Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemiddag dames

Hier ben ik weer eventjes met heel erg goed nieuws
    14 dagen terug woog ons kleine 1400 gram.
    hihih vandaag 2000 gram :D

Reden voor een feestje :D

Volgende week word er besproken hoe of wat omdat ons kleine nog steeds in stuit ligt.
    had stiekem gehoopt op vandaag maar ze wilde nog even weekje afwachten.
    En mij nschoonma was erbij en ze wilde graag dat Maarten erbij was en die gaat volgende keer mee.
    Dus nog even weekje wachten maar dat red ik nog wel :p

Veel liefs Annika

ps sorry dat ik niet op mensen reageer heb het wel gelezen maar niks blijven hangen.
    heb beetje stuiterbui :p

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ annika: dat is mooi nieuws!

Ik heb net gehoord dat mn mannetje dus idd gedetacheerd gaat worden naar Texel, wat dus inhoudt dat hij vanaf volgende week t/m maart sowieso elke zondagavond tot en met woensdagavond niet thuis is (of anders elke dinsdagavond tot vrijdagavond). Hij krijgt wel een hotel aan t vaste land tot de baby geboren is, dus dat is een schrale troost.

Ben er een beetje ondersteboven van (ook al had ik dit dus wel verwacht)... :cry:

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

jeetje Kiezeltje

dat is ook niet niks zeg pfffffffffffff.

Veel liefs Annika

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Annika, goed nieuws meis! Stuiter lekker verder;)
    Kiezeltje, wat balen zeg. Geloof graag dat je er niet vrolijk van wordt. Ik vind het al vervelend als manlief nachtdienst heeft en dan is ie de volgende ochtend gewoon weer thuis.
    Jammer dat dit niet kan wachten tot jullie ukkie er is.

5. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Wat een tegenvaller, Kiezeltje. Wel raar dat ze totaal geen rekening houden met zijn thuis situatie, op het hotel aan vaste land na dan. Had zijn werkgever niet iemand anders kunnen sturen of jouw man pas over 3 maanden daar naar toe laten gaan? Lijkt me echt balen :(

Annika, wat een super goed nieuws dat je meisje zo gegroeid is!

Leuk Audrey, een nieuwe auto. En wat balen van dat kleine teentje. De ass. van de HAP zal wel gedacht hebben :) :)

TzM, succes met de handstanden vanavond :) :)

Butterfly, veel plezier vanavond met de echo.

Leuk, Minie, zo'n uitgebreide echo. Fijn dat alles weer goed was.

Ik ben eindelijk bij...vandaag de eerste dingen gewassen en ook de kaartjes bijna allemaal geschreven. Moet nog een paar adressen uitzoeken.

6. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Annika: wat een goed nieuws! dan is het echt snel in gewicht toegenomen zeg! gelukkig maar.

Kiezeltje: wat vervelend! jammer dat het nu juist in deze periode moed. inderdaad een schrale troost dat hij dan in iedergeval een holtel op het vaste land heeft.

TZM: succes vanavond. kan je echt niet even een homevideo maken? :D

X Marieke

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @kiezeltje, jee meid, dat is niet niks zo zonder mannetje aan het einde van je zwangerschap. Gelukkig krijgt hij dan nog wel een hotel op vaste land.

@annika, wat goed zeg dat je meisje zo gegroeid is :D

@audrey, wens je man maar beterschap met zijn teentje :) Het kan goed pijn doen als je deze stoot, ik heb hem weleens gebroken, auw :(

8. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @marieke: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Carlijn ! Ik hoop dat alles goed met jullie is gegaan en gaat ! Geniet van je kraamtijd,

groetjes van lief

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeej Marieke... van harte met je kleine meisje... hopelijk kom je haar snel showen... geniet ervan!

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Annika wat fijn meid, wat is ze flink gegroeid zeg :D . Met 34+4 was ons mannetje ook 2000 gram ;)

En nou wilde ik nog iets schrijven en weet het echt niet meer.
    Oja Kiezeltje jee meid dat is echt niet leuk. Kan hij dan wel snel bij jou zijn als het nodig is?

