@ Mamajanneke: hopelijk kan je snel genieten van jullie kindje! Zo, de tweede oktoberbaby is in aantocht. Geen twee zonder drie. Wie is de volgende?
ja rustig zal wel moeten ja, maar de zenuwen gieren alweer door mijn lichaam, vind het elke x zo spannend hé ik d8 dat ik net onder het stofzuigen wat vocht (vruchtwater) verloor, maar t'is nu weer rustig, het zal wel weer van dat vieze afscheiding zijn... mijn kindje moet ook nog ffies blijven zitten hoor....
SPANNEND!Zet hem op mamaJanneke! O jee toch nog snel de tweede oktober/septemberbaby,gaaf hoor. Ik hoop dat de bevalling vorspoedig zal gaan en dat moeder en kind het straks goed maken.ik ga duimen in ieder geval. groeten Simone
Leuk is dit he...nou er zo langzamerhand beebjes aankomen. Zie ons nog zitten in de eerste twaalf weken! Wat is de tijd stiekem toch hard gegaan...*kijkt melancholisch*
Whoehoe en 'oktober'baby nr 2 in aantocht MamaJanneke, sterkte en zet em op! Ik ben wederom weer heel benieuwd. Ischa, heb je nog iets gehoord van Marieke? Mocht ze met Carlijn naar huis vandaag?
Hey meiden, Wat lees ik nu? De tweede oktoberbaby in aantocht? Wat spannend zeg! Nou vanmorgen nog even terug m'n bed in gegaan en heb nog even 2 uurtjes kunnen slapen. Misselijkheid heb ik ook niet meer last van gelukkig..... Fijne dag allemaal! xxx
En is het echt vruchtwater? Dan ben je No. 3! Het kan ook gewoon wat urine zijn....we worden wat losser van onder
mamajanneke zet hem op. spannend weer meiden. yes las dat er baby's toch weer terug gedraaid zijn super. hier nog vier dgn werken het weekeind en maandag en dinsdag en dan niet meer naar he werk heerlijk.
Janneke; je hoort het: WE DENKEN AAN JE! Dat je maar snel je gezonde kindje in je armen mag houden. Je kan de stand gelijk trekken (voorlopig staan de dames voor!). Oh, nu gaat t hard hoor. Voor je t weet zijn we halverwege de lijst......
@ bianca: taai slijm had ik een week geleden ongeveer heeel veel last van, maar nou is t weer veel minder @ wendyy: sjonge zeg, je hebt zo idd geen fijna zwangerschap! Idd gewoon om duidelijkheid vragen in t ziekenhuis want dit is niks Ooh, mamajanneke aan t bevallen! Wat spannend! Hoop dat alles goed mag gaan En de tijd gaat idd snel (dat denk ik elke dag weer, haha) Elke dag is een dagje dichter bij het ontmoeten van onze buikbewonertjes. Ik weet wel dat dat al vanaf t begin zo is, maar nu in de laatste weekjes vind ik dacht echt een leuke gedachte
Hallo Zena, de auto is opgehaald, en we zijn van Maastricht naar Born kunnen rijden. En nu is mannetje weer werken, zijn eerste werkdag na zijn vakantie. En hij heeft de auto mee. Wij hebben maar 1 auto, omdat ik hier in het dorp werk. Zodoende hebben we 1 auto. En hij komt vanavond pas om 23.00u thuis, anders kan het morgen nog. Leuk dat je ernaar vroeg. Groetjes Audrey
En Janneke heel veel succes. Hier ook iemand die aan je zal denken. Wat leuk de 2de "oktober"baby. Zo zie je maar dat het voor ons allemaal, ook snel zal gaan. De weken worden maar korter.
idd...de kleine moet zowiezo nog wel ff een weekje blijven zitten hoor, wil wel thuis bevallen hihi ik denk dat het urine was, heb nu geen last meer 8) hahaha...bij elk dingetje denk je nu....misschien? en dat misschien nog 4 tot 6 weken lang ...wat zal ik gek worden van mezelf....hahaha maar doe strakkies wel ff voor de zkerheid alvast zeiltje onder de lakens...voor 't geval dat...anders is mijn hele bed verziekt...en we hebben een boxspring, dus die matrassen zijn denk ik nog duurder... ben zo benieuwd naar mamajanneke hé...misschien ligt ze nu al te puffen... enneh buddy..jij ook kalm aan meid...met je voorweeen..spreek je nog op msn?