Simone, ik ga ervan uit dat als mn bloeddruk normaal wordt, dat ze gewoon natuurlijk beloop afwachten. Weet ik eigenlijk niet...Maar is wel het meest logisch denk ik. Spannend trouwens, maandag groeiecho. Er zijn hier toch een hoop kleine beebjes he?!
Hallo Meiden; Even snel een ego berichtje. 37 WEKEN!!!!!! zijn bereikt! Gisteren even 'loos alarm', van 10am tot middernacht last van harde buiken, onderrug en overgeven. Bloeddruk 91/55. Vandaag ben ik als een dweil. Dochter al sinds gisterochtend bij schoonouders, vanmorgen dapper heengereden om haar op te halen maar werd weer netjes thuis gebracht....dacht dat ik van mijn stokkie ging!. De beeb beweegt als een dolle, dat is erg rustgevend. Dus vandaag de hele dag in bed gelegen, ik hoop op een goede nachtrust zodat ik morgen weer fit ben!
Zena jeetje wat een mooi voorruitzicht Iedereen die de 37 weken heeft bereikt GEELICITEERD WEER EEN MIJLPAAL! TZM een handstand hahaha echt geweldig al die rare stunts die je wel niet uithaalt om de kleine te laten draaien. En dan wil ie nog niet! Dat belooft wat voor de toekomst! Iedereen die bij de vk of gyn is geweest of moet veel plezier/succes. Ik mag morgen weer. Symoen succes en plezier bij de groeiecho. Altijd mooi om je kindje weer even te zien op beeld he! Geniet er maar lekker van want de volgende keer dat je je kleine ziet zal waarschijnlijk in levende lijve zijn! Hoeveel moet een baby wegen wil het niet in de couveuse hoeven weten jullie dat?
@ butterfly: volgensmij moet een baby minimaal 2500 gram wegen wil ie niet in de couveuse hoeven (maar denk dat het er ook wel aan ligt hoe t verder gaat) @ zena: meid rustig aan doen he! Wat spannend dat je beebje al over 11 dagen komt! aan iedereen die de 37 weken al bereikt hebben: gefeliciteerd!
We zijn zo langzamerhand wel buddy's geworden he Butter Dat heb je als je elkaar (bijna) dagelijks spreekt! Voorheen nog nooit van Butter gehoord, gezien en tegenwoordig komen we al bij elkaar op verjaardag.. Eten we met zn 4en en hebben we het leuk! En dat dankzij dit forum Nu ga ik even de rest bijlezen! Tot later!
Hallkes, vm couveuse ik dacht 2.600gr a 2.700 gr, ga het volgende week donderdag eens vragen want dan moet ik het ook hebben
Tja en dat allemaal dankzij dit forum toch grappig hoe het gelopen is! Lang leve het forum (en de zwangerschap anders hadden we elkaar ook nooit leren kennen). Zijn er nog meer meiden die door dit forum zo goed met elkaar omgaan en bij elkaar over de vloer komen?
Hey meiden! Wat is er weer een hoop bijgeschreven zeg! Jeetje, heb ruim een half uur moeten lezen ! Ik heb niet alles onthouden, maar wil wel Liz ff succes wensen met haar keuze die ze moet maken wat betreft een omgangsregeling. Ben het eerlijk gezegd wel met Blub eens, dat je vooral de eerste paar maanden rekening moet houden met de 3 R's. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel doet! Sterkte meis! Blub: Goed van je dat je die vent van je hebt aangepakt vandaag! Gelukkig heeft 'ie zelf dus al door dat het zo echt niet kan! Zena: Stel je voor hé! Nog maar 11 dagen! Hou je maar goed rustig hoor, zo'n hoge bloeddruk is niet best.... TzM: Ik moet steeds zo lachen joh! Zie het al helemaal voor me, jij in de meest rare standjes om die kleine te laten draaien, haha! Susan: Mooie foto! Ziet er goed uit meid! Kiezeltje: Balen dat je vriend naar Texel moet! Ik zou er ook gigantisch de sch**t over inhebben geloof ik :x ! Verder ben ik 't ff kwijt geloof ik! Hier alles goed gelukkig, vandaag alleen veels te druk gehad, met als gevolg dat ik vanavond toch echt een keertje niet naar de zwangerschapsgym ga! Ben verrot! De eerste visite was hier om 11u, ze gingen om 13.40u weg, de volgende stond om 13.50u voor de deur en daarna nog boodschappen gedaan, dus ik vind het weer gescheten voor vandaag . Ik ga zo nog ff een appel/kaneelcake bakken, morgen komt namelijk m'n schoonmams een dagje poetsen bij me, dus wil wel wat lekkers bij de thee dan natuurlijk .... (Nou nog hopen dat 'ie lukt!) Verder weinig nieuws, kom straks nog wel ff neuzen!
