Grote kans dat we dus ongeveer tegelijk gaan bevallen. Ik vermoed dat ik gewoon doorloop tot de 40ste week. Dat is niet handig voor het buddyschap Als Mariek er weer is, wissel ik met haar onze mob. nummers ook wel uit...dan kan ze indien nodig van ons beide het buddynieuws hier neer zetten.
Super dat Carlijn misschien morgen met Marieke naar huis mag. Ik duim dat ze die 50cc binnen houdt. Alle meiden die 37 weken zijn: gefeli! Susanna, wat spuuglelijk die amerikaanse babymeubels. Ik vraag me nu werkelijk af hoe erg het daar moet zijn om naar een baby zaak te gaan Misschien zouden ze dat hier ook moeten doen Dan was babyshoppen ook niet zo verslavend. Kus, wat een toestand met je dochtertje. Sterkte! En succes bij de kinderarts vanmiddag. Mamajanneke, wat erg steeds die weeën, lijkt me heel frustrerend. Ik ben vanmorgen weer naar de vk geweest. We hebben een groei echo gehad. Alles zag er weer goed uit. De baby lag te sabbelen op een knuistje en je zag de slikbewegingen. Ook zagen we dat de baby het ademhalen oefent, door steeds het borstkastje op en neer te bewegen. Grappig eigenlijk dat ze dat oefenen... Nooit bij stil gestaan. Het was wel een klein kindje, 2865 gram bij 37 weken en 3 dagen. (met een klein hoofdje 8) )
Goedemiddag! Volgens mij is Semmi bij de 37 weken mijlpaal aanbeland GEFELICITEERD! Kus wat een domper maar misschien wel goed als ze opgenomen wordt kunnen ze haar extra goed in de gaten houden. Voor jou is het natuurlijk minder. Wat goed dat Marieke morgen misschien al naar huis mag. Goed teken! Susanne ik ben ook niet zo kapot van die spullen. Maar zo zie je maar dat de mode overal anders is. Je hebt in ieder geval een mooie box kunnen vinden toch. Marijeee idd gewoon lekker onder het dekentje op de bank liggen en hopen dat het snel overgaat. Veel vitamientjes eten en drinken! Iedereen die last heeft van voorweeen of een raar gevoel ofzo heel veel sterkte! Vanacht heerlijk geslapen! Al een paar nachten trouwens. Vanochtend heb ik heerlijk in het zwembad gelegen. Er was zwangerschapszwemmen dus heb heerlijk liggen dobberen. Ben wel jalours op je zwembad hoor Marije! Als ik er 1 had gehad denk ik dat ik er de hele dag in zou gaan liggen hahaha. Daarna ff boodschappen gedaan dus hoef nu alleen nog te stofzuigen. Vanavond weer naar de verloskundige voor controle.
Echt vreemd dat we precies hetzelfde doormaken. Zal dan toch wel met de hormonen enzo te maken hebben. Omdat ik het ook nog niet eerder (bewust) heb meegemaakt hoopte ik misschien dat het meer zou zijn . Maar Marieke jij hebt dit wel eens vaker dus. Hmmm, dan zal t wel niets zijn. Ik sta bijna te popelen, maar idd wat is 3 weken nog? Voor je het weet verlang je terug naar de zwangerschap . Laten we er nog maar even van genieten.
nu dat ik die verhalen zo lees, over niet dromen of wel dromen.. ikke had dat verleden week, ik werd wakker, en heb in mijn slaap, half om half zitten persen hahaha , moest toch ff lachen....maar wel vreemd idd, ik zit er ook steeds aan te denken of ik wel goed persen kán....en als ik de weeen wel goed kan opvangen wie heeft dit onzekere gevoel nog meer?
Nou meiden ik moet éven een rondedansje maken! De baby is uit zichzelf gedraaid! Waarschijnlijk maandagnacht (dankzijn de handstand? hahaha) Ik had gisteren al een heel klein vermoeden, maar wilde niet te blij doen....Net bij de vk zei ze meteen. Het ligt goed! Even snel een echo gemaakt (dat kan ze eigenlijk helemaal niet) en het hoofdje ligt echt onderin! Ben helemaal in de gloria! Eigenlijk wil ik nu niet meer liggen....stel je voor....maar goed, we zijn blij! Ik zit weer helemaal on top of de roze wolk!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ super goed nieuws... goed dat de kleine is gedraaid en nu geen handstand meer he? haha
Kus: wat naar van je dochter zeg. Ik hoop voor je dat ze niet hoeft te blijven. En natuurlijk ben je geen slechte moeder! Je bent toch geen dokter?! Zena: Ik ben erg bekend met het fenomeen "eerst de borsten begroeten" buiten mijn zwangerschap om helaas ook al. Ik ben zeer rijk bedeelt zeg maar. Als ik geen kids meer wil, laat ik er ook iets aan doen. Zico: Sterkte, mooie buik. MamaK: 3 luiers heb je inderdaad de eerste tijd nog niet nodig. Susanna: spuuglelijk die box en kinderwagen. Jij maakt de blits straks! Lotte: Is het wel een mooi boek? Ik hoor graag nieuwe titels, die schrijf ik dan op. Allwoman: je borstenverhaal is (helaas) erg herkenbaar Fijn dat de partnerles zo leuk was. Symoen: rare gewaarwording als iemand vraagt: is je vader thuis... hihi. Mariek: hoop dat Carlijn donderdag al naar huis mag! Mamajan: wat een ellende dat het maar zo door blijft 'sudderen' zeg... Rolia: klein hoofdje is altijd fijn Tim had dat ook en die heeft het RUIMSCHOOTS ingehaald nu....
