Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    kus: ik kan me voorstellen dat je dood moe bent van zo een dagje ziekenhuis!
    Wat vervelend dat er geen medicijnen voor zijn, het dus afwachten wanneer het over is. Hopelijk hesteld ze snel! STERKTE!

Gr. Marieke

2. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Leef echt met je mee Kus. Vertelde het net aan mijn man en die zit nu ook met verbazing dat er geen medicijnen voor zijn. Het is echt zo vervelend als je kind ziek is. En dan weet je nog niets uiteindelijk. Moet je nog 6 weken wachten. Ik hoop voor je dat er niets blijvend is.

Groetjes Lotte

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Jeetje Kus weer een hoop informatie. En een hele dag gevuld. Wel goed dat er genoeg controles uitgevoerd worden. Liever 1 te veel dan te weinig. Sterkte!

TZM WAT GOED! Heeft de handstand misschien toch geholpen ;) had het eigenlijk wel willen zien hoor!

Roli ik vind het wel een mooi gewicht hoor. Het moet er straks ook weer uit he :D. Die van mij woog met 36 weken ruim 2600 gram (met lange benen :D) en dat was goed gemiddeld. Lekker toch om een keer geen 8 ponder te hebben :D wordt een makkie voor jou dan die bevalling ;)

Susan lekker ontspannen? Hoeveel tijdsverschil zit er eigenlijk tussen jou en ons?

Ik ga zo even eten maken en om kwart over 8 moet ik naar de vk. Net ff lekker getukt van 3 tot 5 heerlijk ben er weer helemaal!

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Kus, kan me voorstellen dat je dr duf van bent. Lange dagen altijd in het ziekenhuis.
    Ontzettend vervelend dat ze eigenlijk niets kunnen doen, maar wel goed dat ze je dochter zo in de gaten houden. Hoe oud is je dochter eigenlijk?

Mijn man is net opgeroepen (heeft de pieper voor als er wat loos is in de gevangenis waar hij werkt) dus ik zit weer lekker alleen thuis:S
    Maar goed, als t meezit is hij over anderhalf uur weer thuis, dus daar hoop ik dan maar op.
    Nog 7 weken, dan gaat hij regelmatig werken! Kan haast niet wachten.

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedeavond dames

Timzijn mama kan je die spruit van mij ook even moed inspreken om poging te doen tot draaien :p hihihihi

Verder weet ik niet meer wat ik wou schrijven.

Veel liefs Annika

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Mijn dochter is 4,5. En ze vond het allemaal wel spannend vandaag, behalve het bloed prikken ;)

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wauw, wat een goed nieuws! Nu geen handstanden meer en lekker op je roze wolk blijven zitten!

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Kus,balen zeg dat er geen medicijn voor is,maar gelukkig houden ze haar goed in de gaten

Zico,je hebt een mooie buik hoor!

TzM,JOEPIE! wat een goed nieuws zeg dat jullie kindje is gedraaid,toch niet voor niks de acrobaat uitgehangen! ;)

Mariek,ik hoop dat Carlijn haar 50 cc goed opdrinkt en binnen houdt,dan mogen jullie morgen lekker naar huis

Susanna,hoe was het bij de gyn?En hoe is het met je ontsluiting?

Zo heb daarstraks mijn geboortebord geschilderd,zal zo eens een foto plaatsen!

groeten Simone

9. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Tadaaa mijn geboortebord,ben er helemaal trots op!

groeten Simone

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Die is kei leuk Symoen :D

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wow Symoen! Daar mag je zeker trots op zijn hoor!

Hansje
    , fijn dat de controle goed was. Lekker dat je niet nog eens bloed hoeft te prikken.

Susanna, die rijst ja...hihi, wie weet?!

Kus, wat vervelend voor je dochter (en voor jou) heel veel sterkte ermee!

Annika,
    ik zou zeggen....benen tegen de muur en kussens onder je kont. Op ellebogen en knieën op bed totdat je het écht niet meer uithoudt, rijst in je sok :p en handstanden maken :)
    Ik zal voor je duimen!

Nou manlief werd aangestoken door mijn poetsgedrag. De badkamer is spik en span (hij draaide zelfs met een schroevendraaier het putje van de wasbak eruit om hem goed schoon te kunnen maken...!)

13. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    TzM,nou dan heeft hij het idd wel goed te pakken!Maar dat is wel lekker.

14. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    En dan zeg jij, de baby is uit zichzelf gedraaid? :)

15. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Kus: Ach gos! Wat een rotnieuws joh! Vind het echt zielig voor je meisje!

TzM: Jeeeeejjjj! Gefeliciteerd met het draaien van je beeb! Geniet maar weer lekker van je roze wolk!

Susanna: Wat een verschrikkelijk lelijke wagen en box hebben ze daar in de US joh! Ben toch zó blij met m'n Mura nu, haha!

Denise: Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Ik lees trouwens dat er veel luie dames zijn vandaag! Lekker hoor! Ikke ben vandaag echt superactief geweest! Samen met m'n schoonmoeder het heeeeeele huis doorgewerkt, gordijnen gewassen, ramen van binnen en van buiten schoon, badkamer van top tot teen gesopt, net als de huiskamer, slaapkamer, keuken, hal.... Man, man, laat die schoonmaakpolitie nu maar komen hoor :D ! Ik ben verrot nu, maar heeeeel erg voldaan! We hebben ook weer aardig wat troep weggegooid, dus het is lekker leeg hier! Nu ga ik maar lekker onderuit op de bank en helemaal niks meer doen dan tv kijken vanavond :) !

Fijne avond allemaal!

16. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Symoen: Wat een geweldig geboortebord heb je gemaakt! Helemaal leuk!

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    :) eigenlijk niet hè? Had er bijna een dagtaak aan :p maar wilde zoooo graag dat ie het zou doen en wilde er alles aan gedaan hebben ;)

18. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Meiden ik ga lekker ontspannen bij de yoga! Tot later!

19. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Kus ik zou ook tegen het plafond schieten als ik zie dat ze meer lopen te lullen en koffie drinken dan jou helpen! Wel sneu hoor voorje dochter, maar zo te lezen heeft ze zich kranig gedragen!

Butter het is hier 6 uur vroeger dan in NL.

Simone enig dat bord! :D Je kunt nu vast niet wachten het ding buiten te zetten!

Joli djeez! Ik voel me meteen schuldig nu ik zie dat jij je een slag in de rondte hebt gewerkt. Ik laat het maar weer aan de schoonmakers over morgen. :oops:

Alles was goed bij de gyn. Nog steeds 1 cm ontsluiting en bloeddruk ook perfect.
    Hier gaan ze de bevalling opwekken na een week overtijd i.p.v. 2 weken. Ik weet dus dat het iig geval voor 14 okt. wordt geboren.

Ik ga ff dat programma kijken van B. Maasland.

20. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @symoen: wat een superleuk bord.

Groetjes Lotte

Deel Deze Pagina