Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Het is helemaal niet gek hoor Zico dat je zo moet huilen. Sterkte meid.

2. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zico,wat een verhaal,vind eht echt lief van je dat je haar toen zo goed hebt geholpen,kan me voorstellen dat je haar mist.
    En dat je moet huilen geeft niks,lekker doen meid,dat lucht altijd op,en het is niet verkeerd om verdriet te hebben om een dierbare die je bent verloren.Veel sterkte en een dikke knuffel!

butterfly,ik werd vanmiddag gebeld door een man,ik zeg mijn naam,hij de zijne en toen was het stil.Dus ik zeg ja?Zegt ie,ja ik ben op zoek naar je vader is tie thuis?Ik zeg en wie moet je dan precies hebben zegt hij Dhr Leenaerts van Leenaerts Interieurbouw.ik zei o je wilt mijn man spreken.Nou ik heb wel duizend keer excuses gehad,en hij zei ja zie het maar als een compliment je hebt een jeugdige stem.Nou dan ben je ook 30 jaar,ha ha ha vond het wel grappig.
    maarre wat een viespeuk van die leesmap!

Zena,o echt verschrikkelijk in zo'n mannen wereldje,dan wordt je de hele tijd aangestaard,nou ja je borsten dan.

groeten Simone

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hahaha symoen ja sommige mensen ahhahaha maar op zich ook wel een compliment ja het is ook net hoe ze het brengen he.

Zico huil maar lekker uit hoor! Heerlijk he die hormonen. Soms is het best lekker om eens goed te huilen.

Ik ga ff douchen en dan hondje uitlaten en dan mijn bedje in. Morgenochtend lekker zwangerschapszwemmen dus moet er om half 9 weer uit.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ Kus,
    wat vreselijk schrikken zeg dat je dochter toch iets anders heeft dan brandnetelblaasjes.
    En dat er dan ook nog helemaal niks is zeg.
    Pff hopelijk gaat t allemaal mee vallen,uiteindelijk en houdt ze er niks aan over.
    Klinkt best eng. is er kans dat het terug komt?
    sterkte hoor voor jou en je dochter.
    enne je bent echt geen slechte mama hoor.
    Je kan niet alles weten he.

@zico, meid dikke knuf! Het is best logsch dat je nu meer aan haar meot denken en dat het verdriet weer los komt. Hormonen zullen een deel er mee te maken hebben, maar daarnaast is het ook zo dat jij nu een kindje draagt wat haar grootste wens was.
    en weet je meid, in deze periode kom ik ook qweer tegen het verdriet aan en huil ik ook weer meer om Darryl* en om mijn oma wie voor mij mijn mama was. T zijn toch emotionele periodes, dus laat het verdriet maar lekker gaan.

5. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Zico, sterkte meis!

Kus, wat sneu voor je dochtertje...hoop dat t snel beter gaat

Mijn borsten blijven groeien....heb een paar weken geleden zelfs nog een nieuwe beha gekocht, onmogelijk volgens de verkoopster, na 4 maanden groeien ze niet meer......tuuuuurlijk niet, wat jij wil, maar voorlopig zijn mn beha's te klein!

Susan, ik dácht dat ik je zag, op het strand....maar toen werd ik wakker en regende het gewoon weer :) !

6. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Zico meid, laat lekker gaan joh! Zoiets ingrijpends laat je je leven niet meer los. Niks om je voor te schamen dat je er even doorheen zit.

Zena haha! 'het verval'.

Simone, jeetje ik wilde dat ik zo'n 'girly voice' had. Op mijn 12e begonnen bedrijven vaak al tegen mij aan te lullen voor de telefoon omdat ik juist een vrij zware stem heb.

Mieni ik ga het weer proberen. ;)

7. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    tal aww wat een domper :D ;)

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Maria: Nou vooruit, ik geef je 't voordeel van de twijfel, je zal het wel echt niet express gedaan hebben ;) :D . Tot morgen wijffie!

Kus: Wat schrikken zeg van je dochtertje! Hopelijk is het gauw weer weg!

Zico: Wat een ontroerend verhaal meis, echt enorm lief van je dat je je zo hebt ingezet voor dat meisje. Kan me goed voorstellen dat dat je nu ff iets te veel wordt hoor! Huil maar lekker uit, dat lucht ontzettend op! Knuf!

