@ischa,ik heb er normaal ook geen last van. hij wil alleen niet inzien dat ik er nu wel last van heb.als hij normaal 8 uur slaapt op een nacht dan snurkt hij dus niet maar zodra hij om half 2 eens een keertje komt en vroeg opstaat en dan bedoel ik 7 uur dan is het gedaan.hij trekt dat niet.maar dan is gvd precies zijn ouwe vaar. zeg vooral niks want owee.ik ben echt pissed. ik heb om 3 uur vanacht het licht uitgedaan en ik heb de klok bij de buren gewoon half 5 horen slaan.toen viel ik uiteindelijk in slaap.mijn teef lag steeds te janken om aandacht en als zij der kop een keer hield ging die reu liggen snurken. een bank is niet bevordelijk voor mijn ischias maar ach als HIJ maar goed slaapt.ging me net aankleden want het was niet meer uit te houden zo'n pijn heb ik dus ik deed het licht aan,hij kijkt op de wekker en draait zijn eigen nog eens lekker om.nou die is echt van mij straks. het is niks maar de kids moeten om kwart over 7 opstaan want die moeten naar school.denk nou niet dat hij eruit gaat.welnee. nou dat is vanaf nu dus afgelopen.datie niet werkt moetie zelf weten maar dat betekend vanaf nu geen luilekkerland meer.dat was ik al zat en nu dus helemaal.
Jeetje Blub, kan me voorstellen dat je het even helemaal zat bent nu! Mag ik vragen waarom je man niet werkt op het moment? En hij mag idd best wel wat rekening met je houden hoor, kom nou, je zit in de laatste fase en hebt alle rust en een beetje hulp en begrip van je partner wel nodig nu. Ik hoop dat jullie er zonder teveel kleerscheuren uit komen samen! Liz, ik vind de bezoekregeling ook heel wat hoor, van donderdag tot zondag, jeetje, dat is lang! En zeker met je bv die je gaat geven. Denk en praat er nog goed over of je het zelf zo echt wilt hebben! susanna, mooi buikkie hoor! hier alles nog rustig, ben echt aan het aftellen, net als Marije kijk ik ook vreselijk uit naar de tijd dat ik weer gewone kleren aan kan en mijn eigen schoenen en laarzen! heb nu zulke dikke voeten en enkels dat ik niks aan kan, baal daar zo vreselijk van. Heb hartstikke leuke jurkjes in de kast hangen, leuk met een legging en laarzen, zeker met het weer van de afgelopen dagen, kan makkelijk, maar nee, ik kan alleen teenslippers aan of van die leuke witte instappers, nou, dat doen we niet onder die jurkjes aan, met als gevolg dat die leuk in de kast blijven hangen haha, wel jammer hoor, voel me een beetje slonzig worden nu terwijl ik ook juist nu in de laatste fase er leuk en verzorgd uit wil zien. Ach ja, het is ook altijd wat en nooit goed, ik weet het... ik kruip nog even mijn bedje in, probeer nog even wat slaap te pakken en ben er al sinds 5 uur uit, mag dus nog wel even van mezelf, tot later dames!
goedemorgen allemaal Bedankt voro jullie reacties. Blub mannen je hebt er af en toe geen ene reet aan Verder wilde ik nog een heel verhaal schrijven maar weet niet meer. owja ga straks f met mijn ma de stad in die heeft gister tehoren gekregen van haar baas dat ze een Meet en Greet heeft met Lionel Richie morgen. Dus had gister zelf een stuiterbui krijg ik nog een stuiterende moeder ook aan de foon ahhaah. Veel liefs Annika
@mariaatje,rich is erg makkelijk zeg maar.hij had een akkefietje over het salaris waar hij met het uitzendbureau niet uitkwam dus gooien we de handdoek in de ring en stoppen we ermee.hij zit liever thuis.het is niet echt een worcaholic zeg maar dus als hij maar DENKT datie pijn in zijn linkerteen krijgt wil hij het liefst thuisblijven.ik heb daar al menig strijd om gehad.maar dat is nu bij deze dus over.hij staat maar op als ik ook opsta met de kinderen.wie niet horen wil moet maar voelen.
