Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    @rolia,ik heb 2 verschillende kaartjes.familiekaartjes en klantenkaartjes.de familiekaartjes zijn ter grootte van een gewone envelop.en de klantenkaartjes zijn ter grootte van een visitekaartje.ze zijn allebei dubbel hoor dat wel.

ik heb de familiekaartjes aan de voorkant ge-embossed.de klantenkaartjes heb ik op de voorkant geprikt en ge-embossed.de binnenkantjes bevestig ik doormiddel van linten.als ze geboren is zal ik de kaartjes laten zien.ik heb roze en lila kaartjes.

net heb ik de traktaties van de kinderen besteld.pffffffffffff had iets gezien op een site,ga ik bestellen hebben ze het niet meerin hun assortiment.lekker dan heb ik weer.
    moest ik op zoek naar iets anders.ik wil het niet te duur maken.ik heb nu speensnoepjes.van die lolie-achtige dingen.moet alleen nu kaartjes nog maken om eraan te hangen.zucht.........ben dus nog niet klaar hihi.daar begin ik dan morgen maar aan.moet even kijken of ik nog roze papier heb anders moet ik even naar de wibra hihi.komt ook wel goed.en mijn lint moet ik even aanvullen denk ik.dinsdag is het markt hier dus ga wel ff bij de hobbykraam kijken of ze nog iets heeft.

ach zo blijf je bezig.

@minie,ja heel irritant als je op straat loopt ja.een kennisje heeft het gehad,die zat op een verjaardag op de bank toen haar vliezen braken,dat lijkt me erg hoor.die afscheiding is al erg vind ik laat staan dat mijn vliezen zouden breken,ik zou me geen raad weten geloof ik hahaha.

@zico,ik heb 138 kaartjes.80 voor mijn klanten en 58 voor familie.was een heel karwei meot ik zeggen.ik moet er alleen niet aan denken om ook alle 136 mensen op visite te krijgen pffffffffff.hihi.

nog niks van marieke.jammer.check later nog wel.

groetjes

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat goed! Ongelooflijk dat je dat weet!

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Hier geen last van,... druk is de kleine man nog steeds:D

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Thnx Jody, dat moet natuurlijk ook allemaal nog mee, alhoewel die maxi cosi niet direct hoeft, want ik moet in het zkh blijven liggen, maar goed, hij kan maar klaar staan!

Het is vandaag idd een druk dagje hierzo, gezellig hoor!

Ik ga nu heerlijk mijn ijsje met heeel veel slagroom aanvallen, jummie! En na de bevalling staat ook bij mij carpaccio op mijn lijstje hihi!

Veel afscheiding heb ik op het moment trouwens niet, gedurendee de hele zwangerschap best veel last van gehad, maar nu valt het mee. En de kleine is heel wisselend actief, wel ben ik erachter dat ie 's ochtends opstart problemen heeft, net zijn/haar vader, die moet 's ochtends eerst een kop koffie voor ie wakker is hihi.

5. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    @lotte,hier niet hoor,ze gaat nog steeds heel de dag tekeer.heel anders dan de jongens hoor,die waren met 34 weken veel rustiger.ze krijgen immers steeds minder ruimte.je moet haar wel iedere dag meerdere malen voelen bewegen,maar het hoeft niet continue.

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Zico, hoe is het nu?

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoi meiden,
    helaas nog geen nieuws zag ik....

Minnie: ik heb ook meestal last van erg zere tepels,kan niet eens naar gewezen worden..soms heb ik "goede"dagen;)

Ben nog niet met kaartjes of teksten bezig geweest,mn dochte heeft vandaag wel een tekening van het gezin gemaakt,en dat komt op de voorkant.
    We sturen alleen de mensen een kaartje die ook op ons trouwen waren afgelopen dec en dat is echt de harde kern..zullen er ongeveer 35 zijn..geen vage tantes of zo.

ook wij gaan zo klaar zitten voor gooise vrouwen,we gingen het net volgen met de herhalingen haha...ja zelfs mn man dus.

Heb zulke zere voeten/enkels van het vocht! loop alleen nog op slippers en zelfs die knellen.

nou fijne avond allemaal,niet teveel kletsen want dan moet ik dat allemaal weer bijlezen morgen ;)

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Lekkerbek :D ! Je hoort me morgen weer heeeeeel uitgebreid, goed?! Geniet van je ijsje!