Ik heb wel ff gelachen om al die 'theezak' en borsten-verhalen hoor meiden! Hier zijn ze wel wat gegroeid, maar nu m'n buik steeds groter wordt, vallen m'n borsten in het niet moet ik zeggen, haha!

Zo, ik ga nu echt m'n bedje opzoeken, want morgen vroeg om 9 uur al staat de schoonmaakbrigade voor de deur! Mijn god hé! Zo vroeg al! Nou ja, m'n huisje wordt morgen iig weer helemaal spik en span!

Truste en tot morgen!

9. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA

Zie hier een amerikaanse box. Ik haat ze! Zo foeilelijk!

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    is dat een box bij jullie?
    Echt Niet mooi.
    doet mij denken aan een campingbedje..

11. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Jezus, wat spuuglelijk Susanna!Maarja, veeeeeeeeeeeeeel veiliger dan onze boxen!?!?!?! Rare mensen, die Amerikanen, nouja, sommigen!

12. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA

En dit is een kinderwagen waar 80% van de amerikaanse baby's in ligt. Ik heb hier nog geen 1 wagen gezien met een kinderwagenbak. De baby's liggen continue in het autozitje. Er is hier geen regel dat je kind niet langer dan 2 uur in het zitje mag.
    Ik haat deze wagen! Die gore kleur! En alles is van plastic hier. :(

Mooi! Ik weet dat plaatjes plakken nu werkt! ;)

13. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ja het kan zomaar een keer terug komen. Het komt ook maar 1 op de 7000 keer per jaar in nederland voor, vooral bij jongens onder de 8 jaar. Bij meisjes nog minder! De huisarts die haar gister heeft onderzocht heeft in 10 jaar maar 1 keer eerder zo'n geval gehad, en dan nog minder erg dan mijn dochter.

En de oorzaak...het komt na een luchtweginfectie of buikgriep maar ze heeft geen van beiden gehad. De genezing duurt ongeveer 4 weken.
    Om te bekijken of ze idd nierschade heeft moeten ze een bioptie doen, maar zal straks eerst overleggen met de huisarts.

14. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey Kus, jij ook al zo vroeg hier!
    Klinkt heftig meid. Jeetje. Zou inderdaad is even met de huisarts gaan zitten over het hoe en wat.

Susan, wat lelijk zeg, die box is inderdaad net een campingbedje en de kinderwagen is ook niet echt om over naar huis te schrijven (mailen in dit geval).

Ik ben weer al sinds 5 uur mn bedje uit. Manlief gaat werken en ik ben klaarwakker. Begin eraan te wennen, dat wel.
    Vannacht voor het eerst op een zeiltje geslapen. Moet zeggen, met een molton eroverheen gaat het best!
    Had ik gezegd dat ik slaappillen heb gekregen van de gyn? Ik pikte wel is een temazepammetje op mn werk, dat is 20 mg. Nu mag ik maar 5 mg, dus echt een paardemiddel is het niet te noemen. Het duurde ook even voor ik sliep, maar volgens manlief was ik er wel behoorlijk stoned van. Hahaha! Nou ja, ik heb lekker geslapen al was het niet zo lang als ik gewild had. Ik kruip er straks nog wel even in...

15. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

Allereerst zico hele dikke knuff voor jou.
    Susanna wat een lelijke spullen maar ja echt amerikaans.

Hebben jullie ook zo'n last van jullie rug?
    Ik heb echt pijn tussen me schouderbladen en lage rugpijn.

Veel liefs Annika

16. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Hey dames

Vandaag de eerste dag van mijn verlof. Gisteren anderhalf uur erover gedaan om afscheid te nemen van collega's. Ik zal onze meid wel eens gaan tonen, maar echt werken ga ik terug pas doen begin maart. Het afscheid deed me wel wat, zes maanden is immers echt wel lang en nu komt de bevalling ook echt wel héél dichtbij.

Over borsten: hier hetzelfde. Tot ergens 28 weken zat iedereen naar mijn borsten te staren (van een B naar D cup) en waren ze vaak het gespreksonderwerp :D. Nu mijn buik zo dik is, vallen ze minder op...

Ik slaap echt voor geen meter meer. Word ik niet wakker van buren die lawaai maken of mijn blaas die opspeelt, zijn het tegenwoordig slapende handen die me wakker maken...ach ja :D

17. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Hallo Meiden,

Voel me vandaag alweer een stuk beter.

