Goedesmorgens allemaal! Nou jullie bijhouden is dus echt geen doen he Hansje: je bent lekker op tijd met je klossen meid ik wacht nog even tot 36 weken denk ik..moet ik maar andere manieren bedenken om in hogere sferen te komen Kiezeltje: das niet egoistisch meid,vind dat heel mensleijk,wat een domper zeg..hotel is wel mooi,maar verre van ideaal dit dus ff balen mag zeker! Annika: wat een goed nieuws! Susanna: je ziet er prachtig uit vind ik! TZM: hoe gaat het met je? ik duim nog steeds voor je dat de kleine mag draaien Aambeien: heb ze een paar weken terug ook gehad door enorme obstipatie,ik was dus al een week niet naar de wc geweets en het was echt een bevalling op zich...tot bloedens aan toe echt vresleijk en ziten janken op de wc...had een hele fles roosvicee lax op,pruimen,en van die tpetjes voor je stoelgang..niks hielp. Daarna was het een paar dagen beurs en pijnlijk..ga die zalf onthouden! Ik heb (oefen?) weeen gehad gister van 13 uur tot 22 uur,..heb de tijd niet bijgehouden..ik vertrouw maar op mn lichaam,ik was er flink moe van..kon alleen maar zitten/liggen,zodra ik ging staan kreeg ik gelijk een enorme harde buik die echt zeer deed...enorme pijnscheuten in mn vagina,..keline is al ingedaald maar je zou haast zeggen dat het nog verder probeerd te komen. Bij mij kan de ontsluiting heel stiekum komen he,ging bij mn dochter ook zo..moest dus goed opletten.ik heb het een beetje losgelaten ,anders maak je jezelf gek,ik vertrouw op mn lichaam en mn gevoel,en hou het goed in de gaten... als het wel wat doet,gaat het zo snel en is het toch niet tegen te houden (bij mijn dochter tot 8 cm zonder pijn in treinvaart,vandaar dat stiekum) Ik zou ook al wel 37 wkeen willen zijn! Niet dat ik het al zat ben,integendeel,maar wil graag de laadste loodjes ervaren ongetwijfeld ben ik mensen vergeten sorry! moeten jullie maar niet zoveel schrijven
Heb net een echo gehad. Zonder dat ik het wist dat ik hem zou krijgen. Was dus ook alleen gegaan. Ben helemaal blij! Ik krijg echt een meisje (toch wel fijn dat ik dat nog een keer heb laten controleren... al die roze kleertjes in de kast..haha) Dus ben helemaal blij. Urine was goed en heb geen zwangerschapssuiker. Mijn hb was wel maar 6.4, maar ik ga toch geen pillen slikken zolang het niet echt hoeft, dus heeft ze ook niets voorgeschreven. Zo was even een echo berichtje! Ben zo blij! Liz: succes vanmiddag met het praten. Aambeienzalf ga ik onthouden! Groetjes Lotte
Liz: ik begrijp goed hoe moeilijk dat is een omgangsregeling treffen..ik ben hiervoor een keer eerder getrouwd geweeste n heb dat dus ook met mn dochter van 5 en haar papa..ze was 15 mnd toen we uit elkaar gingen. onze afspraak is: elke weekend 1 dag(10 tot 19 ) en elke 3 week een heel weekend.(za 10 uur tot zo 18:30)dit is iets meer dan hier standaard is.standaard is om en om een heel weekend,vaak vaanf de vrijdag,maar dat is natuurlijk net zoals je het zelf wilt invullen. lijkt me persoonlijk verstanding als je wat op papier zet daar een zekere openheid in te houden,afgaand hoe het loopt met je dochtertje en eventuele (borst) voeding. Als je dan nog borstvoeding geeft,kan het ook nog probelemen geven als hij dat steeds in een flesje geeft..(denk aan kolven of dat ze de borst niet meer pakt) Wij willen uiteindelijk overstappen naar om en om een heel weekend,mijn ex ziet daar vreselijk tegenop en is het daar niet mee eens..ik berijp goed dat hij haar dan lang moet missen,maar wanneer blijkt dat het te druk voor haar is,steeds die gebroken weekenden en school,gaat het welzijn voor..en zo hoort het ook. Sterkte hoor met de situatie....! (even een stukje ongevraagt advies van mij )
