Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Heb ff geslapen, zie er 5 blz bijstaan, maar nog geen nieuws...!

Gedver, het hoost hier weer....

Mariaatje, vergeet de champagne niet! Oh, het trouwboekje, dankje, had ik niet aan gedacht.
    Hoe heet t dochtertje van je collega?

Zico, doe rustig aan he, meis! Met hoeveel weken zijn jouw andere kids geboren?

Over eten gesproken, gaan jullie vanvond nog wat bijzonders eten?(altijd leuk om te weten ter inspiratie!). Wij vooraf een stukje paté met stokbrood en daarna gevulde pastakussentjes met kaas/tomatensaus uit de oven met sla...en door al dat ijs wat ik voorbij zag komen, heb ik trek in een toetje, maar ik geloof dat manlief niet echt aanstalten maakt om ff naar de c1000 te fietsen!

Greys anatomie op dvd zag ik....gekocht of via internet?
    Nog iemand een leuke tip voor een lekkere emo film(behalver jersey girl!)? Ben de komende week 's avonds alleen...

xxx

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Toen ik laatst in het ziekenhuis lag was er ook vrouwtje met gebroken vliezen, maar nog geen weeën, zijn was 36 weken en in het zkh wilden ze haar een week plat laten liggen, uiteindelijk zijn de weeën 's avonds wel op gang gekomen, dus kon ze gewoon bevallen, maar misschien wachten ze bij Marieke ook af. en tegenwoordig mag je 72 na het breken van je vliezen in principe bevallen, dus 48 uur is 72 geworden! spannend hoor!

Ik heb me trouwens te goed gedaan aan overheerlijke kokosmakronen hihi :) Maar die kruidnootjes klinken ook wel lekker! En ik heb nog ijs in de vriezer, maar die wil ik bewaren voor na het eten straks! :p

Zico, bij jou blijft hte ook spannend he! Rustig aan meis!

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    champagne jaaa idd, daar had mijn man het ook al over, die zal vast wel aangebroken worden ja!

Het meisje heet Lieke trouwens, leuke naam!

Wij eten vandaag stokbrood met warm vlees en paprika, ui en champignonetjes, gegratineerd met kaas uit de ove...mmmmmhhhhh lekker!

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Oooohhhh, yummie! Ik kom bij jullie eten Maria! Hier is het gewoon weer m'n eeuwige pasta met pesto :D (maar dat verbaast je niks denk ik ;) )

Leuke naam trouwens, Lieke! Stond ook op mijn lijstje, maar manlief vond dat 'net niet'....

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ga ook een glaasje champagne drinken hoor,ook al geef ik wel borstvoeding ! :S

De dochter van mijn viendin(3) zegt ook dat ik een meisje in mn buik heb en het Lieke heet :S
    idd wel leuke naam!

Viel net bijna in slaap op de bank! mijn mannetje is buiten mn meis aan het leren fietsen :)Lief om te zien hoor.

Wij eten heel makkelijk..jonge capucijners met ui,spekjes champignons en appelmoes :)
    (en kaneelijs na natuurlijk)

6. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Mmm, klinkt lekker Mariaa! Leuke naam idd.....

Ik heb trouwens Blub al een tijdje niet gzien?
    En Susanna zal vandaag of morgen terugzijn?

7. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    oh, maar de pesto pasta en capucijners ook!
    Ik krijg onwijze trek als ik van iemand hoor(of lees) wat ie gaat eten, maar zelf heb ik echt geen inspiratie!

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wij gaan strakkies lekker pannenkoeken maken...heb er zin in maar eerst nog mn chocolade verwerken hihi....
    Champagne staat nog niet op mn lijstje en die mag niet missen natuurlijk!

Zico meis...neemt het al af?

Klinkt lekker die capucijners maar manlief lust geen bruine bonen en dat is zoooooo jammer....net als vis...lust ie ook niet....grrrr....dat met stokbrood van Mariaatje lijkt me ook lekker! Die pastakussentjes zou k wel eens willen uitproberen maar denk ook dat mn wederhelft dat liever niet heeft....hmmm hij is eigenlijk best een moeilijke eter eigenlijk maar ja heb hem na ons trouwen wel aan de olijven en feta gekregen want dat lag toch echt heeeel vaak in mn koelkast!

