Kunnen voorweeën zijn, maar kan ook het echte werk zijn! Bij een echte wee komt de pijn in een golf en bereikt het hoogtepunt en golft dan weer weg, bij een voorwee niet...
Het zal wel niet het echte werk zijn want er zit geen piek in. En zo heel erg pijnlijk is het niet alleen een vervelend gevoel.
Symoen, Mamak, het gesprek met mijn "ex" verliep eigenlijk zeer goed... we hebben besloten de draad weer op te nemen maar dan rustig... onder rustige afspraken gaan we verder... maar niet zo meteen terug het zware werk, we hebben nu nog heel even tot de klein er is... en kunnen zo onze weg wel weer vinden wow wat een uitleg zeg mjah ik hoop dat met allwoman alles oke is, heeft nog iemand iets gehoord... Ja susanna vroeg ik mij ook af hoe het er nu aan toe gaat in amerika op 11 september... zo ik ga weer even bankhangen tot later dames x
Bianca en partner, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel geluk Allwoman, ik ga voor je duimen dat de remmers aanslaan!
Melloncollie, welkom! Janneke, geweldig dat je al naar huis mag! Liz, wt fijn dat het gesprek zo goed was Zena, klinkt als voorweeen(indalen?) Mamak...klinkt eigenlijk ook als (voor)weeen....toch ff bellen? Pff.....ik begin het zat te worden...en nog geen nesteldrang bemerkt! Ga vanavond denk ik maar es P.S.I love you kijken(jaja, van internet geplukt !)
Liz, wat goed nieuws, dat jullie de draad weer oppakken Je voelt je vast een stuk beter na zo'n besluit. Ik weet er alles van Buddy, Mijn bevalling begon ook met een soort menstruatiepijn. Na een paar uur begonnen de weeën. Mijn telefoon is opgeladen Lotte, wat een toestand. Dat is iets wat je nu absoluut niet wilt Marieke, Ik herken het niet. Het kunnen harde buiken zijn, maar ook wel beginnende weeën natuurlijk. Ach, als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bellen. Kibi, wat balen dat de prenatale fysio zo tegen viel. Eigenlijk hebben ze wel gelijk daar in België. Ik ben bij de andere twee ook naar de 'puf-club' geweeest. Terwijl ik het op het moment supreme weer helemaal vergeten was en 'opgang werd geholpen' door een verpleegkundige.
Nou ik verwacht het niet hoor , heb dit ook al een aantal dagen. En ik hoop het eerlijk gezegt ook niet hoor
bedankt voor jullie reacties, ik kijk het nog wel even aan! zolang ze nog geen pijn doen ga ik er maar niet vanuit dat het weeen zijn. Liz: Ik heb nig niets gehoord van allwomen. blijft even afwachten.
Tal74 Heb jij eigenlijk heel veel kans om eerder te bevallen omdat jij zwanger bent van een tweeling? Heb dit weleens gehoord. Marieke heb je nog iets gehoord van Allwoman? Ben echt benieuwd hoe het met haar gaat. aanpassing: Ik zag dat je hierboven al schreef dat je nog niets had gehoord
als de film net zo goed is als het boek is het zeker een hele goede film. Ga hem ook maar eens downloaden. Groetjes Lotte
Ben vanmiddag bij de VK geweest en zij kon niet met zekerheid zeggen of het vannacht vruchtwater is geweest of niet. Wat ik nu mondjesmaat verloor dacht ze eerder aan waterige afscheiding. Het kan vannacht ook zo zijn geweest dat mn blaas de boel heeft laten lopen. Maar dat lijkt mij sterk aangezien je urine toch wel ruikt. Nah goed, ik ben gesloopt door alle spanningen in ieder geval. De harde buiken en krampen blijven maar zolang er geen verandering optreedt is het gewoon afwachten. Ik moet mn temperatuur in de gaten houden, stel dat t vannacht wel mn vliezen waren dan loop je meer kans op een infectie natuurlijk. Ze voelde aan mn buik in ieder geval dat ik nu nog voldoende vruchtwater heb dus niet direct gevaar voor de kleine... Afwachten maar weer...
Hey meiden! Jeetje, wat een berichten weer zeg! Allereerst Bianca en man: gefeliciteerd met de geboorte van Demian! toch nog onverwachts snel! Goh, het begint hier wel echt 'echt' te worden nu hè?! Eindelijk! Allwoman: Ik hoop zo dat alles goed met je gaat! Melloncollie: Welkom meid! Gezellig! Zena: Wow! Misschien ben je volgende week al mama! Geweldig! Verder weet ik het ff niet meer.... Er is ook zo enorm veel geschreven in één dag tijd! Wel onwijs leuk trouwens! Ik ben benieuwd hoe het met Mariaatje is, ze moest vanmiddag om 12.45u in het ziekenhuis zijn, maar ik heb nog steeds niks van d'r gehoord. Zelf ben ik ook weer bij de gyn geweest vanmiddag. Alles weer helemaal goed gelukkig, ik stond binnen 5 minuten weer buiten! Onze beeb is ingedaald en wordt geschat op ongeveer 7 pond bij de geboorte. Verder vind de gyn dat ik een mooie buik heb voor bijna 36 weken! En dat terwijl iedereen om me heen maar loopt de 'zeuren' dat ik zo dik ben geworden afgelopen weken, haha! Zo zie je maar, mensen zeggen altijd maar wat, gewoon laten l*llen dus ....
