Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai meiden,
    voor het eerst heb ik niet alles bijgelezen,..heb wel gezien dat TZM dr kleine vanzelf gedraaid is,..en dat vind ik zooo fijn voor jullie!

knoepert: lekker dubbel,balen dat het voor jou anders is..hopelijk veranderd het nog en anders goed te begrijpen dat je voor een keizersnede kiest.

Ik heb totaal mn dag niet..en het was mn nacht ook weer eens niet trouwens :cry: Voor het eerst heb ik echt een dip.Mijn lijf werkt totaal niet mee en de hormoontjes ook niet ;) heb ook veel aan mn hoofd..oa dingen in de fam ...en dat kan ik er nu gewoon niet bij gebruiken.
    Wil/moet vandaag een hoop dingen doen,wil het af hebebn maar weet niet of me dat lichamelijk lukt...ga het wel proberen.
    dus even ego..en probeer snel weer bij te lezen!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    tzm proficiat, de onze is ook gedraaid vorige week uit z'n eigen.
    Symoen wat een mooi bord zeg
    Zena, ik wou dat ik in z'n plaats kon gaan, werk ook in een gevangenis en als er iets loos is ben ik er graag bij ;)

3. *INBRAAK*
    he zico,
    zo fijn dat het deze keer helemaal goed met je gaat!
    succes met de laatste loodjes!
    knuf rensie (ex-temper)
    *UITBRAAK*

4. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Oei da's minder. Mijn gyn doet bij elke controle een echo en daarop was het te zien. Hoe is je bevalling dan verder verlopen? Ik ben er niet echt meer gerust in :(.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he rensie, wat vliegt de tijd he.

Met jurre alles ok?

6. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Even een vraagje:

Ik heb net gebeld voor een afspraak voor pré-natale fysio. Wat trek ik best aan voor zoiets, een trainingsbroek en losse T-shirt? Ik weet immers helemaal niet waaraan ik me mag verwachten :D.

7. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen,

Heb eindelijk een keer goed geslapen,is wel eens lekker!

Kibi,geen flauw idee wat je aantrekt,maar ik persoonlijk zou in een joggingbroek gaan,want vind dat heerlijk zitten! ;)

Knoepert,jammer dat jullie kindje niet goed ligt,maar begrijpelijk dat je dan voor een keizersnede kiest.Ik krijg zelf ook een ks,maar weet dit al de hele zwangerschap dus dat scheelt.Ik duim voor je dat jullie babytje nog gaat draaien!

Zico,ha ha ik zie je al met je dikke buik naar de gevangenis gaan om te zien wat er loos is,maar kan me dat wel voorstellen als je zelf in een gevangnis werkt.Mij lijkt het maar eng,ik ben niet zo'n held

Allwoman,succes vandaag met alle dingen die je moet doen,en hopelijk voel je je straks beter

Kibi,ik ga voor je duimen dat jullie babytje over 2 weken goed ligt!

Tam,lekker toch zo'n schoonmaak en opruimwoede,is je huis tenminste lekker aan kant!

groeten Simone

8. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Als ze het nu al weten is dat alleen maar een groot voordeel.
    Ze kwamen er bij mij achter omdat de ontsluiting maar niet vorderde, de gyn heeft Nynke toen in de goede positie gedraaid met haar hoofdje en toen ging het een stuk sneller allemaal, niet lang daarna is Nynke geboren.

9. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik wil oooooooooooook mijn huis aan kant hebben....ALLES! :rolleyes:

:) :) :)

maar kan er de moed niet voor opbrengen

10. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ik zit al weken te wachten op die schoonmaakwoede, maar ik heb er nog niks van gemerkt. :) Ik verspil te veel energie op mijn werk denk ik.

Vandaag mijn laatste middagje werken en dan heb ook ik eindelijk verlof. :D

11. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hey hoi dames, ik ben mijn bedje ook weer uitgerold...letterlijk hahaha en tja ook figuurlijk :)

ben eigelijk nu wel flauw van mijn buikie, poeh hé...ik wil weer gewoon mijn dagelijkse dingen kunnen doen, zonder dat er iets in de weg zit, ligt...

maaaaaaaaar ben vandaag:
    36 weken zwanger

tam> ben je ook lekker mee, om dat tijdens de bevalling nog ff te weten te komen...pfffffff, maar gelukkig dat er iets aan gedaan kon worden zodat je kleine er zo was!

symoen> heerlijk dat je ff goed hebt geslapen meis ;)

kibi> zal idd gewoon een lekker trainingsbroek aandoen of joggingsbroek, zit het lekkers en kun je je vrij in bewegen..pré- natale fysio>>leg eens uit?

zico en tzm proficiat dat de kleinen zijn gedraaid...toppie...haha tzm hadden je handstanden en je rijst in de sokken toch nog nut :)

allwoman> wens je veel suc6 en sterkte vandaag....ik ken dat gevoel...ff een dip dagje...één ding scheelt, de zon schijnt wel :D

kus> verdarrie, wat vervelend voor je kleine meid, hoop dat ze gauw weer de oude is...

triesssie> proficiat straks met je verlof, heerlijk nix doen, nah ja, alles een beetje op orde maken.....je zult je vast niet vervelen, tenminste dat heb ik niet :)

heb hier de vaatwasser en de wasmachine maar ff aangezet, heb beddengoed strakkies lekker buiten hangen in de zon...
    voor die rest ga ik denk ik niet veel doen vandaag, heb helemaal geen puf voor...