Over de kleine: die van mij is vandaag een stuk rustiger dan anders, hebben meer meiden dit?! Ik werd er begin van de avond weer erg peu nerveu van en heb maar weer ff de Angelsounds erbij gepakt!

Oh ja! Ik ging tv kijken had ik gezegd, nou, nu dan maar echt! Ik kom straks nog ff lezen of er al nieuws is!

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Sorry! Zie nu pas dat Lotte de vraag ook al heeft gesteld :oops: ....

10. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    allwomen: mijn dochter heeft ook een tekening gemaakt van het gezin en deze staat ook op het kaartje. Alleen bij ons op de achterkant. Grappig he.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het gaat hier al stukken beter en ventje is net vroeger thuis gekomen van z'n werk, doch op m'n benen staan is zeer pijnlijk

12. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Haha, je hoeft je niet te schamen voor t downloaden hoor, mieni, ik vroeg het omdat ik alleen serie 4 kon vinden ;) ! En thnx voor de emofilm tips!

Shit, ik moet de vorige serie van GV ook zien, heb er best wat gemist kwam ik achter bij het begin net! Terwijl ik van de eerste series geen aflevering heb gemist(samen met manlief!)

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Helaas nog steeds geen bericht van Marieke :( .

Rolia gefeliciteerd met je 37 weken :D ;) .

Met hoeveel weken leggen jullie bescherming op het matras?

14. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik vind het een leuke sport en het is een van de weinige sporten waarvan het seizoen alweer over is denk ik ;)

15. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    pff nog steeds geen nieuws
    beetje verontrusend eigenlijk of niet ? :s nou ja ken er niet zo veel van natuurlijk,
    we zullen nog even moeten wachten...

zico blijf dn maar rustig liggen :) en 160 is idd wel heel erg veel :D

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb mijn bescherming er al op liggen. Gewoon voor de zekerheid. Het kraakt alleen enorm, maar las hier dat een handdoek erop leggen het kraken verminderd en dat klopt idd wel.

Groetjes Lotte

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ook ik heb al bescherming op het matras liggen, maar dat is meer omdat ik niet thuis wil meemaken wat er in het ziekenhuis gebeurde met het bloedverlies, want dan had ik een nieuw matras kunnen kopen... :rolleyes: . Alleen dat kraken vind ik idd heel vervelend, zal er ook een handdoek op leggen, thnx voor de tip!

Joli, ik wacht het af meid! Gezellig, tot morgen! :D

Meiden, ik denk dat ik ermee stop voor vandaag,morgen kom ik me weer melden hier, allemaal een fijne rustige nacht!

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Meiden meiden, wat wordt er een hoop geschreven..

Ik ben benieuwd naar marieke maar geen nieuws is goed nieuws denken we maar :)

Hier nog geen bescherming op matras.. kan ook nog wel wachten denk ik.. nu pas 33 weken + 3 dagen.. dusss nog tijd genoeg :D

Morgenochtend, nav mijn eerdere verhaal, de eerste afspraak bij LUMC.. ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden....
    Tis alleen wel al om 8.30 uur dus dat wordt vroeg opstaan

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Jee nog geen nieuws van Mariek,ben zo ontzettend benieuwd!

mieni,mijn borsten en tepels doen ook mega pijn.

Wij nemen wel geboortezegels,we hebben 135 kaartjes,en er komen rond de 110 mensen op het kraamfeest.

Volgens mij had iedereen lekkere trek vandaag.Wij zijn even naar de kermis geweest,heb lekker een broodje hamburger op,een suikerspin een oliebol en gan nu op de bank mijn palingkjes opeten,en gooische vrouwen op de video kijken.

groeten Simone

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    *BUDDYNIEUWS*

MARIEK73 IS OM 16.26 UUR BEVALLEN VAN EEN GEZONDE DOCHTER EN HAAR NAAM IS CARLIJN, ZE WEEGT 3245 GRAM. 4 WEKEN TE VROEG MAAR ALS ALLES GOED IS MOGEN ZE OVER 48 UUR NAAR HUIS.

*EINDE BUDDYNIEUWS*

Lieve Marieke en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter :D . En ik hoop dat jullie snel thuis zijn.

Deel Deze Pagina