Symoen, het was wel in water hè...je moet je er niet al te veel van voorstellen Hoe doe je dat...je schoonmoeder laten poetsen?! Scindy, klinkt als begin van een bevalling! Het zet alleen niet door denk ik? Butterfly, die stunten uithalen....tja, je doet er alles voor. Ik wil zoooo graag dat de beeb gaat draaien. Niet alleen vanwege de bevalling, maar ook omdat ik dan zoveel meer zou kunnen genieten! Ik was vannacht misselijk en nu twijvel ik een héél klein beetje of het anders ligt, maar ik ben echt bang van niet.... Tim woog 2760 gr. en hoefte niet in de couveuse, maar het was wel op het randje. Als hij zich niet op temperatuur had kunnen houden had het wel gemoeten.
Ja ik heb zo in het begin al sophia leren kennen, we hebben al enkele keren bij elkaar op bezoek geweest en zelf is ze nu 9 weekjes zwanger. We zijn adoptiezusjes
Joli, zw.cursus ontspant toch juist? (tenminste....ik doe yoga, dat wel) Butterfly en Marije, leuk trouwens dat jullie zoveel contact hebben. Hoe is dat zo gekomen? Wonen jullie bij elkaar in de buurt?[/b]
JAAAAAA! Ik heb via dit forum m'n lieve dinnetje Mariaatje leren kennen! Vanaf dag 1 klikt het enorm goed! We hebben elkaar helaas nog niet in real life gezien, iedere keer als we een date hadden staan, kwam zij namelijk in het ziekenhuis terecht. We hebben het nu dus maar uitgesteld tot na onze bevallingen en gaan elkaar dus voor het eerst in het eggie zien met onze beebjes! Wel hebben we elkaar aan de telefoon gesproken en mailen we iedere dag mega lange lappen tekst (onze mannen worden er krankjorem van, haha ), dus ik durf echt wel met zekerheid te zeggen dat dit een vriendschap voor het leven is geworden! Wat mij beteft dus ook: Leve het forum!
Ja, heb je ook gelijk in, maar ik heb echt geen zin meer om die deur uit te gaan vandaag! Ga zo lekker onderuit GTST kijken, da's ook ontspanning
Ja we wonen redelijk bij elkaar in de buurt. Denk dat het 40 minuutjes rijden is. Nu ze klaar zijn met de snelweg 30 minuten denk ik Hoe is het zo gekomen ja goeie..... weet jij het nog Marije? Ik weet wel dat onze eerste "date" shoppen in Alkmaar was hahaha. En daarna hebben we elkaar (bijna) dagelijks gesproken en zien elkaar regelmatig. Gelukkig klikt het ook goed met de mannen dus kunnen we ze met een gerust hart samen achter laten .
Idd Joli, dinnetjes voor het leven! En ik moet wel lachen om hoe je dat verwoord: iedere keer dat we een date gepland hadden staan kwam ik in het ziekenhuis terecht hahaha, heb het echt niet expres gedaan hoor whaaaa . Maar ook voor mij geldt: lang leve het forum en mijn lieve vriendinnetje!
Hmmm nee, hier geen ontmoetingenmet meiden gehad van het forum Simone lekker veel slapen! Myn gyn. zei dat baby's het meest groeien als mama slaapt. Zena tsjee! 11 dagen klinkt wel heel dichtbij! Denk om jezelf he! Mieni thankx, ik zal het eens proberen. Het is nu bijna 14.00 en ik heb echt nog geen flikker gedaan Ben niet vooruit te branden. De voetjes van de baby blijven nu echt heel vaak achter mijn ribben hangen, heel vreemd gevoel. Ik wou dat er weer es een baby geboren werd!