meiden wat spannend hier....moest ff 10 pagina's ofzow bijlezen, maar ik had eigelijk geen geduld om alles goed te lezen...dus bijdeze... mariek meid...heel erg veel kracht en suc6 toegewenst vanuit hier, we zullen morgen vast wel al weten hoe en wat...brrrrrr hoop dat ik wat kan slapen!! Ben helemaal dol....hahaha...sprong net als de meeste meiden op en schreeuwde tegen mijn vriend, heey de eerste oktober baby gaat geboren worden!! \/ hahaha hij reageerde...o grote god...komt allemaal wel erg dichtbij hé hihihi uhmm trouwens.. rolia> bij ons ook beneden bevallen ja...ivm dat mocht er iets niet goed gaan, dat de broeders je niet naar beneden tillen, dan moet je getakeld worden uit het raam, nouw dank je de koekkoek de hele buurt buiten, en bianca hang in de takellift hahaha och heb zoveel meer gelezen, maar kan er niet meer opkomen..schieten steeds stukjes te binnen, maar ja, daar heb ik nix aan... Liz> iig mooi dat jullie ff goed gepraat hebben, maar meis kijk uit!
@ ischa: voorweeën beginnen bij mij vaak onderin mn buik, een beetje als ongi kramp, en dat trekt dan door mn hele buik en wordt steeds sterker en gaat dan naar mn rug en wordt weer minder, zoiets, duurt meestal 30 seconden tot een minuut bij mij, volgens de vk waren dat wel voorweeën. Het voelt een beetje alsof je opgerekt wordt vanbinnen vond ik. Ooooh wat spannend voor Marieke!(en voor onds allemaal eigenlijk ook!) Ben erg benieuwd! Hoop dat alles goed mag gaan @ mieni (en de anderen met foto's): mooie buikfoto's hoor Iedereen krijgt nu van die mooie grote buiken! @ joli: herken ik wel hoor, lekker op jezelf willen zijn nu @ liz: meid ik hoop voor je dat het goedkomt. Ik loop gelukkig weer een beetje, maar lekker is anders.. Gelukkig kwam vandaag mn beste vriendin langs en die heeft me heerlijk verwend enzo
ja meis, klopt dat is het indalen! gyn die de echo van de week bij ons maakte had ook ff bij mij gevoeld, en vroeg mij voor die tijd wat ik dan precies voelde...dus ik zelfde als jij vertellen: - pijn in de liezen> ja - drukkend gevoel van onderen> ja - als je loopt begin je te waggelen> ja dus tja dat waren allemaal tekenen van het indalen zei ze... nou meiden ik ga ook maar eens slapen, morgen direct kijken of mariek al bevallen is.. trusten!
volgens mij kijkt iedereen nu nou wie weet is er morgen nieuws! Bridget vond ik ook een beetje nep en de waarheid wel grappig! Ik ga mijn bedje lekker opzoeken, slaap lekker allemaal!
Leuk om te lezen dat we ons allemaal met Mariek bezighouden! Zal haar toch ook goed doen als ze het naderhand terug leest! Wij hebben net nog even heerlijk in ons zwembad gedobberd. Het is buiten 14 graden maar het water is ongeveer 35 graden en echt super lekker! Op het eruit gaan na! brrr.... Best frisjes dan! Haha Wij gaan zo ook naar bedje toe, heb mn betere uurtje gehad vanavond, dacht dat de griep wel weg zou ebben.. Maar zoals meestal het geval is komt het later gewoon weer terug... Heb veel vitamientjes gegeten vandaag, gerust en op zn tijd een paracetamolletje genomen.. Morgen hopen op een betere dag! Nou meiden, fijne nachtrust allemaal! (hoewel sommige vast niet uit kijken naar het moment van naar bed gaan/wakker liggen!) Sterkte, ik voel met jullie mee!
Maar hebben voorweeen dan ook te maken met het indalen? Ik heb dus weleens menstruatiegevoel in mijn rug en buik (elke dag wel een paar keer).