Morning ladies....het wordt vandaag een mooie dag he...zonnetje en 25 graden...ik hoop dat we er allemaal nog even flink van kunnen genieten Pfff Blub..wat een nacht heb jij gehad, idd sleur die vent van je het bed uit en hup aan de slag, dan kun jij er strakkies mooi weer in en kun je je gemiste uurtjes bijslapen! Succes meid...ik hoop dat ie weer terug op aarde komt en inziet dat het nu om jou draait Susanna; fijn tijd dus gehad! Bale dat Unive verkeerd advies gaf...tis niet goedkoop in Amerika zeg! Marijeee; heeeeel veeeel beterschap hoor, is echt niet leuk! knuf hansje; ben je je bed al uitgerold...hihi... Liz; hoe is het nu met je...is het afgenomen of toch nog naar het Z'huis gegaan? Wat moet je een hoop keuze's maken op het moment zeg! Denk idd eerst aan je meisje, de r's waar Blub het over heeft zijn idd erg belangrijk. All; nogmaals een fijne dag...let the sun shine!
Goedemorgen meiden, Wat een vervelende nacht zeg. Ben om half 3 wakker geworden en kon niet meer slapen. Nou blijkt mijn dochter ziek te zijn. Heeft koorts en ligt nou op de bank sponsbob te kjiken... Dus daarom kon ik niet slapen. Een ziek meisje hier. Echt een moeder intuïtie.. Blub: Wat vervelend dat je ook niet lekker geslapen heb. En jij moet er nog wel uit voor de kinderen... Bah... Susanna: Fijn dat je een leuk weekend heb gehad. En was nog iemand met een slechte nacht dacht ik, maar ik weet niet meer wie. Ook sterkte vandaag iig. Ik heb sinds gisteren een ambei. Bah. Nog nooit gehad en ik weet ook niet wat ik er mee moet doen en hoe ik ervan af kom. Iemand tips? Groetjes Lotte
he meiden, ik heb vannacht eens heerlijk geslapen, man had oorstopjes ingedaan om m'n gesnurk niet te horen. Dit heeft goed gewerkt bij beide. hihihiihihihihi. Lizke, ik hoop dat alles ok met je is. Ik ga je na de middag nog een pbke sturen. Wil dat je ex je niet verder gaat trekken, maar geen zorgen. je kleintje op de eerste plaats he
@suzanna, welkom terug, toevallig moest ik gisteren nog aan je denken, hoe het met je zou gaan. Mooi buikje hoor @blub, oh meid ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu helemaal zat bent @marije, beterschap meid.
Goeiemorgen meiden Hier gelukkig weer een beetje beter te pas. Alleen die harde buiken zijn nog vervelend, maar moet donderdag toch naar de vk. @Susanna Welkon terug! @Annika Mag ik met je moeder mee? Wil Lionel ook wel eens van dichtbij zien 8) @de rest Heb geen flauw idee meer wat er geschreven is. Haha Ga vandaag maar eens lekker druk doen, geloof dat mn nesteldrang op gang komt...eindelijk
Ja t is balen, maar weigeren betekend ontslag en dat willen we natuurlijk ook niet Ze hebben wel geprobeerd iets in de buurt te vinden voor em, maar is gewoon niet gelukt. Dus nouja, we gaan er maar gewoon het beste van maken denk ik. Als ie eenmaal op vasteland is, is t zeker 3 uur rijden, dus ben idd bang dat als het begint als hij daar zit, hij er ook niet op tijd bij is (mijn moeder had stortbevallingen, weet niet of dat erfelijk is, maar dat zal je net zien ) @ marije: balen dat je griep toch doorzet zeg! Hopelijk duurt t niet zo lang en knap je snel weer n beetje op! En ik kan ook niet wachten tot ik weer normale kleren aankan, wat lijkt dat een eeuwigheid geleden zeg! @ blub en ischa: balen van die snurkende mannen @ susanna: das ook stom van univé, je zou toch denken dat ze je op zn minst goed informeren
