Hi Semmie! Welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd! Wat fijn dat het na je MK alweer zo snel raak is, bij mij zaten er 3 maanden tussen. Laten we hopen dat het nu wel allemaal goed gaat. Liefs Gerlinde
meiden mag ik ook meedoen? zwanger van nummer 4 hihi na 6 rondes, enne kalender zegt meisje verder 8 oktober uitgeteld...geboortedag van mijn eerste kindje dus heel spannend
Welkom Steffie, en nogmaals van harte gefeliciteerd @truus, moet zeggen dat ik dat weeige gevoel heel de dag heb, niet echt misselijk maar zit er wel tegenaan. Ik moet volgende week ook naar de HA Even laten bevestigen dat het echt zo is. Weet niet hoe het hier zit met een VK dus dat wil ik ook even weten. Wel heel spannend allemaal.
he meiden gefeliciteerd allemaal... ja die lijst klopt niet...niet iedereen is 1 oktober uitgerekend! zal wel gezellig zijn hihihiihihi hier veel misselijk en pijn in mijn onderrug! verder echt onwijs moe pffffffff maar ja we doen het gelukkig voor een goed doel! Fijn weekend iedereen!
He meiden, Gefeliciteerd allemaal hoor. Hopelijk mag ik mij de volgende week hier aanmelden. Kijk er al naar uit maar moet tot volgende week wachten om te testen.^ Groetjes
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 3Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 4.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 5.Hypnose......21 jaar....1ste kindje 6.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 2 OKTOBER 7.Dijkim....25 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 4 OKTOBER 8.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 8 OKTOBER 10.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf?
Het heeft ff een half uurtje werk gekocht, maar het met resultaat! Hoop dat het zo klopt, zo niet, dan hoor ik het wel! Wie wordt nummer 11 in oktober? Nou, ga nu gauw mn bedje in, ben zoooo moe! trusten meiden!
Mag ik het oktober 2008 elftal compleet maken? Dat is vast maar kort, want er zullen nog wel meer bij komen. Ik ben nu zwanger van nummer 3 en uitgerekend op 1 oktober. Volgens de kalender wordt het een jongen, maar zelf ben ik daar nog niet van overtuigd.
1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 3Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 4.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 5.Hypnose......21 jaar....1ste kindje 6.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 7Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 2 OKTOBER 8.Dijkim....25 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 4 OKTOBER 9.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 10.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 8 OKTOBER 11.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf?
haha... ik was de lijst tegelijkertijd aan het bijwerken Rolia! Fijn dat je het zelf ff gedaan hebt! Welkom hier en gefeliciteerd he, mooi elftal nu...en weeeer iemand op 1 oktober....dat wordt druk met de weeen dan hihi
meiden volgens kalender een meisje, en ik denk ook een meisje waarom....ehh bij de jongens was ik gek op chocolade vanaf het begin (maar ik lust dat normaal niet) nu niet....bij de jongens had ik geen vlagen van misselijkheid....bij de meid wel en dat is precies wat ik nu dus ook heb lol is misschien maar een idee hoor hahaha
Ja wel gezellig Wel grapppig, bij Gerlinde en mij moest wel hetzelfde geslacht voorspeld worden, we zijn even oud. Ik ben benieuwd naar de uitkomst van die voorspellingen. Toevallig (of niet) kwam het bij mijn andere twee kinderen wel uit.
Dat zou wel leuk zijn Steffie, dan heb je dus 2 jongens en 2 meiden. Mijn vorige twee zwangerschappen waren gelijk aan elkaar en toch was de ene een jongen en de ander een meisje.
heyyy meiden Leuk allemaal he? Ik voel me nu opeens niet zwanger meer haha apart he? Toen ik het nog niet wist had ik overal last van en nu heb ik alleen rugpijn en duizelig.... Ben wel bang om weer zoveel aan te komen als vorige keer ( 30 kilo )... dus moet mezelf echt in de hand houden om niet te denken 'ach wat boeit het' hahah Ben juist de laatste 4 maanden nog 10 kilo afgevallen... dacht als ik zwanger word wil ik echt onder me gewicht van voor de vorige zwangerschap zitten.. Denken jullie daar ook al aan? Enne meiden ben de enige op 2 oktober... lekker gezellig hoor!
ja denk er zeker ook aan haha, ik was net terug rond de 67 kilo....wat nog tot 63 moest gaan haha, maar hoop ook niet weer 24 kilo bij te komen zoals bij de eerste en derde....bij de middelste was ik 6 kilo bij en na 1 week terug op mijn gewicht...dus daar duim ik nu wel voor
6 kilo? ik ben altijd aan het lijnen dus weet niet eens wat mijn gewicht is weeg nu 71 en das mooi voor mij vorige keer was ik net 20 kilo afgevallen ( toto 75 ofzow ) en toen was ik zwanger maar wist het niet... dus had vet veel honger, dacht bekijk het ik eet gewoon alles... maar toen dus al 10 kilo aangekomen in 10 weken ( toen ik het ontdekte )... en daarna vet depri ( was alleenstaand ) dus tja nog meer gegeten... tot ik 105 woog... IK WERD GEK nu ga ik dus niet veel eten hahahahah
maak me een beetje zorgen, buiten het gevoel dat ik ongi moet worden (wat er toch bijhoort hihi) heb ik vandaag mijn laatste test gedaan, de lijn staat er weer hoor, maar is iets lichter....vraag me af of dat erg is? Denk het niet maar toch hihi is best wel eng
Lieve Hypnose heel veel sterkte meid. Denk aan je.... Alle nieuwe zwangeren.....WELKOM. Het word al lekkergezellig hier. Maar denk toch wel dat er nog meer meiden zich komen melden bij ons. Liefs truus.