Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Fuck, ik doe toch iets niet goed! :(

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi hoi meiden

over de vraag over vriendschappen..

ikke en truus (leest wel mee, maar bericht niet zo veel meer)zijn msn vriendinnetjes hahaha..geld dat ook?
    wel heel toevallig, Truus en ik kregen op dezelfde dag onze kamertjes geleverd...Truus d8 ff kijken waar Bianca woont...via hyves is ze gaan kijken, en ja hoor, ik woonde vlak bij haar in hetzelfde dorp...wel lachen hoor :)

3. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Omdat ik vandaag precies 8 maanden ben, toch maar weer een nieuwe buikfoto gemaakt.

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hey meiden

Kreeg net telefoon van mn ex, hij was met onze jongste dochter naar de huisartsenpost geweest. Ze had sinds vorige week rode plekken en bulten op dr been. Zelf zei ze dat het kwam omdat ze door de brandnetels was gelopen. Maar het werd deze week blijkbaar nog erger (ze had de dikke plekken en bulten zelfs op haar billen en kon niet meer lopen) dat ie naar de huisarts is geweest net.
    Het blijkt Henoch Schonlein te zijn, een ontsteking aan de bloedvaatjes :confused: Ze kunnen er niks aan doen, want er niks voor. Moet vanzelf overgaan, maar kan wel lichte schade aan de nieren veroorzaken :(
    Morgenvroeg moet ik met haar naar onze eigen huisarts, en ze moet de eerste ochtendurine na laten kijken op rode bloed lichaampjes.
    Ben me suf geschrokken. En maar denken dat het van de brandnetels kwam. Voel me nu niet echt een geweldige moeder :rolleyes:

Moest het ff kwijt...

5. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Jeetje kus wat zal je geschrokken zijn! Doet het pijn of jeuk het? Hopelijk knapt ze snel op!

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    jeetje kus, dat is schrikken

7. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Kus,dat is echt schrikken zeg.Ik hoop dat het snel weg gaat en je dochter zich beter voelt.

Susanna,idd veel slapen,ik hoop ook echt dat het helpt,en wat raar dat jij nog geen ontmoeting hebt gehad met iemand van het forum :p ;)
    ha ha ha.

Leuk om te lezen dat er zo toch mooie vriendschappen ontstaan!

groeten Simone

8. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Nou het slaat ook op de gewrichten, enkels en knieen voornamelijk. Morgen blijft ze lekker thuis van school, en ja het jeukt ook. Morgen ff de huisarts afwachten..

9. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Tzm, best buikie meid!

kus wat afschuwelijk! Ik hoop dat ze er niks aan over houdt. Nieren zijn wel erg kwetsbaar. En je bent heus nog wel een goede moeder natuurlijk!

Ik moet zeggen dat ik over het algemeen teleurgesteld ben in de grootte van mijn borsten. Het lijkt verdorie wel of ze weer wat kleiner zijn dan tijdens de helft van de zw.schap.
    Ik ben vast weer zo'n vrouw die slappe theezakjes overhoud na de borstvoeding i.p.v. een volle buste. :(

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Kus, wat zal je geschrokken zijn zeg! Jeetje. Maar niet zo veel aan jezelf twijfelen hoor, nergens voor nodig. Hopelijk knapt je dochter snel op en houdt ze er niets aan over!

Susanna, ik las toevallig van de week dat de theezakjes samen hangen met de elastischiteit van je huid en dat het als je borsten heel erg gegroeid zijn aannemelijker is dat ze gaan hangen dan wanneer je borsten wat minder gegroeid zijn. Ik ben van B naar E/F gegaan, dus ik ga zo nog maar is een foto maken, zodat mannetje straks nog wat heeft om naar te kijekn voor het verval inzet;)
    Trouwens, wat een ontzettend mooie foto van jou met buik op het strand zeg.

Tzm, ik hoop echt voor je dat de kleine gaat draaien en dat je je wat lekkerder gaat voelen, dit is niks zo...enne...mooie buik!

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ha ha ha susanna,ik ben ook teleurgesteld want had gehoopt dat ze tijdens de zwangerschap wel groter zouden worden,maar helaas!

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zo Zena die van jou zijn goed gegroeid!

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja joh, hou op schei uit!
    Toen mn buik nog niet zo groot was had ook iedereen het over mijn borsten. Serieus, in dat mannenwereldje waar ik werk werden mn borsten echt eerst begroet, wat kan je je daar ongemakkelijk bij voelen zeg!

14. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hahaha Zena zo heb ik een keer meegemaakt dat er een man van de leesmap bij ons aan de deur kwam. Hij begon eerst al met: is je moeder thuis?" Helemaal fout! Ik was weliswaar toen 19 maar toch. En toen begon hij tegen mijn borsten te praten. Ik vroeg of het allemaal lukte en dat zij echt niet terug praten! En die leesmap kon hij ergens stoppen waar het diep en donker was. (en dan had ik gewoon een goede B)

Susan er zijn altijd nog opties om de theezakjes op te vullen ;)

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

Lig hier te huilen als een klein kind.
    Een 3 jaar geleden leerde ik een schat van een meisje kennen, ze had ALL acute leukemie.
    Haar grootste droom was moeder worden, ze was 18 jaar oud en vocht voor haar laatste kans op genezing.
    Heb voor haar geld ingezameld want de ouders konden het alleen niet redden deze behandeling te betalen.
    Ze is toen op tv enal geweest, de media pikte er volledig op in en op 3 dagen hadden we het geld bij elkaar.
    Ze sprak haar wens uit, dat ze wou genezen, trouwen en een kindje krijgen, ze wou een gezinnetje.
    Helaas heeft ze alles moeten opgeven want de behandeling sloeg niet aan. ze is in m'n armen overleden.

Ik moet weer dagelijks aan haar denken, heb haar ook gevraagd om me te helpen zwanger te worden al is ze in de hemel.
    Nu heb ik het bijzonder moeilijk en moet steeds aan haar denken en zelfs dat zij zo graag mama wou worden en het haar nooit gelukt is.

Haar mama is een meter van ons kleintje, ik het geslacht wat ze wou draag ik in m'n buik.
    Jeetje, heb het er zo moeilijk mee.
    Zouden de hormonen kunnen meespelen, heb net snot en bel aan het huilen geweest.

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Afschuwelijk, zulke mannen! Dat ze kijken prima, maar doe het niet zo opzichtig zeg!

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Susanna, het plaatje wat je bij google afbeeldingen hebt gevonden moet je aanklikken tot je op de daadwerkelijke site bent, als je de afbeelding groter dan het daadwerkelijke plaatje wil hebben klik je op "bekijk afbeelding op ware grootte" en dan de rest wat ik zei via je rechtermuisknop-eigenschappen en dan de url... Succes ;)

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Zico: kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt, vooral nu je zelf weer bijna moeder bent en wel zwanger bent, is het vast extra moeilijk en dan die stomme hormonen er nog bij... Huil maar even lekker uit, is wel goed... Sterkte meissie, dikke knuffel van mij!

19. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Kus: ik kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken! maar het maakt je zeker geen slechte moeder hoe had jij het kunnen weten. Is het eigelijk iets wat als ze het eenmaal gehad hebben terug kan komen of is het waarschijnlijk een eenmalig iets?

Zico: Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt om de hele siuatie! en hormonen zullen zeker meespelen want je bent toch veel kwetsbarder als je zwanger bent, STERKTE!

Dat verhaal van die borsten komt mij trouwens bekend voor! ik had een normale B cub maar had binnen de kortste keren een ruime D :confused:
    Ik werk ook in een mannen wereldje en heb het redelijk zwaar te verduren gehad. wat een opmerkingen durven ze dan te plaatsen zeg! Het scheelt dat ik wel tegen een stootje kan :D

x Marieke

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Meiden, een luier-vraagje... (vooral voor degene die al kids hebben)

Ik wil dus kruidvat luiers gaan gebruiken.. Ik ben toch over na het lezen van verschillende goede recencies... Nu zit ik een beetje met de maat.

Ik heb momenteel al 3 pakken newborn van pampers (2 gekocht en 1 in baby doos) dus de eerste week kom ik wel door :D
    Maar nu wil ik morgen alvast wat meer inslaan.
    De gyn heeft onze baby "begroot" op 3500 gram.. Ik heb dus het volgende bedacht..

1e week => pampers newborn (2-5 kg)
    va 2e week kruidvat => midi 3 (4-9 kg)
    va ?? week kruidvat => maxi 4 (7-18 kg)

Nu is het idee om dus een zooitje kruidvast luiers te gaan halen in maat midi 3 (4-9 kg)...
    Nu is de vraag: /vragen

Is het verstandig om deze maat te halen of moet ik eerst nog de mini 2 (3-6 kg) gaan gebruiken? En zo ja, hoe lang?

Hoeveel zal/kan ik halen van midi 3 (4-9 kg)... ik weet natuurlijk niet hoelang hij ongeveer met deze maat kan doen ( dus tot 9 kg)

Deel Deze Pagina