ja het rare is dat ik dus eigenlijk wel goed slaap vannacht wat minder maar verder bijna te veel zou je zeggen.
@ Bianca: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Allwomen: Sterkte! Het gaat wel snel nu allemaal hoor. Succes allemaal nog met de laatste loodjes!
Wat een verschil in weer! Hier ook heerlijk weer, de zon is nog niet weggeweest. En wat betreft de 4e baby: Iedereen mag nog tot begin oktober voorgaan. En volgens mij heeft Marije het helemaal gehad, dus be my guest En Semmie wil ook wel al You go girl! Ik wil volgende week nog zoveel doen op de dagen dat de kids naar het kdv en naar school zijn. Bovendien geniet ik weer van deze zwangerschap en dat wil ik nog even vasthouden. Voor je het weet is de baby er uit en dan mis je het zwanger zijn weer zoooo erg. Morgenavond gaan we lekker met z'n tweetjes uit eten. Daar heb ik heel veel zin in. Ons huis staat te koop en we werden net gebeld of we mee wilden doen aan de landelijke opendag op 4 oktober. Nou eigenlijk wel.....maar praktisch gezien natuurlijk helemaal geen handige datum. Ik bedoel, ik ga nog steeds uit van 3 oktober 8) , dan heb ik een dag later geen zin in een huis vol huizenjagers Maar goed, ik heb een slag om de arm gehouden en gezegd dat het alleen door kan gaan als de baby al minstens 2 weken geboren is op 4 oktober of juist nog niet geboren is.
ZON! Nog geen zonnetje gezien hier vandaag, het is echt gadver weer Zo nesteldrang weer even onder controle ( na twee slaapkamers te hebben gesopt ) nu verder met Grey's anatomy seizoen 3.
ga maar aan de slag dus doe zo een twee drie de lap dicht en muziekje op en dan ga ik maar wat doen is gewoon te schandalig voor woorden hier hihihihihih. tis al weer 1300 en nog niks uit handen gekomen ja de vaatwasser is leeggeruimt hem nu maar weer vullen dus en de was van de lijn halen die hangt er al bijna een week tis te erg dus ik ga nu tot straks maar weer
He leuk, ontdek net het oktober topic! Ben zelf de 5e uitgerekend. Oh herkenbare dingen hier! Heb zelf net ook het klokje rondgeslapen maar daar lijk ik niet bepaald meer energie van te krijgen. Hier is er ook nog niks gebeurd. Hmm, laat ik zo eens beginnen met aankleden? Hier trouwens regen, regen, regen. Aan de kust dus, Den Haag. Geeft niet, ik zit hoog en droog en ik zet zo ff de plantjes buiten.
@ mamak: haha, jij dus ook al aant reorganiseren he @ ischa: dat is goed nieuws van Marieke. Hopelijk kan ze morgen naar huis met dr meisje Hier ook donker en regen, heb maar kaarsjes aan gedaan voor de sfeer Gister en vanmorgen trouwens hier ook vreselijk warm, viel er bijna flauw van
nu je het zegt. was vanochtend ook hier zweten geblazen in bed met dat bedzeiltje. niet echt lekker wakker worden, maarja het moet maar even!
melloncollie: welkom! kan je me nog even gegevens doorgeven of dit je 1e kindje is en of je denkt dat het een jongen of meisje wordt of misschien zelfs al weet?! Dan kan ik dat op de lijst vermelden!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73, 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - MamaJanneke, 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Demian - 3000 gram - Bianca24, 1e kindje (9 oktober 2008) Totaal 1 meisje, 2 jongens UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 36 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 21 meisjes, 13 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 15 september Symoen: extra groeiecho + controle gyn 16 september Ellen1984: controle vk 17 september Butterfly: controle Vk 18 september Zico: controle gyn 19 september Tzm: 13.45u vk 24 september Kibi: 19.30u 38w controle gyn. 25 september Zico: gyn. 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn. VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly MariekeS81 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa, Rolia, MamaK, Hansje, Mieni, Chris81, Maxie, Kibi, triessie Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
he meiden, zo toch even naar de vk voor xtra controle. ze belde net dat ik eens op mijn hand moest blazen en kijken of er vocht uit kwam. Heel klein btje, ik had meer t idee dat t afscheiding was maar toch. Ze wil t even controleren ivm mogelijkheid op hoge vliesbreuk. Ben benieuwd! Later meer hierover dus!
Kibi ik ben ook van belgie en wil je gerust als buddy hier ook forum op de hoogte brengen. Heb liz ook als buddy, maar als je wil mag je me gerust smssen als er iets gaande is.
bloemetjes, plantjes, 1 POT NAT! (pot, bloempot, nat, regen, snappie ) Humor wordt er niet beter op sinds zwangerschap. Series kijken, leuk! Ben zelf bezig met Roseanne, comedyserie van begin jaren 90. Heb seizoen 1 t/m 7 hier liggen dus je snapt dat ik wel even vooruit kan.