moggel, mijn beschuitje was lekker hihi. @lotte,dat je de baby minder voelt op een dag is helemaal normaal.je moet het wel een paar keer per dag voelen maar continue hoeft niet meer.ze hebben immers steeds minder ruimte.maak je niet teveel zorgen. verder ben ik wonder boven wonder best fit..maarrrr het isnog geen middag.denk dat ik dan instort na die korte nacht. verder is het rustig hier.geen gerommel nu.wel wat harde buiken maar het valt mee.zo gespannen als mijn buik het weekend was zo ontspannen issie nu.gelukkig.
Marieke en man: gefeliciteerd met jullie dochter! Wat heb ik bagger geslapen zeg Elke keer harde buiken en ze worden pijnlijk omdat de kleine op dat moment vreselijk begint te schoppen en draaien. Ben ook kotsmisselijk ale: ...bah Afscheiding heb ik ook last van, het loopt er soms uit Mammajanneke en Zico....doe rustig aan he
@ MARIEK EN MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!GENIET ERVAN Hier vannacht ook weer slecht geslapen, hadden gister nogal spicy gegeten en dat deed geen goed voor maagzuur..... Vandaag nog wat inkopen doen voor de winkel, ff langs bijenkorf voor nieuwe badjas...drukke dag dus kom vanavond nog ff kijke liefs nony
Mariek: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooi gewicht! Veel plezier met zijn allen!
Een dikke proficiat aan Mariek en mannetje met de geboorte van jullie dochtertje Carlijn! Wat een fantastisch gewicht voor vier weken te vroeg!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA super de eerste oktoberbaby Mariek super veel proficiat met jullie dochtertje! het heeft heel men dag goed gemaakt voor de rest niet zo veel te melden, wat last van harde buiken en veel slijm (jakkiebakkie) zo heb mijn eisen rond bezoekregeling met men "ex"vriend gesteld... was er niet zo heel happy mee maar ik vind dat ik me nog flexibel opstel en daarbij hij heeft gezegd dat hij niet meer terugkomt dus het is maar te nemen of te laten... dikke zoenen iedereen x
Jaaaaaaaa Marieke hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooi gewicht! (zelfde als mn dochter die kwam ook met 36 weken)Geniet maar lekker van elkaar en je kraamtijd!
voor alle meiden die eigenlijk stiekem ook niet kunnen wachten: nog een paar weekjes! Ik denk dat als t eenmaal zover is, ik pas besef hoe snel t is gegaan. Ik ben nu gewoon aan t aftellen: ik zie allemaal mensen niet meer voor ik bevallen ben, zoals gister mn schoonzus en zwager, en dan komt het toch wel even binnen, dat het echt nog maar een kwestie van weken is, niet meer van maanden. Vannacht gelukkig redelijk geslapen, doet me wel ff goed.
Hey! Ben weer terug van mini vakantie en bijgekomen van de reis. Moet nog even gaan terug lezen. Heb wel al gelezen dat er al een kleintje geboren is!? Wat gaaf zeg, Marieke Gefeliciteerd! xxx
hallo meiden, Lang geleden dat ik wat van mij heb laten horen en dacht zal eens even kijken hoe het ervoor staat met alle oktobermoeder...en ik lees dat de 1e baby al geboren is. Mariek van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En zeker een mooi gewicht voor 4 weken te vroeg. Nou ik kom nu wel regelmatig weer even spieken en jullie natuurlijk feliciteren als er weer een wonder is geboren. Met mij gaat het prima hoor. Grote buik- meer dan voldoende vruchtwater. De VK schat rond 8 pond of ietsje meer (was mijn dochter ook) Verder voel ik me prima. Heb alleen last van erge nesteldrang, lijkt wel of ik haast heb! Ben dus druk aan het poetsen enzo Liefs, Sjannie
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - mama: Mariek73, 1e kindje (7 oktober 2008) UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 36 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 8 september Butterfly: pretecho, Mieni: groeiecho + controle, Ischa: Controle VK, Marijeee: controle VK 10 september Butterfly1: VK controle, Tzm: vk info over draaien, Kibi: 19.45u 36w controle gyn. 15 september Symoen: extra groeiecho + controle gyn 16 september Ellen1984: controle VK 18 september Zico: controle gyn 24 september Kibi: 19.30u 38w controle gyn. 25 september Zico: gyn. 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn. VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa, Rolia, MamaK, Hansje, Mieni, Chris81 Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Annika veel succes met je groeiecho. Ik moet nu ook snel naar de vk anders kom ik te laat, moet ook nog tanken. tot straks.