Goedemorgen allemaal Heb heerlijk geslapen! Sliep rond half 1 en half 9 werd ik wakker zonder tussenstop heerlijk maar nog moe hahaha. Marijeee wat goed dat het nu eindelijk eens een keer doorzet! Je loopt er al zo onwijs lang mee! Hopelijk gaat het nu sneller en voorgoed weg. Nieuwe kleren ga ik ook zeker halen maar eerst ff afvallen Dus we moeten flink WII-en en lopen Blub lekker dat je mannetje zoveel rekening met je houdt. Als hij nou werkt kan ik me er iets bij voorstellen dat hij het niet fijn vindt als je hem wakker maakt. Maar als hij thuis zit kan hij toch wel wat rekening met je houden. Succes! Susan mooie foto! Lekker dat het mooi weer is daar! Hier komt het zonnetje ook weer door. Hopelijk krijgen we nog een mooie maand hier. Liz wat goed dat je zelf een regeling hebt kunnen treffen met je ex. Als jij je er maar goed bij voelt over de regeling! Annika wat een lekker idee dat je meissie zo gegroeid is! Gister hebben we weer een pretecho gehad en was erg leuk om te zien. De foto's zijn niet echt super geworden omdat ze steeds op de navelstreng zat te sabbelen. Ze weegt nu ongeveer 2657 gram en dat schijnt netjes gemiddeld te zijn. De echoscopiste schatte haar op 7,5 pond bij de bevalling. Volgens mij wel een mooi gewicht. Ze heeft nog steeds mooie lange benen nu maar afwachten wanneer ze komt. Denk dat ze later komt want ik had nog heel mooi, helder en veel vruchtwater en mijn placenta zag er ook nog onwijs goed uit. Ze lag er ook erg tevreden en glimlachend bij. Dus helemaal blij om haar weer even te zien. Ga zo even de herhaling van gtst kijken want dat heb ik gemist lekker met een flink glas casis! En de rest van de dag lekker niksen.
Blub; schop onder zijn kont moet ie hebben , helaas werkt ook dat niet vaak, maar je zou er toe instaat zijn . Susanne; wat een hoop bijleeswerk he? Het is hard gegaan. Maar dat kwam vooral omdat we erg benieuwd waren naar Mariek. Butterfly; Heerlijk dat je goed geslapen hebt! Voor de rest weet ik het niet meer, sorry . Nou, alle meiden met verlof; het is mooi weer vandaag, dus lekker van genieten!
Pfff, 3 weken en 5 dagen..................Jeetje wat gaat het hard. Pas als je het zo ziet staan zinkt het in. Het bed is gisteren op bierkratjes gegaan en ik heb weer het gevoel alsof ik tegen het plafond lig hahaha. Nog een paar dagen en dan mag ik thuis bevallen. Heerlijk gevoel!
Goedemorgen meiden, Nou m'n eerste nachtje in de lucht haha. Was wel even wennen maar heb toch wel een goede nacht gehad. Zometeen ga ik even naar de drukker om boeken van geboortekaartjes te halen om een beetje te oriënteren.... Maar eerst maar even douchen en aankleden Fijne dag allemaal! xxx
)Goedemorgen Meiden, Nou i heb heerlijk geslapen! en het word vandaag 25 graden dus mijn dag kan niet meet kapot! nog even lekker genieten van het nazomer weer. Ik ga zo nog even wat spulletjes kopen voor in mijn vlucht tas, want ja....die moet ik toch onderhand wel klaar gaan zetten(bijna 37 weken ). Voor alles meiden die niet goed goed geslapen hebben, hopelijk word aankomende nacht een betere! Susanne: Welkom terug! fjin dat je het zo naar je zin hebt gehad. Hansje: je staat er van te kijken hoe snel je went aan het hoge bed, ik vind het nu eigenlijk wel fijn, kan makkelijker in en uit stappen Maar ja....ik ben wel 1 meter 82. Blub: kan me voorstellen dat je er aardig gek van word! succes! Verder ben ik het even kwijt. iemand schreef iets over aambeien. gewonen ambeien zalf die je bij de drogist kan halen doen al wonderen. Fijne dag allemaal x