Retezere aambeien...haha, moest erg lachen! Zalf ga ik zeker onthouden(bij mij komen de beien meestal na de bevalling...) Susan, welkom terug! Mooie foto! Annika, wat goed dat je meiske zo gegroeid is! En n meet n greet met meneer Richie, wat een bofkont is jouw moeder! Ik zag m een tijd geleden op tv, volgens mij bij Jensen....ik vind t zo'n onwijs sympathieke man! Mamajanneke, ik hoop dat de kleine nog ff een spurt gaat maken, en echt meteen bellen als je het niet vertrouwt he.... Marije, ik hoop dat je griep overgaat.....bij Vincent kreeg ik griep een week of 3 voor de bevalling en dat heeft aangehoudentot de bevalling. Zo lang had ik me nog nooit rot gevoeld, maarop het moment dat de bevalling begon, was het ook echt hélemaal over! Kiezeltje, echt balen....maar zoals je zelf al zegt, je moet het beste er maar van maken....als je bevallen bent, heeft je man dan wel vrij? Blub, mannen.. ! Af en toe zou je ze....! Heb je hem al liefdevol toegesproken? Lotte, sterkte met je dochtertje! Zena, jouw man in de nachtdienst? De mijne had m vorige week, deze week avond, vind t op het moment niks, die wisseldiensten....hoewel ik wel lekker geslapen heb vorige week, het hele bed voor mij alleen! Wat een gave opblaasauto! Ik heb mijn vader erop uitgestuurd, vlakbij zn werk is een grote feestwinkel, hij zou kijken, maar volgens hem is bestellen op internet goedkoper....nouja, ik zie wel! In ieder geval een zootje roze en blauwe slingers en ballonnen kopen! Liz, succes met je gesprek vanmiddag....ik hoop zo voor je dat het goedkomt....vraag me alleen af of hij je wel waard is, volgens mij ben je veel te lief voor m! Hou je taai he... xxx
we hebben hier aparte rekeningen zeg maar.omdat ik 2 jaar geleden gescheiden ben ben ik meer gaan werken.ik onderhoud mijzelf dus in principe.het geld wat hij verdiend kan ik niks mee.hij moet namelijk nog heel veel andere dingen aflossen.daar ben ik mee bezig en soms als er overblijft gebruik ik dat voor mijn eigen huishouden.meestal is dat niet veel. ik wist waar ik aan begon hoor toen ik met hem samen ging.ik vind het ook niet erg om hem uit de penarie te helpen maar hij moet wel aan het werk blijven en dat is nu het knelpunt maar dat komt wel goed. ik heb even een 2 uurtjes geslapen maar de pijn in mijn heupen is echt vreselijk.op mijn zij kan ik haast niet liggen en op mijn rug is zoiezo geen optie.ben nog steeds heel erg moe maar ja de kinderen moeten ook eten.ze zijn nu thuis om te eten.straks even naar prenatal om de blije doos op te hael.eindelijk na 2 mails en 3x opgeven en een telefoontje.pfffffffffff. verder reageer ik even niet.ben nu helemaal een zeef.ben blij dat ik mijn ogen open kan houden nu.
@liz,ik heb ook een regeling met mijn ex en die is dat hij de kinderen heeft om het weekend van zaterdagmiddag tot maandagmorgen(hij brengt ze dan naar school)en standard de woensdagmiddag en dan komen ze na het eten weer thuis ofhij moet donderdags laat moeten werken dan brengt hij ze donderdags ook naar school smorgens. @tal,ja ik heb hem al "liefdevol" toegesproken.