hey hey, nou net de telefonisch intake gehad van de kraam zorg,steld ook niks voor haha Ik krijg 59 uur(veel!) dat kan wat minder worden,dat ligt eraan hoe het met mijn bekkeninstabiliteit gaat. Verder eigenlijk niks nieuws gehoord. Omdat ik de vorige keer 2 dagen in het ziekenhuis bleef en op dag 4 die spoedoperatie aan mn maag had,heb ik geen kraamtijd gehad,ik hoop echt op een fijne kraamtijd nu. Ik wil een megaooievaar voor de deur,slingers,een kraamverzorgster en visite! Is natuurlijk niet heel belangrijk,maar voor mn gevoel heb ik dat och gemist en lijkt me zo fijn als dat nu normaal verloopt! Ik heb aangegeven geen bezwaar te hebben er een stagiare erbij te hebben..jullie dan? Ik weet van een vriendin van mij die dit perse niet wou,..weet alleen niet meer waarom dat was ?... Ik heb zojuist bijna een heel pak scholiertjes opgegeten bij de thee......oeps...erg!
Wow! Ik heb geslapen! Mijn vriend zei al; Jij lag vanmorgen zó te snurken.. Je kon merken dat je slaap aan het inhalen was Ben er uiteraard wel een paar keer uitgeweest vannacht maar stapte uiteindelijk pas om 10 uur uit mn bedje 8) Heeeerlijk! Die verdomde griep is nog steeds aanwezig voel ik Maar goed, kan vast niet lang meer duren. De harde buiken en krampen ook nog steeds aanwezig maar ik gooi het maar op oefenweeen! Vanmiddag om 13.30 uur naar de 'nieuwe' VK voor intake/controle. En mijn moedertje komt hierheen... Dat voelt altijd zo veilig hé als ze hier is. Ook al is mijn band met haar niet enorm hecht.. Moeder-dochter relaties zijn toch iets bijzonders! Ik ga douchen nu! Meiden met groeiecho's, draaipogingen en controles bij VK/gyn; Succes vandaag! Liefs, marije
Joepie, de eerste oktoberbaby en mama zijn geboren!! Mariek van Harte gefeliciteerd en geniet er lekker van! Hopen dat jullie samen gauw thuis zullen zijn! En dan rest de vraag..... Wie is de volgende??? Hier verder alles goed, ik kan snachts gelukkig nog steeds wel goed slapen, ondanks het plassen. Moet wel toegeven als mijn vriend s'ochtends in werken gaat, ik het nog lekkerder vindt in bed! Rol dan ook regelmatig tegen half 10 uit bed, heerlijk! Moet zo eigelijk boodschappen doen, en daar heb ik een zin in... NOT! Vind dat momenteel zooooon rotwerk, wordt ook elke keer als ik in de supermarkt ben helemaal raar, alsof ik flauw val zeg maar + die opvliegers... pfff. Maar goed, dan kunnen we er wel weer even mee als de boel binnen is!
Ik heb ook aangegeven dat geen probleem te vinden hoor, lijkt me wel makkelijk een paar extra handen. En als je al kinderen hebt is het denk ik helemaal leuk, wordt er vast meer met de overige kinderen gedaan!
Zo hé een heel pak allwoman.. Geniet er nog maar van, nu is het minder erg dan straks, haha! Wij hebben ook aangegeven een stagiaire niet erg te vinden. Zij moeten het tenslotte ook leren... Je krijgt wel extreem veel uren hoor by the way! Wij krijgen 49 uur, en dat is vrij standaard als ik het vergelijk met vriendinnen. Ik heb ook al een mega opblaasding gereserveerd voor als de kleine geboren is. Mijn vriend heeft een eigen autobandencentrum, we wonen boven het bedrijf. En 1 loods verhuren we aan een autogarage dus alles auto's/techniek hier. Nu leek het me dan wel leuk onderstaand opblaasding neer te zetten voor de deur.. Opblaasgeval van 4x3 meter :