Tal; heb je de Notebook al gekeken?
    Ischa; heb je het al weer warmer?
    Butterfly; heeeeerlijk een openhaard, gezellig/warm/romantisch...zucht!

9. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Net terug van een feestje geweest en kan het niet laten om toch hier even te komen kijken :) Maar helaas nog geen nieuws.

Hier ontzettend veel voorween, dacht dat die niet zon zeer zouden doen maar ze zijn toch knap pijnlijk. Iemand een idee hoe ik dit een beetje kan verzachten?

Al dat eten klinkt heerlijk, ben jaloers :)

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Triessie: ik lust ook geen bruine bonen;) JONGE capucijners smaken als doperwten,maar minder droog!:)

Zag net dat er ook een hyves gemaakt is door de meiden van zwangerschapgym hier in mn woonplaats,wel leuk!

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    bij mij helpt soms een warme douche,of voorover leunen bij het aanrecht en een beetje wiebellen..is eigenlijk zelf een beetje zoeken wat je prettig vind..

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Allwoman, hij gaat lekker! :p Blijf jij maar lekker pesten hoor, daar hou ik wel van! :) Ik heb ook nog niet het idee van de laatste loodjes hoor, lichamelijk wel, maar in mijn hoofd niet! Heb het idee dat ik een paar maanden over heb geslagen ofzo.

Lotte ik ben 18 met 12 jaar ervaring....

Zena, ik ga na de bevalling ook weer met verf aan de gang hoor....hoewel het zó erg ook nog niet is.

Jody, wat deed je man voor sport? Honkbal ofzo?

Mamak, waarom denk je dat ik een meisje krijg? Door die grijze haren?!

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    :D

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Joli, die pesto doet het ook altijd goed bij ons mmmmmhh hahaha, wat zitten we elkaar toch allemaal lekker te maken!

Lieke vind ik ook een erg leuke naam, stond ook op mijn lijstje, maar mijn man vond het niet leuk, beetje een kak naam zei hij, ben ik het niet mee eens overigens. Maar het grappige is dat ik dat ooit tegen haar gezegd heb en dat was het eerste wat ze zei toen ik haar sprak vanmiddag haha, ze hoorde het me nog zeggen...tjsa, dat risico loop je als je als zwangere dames over namen gaat praten hihi.

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja... ze zeggen altijd dat meisjes hun moeders schoonheid wegneemt tijdens zwangerschap... dus gebaseerd daarop :confused:

16. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Zal eens een douche gaan proberen, heb net al een warme kruik van manlief gehad :) maar dat doet helaas weinig.

Ik moet wel zeggen nu de uitgerekende datum dichterbij komt dat ik allemaal zin heb in dingen die ik nu nog niet mag, vooral carpaccio staat hoog op mijn lijstje :D

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh en ik heb zin in file american met uitjes, hmmmm.

Ik denk dat ik dadelijk maar frietjes ga bakken bij gebrek aan iets anders in huis :( . Maar denk dat ik zelf een kroketje op brood eet.

Morgen weer controle in het ziekenhuis, ben er nu al weer zenuwachtig voor, hoop niet dat ik weer aan de ctg moet :(

18. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ischa, hoop dat je morgen gewoon een goede controle hebt, lijkt me vervelend als je al met de zenuwen in je lijf naar het ziekenhuis moet.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ben gewoon elke keer bang dat mijn bloeddruk weer opgelopen is en ze kunnen niet meer medicijnen geven. Maarja we zien morgen wel.

Weet trouwens iemand dit. Als ik er de energie voor heb wil ik straks als de kleine geboren is gaan solliciteren dat ik nog voor ik weer moet beginnen een andere baan heb. Maar kun je als je in je zwangerschapsverlof zit wel zelf je contract opzeggen? (werkgevers kunnen dit niet tot 6 weken nadat je verlof afgelopen is).

20. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik heb hem zelf gedownload en gebrand op dvd.... :oops:
    Qua emo film vind ik P.S. I Love you een hele mooie film...

Deel Deze Pagina