Goedenmorgen Ladies, Nou ik heb alles wel gelezen maar er is niet veel blijven hangen... @ Blub: jeetje, wat een vervelende situatie.. hopen dat ie een beetje bijdraaid @ Liz: succes met je gesprek.. Goed dat jullie er wel van alles aan doen om eruit te komen. Vind ik knap van je! @ lotte: fijn dat je echo goed was... weer een opstekertje @ suzanna: jeetje, dat is veel geld voor een bevalling! Moeten alle amerikanen dat altijd zelf betalen dan? @ kiezeltje: vervelend van je man maar wel fijn dat jij lekker thuis kan zijn voor de kleine... @ hansje: succes met uitzoeken van het kaartje... haha @ allwoman: Nog even wachten he? De beeb moet nog even blijven zitten... Verder ben ik gisteren voor het eerst naar het LUMC geweest... Wow, wat een verschil... werkelijk geweldig.. In delft had ik vanaf dag 1 al een stempel gekregen nl HOOG RISCIO PATIENT.. Terwijl daar helemaal geen aanleiding toe was.. Nu ben ik een keer "normaal" patient.. De gyn was over alles eigenlijk wel heel erg tevreden.. zij vond het er goed uitzien en zag met vol vetrouwen de bevalling tegemoed. Ze wil me alleen wel een preventieve ruggeprik geven zodat ze makkelijker een evt spoedkeizersnee kunnen uitvoeren. Nu ben ik werkelijk heeeeel bang voor naalden en al helemaal voor de ruggeprik. Zij gaf aan dat ik het maar met de anesthesist moest overleggen. Hebben ze gewoon direct een afspraak voor me gemaakt.. dus 1 uur later zat ik daar alweer in de kamer.. (super service) Uitgelegd aan de anesthesist dat ik liever geen preventieve ruggeprik wil en hij gaf aan dat ALS ze een spoed keizersnee moeten doen dat hij me dan ook onder narcose kan brengen.. Hij heeft me daarvoor even kort onderzocht.. Dus ik hoef GEEN ruggeprik... Joehoe.. Al met al een zeer geslaagde dag en ik ben blij dat ik eindelijk eens als normaal patient word gezien.. Geeft me weer moed voor een normale bevalling
Ik was om 05.40 al wakker maar heb wel best geslapen! Dank jullie voor de lieve reacties op mijn foto. Ischa dat gesnurk is toch om crazy van te worden! Vandaar dat mijn man al een tijdje op de logeer ligt. Ik wil trouwens toch het hele bed voor mezelf. Vanochtend ben ik ff lekker naast em gekropen. Lotte sterkte met je zieke dochtertje. Ik heb normaal ALTIJD aambeien en nu juist niet! Heel vreemd. Ik heb hier van de dokter hydrocortisone zalf gekregen. Ik weet niet of in NL dat ook wordt voorgeschreven, maar het doet de aambei krimpen, het werkt goed. Voor de pijn gebruik ik als aanvulling gewoon sperti extra sterk. Lidocaine hielp mij ook niet. Butter aww wat schattig dat het op de streng zat te sabbelen! Cassis! Heerlijk! Ook dat is hier niet te krijgen. Jody jij schiet idd ook al op! Allwoman ik teken er echt voor dat ik zo'n bevalling krijg als jij had. 8 cm zonder pijn! Topper! Liz, ik denk dat jullie gewoon moeten aankijken wat het ritme van de baby wordt. Je ex zal toch ook het beste willen. En ja...het is hier allemaal ontzettend duur. We zullen zien of de nieuwe president veranderingen aanbrengt, maar denk het niet. Het is net of ik met een houten poot loop! Door het wandelen in het zand heb ik me toch een spierpijn in mijn linkerkuit! Mank meisje nu. Hoe plakken sommigen hier trouwens afbeeldingen in een post? Kopieren en plakken werkt niet!
