Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Grote kans dat we dus ongeveer tegelijk gaan bevallen. Ik vermoed dat ik gewoon doorloop tot de 40ste week. :D Dat is niet handig voor het buddyschap :( Als Mariek er weer is, wissel ik met haar onze mob. nummers ook wel uit...dan kan ze indien nodig van ons beide het buddynieuws hier neer zetten.

2. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Super dat Carlijn misschien morgen met Marieke naar huis mag. Ik duim dat ze die 50cc binnen houdt.

Alle meiden die 37 weken zijn: gefeli!

Susanna, wat spuuglelijk die amerikaanse babymeubels. Ik vraag me nu werkelijk af hoe erg het daar moet zijn om naar een baby zaak te gaan :confused: Misschien zouden ze dat hier ook moeten doen :) :) Dan was babyshoppen ook niet zo verslavend.

Kus, wat een toestand met je dochtertje. Sterkte! En succes bij de kinderarts vanmiddag.

Mamajanneke, wat erg steeds die weeën, lijkt me heel frustrerend.

Ik ben vanmorgen weer naar de vk geweest. We hebben een groei echo gehad. Alles zag er weer goed uit. De baby lag te sabbelen op een knuistje en je zag de slikbewegingen. Ook zagen we dat de baby het ademhalen oefent, door steeds het borstkastje op en neer te bewegen. Grappig eigenlijk dat ze dat oefenen... Nooit bij stil gestaan.
    Het was wel een klein kindje, 2865 gram bij 37 weken en 3 dagen. (met een klein hoofdje ;) 8) :D )

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Goedemiddag!

Volgens mij is Semmi bij de 37 weken mijlpaal aanbeland GEFELICITEERD!

Kus wat een domper maar misschien wel goed als ze opgenomen wordt kunnen ze haar extra goed in de gaten houden. Voor jou is het natuurlijk minder.

Wat goed dat Marieke morgen misschien al naar huis mag. Goed teken!

Susanne ik ben ook niet zo kapot van die spullen. Maar zo zie je maar dat de mode overal anders is. Je hebt in ieder geval een mooie box kunnen vinden toch.

Marijeee idd gewoon lekker onder het dekentje op de bank liggen en hopen dat het snel overgaat. Veel vitamientjes eten en drinken!

Iedereen die last heeft van voorweeen of een raar gevoel ofzo heel veel sterkte!

Vanacht heerlijk geslapen! Al een paar nachten trouwens. Vanochtend heb ik heerlijk in het zwembad gelegen. Er was zwangerschapszwemmen dus heb heerlijk liggen dobberen. Ben wel jalours op je zwembad hoor Marije! Als ik er 1 had gehad denk ik dat ik er de hele dag in zou gaan liggen hahaha. Daarna ff boodschappen gedaan dus hoef nu alleen nog te stofzuigen. Vanavond weer naar de verloskundige voor controle.

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0

Echt vreemd dat we precies hetzelfde doormaken. Zal dan toch wel met de hormonen enzo te maken hebben. Omdat ik het ook nog niet eerder (bewust) heb meegemaakt hoopte ik misschien dat het meer zou zijn :rolleyes: . Maar Marieke jij hebt dit wel eens vaker dus. Hmmm, dan zal t wel niets zijn. Ik sta bijna te popelen, maar idd wat is 3 weken nog? Voor je het weet verlang je terug naar de zwangerschap :) . Laten we er nog maar even van genieten.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb nieuwe buikfoto's in album gezet.

6. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nu dat ik die verhalen zo lees, over niet dromen of wel dromen..

ikke had dat verleden week, ik werd wakker, en heb in mijn slaap, half om half zitten persen hahaha :) , moest toch ff lachen....maar wel vreemd idd, ik zit er ook steeds aan te denken of ik wel goed persen kán....en als ik de weeen wel goed kan opvangen :(

wie heeft dit onzekere gevoel nog meer?

7. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou meiden ik moet éven een rondedansje maken! :thumup:

De baby is uit zichzelf gedraaid!

