Ik heb ook zo'n ding en thuis is hij ook altijd onder de 70 . Ik mag hem niet meer gebruiken van de gyn omdat deze dingen niet betrouwbaar zijn (kan beter als ik het niet vertrouw even naar het ziekenhuis gaan). In het ziekenhuis/bij de dokter zijn die bloeddrukmeters geeikt.
Tnx Ischa, ik dacht al zoiets. Ik bedoel, door die aldomet zal mn bloeddruk best dalen, maar zo snel en zo veel? En dan nog steeds hoofdpijn...ik laat hem ook maar in de kast liggen dan. Bedankt voor je antwoord. Enne..die schietpartij. Bahbah! Ik hoorde het op het nieuws. Ja zou toevallig net langsrijden zeg...
Wat fijn Rolia dat alles goed was bij de vk. Maar 2800 gram is toch niet weinig? Nou ik ga even poetsen, weinig energie voor en zin in maarja moet gebeuren.
Die Aldomet schijnt wel snel te werken hoor, volgens mij al na een aantal uren, als het goed is staat dat ook in de bijsluiter. Gelukkig zit ik s'nachts nooit op de snelweg
Nee is niet weinig, maar naar onze maatstaven wel Onze beide andere kids waren ruime 8 ponders. (beide 4105 gram) Wat griezelig dichtbij zo'n schietpartij
Kus: jeetje wat is dat schrikken met jullie dochertje zeg, heel veel sterkte en hopelijk valt t nog mee! Jody: erg herkenbaar die onrust tijdens de nachten, het kan die laatse weken behoorlijk rommelen, maar ja, je gaat je dan toch steeds meer afvragen wanneer t dan echt gaat beginnen he! TZM: oh wat fijn zeg dat die kleine uit zichzelf is gaan draaien! Susanna: succes bij de Gyn vandaag, ben benieuwd hoe t met je ontsluting is. Mariaatje: aangenaam...hier ook een ontzettend lamlendige dag! Linnepin: mooi dat alles weer goed was bij de VK, en leuk hoor nog een liggingsecho! Zena: kan je niet helpen wat de bloeddruk betreft, als je het niet vertrouwt misschien vk ff bellen? Ischa: heh baaaah, wat een eng verhaal zeg! Succes met poetsen Ischa...ik kan mij er vandaag echt niet toe zetten...pffff Hier anderhalf uur tukkie gedaan, toen was Jayna ook weer wakker. Heb nu steeds zo'n ontzettende druk naar onder en soms echt t idee dat ik mijn plas niet kan ophouden terwijl ik net naar de wc geweest ben. Bij mijn dochter had ik dit gevoel echt de laatste anderhalve week pas......dus hoop dat dit een zelfde voorteken is en ik toch nog in september ons 2de meissie in mn armen zal hebben! Nou ga ff wat drinken, tot later! Liefs Semmi
Hi Meiden; TzM; Goed nieuws! Heerlijk dat de kleine zelf de weg naar de uitgang heeft gevonden. Susanna; Zijn ook mooie wagens, wat zullen we straks stralen van trots als we buiten lopen! Verder zag ik veel over borsten; geloof me.....het word nooit meer zoals het was....maar dit hoeft niet te betekenen dat het alleen maar slechter is! Ik groeide bij mijn eerste van C naar F, thee zakjes werden het niet, ze doorstaan de potloodtest maar zijn zeker anders dan voor mijn eerste zwangerschap. Of ze er nu weer zo mooi uitkomen weet ik niet maargoed......het mogen dan geen jonge meisjesborsten meer zijn maar ik ben nu een VROUW.....ik heb gebaard! (niet dat je geen vrouw bent als je niet gebaard hebt maar jullie snappen wel wat ik bedoel hoop ik) Over gewicht van de babies....maak je niet druk. Bij mijn dochter was de dokter helemaal in paniek 1 week voor de uitgerekende datum want de baby was nog geen 2000 gram....ze werd geboren en woog 3200gram (geloof me...geen enkele baby kan dat ik 2 wkn aankomen! ze hadden het gewoon niet juist). Groet!
De potloodtest doorsta ik helaas al járen niet meer! Geloof me dat ik er héél wat meer onder zou kunnen latern verdwijnen Vanmorgen de koelkast gesopt en nu ben ik bezig om de vriezer te ontdooien. Helemaal geen zin in, maar ja, het moet zo af en toe gebeuren en nu heb ik een goede reden! Manlief is ff lekker fietsen met Tim. Vrijdag komt mijn moeder helpen om de vitrage te wassen. Zo wordt het nog eens écht schoon hier!
Hallo Iedereen, Hier weer een kort berichtje van mij ( jeetje mis jullie wel hoor )... Hier gaat alles goed, verkoudheid en kortademigheid zijn bijna over, heb nu alleen weer sinds een aantal nachten last van maagzuur. Voel de kleine ontzettend veel bewegen, kan soms behoorlijk pijnlijk zijn. Maandag heb ik de liggingsecho en bevalling bespreking. Ik ga proberen bij tel ezen en zo nog even te reageren. liefs Denise
TZM: WAT EEN GOED NIEUWS! dat scheelt weer een hoop zorgen. Hebben ze ook gezegd of het als vast ligt in de bekken? en dus niet meer kan draaien? Ischa31: Woon jij in nijmegen dan? ik vond het al zo dichtbij. Vreemd verhaal is het. Ik ben vandaag ook niet vooruit te branden. en ik heb de hele dag opvliegers pfffffff ik heb het bij vlagen zoooo heet. Ik heb ook maar besloten vandaag even niets te doen in huis.
