Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nog geen babynieuws........
    Jammer. Ik hoop dat het wel goed gaat daar.

Wat een rotweer vandaag. Bleh. Mijn mannetje speelt vandaag zijn laatste wedstrijd. Na 20 jaar stopt ie om meer bij mij en de kids te kunnen zijn. Heerlijk voor ons, maar hij heeft t er wel moeilijk mee. Misschien dat ie het over een paar jaartjes weer kan oppakken. Hopelijk sluit hij het winnend af. Hij is trainer, coach en speler in het eerste en zijn afgelopen zondag kampioen geworden. Ze gaan dus promoveren! De wedstrijd van vandaag veranderd daar niets meer aan, maar het is wel een beladen wedstrijd voor hem. We gaan hem straks aanmoedigen (in Veenendaal).

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee wij wisten niet dat het gisteren kwam. Zag net in de gids dat er nu herhaling is. De laatste plaats? Wat jammer zal het dadelijk weleens zien.

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Volgens de gyn als je baarmoeder letterlijk op zijn hoogst zit, dit kan al vanaf de 32e week... ;) Ik voel me nog niet hoogzwanger, maar dat zal wel tegen de 37e week denk ik... :p

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Oeps nou heb ik het verklapt... :oops: Sorry :oops:

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is niet erg hoor ;)

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ow jammie, klinkt overheerlijk, kan je niet ff bij mij langskomen? ;)
    Het water loopt me nu al uit de mond... :p

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Gelukkig.... :)

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Die film heb ik ook al een paar keer gezien, zeker nu je zwanger bent, wordt je even met de neus op de feiten gedrukt! Ik hoop toch zo dat na zo'n bevalling ik nog wel mijn kinderen mag zien opgroeien! :oops:
    Maar we blijven positief!

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Mooi buikje hoor.... :)

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Oh vraagje: Ik ben een things-to-do-lijstje voor Sulja aan het maken voor na de bevalling. Tnt staat daar op kraamzorg inschakelen, zorgverzekering regelen en aangifte doen.
    Vergeet ik nou niet van alles? Heb het gevoel dat er meer is...

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Aangifte doen op het gemeentehuis.... ;) Ow die had je er al bij staan.... :oops: PFFFFFFFFFFF wat een doos ben ik...

De gegevens voor het geboortekaartjes doorgeven aan de drukker, misschien nog?

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    dan krijg je een meisje:D

13. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zena,dat hij de drukker moet bellen om gegevens door te geven en te zeggen dat de kaartjes afgedrukt moeten worden? :) :) :)

By the way ik heb ook totaal geen zin om me op te maken,verslons me nu ook,maar wil na de bevalling wel weer leuke kleren aan en me opmaken,ha ha

Mieni,o ik heb dat niet gezien dat eurovisie dansfestival,maar nu ik lees dat nl laatste is met 1 punt hoef ik het niet meer te zien ha ha ha

groeten Simone

14. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Vrijdagavond mijn 'babyshower' gehad! Echt gezellig. Eerst naar de film Mamma Mia, daarna naar een gezellig cafe met hapjes en drankjes en heel veel cadeautjes. Erg gezellig. Iemand van de bediening zag alle cadeautjes en feliciteerde me....twijvelde of ik net zwanger was of dat ik al bevallen was. Toen ik zei dat ik 36wkn zwanger ben viel ze bijna om, woehaaaaa!

Zaterdag mocht mijn dochter afzwemmen voor haar B-Diploma, daarna kwam de familie gebakjes eten en hebben we samen spaghetti gegeten. Het feestvarken lag ondertussen te slapen want die was uitgeteld van haar prestatie.
    Vanmorgen zijn we naar de film Wall-E geweest en nu even luieren en een boel strijk wegwerken.

Het gevoel van de laatste loodjes heb ik ook nog niet, ik voel me actiever dan ooit. Hoewel alles klaar is ben ik dat mentaal nog niet, haha. Ik wil nog graag een paar weken genieten van mijn vrijheid en van het niets hoeven doen.....(tot op bepaalde hoogte natuurlijk).

Zwangerschapsstriemen heb ik bij de eerste niet gehad en nu ook nog geen sporen. Ik heb wel striemen op m'n bovenbenen maar die zijn erin gesprongen toen ik een jaar of 12 was. Ik dacht dus dat ik superaanleg zou hebben maar het bleef uit. (Oef!)

Spannend voor Marieke en partner, duurt nu al vrij lang dat we niets gehoord hebben. Hopenlijk gaat alles goed. 35wkn is toch best vroeg.

Groet!

15. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Bianca, dat het herfstig wordt denk ik al de hele zomer ;) :) ! Maar dinsdag en donderdag wordt t weer 23 graden......zeggen ze!

Zw.striemen heb ik niet....wel grijze haren. En al lang....en veel!

Zena...ik vroeg t net aan mijn man "wat moest jij allemaal doen na de bevalling vorige keer?"....."ik?....eh, niks!"....goed, daar heb je ook veel aan!
    Geboortekaartjes, mensen bellen, champagne en muisjes kopen :) .....
    Volgens Jeroen kan je pas de verzekering regelen als je een SoFi nummer toegestuurd krijgt....

16. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    o ha ha ha :) ik zie dat je ook al tegen Zena had gezegd dat haar vriend de drukker moest bellen.Erg ben ik hoor!

17. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Er wordt niet alleen veel geschreven, maar ook in erg hoog tempo....iedereen tikt tzelfde haha!

18. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jeetje meiden, wat spannend zeg voor Marieke, ik kreeg idd ook hoog kippenvel toen ik het las!

terwijl ik het eerste zinnetje hier type krijg ik een sms van een collega dat ze gisteren bevallen is van een meisje! Krijg gelijk tranen in mijn ogen, nog even en wij mogen ook meiden, is het niet fantastisch en raar?! Ik kan echt niet wachten totdat we eindelijk ons kindje vast mogen houden!

wou nog van alles schrijven, maar zit nu even emo te wezen, kom later wel weer kijken of er al nieuws is van marieke!

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Whaha ben er muts genoeg voor,als je een beetje in de buurt woonde zou ik je zo wat brengen ;)
    Staat nu in de oven en ruikt heerlijk ..ben benieuwd!

Jody: wat lekker dat je man nu meer thuis zal zijn,lijkt me heel logisch dat het ook wel wat moeilijk is voor hem nu!

Oeee cake met kaneel...cake met rozijntjes: maak me gek! :confused: :D
    Moet nog 10 min wachten....hahahahaha 8)

Morgen ga ik toch ook wat in huis rommellen en in orde maken,..kan weer wat lopen dus als ik het rustig aan doe...
    Morgenochtend ook telefonische intake van kraam zorg trouwens.

O ik mag wel boven bevallen,maar hun voorkeur lag eigenlijk wel voor beneden..idd ivm complicaties en dat je dan de trap niet af kan ( zwaar voor de ambulancebroeders)en je misschien wel uit het raam getakeld moet worden...ik ben lekker eigenwijs en wil boven..en als ze dan meoetn takelen hebben ze hier in de straat ook eens iets te zien :)

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je voor je begrip! gezellig als we je hier mogen lezen,maar is idd moeilijk bij te houden he!

Deel Deze Pagina