Heerlijk he Butter, wakker zijn en niet meer kunnen slapen.. :S Ik kan ook niet meer slapen... Het blijft toch door mn hoofd malen, zou het.. zou het niet... Harde buiken en krampen gaan ook gewoon door... Nou ja, hoe erg ik ook hoop dat het toch vruchtwater was, ik denk dat ik pech heb! Het is nu kwart voor 6 en ik ben echt klaar wakker.. Geen zin ook om nog in bed te blijven liggen.. Dus er maar even uit gegaan.. Even beker warme melk nemen maar...
haha jij ligt dus ook nog wakker! Erg he ik zweet me ook rot. Heb het bloedheet. Misschien komt die droom dan toch nog uit zullen we nog maar mininaal een weekje wachten . Ik zat er ook aan te denken om eruit te gaan maar mijn mannetje gaat er ook over een kwartiër eruit en ik denk dat hij een hartverzakking krijgt als hij me beneden ziet zitten. Het is hier namelijk vreselijk donker dus ziet niet of ik er nog lig. Oh zijn wekker ging al haha. Nou nog een paar keer snoezen en dan gaat ie eruit en ik ook denk ik. Kop warme melk (met anijs) mmmm goed idee. Daar ging wekker nummer 2
Hmm, nou Dennis ligt nog lekker te snurken hoor.. Die word pas over 1,5 uur wakker... Ik durf te wedden dat ik rond die tijd pas weer kan slapen... Ben gewoon totaal niet moe meer.. Terwijl ik maar 3 uurtjes geslapen heb... Gelukkig heb ik nog de hele ochtend om bij te slapen.. Krijg halverwege de middag pas visite... Hopelijk zijn er over een paar uurtjes meiden wakker die me kunnen verzekeren dat je het echt wel door hebt wanneer het vruchtwater is wat je verliest of niet. Ik ben er nog steeds niet zeker van.. Echt vervelend als je ergens geen controle over hebt
ik kom je over 10 min wel vergezellen (op msn?). Wordt gek van al die wekkers haha. Ik ben ook klaar wakker en krijg honger ook. Het schijnt dat vruchtwater geurloos is maarja dat is water natuurlijk ook. Hoe is het nu? Niks meer "gelekt"?
Ligt iedereen nog op 1 oor.... lekker hoor! Ik heb voor mezelf maar een lekkere kop warme melk met anijs, glas aardbeiensap en ontbijtkoek gemaakt. Mannetje is inmiddels naar zijn werk en ik was toch even eerder beneden dan hem. Werd echt gek van die wekkers.
Oh butter en marijee moet wel een beetje giechelen om jullie berichtjes Wel vervelend dat jullie niet meer konden slapen. Hoop dat jullie nu wel lekker op 1 oor liggen! Marijeee dat is ook wat zo nat wakker worden en niet zeker weten waar het aan ligt? Heb je verder nog gelekt? Verder zou ik het ook niet herkennen vruchtwater ben voor het eerst zwanger dus..... Allwoman: doe je rustig aan meis? Die kleine moet nog even blijven zitten hoor! KNUFFEL. Nou ik ga mij douchen en aankleden heb namelijk tot eind september iedere vrijdag een cursus van m'n werk.... Ach ja houd je nog een beetje bezig. Fijne dag allemaal! xxx
He meiden, Voor de meiden die niet konden slapen: hoop dat jullie vanmiddag of vanochtend nog wat slaap kunnen pakken. Vruchtwater schijnt een hele aparte geur te hebben wat je gelijk zou moeten herkennen. Bij mijn vorige zwangerschap hebben ze mijn vliezen op het eind gebroken, dus ik weet er verder ook vrij weinig vanaf. Allwomen: hopen dat de weeën op gaan houden. Ik had bij mijn dochter ook vrij lichte weeën, maar ik was toen al 10 dagen over de datum dat ze kwam. Hoop voor je dat ze op gaan houden Verder weet ik het even niet meer. Ga zo nog even lekker tv kijken en dan lekker in bad dobberen. groetjes Lotte
Goedemorgend dames, Ben redelijk geslapen mar de kleine was gisteren zeer onrustig, heb heel de dag rond gehold en heb het s'avonds moeten uitzweten. Had klompjes van handen en vingers en m'n voeten waren pijnlijk en opgezwollen. Vandaag mogen we m'n man z'n nieuwe wagen gaan halen, joepie. We waren met de zijne eergisteren in panne gevallen, dat verhaal doe ik straks wel, dus de nieuwe is net op tijd geleverd
Goeiemorgen meiden! Allwoman... hoe gaat ie nu? Marije als je het niet vertrouwt zou ik even gaan bellen als ik jou was! Hier ook de magische 37 weken grens bereikt!
