oooooooo godddd nog geen nieuws...verdorie hahaha ....ik ben zo zo zo zo nieuwschierig hoe het met haar is....of ze al is bevallen of als ze nog in ziekenhuis ligt..of dat misschien de weeen weer zijn weggezakt... poeh je gaat je nu vanalles in het hoofd halen! ik heb al een beetje alles bijelkaar gelegd, maar heb nu geen zin meer ..heb de laatste tijd wel vaker dat ik ergens aan begin en het zo halverwege laat liggen en beebje is lastig in mijn buik, drukt steeds met zijn voetje / kontje tegen mijn ribben aan... ..geen lekker gevoel
Ja ik kan ook niet wachten tot ik bevallen ben, dan neemt manlief hopelijk weer zo'n lekker pistoletje met filet american en ui en ei mee.... Jammie
Ik wil ook gaan solliciteren in mijn verlof en ik moet binnen 10 dagen na de bevalling mijn ontslag doorgeven. Maar ja zo is het bij ons geregeld, ik weet niet of dat ook zo bij andere werkgevers geregeld is.
Bij mijn werkgever heb ik sowieso een opzegtermijn van 1 kalendermaand. Ik zit hier ook de hele tijd, mijn mobiel werkt toch wel heh . Op deze telefoon krijg ik ook geen bericht of mijn sms aangekomen is.
Hmmm.. Nog geen nieuws dus.. Duurt lang he, dat wachten! Ik heb trouwens opgewarmde hutspot gegeten, vriend is er niet (naar zandvoort toe, autorace kijken) en dit had ik nog in de koelkast staan! Voor mij geen filet american, heb toendertijd als bijbaantje in een slagerij gewerkt, en ik denk te vaak filet klaargemaakt! Waar ik wel ongelooflijk veel zin aan heb is Motorrijden! Hij staat nu maar zo eenzaam in de garage....
Hier wel babynieuws Mijn nichtje is vanmiddag bevallen van een zoon -> Collin. Gisteren uitgerekend, om half twaalf begonnen en vanmiddag om 13 uur was het kindje er. tGaat niet zo lekker met mijn nichtje, ze krijgt nu bloed. Voor de rest is alles goed. Nu nog mijn andere nichtje en ik Oja en nog een nichtje aan mijn moeders kant maar daar hebben we weinig contact mee...
Ja dat kan, ik heb twee maanden opzegtermijn, maar je hebt 10 weken verlof na je bevalling dus daar wordt het gewoon vanaf getrokken.
nog steeds geen nieuws... goh en dat gepraat over eten word er helemaal hongerig van... eerlijk gezegd beetje ego van me maar ik wou dat het hier ook al zover was, ik kan amper wachten om haar in men armen te houden xx
Ik kan er niks aan doen maar word er eerlijk gezegt behoorlijk zenuwachtig van. Maarja geen nieuws is goed nieuws.
Wie heeft er nog meer last van pijnlijke/gevoelige borsten/tepels? Ik heb het alleen in het begin van de zwangerschap gehad en nu begint het weer. Je mag er niet naar wijzen of kijken of ze doen al zeer.... Heb het bij mijn vorige 2 zwangerschappen niet gehad, vandaar mijn vraag....
neeh minie geen last van hier. dan heb ik nog een vraagje..zat net ff te kijken voor postzegels...doen jullie ook die speciale geboorte postzegels? dan heb je 50 stuks voor 22 euro, maar wij hebben 60 kaartjes, dan zal ik toch die overige 10 gewoon los kunnen kopen, zal toch niet weer een heel vel van 50 moeten doen dan? wie weet dit