Waarschijnlijk maandagnacht (dankzijn de handstand? hahaha) Ik had gisteren al een heel klein vermoeden, maar wilde niet te blij doen....Net bij de vk zei ze meteen. Het ligt goed! Even snel een echo gemaakt (dat kan ze eigenlijk helemaal niet) en het hoofdje ligt echt onderin! Ben helemaal in de gloria! Eigenlijk wil ik nu niet meer liggen....stel je voor....maar goed, we zijn blij! Ik zit weer helemaal on top of de roze wolk!

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
    super goed nieuws... goed dat de kleine is gedraaid en nu geen handstand meer he? haha

9. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kus: wat naar van je dochter zeg. Ik hoop voor je dat ze niet hoeft te blijven. En natuurlijk ben je geen slechte moeder! Je bent toch geen dokter?!
    Zena: Ik ben erg bekend met het fenomeen "eerst de borsten begroeten" buiten mijn zwangerschap om helaas ook al. Ik ben zeer rijk bedeelt zeg maar. Als ik geen kids meer wil, laat ik er ook iets aan doen.
    Zico: Sterkte, mooie buik.
    MamaK: 3 luiers heb je inderdaad de eerste tijd nog niet nodig.
    Susanna: spuuglelijk die box en kinderwagen. Jij maakt de blits straks!
    Lotte: Is het wel een mooi boek? Ik hoor graag nieuwe titels, die schrijf ik dan op.
    Allwoman: je borstenverhaal is (helaas) erg herkenbaar :D Fijn dat de partnerles zo leuk was.
    Symoen: rare gewaarwording als iemand vraagt: is je vader thuis... :confused: hihi.
    Mariek: hoop dat Carlijn donderdag al naar huis mag!
    Mamajan: wat een ellende dat het maar zo door blijft 'sudderen' zeg...
    Rolia: klein hoofdje is altijd fijn ;) Tim had dat ook en die heeft het RUIMSCHOOTS ingehaald nu.... ;)

10. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Kus sterkte meid met je dochter! Heel vreemd zo'n zeldzzame aandoening!

Annika die pijn tussen de schouderbladen heb ik een week ontzettend last van gehad en daarna was het ineens over. Hoe? Weet ik niet.

Scrapper de bugaboo kun je hier ook krijgen, en die is hier echt een upscale wagen. Ik heb een Uppababy Vista, made in USA, lijkt op bugaboo maar is hoger en heeft meer ruimte. Ideaal omdat mijn man en ik beiden lang zijn.

lotte die titel klinkt al als een tranentrekker!

blub je hebt het maar druk met die traktaties! :)

Marije een G cup! Jeetje, ik ben van een B naar een luizige kleine C gegaan. :(

Jody, MariekeS, ik heb mijn wagen wel gewoon in de US gekocht en de box ook. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het gemiddelde amerikaanse gezin minder geld heeft dan in NL, ook omdat ze hier vaak veel jonger zijn. 20/21-jarige ouders zijn hier heel gewoon. De box die ik heb is hout en de enige hier te koop, geimporteerd uit Duitsland.
    Babykleertjes zijn hier wel echt super en spotgoedkoop! Ook de merken.

Allwoman, ja ik voel me ook ongemakkelijk als je mijn harde tepels kan zien. Net 2 ogen die je aanstaren.

Semmi joepie 37 weken!

triessie dat lamlendige is superherkenbaar! Ik ben ook niet vooruit te branden maar wil ook niet een verloren dag hebben.

rolia wat schattig dat sabbelen op het knuistje!

Tzm, GEWELDIG! Van harte met het draaien van je baby! :D

Ik moet rennen, heb zo yoga, een nieuwe klas. Ook weer naar de gyn. vandaag. Ben benieuwd of ik nog steeds 1 cm. heb.

C ya later!

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Joeppieeee Tzm, wat een goed nieuws meid! Geweldig! hopen dat ie zo blijft liggen!

jody, ik denk dat we er teveel mee bezig zijn, dat we té graag willen en té ongeduldig zijn. Zomaar een gevoel hoor!

en joh, wat zijn die paar weekjes nou nog, als we er straks met zijn allen op terug kijken dan vragen we ons af waar de tijd gebleven is! haha ;) Nog ff doorzetten met zijn allen, komt helemaal goed met ons!

ik heb vandaag een lamlendige, lees: luie, dag joh. Gister was ik overactief en vandaag komt er helemaal niks uit... :confused: Nou ja, ik neem het er nog maar even van, straks krijgen we het druk zat!
    Morgen weer naar het zkh voor controle, ben benieuwd!