Mamak heerlijk meid dat je op de valreep goed geholpen wordt! Gelukkig maar! Normaal krijgen amerikanen dit vergoed maar ik mag nog niet bij mijn man in zijn amerikaans ziektepakket omdat ik op papier nog steeds in NL woon. Ik moet eerst die Greencard hebben. Ik wacht al tijden. Overigens zijn er 45.000.000 amerikanen zonder verzekering en die moeten idd alles zelf betalen.
Jeetje zeg... das ook niet niets... Ik weet idd dat er veel amerikanen zijn die geen verzekering hebben maar zooooooo duur... Jeetje
Hi meiden, Hansje, niet uit bed gevallen?! Marije, wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Hopelijk kun je voor de bevalling nog ff lekker gezond zijn en genieten! Blub, wat een man zeg....Ik ben bang dat ik niet zo rustig zou kunnen blijven. Zou zijn dekbed en kussen meenemen, als ie zo nodig in bed moet blijven, dan niet lekker liggen! En anders zou ik de tv of muziek keihard aanzetten en heel hard meezingen. Ik niet slapen, hij ook niet...Bah, lijkt me heel moeilijk! Susanna, wat een geld joh, jemig! Mooie foto op het strand! Butterfly, wat klinkt die echo super! MamaK, wat ontzettend fijn dat ze zo tegen je doen in het LUMC! Allwoman, je doet voorwerk genoeg....straks weer ´zo´ uitgepoept die kleine denk ik.. Annika, hoe heeft je moeder het gehad?! Leuk zeg. Lotte, wat leuk dat je nog een echo kreeg! Hoe is het met je dochter? Die kleine van mij slaapt elke keer de HELE ochtend. Voelde het 10 min. geleden voor het eerst vandaag! Heb voor de gein nog maar een handstand gemaakt gisteren....maar helaas... Ga nu nog maar ff op zijn kop in bed liggen
Hihiii... Laten we hopen dat ie nog draait.. ik merk dat de kleine hier ook veel slaapt overdag.. en in de nachten is meneer helemaal actief... grrrrr.. verkeerd ritme! Maar vanaf wanneer kan hij/zij eigenlijk niet meer draaien?
Ligt helemaal aan het gewicht, de grootte en de ruimte volgens mij. Morgen gesprek met de vk. In vergelijking met Tim is deze beeb zooooo rustig. Voel het in totaal misschien maar een uur per dag (opgetelt) erg jammer. Als ik ervan lig te genieten, snurkt ie alweer...
Kreeg trouwens nog wat tips voor in de vluchttas: Pepermunt (je kan heel misselijk worden van allerlei luchten zoals koffie) Iets te eten en te drinken voor manlief (als hij niet van je zij mag wijken óf het restaurant in het zh is dicht) Tennisballen voor tegendruk tijdens evt. rugweeën (om manlief zijn knokkels te ontlasten)
Nou dat hoop ik dan niet voor je zeg, jeetje wat een geld.... Welkom terug trouwens, fijn dat je het leuk hebt gehad, ondanks de orkaan Hannah! Mooie buik ook hoor
Oh ik heb hetzelfde, gingen eerder de weken nog redelijk snel, heb nu het idee dat ze voorbij kruipen...
Ik hoop voor je dat jullie eruit gaan komen met zijn tweeën of je nu wel of niet bij elkaar blijft, het gaat erom dat jullie beiden gelukkig zijn, want voor een kindje bij elkaar blijven is ook niet de oplossing!
Ik heb hetzelfde hoor, als ik al een nacht heb dat ik redelijk kan slapen, wordt ik wakker dat manlief ligt te snurken, zelfs na een paar klappen, begint het na een paar minuten zo weer opnieuw! En als ie al niet snurkt dan trekt de dekens van me af met ondraaien.... *zucht* Snurken doet ie anders nooit, maar net wanneer ik mijn rust nodig heb, zul je het zien.... Ook ik heb mega last van mijn heupen met slapen, krijg echt zo'n doorliggevoel na een tijdje en dan moet ik weer omdraaien, als ik 's ochtends uit bed stap voel ik me net zo'n omaatje... Sterkte!