En nu is het kooktijd :(

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    korte update:

Vandaag ben ik dus weer op controle geweest, ben er tussen gepropt door dat ik dus opgenomen ben geweest donderdag en vrijdag.
    Helaas is er niks veranderd.
    De weeen blijven, maar zwakken niet af en worden niet sterker. Ben op t moment al in staat om de maraton te gaan lopen (figuurlijk dan he) om de weeen extra op te wekken.
    Maar de kleine moet echt nog even, alhoewel ik me echt zorgen aan tmaken ben nu.
    Het word in elk geval een dysmatuur baby.
    De kleine is in een week tijd nog geen 5 gram gegroeid. vorige week was het geschatte gewicht 2265 en nu een week later 2270, maar dan heeft ze ook nog gemeten in het voordeel van het kidnje.
    Ook kwa gewicht ben ik niks gegroeid zit nog steeds op 9 en half kilo over de hele zwangerschap.
    Niks gaat zoals het moet.
    Bloeddruk is weer iets verhoogd, is nu 145 83
    Urine was wel goed en oo het hartje doet het goed. Kindje is nog wel actief. Verder is de doorbloeding nog goed en ook nog genoeg vruchtwater al is dat aan het verkalken en nog steeds 2 cm maar wel is alles goed week..
    Volgende week moet ik weer komen en als de kleine dan niet is gegroeid word ik in die week ingeleid.
    Mocht ik het niet vertrouwen en het kindje minder gaan voelen moet ik direct aan de bel trekken.

pfff nog 2 (maximaal) week en we zijn weer papa en mama.
    T is zo spannend en zo eng nu allemaal. darryl* was al vrij klein, dylano was flink wat groter, en dit is echt een ukkepuk.
    Kwa weken loopt het kindje 4week achter.
    hoofd en benen zijn geschat op 32 week en buik 33 week en ik ben vandaag precies 36 week.

@kiEzeltje wat naar zeg dat je man zo ver weg gestationeerd word en zo lang.
    @nnika, wat super dat jou kindje zo goed is gegroeid!

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi meiden

ben eigelijk zo benieuwd naar mariek haar verhaal van de hoe en de wat, en idd ook een foto...

annika meis> geweldig...je kleine meid doet het uitstekend nu...!

kiezeltje> verdorie meis...kan me goed indenken dat je je nu ff mooi klote voelt zeg :cry: ...

audrey> auw auw auw...dat doet idd AUW! :) wens hem beterschappie..

tzm> hopelijk gaat ie nu de goede kant opdraaien...moet je wel ff een paar x de handstand doen hé hihi :)

rolia> lekker gevoel hé meid dat je weer helemaal bij bent...

we gaan nu ff eten hiero...mmmmmm macaroni gemaakt..heerlijk =P~

13. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Jeetje Mammajanneke....doe je rustig aan! Hopen dat je het nog ff volhoud en dat uk nog een beetje kan groeien. Wist niet dat je ukkie zover achterliep trouwens....

14. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @kus, ik doe rustig.
    Ik wist tot vandaag ook niet dat de kleine zo ver achter liep.
    daar ben ik dan ook best wel van geschrokken zeker ook omdat bij de 20 weken echo en een paar keer daarop gezegd werd dat t een flink kindje was en voor liep.
    teken dus dat het kindje zich niet helemaal fijn meer voelt in de buik.
    hoop echt dat uk nog even groeit de komende week, al zie ik dat niet gebeuren....

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jeetje mamajanneke, dat is ook niet niks! Hoe kan het dat de kleine zo weinig gegroeid is, geven ze daar een oorzaak aan? Hopen dat de kleine nog ff lekker groeit het laatste weekje of laatste 2 weekjes! Spannend hoor! Sterkte meis!

16. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    MamaJanneke, Inderdaad hopen dat je baby onverwachts toch nog begint te groeien. Net als bij Annika! Hou je haaks en doe het lekker rustig aan. Alles voor jou en je baby nu.
    Wat naar je nog steeds weeën hebt :confused:
    Sterkte!

17. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    @ Mariek: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan!

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is inderdaad weinig 5 gram Mamajanneke, Kan dat ook komen doordat het vruchtwater aan het verkalken is? Misschien een domme vraag. Ik kan me voorstellen dat je angst hebt maar ik ga heel hard duimen dat de kleine nog even wat groeit.

19. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    mamajanneke; Dat is helaas niet zulk heel goed nieuws he.. Hopen dat de kleine nog goed gaat groeien!

Annika, fijn dat de beeb zo goed gegroeid is zeg!

Kiezeltje, Jeetje dat is wel een domper.. Maar mocht het zover zijn, dan kan je man gelukkig wel naar je toe komen, al is het midden in de nacht!

Verder iedereen de boodschappen binnen? Haha, lijkt wel of iedereen hier de boodschappen op maandag doet! Ik heb het gelukkig ook weer gehad..

Morgen weer naar vk, ben benieuwd hoeveel ik nu gegroeid ben, weegschaal thuis = op (lees: batterij leeg..)

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik snap hem ff niet...demijne was verleden week 5,5 pond...
    dat was goed, lag zelf een weekje voor op groei,,wie kan me dat nu dan uitleggen meiden..

waarom is 5 pond nu dan te weinig?

Deel Deze Pagina