Jawel, de stand is gelijk! Janneke; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Wbt de 3e baby; Ik zie al een lijn -> de eerste was uitgerekend op 7 okt, de tweede op 6 okt, :-k dus dan is 5 okt aan de beurt! Hey; dat ben ik (onder anderen) [-o< !
MAMMAJANNEKE EN MAN VANHARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! HEEL VEEL GELUK! hoop dat je snel naar huis mag met je kleine. hier ook warmte aan vallen hier geen nesteldrang het tegen overgestelde zelfs dus wie erge drang heeft mijn huis kan wel een beurd gebruiken. ik heb nu erg pijn van ondere beetje tussen de anus en de vagina in een druk dan weer even niet en dan weer wel. komt het iemand bekend voor?
Janneke gefeliciteerd met jullie zoon! geniet ervan! en ik maar laat mij nog maar minimaal wachten tot zondag want wil graag thuis bevallen. En ach ik ben het nog steeds niet beu dus ik wacht nog wel wat langer hoor. Voor de dames met nesteldrang, ik sluit me er bij aan hoor. Morgen hebben we een bruiloft dus dan kan ik niet veel doen maar vh weekend wil het huis flink poetsen en maandag komt mijn moeder alle ramen wassen. Heerlijk Dus daar wil ik nog wel voor wachten met bevallen hoor Gelukkig hier nog niet veel last van kwaaltjes. Ben wel onderhand reuze nieuwsgierig wat het geslacht zal zijn. Bij Isa wisten we het wel maar deze keer is het een verassing maar wil het eigenlijk nu toch wel weten hoor nog even meiden en dan zijn jullie lekker allemaal moeder!
waarschijnlijk van het indalen, had ik 2 weken geleden ook en de VK vertelde me afgelopen keer dat de kleine dus ook precies in die tijd was ingedaald. Ik vond het best wel een stekende pijn maar had er eingelijk maar 1 dag een aantal uur flink last van.
mamajanneke ontzettend gefeliciteerd met jullie zoontje! butter en titus ik heb ook helemaal geen nesteldrang, ben altijd maar moe... mariaatje je hebt idd niet zo'n leuk nieuws gekregen ik hoop dat je snel beter nieuws krijgt... ischa ik gebruik ook gewoon inlegkruisjes vind het zo vies... ik wil gerust derde worden hoor maar daar is het nog wat vroeg voor dus kan best nog eve wachten he... xxx
Janneke en Dre van harte gefeliciteerd! Ik mag vanaf morgen thuis bevallen maar de kleine moet nog even blijven zitten... Onze drukker is failliet dus vandaag hals over kop naar een andere drukker en daar gelukkig de boel kunnen regelen. Maar het is er pas na het weekend en dan moet er nog een proefdruk komen. Verder gaat het hier op de bekkenklachten na prima. Beeb is ingedaald, bloeddruk prima en geen rare dingen in mijn urine. Nou succes dames!
- over tintelende handen: volgens mijn gyn is dat bij vele zwangere vrouwen carpal tunnel syndroom. Door vochtophoping wordt de zenuwbaan in je pols afgekneld en gaan je handen tintelen of "slapen". Ik word er 's nachts wakker van, maar er is niks aan te doen. Of ja, toch wel: bevallen ! - over stoelgang: hier ook vaker. Ik heb normaal gezien al een vlot verteringsstelsel, maar nu een paar keer per dag en ook merk ik dat het vaak gepaard gaat met een harde buik. Als het echt eentje is die ik bijna moet wegpuffen, moet ik daarna onmiddellijk naar toilet.
ik heb het ook hoor, die tintelende en slapende handen en vingers, met name 's nachts word ik er wakker van en overdag heb ik er trouwens ook last van. enne, over mijn ontlasting heb ik ook niet te klagen, sloeg ik voorheen rustig een paar dagen over, nu dus echt niet he!
Nou ik wil de derde echt niet zijn hoor...laat mij nog minstens maar 2 weken wachten. Vandaag mijn maxi cosi opgehaald bij mijn vriendin (die had hem geleend voor haar zoontje) en toen ie in de auto naast me stond dacht ik: goh, volgende keer mét beeb! Zo heerlijk! Trust.
