Mijn msn doet het steeds niet. Baal baal. Ook omdat ik altijd met mijn mannetje praat op msn als hij aan het werk is. Net toch maar weer even de stofzuiger gepakt. Heb er helemaal geen zin in, maar al die haren van die honden. Wordt er gek van. Groetjes Lotte
Oh wouw de 2e oktobermama op komst . Wat spannend voor mamajanneke. Meid heel veel succes, misschien ben je ondertussen al mama
Jooohooooo ik ben terug van weggeweest Ongelooflijk wat een aantal pagina's...ik ga ze zo wel ff doorspitten haha Korte update over mezelf: Ben nu 36.4 dagen zwanger, dus op 5 oktober uitgerekend. Maar ons meisje (ohja weten jullie ook niet, tis een meid! hihi) wilde er twee weken geleden al uit. En wat bleek? Een blaasontsteking! Kuurtje er tegenaan gegooid, blaasontsteking voorbij, maar heb daardoor wel ruim 2 cm ontsluiting. Ook ligt mijn baarmoeder heel laag, waardoor ik het gevoel heb dat ze af en toe naar buiten aan het spieken is Ff gruwelijk detail: sinds gisteren heb ik slierterige afscheiding en vandaag was het best veel.....denk dat dat de soort van prop is/was? Bij onze eerste (bijna 9 jaar geleden nu) was het echt een prop en geen slierten...) Anyway....ik sta open voor vragen en suggesties en ga nu ff flink teruglezen haha
Welkom terug Sam . buddy Rolia, ik heb nog niets gehoord van Marieke maar ik denk als ze net thuis is dat ze niet meteen online zal komen. Is toch weer even wennen. Gaat het trouwens allemaal goed met jou meid? Er is hier ook weer zoveel gekletst ik weet het echt allemaal niet meer.
Ooo wat spannend...de 2e baby in zicht...Mamajanneke succes! Meiden...ik heb verlof en het voelt nu al heeeerlijk hahaha...uit mn werk ben ik meteen klossen (en ondersteek) voor onder het bed gaan ophalen, ik was wel vroeg dus moet ze op het eind misschien huren, maar aan de andere kant denk ik dat ik ze 11 dec wellicht niet meer nodig heb?! Wil lekker gaan slapen deze weekjes en ons bed is zoooo laag dat in en uit lastig/vervelend ging worden. Morgen wil ik op pad voor zo'n topper op mn matras, in de hoop dat ik wat comfortabeler ga liggen....allemaal goede dingen denk ik! KLeine beweegt vandaag ontzettend veel, heel mn buik gaat op en neer en heen en weer....slapen is er nog niet echt bij geweest....en ja ik heb ook veel last van afscheiding, gebruik inlegkruisjes...weet dat het niet goed is maar je moet toch wat?!
Hey dames Net weet trug van de vk. Bloeddruk was iets aan de hoge kant, kleine ligt nog niet ingedaald, en ik mag volgende week nog een echo laten maken Gewoon voor de zekerheid, omdat ze met 30 weken 1400 gram woog en dat iets aan de lage kant is. Zit ze volgende week nog in dezelfde stijgende lijn als de vorige keren dan is er niks aan het handje. Anders gaan ze het verder onderzoeken. Zijn er meer die last hebben van opvlieger? Heb ze nu zo vaak op een dag, zweet breekt me dan aan alle kanten uit. Mn moeder is in de overgang, dus als we bij elkaar zijn doen we gezellig samen vliegeren 8) Mamajanneke: Succes!
Ischa; idd maar ze raden het wel af he... Kus; opvliegers...pfff tig per dag heb ik er...vooral in het openbaar en het is ontzettend lastig!
Pfff nou ik heb nu al 3 dagen dat ik wel 2 x per dag moet poepen , terwijl ik anders net 2x per week haal... Wie herkent dit nog meer...?
Hai meiden Bedankt voor jullie lieve berichtjes Ik heb nog niets gehoord dus het is nog steeds erg spannend.........
Opvliegers heb ik vandaag heel erg. Wordt er niet goed van. Net gewoon gaan douchen omdat ik helemaal zeiknat was. Bah!
Heb net een berichtje van Marieke gehad dat ze nog niet naar huis mogen omdat Carlijn wat geel is en die waarde moeten eerst naar beneden. Ze hoopt dat ze zaterdag of zondag mee naar huis mag.
Jeetje, oktober-baby nr.2 al onderweg! Wat spannend zeg! ik moest vanochtend weer voor controle naar het zkh en mag morgen gezellig weer terugkomen. De gyn vertelde dat ik alle factoren die ze liever niet hebben in een zwangerschap, dat ik die dus heb. Hoe ik het in godsnaam voor elkaar heb gekregen vroeg ze zich af. Nou ja...kan het ook niet helpen. Ze kon op de echo nog steeds niet duidelijk zien of de placenta er voor een gedeelte overheen ligt of volledig over de baarmoedermond heen ligt. Als ie er volledig overheen ligt (wat ze mij dus 2 weken geleden vertelden) dan MOET het een ks worden, natuurlijk bevallen zit er niet in, maar de ks heeft meer risico, omdat de placenta precies ligt waar ze moeten gaan snijden, ze moeten dus ook nog eens dwars door de placenta heen voor ze bij het kindje zijn. Hierdoor heb je erg veel bloedverlies vertelde ze. Omdat deze reden voor een ks risicovol is, willen echt alle andere opties en mogelijkheden volledig uitsluiten. Morgen gaan ze dus uitgebreid onderzoeken hoe de placenta ligt. Mocht het nou zo zijn dat ie er gedeeltelijk voor ligt, dan bestaat er nog een kans dat ik gewoon zelf kan bevallen. MAAR, ik heb natuurlijk weer een grote MAAR, mijn kleine beebje ligt al weken in een stuitligging en dan zodanig dat ie met zijn knietjes omhooggetrokken ligt zeg maar. Mocht de placenta dus gedeeltelijk ervoor liggen, dan gaan we de mogelijkheid bekijken en bespreken om de kleine te draaien en als dit lukt mag ik proberen gewoon te bevallen. Een stuitbevalling doen ze liever niet, omdat de kans groot is dat de kleine eerst met een voetje komt ipv met zijn kontje. alle opties en mogelijkheden staan dus weer open. Maar moet zeggen dat ik niet zo blij was toen ik het hoorde zeg, heb je je neergelegd bij een ks, vertellen ze ineens doodleuk over risico en bloedverlies, aan de andere kant, mócht ik natuurlijk kunnen bevallen, dan kies ik daar natuurlijk voor. Met andere woorden, we weten nog steeds niets en morgen hopelijk wel, ff afwachten dus! jullie zijn ook weer op de hoogte, ik kom straks weer spieken of er al nieuws is over mamajanneke!
mamajanneke,heel veel sterkte;you go girl! Mariaatje: ik hoop dat de e mogelijkheid er is voor je om de kleine alsnog te kunnen draaien!
@ mariaatje: jee wat een vervelend nieuws allemaal. Ik zou erg tegen de bevallling opzien als ik jou was. Denk dat ik geeen eens meer zal durven te bevallen. Heel veel sterkte morgen en ik hoop het beste voor je! Groetjes Lotte
Go Janneke! Mariaatje, ik ga voor je duimen.... Triessie VERLOF! lekker joh! Knoepert ook voor jou ga ik duimen, ik weet hoe rot het is! Allwoman, *knuf* voor jou! Morgen gaat alle vitrage hier in de was (en de ramen gelapt) het wordt al lekker aan kant hier!