Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Symoen, petje af voor jou dat je zo'n mooi geboortebord gemaakt hebt.

Vandaag zijn we bij mijn nichtje de proefkaartjes gaan aanpassen. En dan krijgen we volgende week de proef, wat wij dan aangepast hebben.
    Op het kaartje staat een ooievaar en van die ooievaar maakt ze ook en sticker die we op de raam kunnen plakken. En dat doen we met de naam en de geboorte datum.

En morgenvroeg de auto halen :D

TZM, wat fijn dat de beeb gedraaid is. Gefeliciteerd

Kus, wat vervelend voor je dochter, sterkte ermee.

En de rest die ik vergeten ben, voor jullie ook veel succes en sterkte.

Fijne avond

Groetjes Audrey

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Symoen, wat een supergaaf bord joh! Echt leuk!

Joli, wat ben je toch hard aan het werk geweest vandaag meis! Ik heb nog aan je gedacht toen ik heerlijk lui op de bank lag hahahahaha :D

Kus, echt naar van je dochter zeg! Sterkte!

3. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Zal het je sterker vertellen...

Vorige week zat ik er zelf om te prikken voor suiker. Ik zat er en nog een mevrouw. Nou ik was bijna in staat om de hele zooi daar bij elkaar te schelden. Zat al een half uur te wachten, en die mevrouw 20 minuten. Maar de prik-dames zaten mooi te beppen aan de balie. Zat me op te vreten daar :evil: Ipv dat ze nu eerst prikken en dan gaan lopen neus peuteren....grrrrr

Maar goed, net toen ik op wou staan om er wat van te zeggen werd ik geroepen. Nou ze mogen blij zijn met mn hormonen op dit moment :evil:

4. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Symoen: wat een super leuk bord! daar mag je zeker trots opzijn!

Weet iemand of je verplicht bent om een PO(ondersteek) in huis te hebben? is las er gisteren iets van maar ik wist dat helmaal niet.

5. Ik heb er wel 1 geleend van de thuiszorg. Kost niks en je schuift hem onder het bed klaar.....

6. Allemachtig ik wordt er al moe van als ik het lees! Haha! UHHHHH last van nesteldrang? :) ;)

7. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Hansje: bedankt! zal ik dat ook maar doen. Ik had wel al klossen geleend, als ik geweten had dat ik die ondersteek ook nog nodig had had ik die meteen meegnomen. ;)

8. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Kus, nogmaals sterkte....ik hoop dat t gauw minder wordt...

Symoen, wat een geweldig geoortebord

Tzm, YES YES YES!

Annika, van jou willen we dan wél de foto's he, van handstanden, rijstkorrels, benen tegen de muur, op zn kop in bed... :)

9. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Buddy wat een leuk idee, het kaartje ook op het raam!

Kus, life sucks soms ;)

Net 2 afleveringen gekeken van Bridget. Het is allemaal lekker over de top! Al die spullen die ze gratis kregen kunnen ze beter geven aan iemand die niet zoveel poen heeft. Dat mens van Kluivert zou je toch ff de mestkar laten trekken. :( En muts Deckers kwam ook nog voorbij. Bridget zelf vond ik wel leuk acteren eigenlijk.

Zo weer ff afgereageerd :D

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Symoen: super mooi geworden dat geboortebord, mag je trots op zijn!

Joli: jeetje jij bent echt actief geweest vandaag. Moet idd een erg voldaan gevoel geven als alles weer lekker schoon en opgeruimd is!

Kus: wat een dag ze voor je, erg vervelend hoor die onzekerheid, hopelijk valt het met de klachten wat mee voor je dochtertje. Sterkte er verder mee.

Susanna: heb alleen over dat programma van bridget gelezen, maar kan me er helemaal iets bij voorstellen dat t over de top is, en idd net zulke lui krijgen dan alles gratis....grrrr....

Wat de spullen betreft die je van de thuiszorg leent, wij hebben naast klossen en ondersteek ook een ruggesteun meegenomen, kan altijd handig zijn tijdens de bevalling....

Vanavond partneravond van de zw cursus gehad, veel herhaling voor ons bij deze tweede, maar toch wel weer ff handig zo'n opfriscursus....haha....wij zijn er klaar voor, laat die weeen maar komen! :)

Liefs Semmi

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    meiden bedankt voor de leuke reacties op mijn bord!

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Pffff. .....ik lijk wel incontinent te worden zeg....die kleine meid geeft zo´n druk naar onderen dat het net lijkt alsof ik kleine drupjes verlies.... :oops:

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ Symoen: leuk geboortebord!