Weltrusten iedereen. Ik ga dadelijk nog even lekker in een warm bad liggen dat ik echt loom ben als ik naar bed ga. Helaas nog geen nieuws van Marieke maar hoop toch wel dat ze al bevallen is. Als ik iets hoor laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.
iedereen dank je voor de steun ik had gehoopt al iets te lezen van Mariek maar nog steeds niet ik hoop dat ze het goedstelt... en dat we morgen kunnen lezen hoe het allemaal gegaan is enzo ben echt zo benieuuuuuuuuuuwd x
Pffffff.......lig al bijna 3 uur op bed, manetj ligt heerlijk te maffen en ik ben klaarwakker. Bahbah! Ik wou toch zo dat ik gewoon is lekker kon slapen (net als een heleboel anderen hier). Nou ja, rondje forummen, pcm, want ik heb hoofdpijn en dan maar weer is proberen...
Zena, nog beetje kunnen slapen? Wonder boven wonder val ik de laatste dagen vrij snel in slaap als ik in bed lig. Alleen ben ik altijd op tijd wakker, maar goed.. Dat is nog te doen. Komt ook door mn griepje denk ik, maakt me een stuk vermoeider. Gisteravond met mannetje nog een en ander besproken over wat waar ligt mochten we acuut naar het ziekenhuis moeten. Lijstje gemaakt met wat hij zou moeten doen, meenemen en na de geboorte wat er geregeld moet worden. Geeft weer stukje rust! Ik ben toch nog wel moe als ik dit stukje tekst typ. Zo nog maar even proberen te slapen denk ik... Het is ook wel erg vroeg voor een zondagochtend... Tot later! Hopelijk nieuws van Mariek ook te lezen hier straks! Was het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd. Haha!
@ ischa: indalingsweeën voelen bij mij weer wat anders dan voorweeën, meer als steken onderin, en vaak korter, anders ff vragen aan je vk wat ze denkt @ zena: rot he als je niet kan slapen, hopelijk is t uiteindelijk gelukt met slapen @ marije: slaapze Heb zelf nog amper geslapen, veels te veel last van mn bekken en rug, ik heb geen idee hoe ik nog moet liggen, maar ik ben dus wel erg moe, want dit is al de 4e nacht dat et zo gaat, grrrr :x Ben benieuwd of we babynieuws krijgen vandaag
Goedemorgen meiden, Jammer zeg, nog geen nieuws van mariek, hopelijk straks goed babynieuws @kiezeltje, vreselijk he die pijn in je bekken. Ik slaap er ook erg slecht door. Je weet inderdaad gewoon niet meer hoe je moet liggen s'nachts. Ik was om 06.00 uur ook al klaarwakker. @marije, hopelijk kan je nog even slapen. @zena, jij nog goed geslapen vannacht?
Goedemorgen, Ja jammer nog geen nieuws. Was ook het eerste waar ik aan dacht vanmorgen Ik kan pas vanavond verder lezen, want we gaan de hele dag weg. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Vanaf gistermiddag niet geweest en ik mis gelijk hele spannende dingen! ZET HEM OP MARIEKE! Ik hoop dat we snel wat mogen horen! Liz: ik zou het knap van je vinden als je hem nog kan vertrouwen en verder met hem kan gaan. Als ik het zo hoor dan vind ik jou veel te goed voor hem. Ik hoop dat jullie eruit komen over wat jullie precies willen. Als het echt je wens is om met hem verder te gaan, dan wens ik je al het goeds toe van de wereld. Ik heb ook geen zin meer om ergens heen te gaan. Ook niet om af te spreken. En toch staat mijn agenda steeds weer vol. De enige die ik graag wil zien is mijn moeder (ben een echt moederskindje...hahaha) Verder heb ik heel veel harde buiken en idd menstruatiepijn gevoel (dat zeurende gevoel, wat aan een man niet te omschrijven is omdat hij het nooit mee zou maken) En veel last van mijn bekken. Heb