Ik heb ruim een uur geslapen maar werd weer wakker van mannetje die zn bed uit ging... Ik kan ook niet meer lekker liggen in bed nu, dus heb mn dekens en kussen gepakt en ga zo op de bank proberen te tukken... Ben namelijk helemaal gesloopt na vannacht... Grr.. En ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wat het natte vannacht nou was haha! Maar als ik uitga van verhalen van de cursus en de VK zou vruchtwater constant aangemaakt worden en dat zou mijnsinziens betekenen dat ik steeds vocht zou moeten blijven verliezen?! Wanneer zouden jullie de VK bellen? Ik heb wel harde buiken en krampjes maar geen weeen... Pff.. Haat die onzekerheid.. En Allwoman, Hoe istie bij jou gegaan vannacht?!
*BUDDYNIEUWS* Goedemorgen Meiden, Ik kreeg zojuist bericht van de man van allwomen dat ze vanacht is opgenomen in het ziekenhuis met weeen en ze heeft al ontsluiting. ze ligt nu aan de weeenremmers. Zodra ik meer nieuws heb laat ik het weten! Groetjes Marieke
Och jee, Allwoman succes & sterkte, hopelijk slaan de weeenremmers goed aan! Zij moet echt nog even wachten met bevallen hoor! Is nog té vroeg!
Ojee Allwoman, ik hoop dat ze het nog wel even kunnen rekken hoor jullie kindje moet nog even blijven zitten.
Hoi Marijeee! Ze moet zeker nog even wachten! het is echt nog te vroeg! Hopelijk was ze optijd in het ziekenhuis en slaan de weeenremmer goed aan! ik schrok me rot van het smsje ik was meteen wakker!
All Woman; 33 weken is wat vroeg maar in het ziekenhuis raken ze daar niet van in paniek. Toch hoop ik dat de beeb nog even blijft zitten en dat de weeen remmers hun effect hebben. Wat een nachtbrakers sommigen van jullie! Ongelooflijk....ik zou wel 24uur per dag willen slapen nu! Zeker nu s'ochtends als het langer donker blijft.....kost echt energie om eruit te komen als de wekker gaat. Voor degene die vandaag of onlangs de 37wkn grens hebben bereikt; GEFELICITEERD! Ik ga zo naar de verloskundige, gewoon de wekenlijkse controle. Nog 11 nachtjes slapen en dan komt m'n mannetje naar NL.....dus dan wil ik pas bevallen! Groet!
Marieke, kan me voorstellen dat je schrok van haar sms! Nou hopelijk krijg je snel te horen dat de kleine nog even blijft zitten! Hou ons op de hoogte Ik heb net even de VK gebeld omdat het vruchtwater verhaal me toch niet lekker zat en ik steeds meer krampjes krijg/kreeg. Ik moet het nog even afwachten, als het zo is dat mn vliezen gebroken zijn of er een scheurtje in zit dan zou ik meer moeten gaan verliezen. Tijdens het lopen of bij het geven van wat druk. Maar omdat dat niet het geval is denkt ze niet dat vruchtwater geweest is. Echter, wat niet is kan nog komen. In de gaten houden dus en sowieso aan het eind van de dag belt ze me nog even! Was vast vals alarm.. Ik wil ook zó graag dat de kleine al komt!
Marijee; Toen bij mijn eerste zwangerschap een scheurtje in mijn vruchtzak kwam moest ik op de badkamervloer gaan liggen, benen uit elkaar en net doen alsof je hoest. Ha ha...ik weet niet of het je helpt maar....je bent wel weer een ervaring rijker!