Spannend begint het voor veel van ons te worden he? Ik kan bijna niet wachten tot ons ventje komt. Ben altijd al vrouwtje ongeduld en nu helemaal! Lig weer eens wakker te zijn in bed, kan ondanks dat ik me nog steeds beroerd voel, niet slapen! Gelukkig heb ik sinds vandaag een nieuwe telefoon waarmee ik lekker kan internetten en msnen! Het gaat alleen iets minder gemakkelijk dan via de pc maar ik heb toch tijd zat haha! Heb vandaag trouwens al de hele dag al last van zuur, zo erg heb ik t nog niet gehad. Nou ik krijg zere en warme vingers van dit kleine toetsenbordje, morgen meer geklets! Weltrusten meiden.
Mamajanneke gefeliciteerd met jullie zooon!!!!!!! Het rommeld hier flink,gister al de hele dag last van harde buiken,maar zonder regelmaat,gisteravond van 21 uur tot 22 uur om de 3 min,en nu weer om de 3 min,zo'n 1,5 uur. Ze zijn niet pijnlijk,benemen wel de adem,omdat ik op deze manier ontsluiting kreeg bij mn dochter hou ik het wel in de gaten,kan toch niet slapen zo en kan er de klok op zetten :S pfff
Nou ik hoop het toch niet susanna;laat het nog maar ff zitten! Ik zit op de wip of ik moet bellen,heb net een paracetaol genomen en wacht nog heel even af...ze komen nog steeds om de 2 a 3 min. Gister rommelde het de hele dag,maar geen regelmaat. van 21 uur tot 22 uur dus om de 3 a 4 min..naar bed gegaan en geprobeerd te slapen,ik wer d er steeds wakker avne en om 23:30 weer eens op de wekker gekeken. nu dus al vanaf 1 uur beneden (net even oven in bed tv gekeken) en is nog steeds erg onrustig doorgaan nog steeds erg regelmatig met hele korte harde buiken maar ook fellere... gezien mijn voorgescheidenis mocht/moest ik al heel vroeg bellen...probeer op n lichaam te vertrouwen,vnadara dta ik nog heel even aankijk met paracetamol..ik hou het nog even op eofenweeen,maar vervelnd is het zker..het niet slapen breekt me op. zo'n gek idee dat er al 2 baby's zijn! tis nog niet eens oktober! Nee hoor,laat iemand (zoals mijn buddy ) maar de 3e zijn!
Ja ik zie nu pas dat je 33 weken bent. Ik dacht dat je al 36 weken was. Ik hoop echt voor je dat het met een sisser afloopt! Maar als het allemaal al zo herkenbaar is voor je kan ik me indenken dat hem knijpt als een ouwe dief.
Hmm.. Ik had niet verwacht dat ik een moment zou hebben waarop ik me af zou vragen of ik vruchtwater verloor of niet Ik werd zojuist wakker met een half natte broek/shirt en bed. Maar... Ik ben in slaap gevallen met een nat washandje op mn hoofd (tegen de koorts) en die lag daar ook opeens. Dus ik denk dat de nattigheid daar van was. Maar het is wel een heel groot deel wat nat is.. Het is verder niet gekleurd, en ik dacht dat vruchtwater wel herkenbaar was doordat er ook bloed mee kwam? Nou ja, ik ga er maar vanuit het door het washandje kwam.. Nat was het in ieder geval! Haha.. Maar even andere pyjama aangetrokken en zo weer proberen paar uurtjes te slapen als ukkie het daar mee eens is. Die is namelijk flink aan 't duwen!
Goedemorgen, Jeetje wat vroeg zeg ik werd wakker om naar de wc te gaan en kan gewoon niet meer slapen :S. Las dat er vrouwen last hebben van tintelende handen/vingers. Wat zal dat een rotgevoel wezen Sterkte! Als ik terug ga denken kan ik me alleen herinneren dat ik verhalen heb gehoord over de eerste 3 maanden maar nooit over de laatste maand(jes). Mijn man vroeg me gisteravond voor we naar bed gingen of ik me al topzwaar voelde. Dus ik heb uitgelegd dat ik net het idee heb bijvoorbeeld dat ik altijd in een kleine auto heb gereden en nu opeens een vele malen grotere auto bestuur en met inparkeren dus zeg maar last heb van inschatten hoe groot de "nieuwe" auto is. Hij lach helemaal in een deuk maar snapte me wel! Allwoman die kleine moet idd nog wel even blijven zitten hoor, doe je rustig aan meis! Marijeee je tel bevalt dus? Hopelijk doet deze het beter! Lekker he om in bed te kunnen internetten enzo! Het is idd te hopen dat het van je washandje kwam. Nog ff volhouden hoor! Nog 3 weekjes max 5. Zo ben nu alweer een uurtje wakker en onze kleine meid ligt ook lekker te woelen. Nog maar een poging doen om te slapen.