gister op bed ook huilend gezegt dat ik echt niet meer wil. Het klinkt raar, maar ik vind zwanger zijn echt drie keer niets... Geef mij maar gelijk een baby. Hansje: klinkt idd als indalingsweeëen. Rolia: veel plezier vandaag. Kiezeltje: die pijn in het bekken klinkt bekend. Heb vandeweek ook een grote kussen gekocht voor tussen mijn benen. Dit helpt ietsje. Misschien een idee? Marije: hoop dat je snel weer beter voelt. Een griepje zo op het eind van de zwangerschap is niet leuk. iedereen verder heel veel plezier vandaag. Groetjes Lotte
Zena, is het nog gelukt met slapen? Hier ging het voor de verandering redelijk, maar ben ook(net als meer meiden)vroeg wakker. Jeroen is gaan voetballen en Julia ligt nog op bed....de jngens zijn bij papa, dus het is hier rustig! Vorige week woensdag loop ik naar mn konijnenhokken, ligt er een babykonijn op de grond...erg bijzonder, want in t ene hok zitten 2 vrouwtjes, in t andere 2 mannetjes! Nouja, niet dus, de broers bleken toch broer en zus. Weet nog steeds niet hoe die baby op de grond is gekomen(ik denk eruitgegooid door mams, ivm inteeltkwalen), maar ik heb hem in het nachthok gelegd, waar ook nog es 3 babynijnen lagen...had de "hoop" dat ze snel dood zouden gaan, dacht eigenijk zelfs dat zulke konijnen niet levend ter wereld kwamen....maar we zijn nu 11 dagen verder en er leven er nog 2, waarvan 1 er helemaal normaal uitziet. Die andere niet, maar die is toch erg sterk denk ik...ben benieuwd hoe dat verdergaat.... Nog geen nieuws van Mariek....t houdt me wel bezig hoor! Hoe heeft de rest geslapen? xxx
Goeiemorgen! Nou ik vind het zwanger zijn erg leuk tussen de 12-30 weken Maar ik brul nu ook al 2 weken dat het van mij nu wel gedaan mag zijn. Kan bijna niks meer door die instabiele bekken. Mijn mannetje kan dat een beetje lastig accepteren, hij doet wel zijn best maar het komt er op neer dat hij het meeste moet doen in huis. Tja ik wou dat ik anders kon ... En ik vind het ook nog eens heel zielig voor onze hond. We hebben een enthousiaste stafford die heel gezellig is tijdens het wandelen. Dus dat is me ook al verboden Maar goed over een paar weken zijn we alle kwaaltjes vergeten hoor meiden. Dan kijken we naar een klein mensje waar we het voor doen Ben erg nieuwsgierig hoe het met Marieke gaat
Goedemorgen Meiden, Wat zijn er een hoop vroeg bij vandaag . Helaas nog geen nieuws van Marieke. dus nog even afwachten Het was bij mij inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd vanacht. mijn nachten zijn sinds een paar dagen redelijk gebroken helaas. Ik heb ineens zo een last van maagzuur, maar alleen maar s'nachts. Ik word letterlijk wakker van het zuur wat mijn mond inloopt (AUW). het minste last heb ik als ik op mijn linker zij lig, maar ja.....je wil ook weleens draaien ivm rugpijn. Hopelijk is het iets tijdelijks. Fijne dag allemaal.
@ lotte: kussen tussen mn benen doe ik wel es, maar dat maakt geen verschil meer, hielp in t begin nog wel. Mij kunnen de weekjes ook niet snel genoeg omvliegen hoor, kom maar op met die beebjes
Kom ook nog gauw even kijken maar nog geen nieuws. Mijn man zei gisteravond ook dat het nu wel heel dichtbij komt, begon meteen alle tel.nrs bijelkaar te zoeken Hier heb ik nou ook zon last van, en niks helpt tegen dat zuur. En idd die rugpijn zorgt er weer voor dat je niet te lang op 1 kant kunt liggen. Heel het bed ligt vol kussens maar heeft weinig nut, manlief moppert alleen maar meer hahaha