Heb ik ook met vlagen hoor. De ene dag doen ze kei pijn en de andere dag valt het wel mee. Volgens mij zijn ze nu ook pas aan het groeien tenminste volgens mijn vriend
MamaK, dat is ook zo. Had ik al eerder gehoord. In de supermarkt zei de cassièrre het laatst ook al. Ik denk dat je een meisje krijgt, want die haalt alle schoonheid bij je weg. Als je een jongen had gekregen had je nu wel gestraald....NOU JA! Die kon ik in mijn zak steken.... Lampie, ik had bij Tim ook vreselijke behoefte aan carpaccio (nu in mindere mate) maar toen ik was bevallen, was de behoefte weg! Toen mocht het weer en hoefte ik het niet... Ischa, ik weet niets over contracten, sorry. Bianca, je voelt soms echt schoppen op plekken dat je denkt...auw, daar liever niet. Ik voel de hele tijd een bolletje tegen mijn ribben beuken en een paar voeten op mijn blaas trappen, ook iets minder moet ik zeggen Linnepin, ik heb vroeger ook in een slagerij gewerkt. Mijn ouders aten geen filet american, dus daar zag ik het voor het eerst. Omdat ik weet hoe het wordt klaargemaakt heb ik het nog NOOIT gegeten en dat wil ik ook graag zo houden Lekker hoor al die verhalen over eten! Ik zal maar niet opbiechten wat ik vanmiddag bij de lunch heb gegeten.... Nou Tim ligt al in bed. Die had vanmiddag een stuk slaap gemist, dus kon nu wel wat extra gebruiken. Eens kijken wat we met die vrije avond gaan doen!
Ik dacht dat de geboortezegels alleen per vel van 50 werden verkocht, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik er nog nooit naar geinformeerd heb!
Wij hebben 75 kaartjes en doen het net als de vorige keer: 2 setjes van 50 kopen, die andere 25 komen vanzelf wel op. Maar als je er maar 60 hebt, zou ik er gewoon 10 losse bij kopen!
hallokes, Wij kunnen ons aantal zelf beslissen, zo heb ik 130 kaartjes. Waar waar ik wel een beetje bleek van werd is het volk voor onze babyborrel nadien 160 pers
ola, stelletje kletskousen! ik ben er nog steeds maar heb mezelf de afgelopen dagen opgelegd om mijn kaartjes af te maken.het komt tenslotte steeds dichterbij nu. ik heb wel heel wat pagina's voor mijn kiezen gekregen. ik zag dat marieke in het zh ligt met gebroken vliezen maar tot op heden geen bericht.spannend.ik hoop dat alles goed is. de rest ben ik zo voorbij gegaan.heb het wel gelezen maar er is verder weinig blijven hangen. hier een druk weekend gehad.alle kinderen waren er dus heb het een beetje gehad nu.de zwangerschap valt me nu heel zwaar.ik heb al vanaf dinsdag last van harde buiken.en afgelopen nacht heb ik krampen gehad maar geen harde buiken.kwam niet vanaf mijn darmen dus ik weet het ook niet.de hele dag heb ik overigens wel harde buiken gehad.als ik maar opsta oid dan wordie hard.zelfs als ze schopt is hij helemaal hard.hij ontspant ook nu niet echt.ik ga lekker op de bank zometeen en hoop dat het minder word.mijn rug doet ook zeer.bah. ik denk dat ik overgebakken moet worden hahaha. ik heb enorm veel afscheiding en dat loopt gewoon soms zo mijn vagina uit(sorry voor het vieze praatje).erg irritant. verder heb ik weinig te melden.saai he.hahaha. morgen misschien meer.mijn kaartjes zijn immers af nu.hoef alleen maar te bevallen en de binnenkantjes erin te doen.
En nog steeds geen berichtje van Marieke. Inderdaad, Ischa, geen bericht is goed bericht en daar gaan we maar vanuit. Maar ik ben toch wel heel benieuwd of haar baby er inmiddels is. Ik las iets over postzegels, ik doe ook twee vellen van 50 en de rest komt wel op. Al zal ik niet veel overhouden Blub, wat voor kaartjes heb je gemaakt? Druk weekendje dus voor jou. TzM, wij hadden een familiedag vandaag. Het was veelal binnen dus dat was prima te doen. Het was in elk geval heel gezellig. Na het eten nog wel een (korte) boswandeling gemaakt. Heerlijk! Wat een opmerking van die caissiére Minie, ik herken het niet van de pijnlijke tepels. Had het alleen een beetje in het begin. We wachten verder in spanning af weer. Morgen horen we vast en zeker meer Ik ben vandaag trouwens 37 weken Toch een hele mijlpaal, vind ik.
oh ik heb precies hetzelfde, gewoon smerig als je in de winkel loopt en je voelt het lopen van onder....