Tzm; het leek er idd even op dat de bevalling zou beginnen maar nu blijkt het gewoon een 'ordinair' virus geweest te zijn die me heeft lopen kwellen!

Kus; Sneu voor je meisje zeg. Maar het beste van hopen. Ik vind het ook altijd moeilijk om te zien of mijn dochter nu echt serieus ziek is of niet. Toen we in Azie woonden had ze regelmatig last van de muggen, maarja....dat zijn rode bultjes en kon ik dus lastig zien of ze bijv. de mazelen, waterpokken, mond en klauwzeer had. Welnu het laatste heeft ze gehad maar de eerste twee? Ik zou het niet weten.

Zico; Heftig! Tja, die hormonen....die maken ons nog even lekker week en zo kan al het verdriet weer even bovenkomen en intenser beleefd worden.

Susanna; Zo herkenbaar al die babyspullen! Ik had precies zo'n babywagen bij mijn oudste dochter toen ik in het Midden Oosten woonde. De box had ik gelukkig uit NL maar de babywagen lukte niet. Wat een onding!! Nu dus meteen voor de Rolls Roys onder de kinderwagens gegaan; de Buggaboo! Ditkeer loop ik niet achter een kinderwagen met beertjes!

Iedereen met afspraak bij verloskundige/gynacoloog of docter; succes!
    Diegene die vandaag de 37 wkn mijlpaal halen; GEFELCITEERD!

Groet!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Men gezicht begint vocht vast te houden zei m'n man, heb volle lippen nu :rolleyes:

Alsook m'n vingers zijn opgezwollen

19. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @ Kus: meid, je bent echt geen slechte moeder hoor! Je kan toch niet alles weten. Ik hoop heel erg voor je dat je dochter er niets aan overhoud.

@susanna: Wat een afschuwlijke smaak hebben ze toch in amerika. bah...

@Zico: Tuurlijk mag je even emo zijn. Bij mij is mijn oma overleden voordat ik zwanger werd. En ja, daar heb ik het nu nog wel eens moeilijk mee.

Hier heb ik net mijn dochter naar school gebracht. Ze wilde zo graag naar school, is eigenlijk nog niet helemaal opgeknapt, maar heeft vanmiddag een feestje waar ze persé heen wil.
    Verder ben ik een boek aan het lezen. Het heet p.s. ik hou van je. Ik heb de eerste 3 hoofdstukken alleen nog maar zitten huilen...

@ annika: ik heb alleen als ik moe ben last van mijn rug, maar verder valt het wel mee.

Verder weet ik het even niet meer.

Iedereen veel plezier vandaag.

Groetjes Lotte

20. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

@zico,meis kop op.het zal idd ook door de hormonen komen maar je mag best huilen hoor.het is niet niks als je iemand zo verliest.

even over de luiers,ik zou maar gewoon afwachten hoe de groei van je kindje verloopt,je merkt van zelf wanneer de luiers te klein worden.ik heb newborn en mini liggen.midi is best al groot en dan sluit dat niet aan op de beentjes.dus lekken ze door.mijn oudste was 8 pond en heeft 3 weken de newborn gedragen omdat hij dunne beentjes had.
    daarna heeft hij de mini aan gehad.terwijl mijn 3e maar 2 weken de newborn aan heeft gehad.je kan er niks van zeggen.kevin heeft heel lang in de newborn gezeten omdat die heel klein was.net 3 kilo.wacht het af.

hier een redelijke nacht gehad.

straks krijg ik de traktaties binnen voor de jongens.heb gisteravond al kaartjes gemaakt voor aan de traktaties.moet er nog iets van 55 dan heb ik 4 klasen gehad hihi.gelukkig zitten er 2 in dezelfde klas.moet nu alleen nog lint halen dus dat ga ik zo even doen.ik heb paars maar moet ook nog geel en roze hebben.

@zena,meis doeje rustig aan!pffffffffff die bloeddruk rijst de pan uit bij jou.

@kus,jeetje vervelend voor je dochter en nee je bent geen slechte moeder.hoe kun je nou weten dat het iets anders is als ze zelf zegt dat het door de brandnetels komt.

mijn borsten zijn ook niet echt gegroeid hoor.draag nog gewoon mijn eigen behamaat.

verder even geen fut om te reageren.

laterzzzz

Deel Deze Pagina