Zo weer een nacht slecht geslapen (voor de verandering) ben al doodop als ik mijn bed uitkom. Heb net bed verschoont en antilek laag erop gelegd.... Want je weet maar nooit..... Als het goed is heb ik vanmiddag nog een foto shoot, met dikke buik...ben benieuwd. Voor de rest een lekker rustig dagje, mag ook wel na drukke dag van gister. Heb al hele ochtend ongipijn heel laag in mijn buik.... Maar geen harde buiken. Iedereen een hele fijne dag en lekker genieten van het mooie weer.... LIEFS nony
/zo ik ben ook weer van de partij, heb nog heerlijk geslapen tot 10 uur... , maar wel lekker, had het hele bed voor mezelf alleen! En het zonnetje schijnt hier ook mooi, dus word een gezellig dagje zo! Blub, kan me voorstellen dat je daar gek van word en dat het een keer over is, wel moeilijk als je vriend zo'n instelling heeft! hoe doen jullie dat dan straks na de bevalling? Er moet toch brood op de plank blijven komen lijkt mij! Sterkte in ieder geval! en kiezeltje, dat is ook wat zeg dat je man helemaal naar friesland gedetacheerd word! Pfff ik geloof dat ik er helemaal onrustig van zou worden, begrijp goed dat het je niet zint! Maar misschien reageert je lichaam er straks onbewust goed op, dat als je begint óf je man gewoon lekker thuis is óf dat ie tijd genoeg heeft om thuis te komen, ik geloof daar wel in nl! toi toi toi alvast! Oooh ik ben jaloers op de meiden die al in week 37 zitten zeg! Ik ben zo blij als er weer een dag voorbij is en ik dichter naar de datum kom! Maar goed, ook hier gaat het opschieten allemaal! Het blijft ook wel spannend nu vinden jullie ook niet?!
haai iedereen heb ook een bewegensvolle nacht achter de rug... op een gegeven moment dacht ik dat men water gebroken was hahaa typisch iemand da er niets van kent he, maar het was gelukkig niet zo... ik denk dat ik het wel zal merken als het echt zo is de harde buiken zijn in elk geval geminderd... goh jeetje iedereen eeft hier wel beetje gelijk over die regelingen... maar ik wilde hem niet echt zijn dochter afnemen ook al is het tusse ons niet zo goed momenteel het blijft zijn dochtertje natuurlijk... straks komt hij nog maar eens langs... (ik zie hem precies nu meer dan toen hij hier nog woonde hahaha :s) we gaan praten... nog maar eens maar dit keer normaal en serieus praten over onze toekomst ook... we zien wel wat er uit de bus komt... het zou allemaal veel makkelijker zijn als we het konden oplossen op één of andere manier... mjah komt wel goed jeetje susanna dat is wel heel veel geld ik schrik me een bult... vor de slechte slapers geen stress heb het ook... pfff zal wel terug goed komen zeker, nog eventjes xx
Hoi Hoi, Ik las iets over aambeien. Ik heb er ook 1 en die deed RETE zeer! Via de dokter een recept gekregen: lidocaine 3%. Nou ECHT NIET dat dat helpt. Ik heb het 6 dagen aangekeken. Wat verschrikkelijk. Tot ik bij mijn vriendin was. Zij gaf de TIP: CURANOL zalf. Te verkrijgen bij de apotheek en bij haar na 1 dag over. En wat denk je de volgende ochtend al geen pijn meer. Het zit er nog wel maar pijn..nee dat doet het gelukkig niet meer. Dus heb je er last van ook na je zwangerschap ik adviseer CURANOL! je hebt ook pilletjes CURANAL die moet de apotheek bestellen. Bij mij werkt de zalf al goed! Ben benieuwd of het bij jullie ook zo snel werkt! Liefs!
Mairaatje...lief dat je trouwens aan mij dacht. Ben blij te lezen dat het met jou ook goed gaat, hoewel het volgens mij ook spannend is geweest! Ik zit zelf ook nog na te denken of ik toch niet nog een echo zal laten maken. Dacht dat het niet meer kon bij 36/37 weken. Maar als butterfly het heeft gehad met 36,5 dan moet het bij mij ook nog kunnen. Ik ga eens informeren!