Kus sterkte meid met je dochter! Heel vreemd zo'n zeldzzame aandoening! Annika die pijn tussen de schouderbladen heb ik een week ontzettend last van gehad en daarna was het ineens over. Hoe? Weet ik niet. Scrapper de bugaboo kun je hier ook krijgen, en die is hier echt een upscale wagen. Ik heb een Uppababy Vista, made in USA, lijkt op bugaboo maar is hoger en heeft meer ruimte. Ideaal omdat mijn man en ik beiden lang zijn. lotte die titel klinkt al als een tranentrekker! blub je hebt het maar druk met die traktaties! Marije een G cup! Jeetje, ik ben van een B naar een luizige kleine C gegaan. Jody, MariekeS, ik heb mijn wagen wel gewoon in de US gekocht en de box ook. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het gemiddelde amerikaanse gezin minder geld heeft dan in NL, ook omdat ze hier vaak veel jonger zijn. 20/21-jarige ouders zijn hier heel gewoon. De box die ik heb is hout en de enige hier te koop, geimporteerd uit Duitsland. Babykleertjes zijn hier wel echt super en spotgoedkoop! Ook de merken. Allwoman, ja ik voel me ook ongemakkelijk als je mijn harde tepels kan zien. Net 2 ogen die je aanstaren. Semmi joepie 37 weken! triessie dat lamlendige is superherkenbaar! Ik ben ook niet vooruit te branden maar wil ook niet een verloren dag hebben. rolia wat schattig dat sabbelen op het knuistje! Tzm, GEWELDIG! Van harte met het draaien van je baby! Ik moet rennen, heb zo yoga, een nieuwe klas. Ook weer naar de gyn. vandaag. Ben benieuwd of ik nog steeds 1 cm. heb. C ya later!
Joeppieeee Tzm, wat een goed nieuws meid! Geweldig! hopen dat ie zo blijft liggen! jody, ik denk dat we er teveel mee bezig zijn, dat we té graag willen en té ongeduldig zijn. Zomaar een gevoel hoor! en joh, wat zijn die paar weekjes nou nog, als we er straks met zijn allen op terug kijken dan vragen we ons af waar de tijd gebleven is! haha Nog ff doorzetten met zijn allen, komt helemaal goed met ons! ik heb vandaag een lamlendige, lees: luie, dag joh. Gister was ik overactief en vandaag komt er helemaal niks uit... Nou ja, ik neem het er nog maar even van, straks krijgen we het druk zat! Morgen weer naar het zkh voor controle, ben benieuwd!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - mama: Mariek73, 1e kindje (7 oktober 2008) UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 36 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 20 meisjes, 13 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 10 september Butterfly1: VK controle, Tzm: vk info over draaien, Kibi: 19.45u 36w controle gyn. 15 september Symoen: extra groeiecho + controle gyn 16 september Ellen1984: controle vk 18 september Zico: controle gyn 19 september Tzm: 13.45u vk 24 september Kibi: 19.30u 38w controle gyn. 25 september Zico: gyn. 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn. VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa, Rolia, MamaK, Hansje, Mieni, Chris81, Maxie, Kibi Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
JIPPIE Ben blij voor je TZM. Echt super! Wat een pak van je hart zou dat zijn! Dat boek is echt super goed tot nu toe. Echt een mooi boek. Groetjes Lotte
TzM, wat een goed nieuws dat de baby spontaan gedraaid is Lotte, wat is het voor boek? Een chicklit ofzo? Susanna, veel plezier bij de yoga en bij de gyn. En hier ook van een kleine B naar een miezerige C. *tip*: zolang mogelijk bv geven Dan loop je ook heel lang met een mooi cup maatje 8) Zico, mooie buik! Wat betreft die 'echte' dromen, mss is het wel een soort voorbereiding? Ik kan me dat nog wel herinneren van de vorige zwangerschap, zo'n soort droom.
Ik ben ook niet vooruit te branden vandaag...maar komt ook omdat ik gisteren echt heel actief met de babykamer aan de gang ben geweest. Een dag later is het dan altijd wat minder. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met Kus haar dochter is.
tzm, Super dat de kleine gedraaid is! Is al die acrobatiek toch niet voor niks is geweest! Kus; Veel sterkte met je dochter, hopen dat je haar gewoon weer mee naar huis mag nemen. rolia; hier ook al een die niet vooruit te branden is.. Nergens geen zin in! Terwijl er hier in huis nog genoeg te doen is. Butter; lijkt mij ook wel lekker dat zwemmen. Wil ik voor de bevalling ook nog eens doen, lekker gewichtloos ronddobberen! Ben gister weer naar de vk geweest, alles was weer goed, en de baby is ook al ingedaald, al lag het hoofdje nog niet vast, maar de vk dacht niet dat het nog kon draaien, daar mijn baarmoeder smal is... Volgende week vrijdag de liggingsecho! Leuk om de kleine dan weer te zien, is al zoooo lang geleden weer!
TzM, wat goed zeg! Scheelt toch weer en hoop gedoe zometeen. Super hoor! Een vraag aan de meiden met hoge bloeddruk. Mn vader heeft zo'n pols bloeddrukmeter. Die heb ik nu gebruikt en mn bloeddruk was echt prima daarmee 120/75. Is dat ding onbetrouwbaar, of werkt die l-methyldopa zo snel? Ik heb nl nog wel steeds behoorlijk hoofdpijn...
Joepie TZM wat geweldig . Zijn die rare fratsen toch niet voor niets geweest Er is hier vannacht vlakbij op de snelweg een schietpartij geweest, bah bah 1 dode en 1 gewonde. De snelweg is ook afgesloten.