Nee het ligt nog niet ingedaald, maar dat was ook niet gek als het gisterennacht pas gedraaid is. Moet nu elke week komen om te kijken of het goed blijft liggen (en mijn bloeddruk was iets hoger dan normaal)
TzM; geweldig zeg dat alle stunts hebben geholpen (tenminste daar gaan we van uit toch )!! Wat een geruststelling voor jullie!! Denise; goed weer van je te horen...gelukkig gaat het weer wat beter met je! Semmi; helaas weet je bij de meeste voortekenen pas achteraf of het een voorteken was...maar wie weet he....misschien ben jij idd wel de volgende!! Linnepinn; fijn dat je controle weer goed was! Zo te lezen was ik vandaag niet de enige die niet vooruit te branden was...hahaa....ach wat geeft het! Strakkies weer even de week boodschappen doen, zijn die ook weer in huis...even wachten tot manlief komt voorrijden, dan jump ik er bij in en rijden we snel door...het is niet mijn favo bezigheid nml... Ik heb vandaag trouwens wel weer een abo op het toilet zeg...en dan voor kleine beetjes!
" Nee, ik woon in Cuijk. Maar de snelweg is vanaf Boxmeer afgezet omdat het schijnt dat er vanaf boxmeer geschoten is en die snelweg loopt hier vlak achter.
Tzm het was natuurlijk die rijst! Denise hopelijk kun je hier weer volop meedoen. Hoewel de tijd nu wel gaat dringen. Ischa lekker dan zo'n schietpartij! Scrapper, ja ik zal me hier supertrots voelen met mijn kinderkar Ik ben bekaf van die yoga Je beweegt niet echt wild ofzo, maar toch is het vermoeiend. Ff tukken en dan naar de gyn.
Hello hello, TZM: Super meid dat die kleine is gedraaid! Weer een zorg minder toch? Vandaag controle gehad bij de VK. Bloeddruk was goed en ze zei dat m'n buik een groeispurt had gemaakt Wie weet vandaar de striemen? Verder was er bij de vorige controle ook ijzer bij mij gemeten maar dit was niet genoteerd Dus moest weer een prikje in mijn vinger. Bleek hij te laag te zijn dus had ik een keuze of nog een keertje prikken of bloed af laten nemen voor het lab. Hij is fijn.... Dus nog maar een prikje in de vinger en toen bleek hij goed te zijn Ben nog nooit zo vaak in aanraking geweest met naalden als in m'n zwangerschap! Verder lag de kleine meid nog steeds met het hoofdje naar beneden en was het een gemiddeld kindje. Dus over 2 weken weer terugkomen.... XXX
Hey dames, Ben helemaal gaar van een dagje dokters Nou de kinderarts heeft weer bevestigd dat het Henoch Schonlein is. We kregen eerst de co-assistent, hele verhaal gedaan, onderzocht enz enz. Toen moest ze overleggen met de kinderarts, wat een half uur duurde..pfff. Nou die wou ook nog een keer kijken enzo. Dr bloeddruk was aan de hoge kant, dus daar moet ze morgen voor terug komen. Ze moest meteen urine inleveren, en bloedprikken dus dat was weer een uur op het lab (ze drinken daar meer koffie en lopen te beppen dan dat ze prikken) Morgen moet ze ook nog ontlasting inleveren. En het hele riedeltje ontlasting en urine volgende week woensdag en die woensdag erop weer. Over 6 weken hebben we na-controle bij de kinderarts, en die bekijkt dan nog of er nierschade is. Nu moet ze rustig aan doen, en als school niet gaat omdat ze van de pijn niet kan lopen moet ze gewoon thuis blijven. Voor de pijn in de gewrichten mag ze paracetamol. Verder zijn er dus geen medicijnen voor! We zullen zien hoe het verder gaat. Bedankt voor al jullie berichtjes trouwens
@ tzm: mooie buikfoto! Wat geweldig dat je beebje gedraaid is zeg! Gefeliciteerd! @ kus: sjonge zeg, das schrikken!Hopelijk knapt je dochtertje snel op en houdt ze er geen schade aan over. 4 weken herstel is best lang zeg! @ zico: dat is heftig zeg, logisch dat je er nog wel van slag van bent. Sterkte! @ jody en mariaatje: dat gevoel herken ik ook wel, zal idd aan de hormonen liggen denk ik, dat je je toch soort van onbewust voorbereid op wat komen gaat. Moet ook wel toegeven dat ik de laatste tijd echt veel aan mn beebje denk en aan alles wat er komen gaat Vandaag hebben we regeldagje, wil gewoon alles in huis hebben voor hubbie naar Texel gaat, is nog niet helemaal gelukt, maar zo langzamerhand zijn we toch bijna startklaar