@ joli: wow wat vreselijk actief ben jij, haha, super zeg! Wou dat ik daar ook energie voor had, maar aan de andere kant is mn gebrek aan energie voor alsnog een mooie gelegenheid om lekker met een boekje op de bank te zitten of een leuke serie te kijken :p

@ annika: nou, succes met alle oefeningen van tzm, haha, hopelijk werkt het bij jou ook!

14. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

hahahah als ik 1 keer op me kop hang kots ik de hele zooi onder nee dank je laat dan maar zitten.

ben trouwens al wakker vanaf 4 uur ben gesloopt.
    lekker malen en denken bah.

Veel liefs Annika

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen...ik kom alleen even zeggen dat ik strakkies naar mn werk ga en wanneer ik terug kom vanmiddag dat ik dan verlof heb...hihi...o ja en natuurlijk wens ik iedereen een fijne en mooie dag toe....doeiiiii

16. Goeiesmorgens,

Annika vervelend meid dat je al zo vroeg wakker bent door al dat gemaal....

Ik ben nu al wakker omdat ik mij misselijk voel bah... Op allebei m'n zij kan ik niet liggen want dan heb ik zo'n weeïg gevoel. Dus maar achter de computer met een glas melk :) Ach ja heb mij nooit misselijk gevoelt tijdens de zwangerschap dus moest er een keer van komen ;)
    Ga effe tv kijken.

XXX

17. knoepert

knoepert Lid

12 mei 2008
    20
    0
    0
    thuis bij de kindjes
    friesland
    He meiden lees hier regelmatig mee, maar heb met mijn gezin niet de puf om veel te reageren. Toch wilde ik jullie wel op de hoogte houden van de stand van zaken.

Gister bij de verloskundige geweest en ons kindje ligt in stuit. Morgen moet ik naar de gyn voor een versie. Zoals de meesten hier wel zullen weten is dat als dit niet wil slagen ik een keizersnede krijg. Aangezien ik 3 oktober ben uitgerekend, is de kans groot dat als de versie niet lukt ik alsnog een september kindje krijg...

Las al dat er meerdere meiden hier een dwarsliggertje hebben ;)

Gister was ik best wel in tranen. Wat een teleurstelling, maar had het zelf bij de verloskundige gemeld. Voor mij en mijn kindje dan maar minder risico's en een keizersnede.

Heel veel succes met de laatste loodjes meiden. Zag al dat bij een paar de schoonmaak woede heeft geheerst :D Hier gister ook, maar dit kwam vooral omdat vandaag de nieuwe bank komt. Verder is het allemaal wel bij.

groetjes

18. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @Tzm: wat leuk dat je kindje vanzelf gedraaid is!
    @ Kus: ik hoop dat je dochtertje spoedig herstelt!
    @ Symoen: mooi geboortebord!

Gisteren op controle geweest bij de gyn. Alles was in orde, onze meid ligt nog steeds mooi op de curve (ik ben wel haar maten vergeten te vragen :( ). De CTG was weer heel goed. Deze keer was ze de helft van de tijd aan het slapen en dan ineens in volle beweging...Ze is wel nog niet ingedaald en is op dit moment een sterrenkijkertje. Ik hoop dat dit nog gaat veranderen want ik kijk al niet echt uit naar de bevalling, laat staan dat ik een sterrenkijkertje eruit moet persen :(. Ik hoop binnen twee weken bij de volgende controle te horen dat ze braaf in de goede houding is gaan liggen ;)

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Jeetje wat beppen jullie veel zeg, zeker allemaal verlof of bijna verlof :)

@kibi, hopelijk gaat je beeb nog goed liggen, ik zelf ben ook bevallen van een sterrekijkertje. Wel goed dat ze het nu al weten, bij mij kwamen ze er pas na 15 uur weeën achter :(

@tzm, wat geweldig dat de kleine toch nog besloten heeft te draaien :D

@kus, heel veel beterschap voor je kleine meid.

@symoen, wat een ontzettend gaaf geboortebord, ik kan me voorstellen dat je er helemaal trots op bent :D

Nou hier is naast de schoonmaakwoede ook de opruimwoede toegeslagen :(
    Alles moet de vuilnisbak in, nou ja bijna alles ;)
    Waar een aankomende bevalling al niet goed voor is, heel mijn huis is spik en span :D

Deel Deze Pagina