Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Marieke en man van harte gefeliciteerd!!! Mooie naam voor een mooie meid!!

Nou kan ik lekker gaan slapen hahaha, bleef hier maar kijken.

2. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    GEFELICITEERD MARIEKE EN PARTNER!!!!

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Nou meiden, ik ga nu ook maar m'n bedje opzoeken! Pffff...dagje wel zo hè?! :)

De kop is eraf! Wie volgt?!

Truste!

4. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ooh wat leuk!

Marieke en man: hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Carlijn, geniet ervan!!!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik liever nog niet, ons mannetje mag nog wel even een beetje in gewicht toenemen.

Slaap lekker, ga dadelijk ook maar proberen te slapen heb morgen weer controle.

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik liever ook nog niet, ons kleintje weegt maar 2 kg op dit moment

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dan kunnen wij elkaar de hand schudden Zico ;)

8. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Mariek en partner; Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Carlijn. Fijne kraamtijd toegewenst!

Ik denk dat we allemaal opgelucht zijn dat alles goed is met jou en je kleintje....wat waren we nieuwsgierig met z'n allen!

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Geweldig!
    Dacht ook, even kijken voor ik ga slapen.
    Marieke en man gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet van elkaar en hopelijk snel thuis.

Enne...ik bied me aan als volgende...ons kleintje is toch al anderhalve week voor. (nu ik dit zeg zal ik voor straf wel 2 weken overtijd gaan;))

Slaap lekker dames!

10. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    gefeliciteerd met jullie dochter!

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik wil ook wel de volgende zijn...
    Alhoewel ons kindje ook erg klein is. Is ook net boven de 2 kilo. Maar blijf weeen houden en kan dus niet eens een klein stukje wandelen of afwassen of wat dan ook, want dan gaat alles protesteren en worden de weeen meer. Morgen gyn weer bellen voor een controle deze week. moet anders volgende week maandag, maar dat vond ze te ver weg gezien de activiteit.

trusten.

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mamajanneke, doe je rustig aan! Als je ukkie nog zo klein is kan ie maar het beste nog even blijven zitten waar ie zit hé!

Hier nog steeds geregeld harde buiken en krampen maar nog steeds té onregelmatig om me er druk om te maken.
    Is alleen soms gewoon pijnlijk, ga er vanuit dat het na een nachtje rust wel weer over is.
    Alleen tja.. Zie nu maar weer es in slaap te komen...
    Heb weer mega onrustige benen dus voorlopig zit het er niet in voor mn gevoel.
    Sowieso ook beetje last van mn darmen en die griep dus algehele zieligheid, haha! :rolleyes:

Heeft er nog iemand tips om me te kunnen vermaken rond dit tijdstip?
    Het forum is stil, alle fora overigens.. MSN is stil. enz..
    Dus ben op mezelf aangewezen en dat begint ook snel te vervelen :rolleyes:
    Mn boek waar ik mee bezig ben is niet boeiend genoeg om die er nu bij te pakken..
    Hmm.. idee.. Morgen een ander boek halen tegen de nachtelijke wakker lig uurtjes! :D

13. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

MARIEKE EN MAN,GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER CARLIJN.MOOIE NAAM EN ZE IS ZEKERS NIET TE KLEIN VOOR 4 WEEKJES TE VROEG.PROFICIAT.GENIET ERVAN ZE ZIJN ZO GROOT.

pfffffffffffffffffff ik kan me toch niet slapen!het is verdorie 10 over 3 in de nacht.een normaal mens slaapt op dit uur.ik ben klaarwakker.zit te bedenken of ik een beschuitje zal nemen of niet. :rolleyes:
    over 4 uurtjes gaat de wekker.de kids moeten naar school.dan ben ik geen cent waard geloof me.zucht.
    ik ga 1 beschuitje nemen en dan maar weer proberen om in slaap te komen.wat een ramp is dit zeg. :(

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jaaaaaaa Marieke de eerste oktoberbaby, jeetje zeg!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Carlijn!!

En wat een goed gewicht zeg! Super!

15. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

Ik kan me ook aansluiten op het slechte slapen.
    Vandaag heb ik als het goed is een groeimeting dus ben erg benieuwd en ook wel beetje nerveus.

Hoop ook stiekem nou eindelijk wat meer duidelijk te krijgen over hoe en wat.
    Want kleine meid heeft te weinig om zelf te kunnen draaien en een draaipoging zien we beide niet zitten.

Stiekem begint het nou wel beetje te kriebelen nu de kop eraf is met de eerste oktober baby :D

Veel liefs Annika

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Marieke en man: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooi gewicht zeg! Héél erg veel geluk samen.

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Hier nog steeds een draak....waarom draait ie nou niet?! :confused:
    Manlief en ik hebben het samen ook nog geprobeerd gisteren.
    Onze handen steeds een heel klein stukje verschoven naar beneden in de hoop dat de kleine 'mee' zou gaan. We hebben het bijna een kwartier gedaan, maar na een minuut of 10 waren we hem/haar 'kwijt'.... :(

18. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Annika en Tzm: wat een eigenwijze baby's hebben jullie. Nu al! Ik hoop dat ze alsnog draaien. (weet niet of dat nog kan met zoveel weken zwanger)
    Annika: veel succes vandaag bij de gyn.

Hier weer lekker geslapen. Wel nog steeds aan het rommelen hier. Ongigevoel en harde buiken. Voel de baby ook veel minder en maak me best een beetje zorgen. Morgen moet ik naar de vk en dan zal ik het er is over hebben,

Blub: Ik werd ook om 3.10 uur wakker. Maar ik kon gelukkig wel weer verder slapen na geplast te hebben. Was je beschuitje nog lekker?

Groetjes Lotte

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ff kort berichtje van mij
    lees wel nog steeds mee hoor :)

Allereerst MARIEK GEFELICITEERD GENIET ERVAN en PARTNER ook uiteraard!

Mijn uitgerekende datum is eindelijk officieel vervroegd. Na 6 keer echo met een vroegere uitgerekende datum (kindje was verassing) staan we nu op 1 okt dus nog net okt mama hahaha

18 sept weer naar gyne, gaat goed met de kleine is al 2500 gram geschat 1,5 week geleden dus ben blij

verder rommelt het hier vreselijk constant harde buiken, steken in vagina, vreselijk veel slijm (gister roze) dus er is het een en ander bezig herken dat nog van de vorige keren

ben dus erg benieuwd

tegen maagzuur heb ik rennie.....de gyne stelde me dat zelf voor heb er ook al aandelen in hahaha

verder slapen doet me zeer mijn bekken en schaambot willen niet meer meewerken zelfs overdag als ik probeer een beetje actief te zijn gil ik soms van de pijn...laatste loodjes?

20. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Marieke en partner: Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet maar lekker van de kraamtijd. Wat een mooie naam.

Wat matras bescherming betreft, ik heb een molton gekocht bij de Hema met een watervast laagje er tussen. Totaal geen last van gekraak en ik gebruik ze toch wel weer voor de matrassen van de kinderen. (vooral als ze net zindelijk zijn 's nachts is dat ideaal ;) )

MamaJanneke, oh wat vervelend dat je nog steeds weeën hebt. Hopelijk kun je je rustig houden en kan de baby nog even bij je blijven. Dat zou toch wel het meest ideale zijn voor de baby als het nog genoeg groeit.

Steffie, leuk om even weer wat van je te lezen.

Deel Deze Pagina