Heb deze week de geboortekaarten en babyborreluitnodigen ook nagekeken. Enveloppen geschreven en postzegels erop gedaan Valies nagekeken, met man nog eens alles overlopen ivm hemdjes en kleren die we in het zh voor de kleine nodig hebben. Ook kamerbespreking gedaan in het zh Heb de borrelplastic glazen aangekocht, nu deze week de drank nog. Ook hebben we aan het bespreken geweest wat hij gaat doen de 10 dagen vaderdagsverlof direct opnemen of pas wanneer ik thuis kom met ons kleine pruts. Ook de doopsuiker is op punt gesteld nu
Rolia gefeliciteerd met je mijlpaal! Over de postzegels, ik doe gewone postzegels vind de kaartjes en enveloppen enzo al apart genoeg en naar postzegels kijken mensen eigenlijk toch nooit. Zico 160 kaartjes! Jeetje mina hopelijk heb je niet te veel kleertjes gekocht hahahaha. Ischa succes morgen bij de gyn en niet te druk maken he is ook niet goed voor je bloeddruk Iedereen die al voorweeen heeft sterkte en nog even volhouden he! We zitten nog niet in oktober Oh filet american met uit heerlijk! Idd het eerste wat ik wil gaan eten na de bevalling. Nog geen nieuws van Mariek, ik word elke keer door de computer aangetrokken om ff te kijken hahaha. Volgens mij is er ook sinds tijden niet meer zoveel geschreven op een dag (vooral op de zondag) dan afgelopen dagen haha. Moet zoveel bijlezen zelfs al na een uurtje of 2! We gaan ook al erg hard naar de 800 pagina's! Op naar de 1000!
neen, we hebben de meeste op de lijst gezet. Enkel de hoofd noodzakelijke hebben we al aangekocht en heb collega's die ook enkele maanden voor mij zijn bevallen hun kleding ter beschikking stellen moest ik te kort hebben.
Nog steeds geen nieuws van Mariek zie ik! Wel hoop pagina's geschreven weer door jullie zeg! Wij zijn vanmiddag/avond even bij mn zusje en zwager (daar waren mn moeder en andere zusje ook) op visite. Lekker rustig dagje verder. Nu heb ik alleen vanaf eind van de middag continu harde buiken en steeds krampen onderin mn buik die terug blijven komen en zelfs pijnlijk zijn. Ben benieuwd, maar zal wel niks zijn. Even rustig op de bank liggen helpt misschien wel. Zeg al steeds tegen mn buik dat ukkie best mag komen hoor nu, wijs al steeds naar onderen dat ie er daarheen moet.. Nou ja, zal wel vals alarm zijn. Ik probeer er maar weinig aandacht aan te besteden, hoewel dat best lastig is! Ben me altijd zo bewust van mn lijf dat ik elk pijntje voel.. Pff.. Nah, voor ik naar bed ga kom ik nog wel ff kijken of er nieuws is van mariek!
En zelfs na m'n avondeten loopt het water me in de mond als ik filet americain met uitjes zie staan ! Da's ook het eerste wat ik te eten wil/krijg na m'n bevalling hoor! Manlief is al geïnstrueerd, dus dat komt wel goed, haha! Ik vind het trouwens erg gezellig hier vandaag meiden! Als we dit tempo volhouden, maken we idd heeeel snel een spurt naar de 1000 pagina's! Go for it! Ga nu weer lekker bankhangen, want het nieuwe seizoen 'Gooische Vrouwen' gaat zo weer beginnen! Heerlijk! Jammer dat Willemijn eruit is nu, vond dat toch echt wel de leukste van 't stel! Nou ja, iig fijne avond allemaal!
Ik weet niet of er al op gereageerd is (moet nog even verder bijlezen), maar wat kraamverband en een muntje voor in de rolstoel is ook wel handig. En niet de maxicosi vergeten natuurlijk! Oja, en iets voor je man te eten en om zich te vermaken, want het kan lang duren....
He meiden, Die afscheiding herken ik wel. Erg vervelend. En voel me ook zo onfris erdoor. Hebben jullie dat ook dat jullie de baby minder voelen schoppen? S avonds wordt ze wel wakker en zet ze de boel even op stelten, maar verder voel ik haar nog weinig. Groetjes Lotte