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves:
    http://oktobermama2008.hyves.nl

BEVALLEN: :baby:

7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - mama: Mariek73, 1e kindje (7 oktober 2008)

UITGEREKEND:

28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 36 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    Farfan
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 13 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-#

AFSPRAKENLIJST:
    10 september
    Butterfly1: VK controle, Tzm: vk info over draaien, Kibi: 19.45u 36w controle gyn.
    15 september
    Symoen: extra groeiecho + controle gyn
    16 september
    Ellen1984: controle vk
    18 september
    Zico: controle gyn
    19 september
    Tzm: 13.45u vk
    24 september
    Kibi: 19.30u 38w controle gyn.
    25 september
    Zico: gyn.
    1 oktober
    Kibi: 19.30u 39w controle gyn.

VLINDERTJES:[​IMG]
    20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober)
    24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober)

BUDDYLIJST:
    Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mieni - Tam27
    Liz - Zico
    Mariek/Rolia - Ischa
    Marijeee - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie
    Mamak - Semmi

VERLOF

Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly
    Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa, Rolia, MamaK, Hansje, Mieni, Chris81, Maxie, Kibi

Zico: 15 september
    Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    JIPPIE Ben blij voor je TZM. Echt super! Wat een pak van je hart zou dat zijn!
    Dat boek is echt super goed tot nu toe. Echt een mooi boek.

Groetjes Lotte

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    TzM, wat een goed nieuws dat de baby spontaan gedraaid is :thumup:

Lotte, wat is het voor boek? Een chicklit ofzo?

Susanna, veel plezier bij de yoga en bij de gyn. En hier ook van een kleine B naar een miezerige C. *tip*: zolang mogelijk bv geven :D Dan loop je ook heel lang met een mooi cup maatje 8)

Zico, mooie buik!

Wat betreft die 'echte' dromen, mss is het wel een soort voorbereiding? Ik kan me dat nog wel herinneren van de vorige zwangerschap, zo'n soort droom.

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik ben ook niet vooruit te branden vandaag...maar komt ook omdat ik gisteren echt heel actief met de babykamer aan de gang ben geweest. Een dag later is het dan altijd wat minder.

Ik ben wel benieuwd hoe het nu met Kus haar dochter is.

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, het is inderdaad een hele opluchting!

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is inderdaad een goed plan om dat te doen ;)

18. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    tzm, Super dat de kleine gedraaid is! Is al die acrobatiek toch niet voor niks is geweest!

Kus; Veel sterkte met je dochter, hopen dat je haar gewoon weer mee naar huis mag nemen.

rolia; hier ook al een die niet vooruit te branden is.. Nergens geen zin in! Terwijl er hier in huis nog genoeg te doen is.

Butter; lijkt mij ook wel lekker dat zwemmen. Wil ik voor de bevalling ook nog eens doen, lekker gewichtloos ronddobberen!

Ben gister weer naar de vk geweest, alles was weer goed, en de baby is ook al ingedaald, al lag het hoofdje nog niet vast, maar de vk dacht niet dat het nog kon draaien, daar mijn baarmoeder smal is...
    Volgende week vrijdag de liggingsecho! Leuk om de kleine dan weer te zien, is al zoooo lang geleden weer!

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    TzM, wat goed zeg! Scheelt toch weer en hoop gedoe zometeen. Super hoor!

Een vraag aan de meiden met hoge bloeddruk. Mn vader heeft zo'n pols bloeddrukmeter. Die heb ik nu gebruikt en mn bloeddruk was echt prima daarmee 120/75. Is dat ding onbetrouwbaar, of werkt die l-methyldopa zo snel? Ik heb nl nog wel steeds behoorlijk hoofdpijn...

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Joepie TZM wat geweldig :D ;) . Zijn die rare fratsen toch niet voor niets geweest :D ;)

Er is hier vannacht vlakbij op de snelweg een schietpartij geweest, bah bah 1 dode en 1 gewonde. De snelweg is ook afgesloten.

Deel Deze Pagina