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Jeeeeeeeeej vandaag 34 weken... Gelukkig gaat de tijd weer een beetje sneller de afgelopen week :D

Nog 6... max 8 weken te gaan en ik ben mama!

***sorry dat ik het even zo meld.... ik heb nog steeds niet echt het besef geloof ik... dat er nu eindelijk na bijna 3 jaar een kleine gaat komen enzo...***

13. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nouw dat kan ik me dan helemaal voorstellen, als je ook nog eens moet werken...dan heb je geen zin om thuis alles nog te doen!

jij ook proficiat met je verlof vanaaf...tijd voor een feessie....*proost*

14. MariekeS81

MariekeS81 Actief lid

16 aug 2008
    172
    0
    0
    Druten
    Goedemorgen,

Symoen: fijn dat je zo goed geslapen hebt!

Kibi: gewoon lekker iets makkelijks aantrekken, een trainingsbroek is altijd goed.

Tam27: opruim en schoonmaakwoede echt zooooo herkenbaar! je wil niet weten wat hier allemaal is weggegooid de laatste weken :D

Kibi: Fijn dat alles goed was! ik hoop voor je dat ze nog even de goede kant op wil draaien.

Triessie: Lekker hoor bijna verlof! veel succes met je laatste werkdag.

Hansje: vervelend dat je je zo misselijk voelt, hopelijk gaat het snel over. ik vind het ergste bij misselijkheid dat je alleen maar kan wachten tot het over is. Ze zouden er toch eens iets op moeten vinden(wat niet schadelijk is voor het kind)

Ik heb zo een afspraak bij de VK. even kijken of alles nog op schema ligt.
    Morgen weer een mijlpaal! 37 WEKEN!
    Het komt echt zoooooo dichtbij nu, vind het echt spannend! ik wil ons meisje echt graag zien en knuffelen. maar de laatste weken lijken zo langzaam te gaan :( .

Fijne dag allemaal. x

15. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hahaha

als iedereen gaat noemen hoever ze zijn ga ik dat ook doen.

Ik heb helemaal een mijlpaal wie had dat gedacht dat we dat zouden halen.

Ik ben vandaag 35 weken zwanger

Veel liefs Annika

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Fijn toch! dat het zo goed gaat.... straks ben je nog de laatste :p en loop juist jij 2 weken overtijd :D haha

17. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal ik het begin heb ik veel mee geschreven en de laatste tijd heb ik veel mee gelezen hier
    ik kwam er totaal niet aan toe om mee te schrijven omdat ik de laatste tijd veel heb mee gemaakt maar ik wil toch een poging doen om een stukje te schrijven omdat ik me eingelijk niet zo lekker in mijn velzit
    met 28 en halve week heb ik in het ziekenhuis gelegen vanwege te vroege weeen gelukkig is dat allemaal geremd met weeen remmers en heb ik 2 spuiten gehad voor longrijping alles ging na een week goed en mocht ik weer naar huis met 31 weken ben ik weer opgenomen geweest weer met weeen en gelukkig net weer optijd geremd afgelopen dinsdag moest ik voor controle naar het ziekenhuis ik weet nietof hier iemand ervaring heeft met ctg scan maar ik heb er een rot ervaring mee elke keer als ik daar aan kom te liggen voelt die kleine het en dan draait ze net zo lang dat die ctg scan haar hartje niet kan registreeren je hoord haar hartje wel maar die ctg regristreert mijn hart heel raar maar dat is al vanaf de eerste keer dat ik daar heb gelegen in begin schrokken ze natuurlijk heel erg en heb toen een ego gehad en alles was toen goed
    maar afijn dinsdag moest ik voor controle en de gyn ging met de dopetoon luisteren en zegt ineens ga maar naar boven ik hoor het hartje niet stond ik daar ik naar de kraam afd helemaal in paniek aan de ctg gelegt en weer wou dat ding niet ja af en toe zag je haar hartslag en die van mij ook opgegeven momment telde hij onshartslag bij elkaar op maar even later met de ego en toen zagen ze gelukkig het hartje goed kloppen zegt die andere gyn tegen mij gebruik je medcijnen ik zo van nee hij heeft het 3 keer gevraagt en ik heb 3 keer nee gezegt ik voelde me gewoon niet seriuus genomen op dat momment en toen zei ie ja het hartje klopt goedmisschien te goed gamaar weer naar huis
    dus ik heb gister mijn eigen verloskundige gebeld en alles uitgelegt en we daar naar het hartje geluisterd en daar was allesgoed af en toen sloeg ie 1 ritme over maar alles was goed de verloskundige zegt ook volgende week als je weer heen gaat moet je zeggen ik snap niet wat er nou allemaalaan de hand was en eis een goed uitleg want hoe jullie mij laatst hebben behandeld ga ik niet mee akkoord en anders ga ik naar een ander ziekenhuis ja sorry voor het lange verhaal maar moest het ff van me af schrijven het gaat nu wel weer maar ik was zo bang

18. annika1985

ahahah dat denk ik niet

Volgende week word er besproken hoe en wat over de bevalling.
    meisje ligt in stuit en ingedaalt en draaien willen we niet.

Veel liefs Annika

19. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    spannend... dus je zal sowieso een ks moeten

20. annika1985

ja.

door al die toestanden durf ik niet op een normale manier stuit bevalling te doen.
    En omdat de kleine ook nog aardig aan de lichte kant is kunnen ze het vaak wat moeilijkere start hebben.

Veel liefs Annika

Deel Deze Pagina