Balen zeg, luizen! Man ik weet nog wat een gedoe dat is. Vroeger had ik ze een keer en mijn broertje ook. Hebben wat uren aan de eettafel doorgebracht....mijn moeder maar luizen zoeken. Was echt niet leuk. Ik hoop dat het snel over is meid! Zo ik toch net even een dieptepunt bereikt....het lukte me niet eens het ledikantje op te maken! En daar keek ik nog zo naar uit...nu is het wel mooi kort opgemaakt maar er zit een enorme prop deken onder het matrasje Kraamverzorgster mag het overdoen; ziet er in ieder geval leuk uit zo Ik neem trouwens aan dat veel van jullie nog niet met verlof zijn? Ik zelf wel. Moet zeggen dat ik het tot nu toe heerlijk vind. Ik heb net de boxkleden gewassen. Gister zelfstandig de box in elkaar gezet en dat was te merken ook. Het moest spijltje voor spijltje erin gedraaid worden. Nee, vergeet ik met m'n domme hoofd de plank erin te leggen! Kon ik dus alles weer eraf gaan schroeven Ik word echt NU al in het diepe gegooid wat betreft nieuwe 'mama 'ervaringen op doen... Or I'm just plain stupid ! Hmm wat betreft politiek in de VS....ik zou echt voor Obama gaan.
Lieve Martin en Bianca. Van harte gefeliciteerd met jullie Damian. Zo vaak over m gesproken. En nu is hij dr dan. Nog zo onverwacht. Hopelijk ben je gauw weer thuis meis. Maaruh je hebt me wel laten schrikken hoor, zag ineens blauwe balonnen bij jou huis. Geniet van je kraamperiode. Ik hoop dat ik je snel zal volgen. 3 dikke kussen van ons.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl BEVALLEN: 7 september 2008: (35+5) Carlijn - 3245 gram - Mariek73, 1e kindje (7 oktober 2008) 11 september 2008: (36+3) Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke, 3e kindje (6 oktober 2008) 12 september 2008: (36+1) Damian - 3000 gram - Bianca24, 1e kindje (9 oktober 2008) Totaal 1 meisje, 2 jongens UITGEREKEND: 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje MariekeS81, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje melloncollie, 23 jaar, 1e kindje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 36 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, zelf geen idee, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje Farfan 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE Maxie, 28 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje en het wordt een :-# Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 21 meisjes, 13 verrassingen, 2 tweelingen, 13 :-# AFSPRAKENLIJST: 15 september Symoen: extra groeiecho + controle gyn 16 september Ellen1984: controle vk 17 september Butterfly: controle Vk 18 september Zico: controle gyn 19 september Tzm: 13.45u vk 24 september Kibi: 19.30u 38w controle gyn. 25 september Zico: gyn. 1 oktober Kibi: 19.30u 39w controle gyn. VLINDERTJES: 20 mei 2008:, Nikkie*, mama Coni (5 oktober) 24 juni 2008: Jort*, mama Klusser (24 oktober) BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Marijeee - Butterfly MariekeS81 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske16 (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie, Symoen, Kiezeltje, Bianca, Susanna, Tal74, Liz, Gerda, Nony, Marije, Zena, Timzijnmama, Jody, Butterfly Lin83, Joli, Blub, Semmi, Marieke, Mariaatje, Lief, MariekeS81, Ischa, Rolia, MamaK, Hansje, Mieni, Chris81, Maxie, Kibi, triessie, melloncollie Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Melloncollie, wat balen van de box, alles spijltje voor spijltje en dan nog een keer Joli, fijn dat alles goed was bij de gyn. Maar misschien vinden die mensen een dikke buik juist wel heel mooi en zeggen ze uiteindelijk hetzelfde als de gyn Ik ben benieuwd wat de gyn tegen Mariaatje heeft gezegd, lastig dilemma voor haar. Marije, jammer dus, dat het waarschijnlijk geen vruchtwater was. Ischa, Volgens mij zijn er maar weinig tweelingmoeders die tot de 40 weken doorlopen. Maar waarschijnlijk weet Tal hier zelf meer van... Dan zijn het vast oefenweeën waar jij last van hebt en hoop ik voor je dat de baby nog even lekker blijft zitten.