sambi, dat heb ik gedurende men hele zwangerschap nog mar één keer gehad... Lotte (denk ik) jeetje luizen dat is nooit leuk nieuws he mamak, gelukkig dat je weer naar huis mocht allwoman, ik denk aan je en hoop dat alles oke is met je symoen, dank je voor de steun bn ook heel blij... zo hier rommelt het ook verschrikkelijk maar ben dat nu al zo gewoon dat ik het op zen beloop laat, ik zal wel zien wat er komt... men beejbje is al ingedaald, we zullen wel zien wt er nog komt... zoals k al zei zo ik ga zo wat proberen slapen, als dit niet lukt, zien jullie me hier nog terug xx
Goed om te lezen dat Mamak weer naar huis mocht en dat het dus 'vals alarm' was! Lijkt inderdaad wel of iedereen haast heeft met 'werpen' Laat de hele kleintjes nog maar even zitten ja! Ben wel erg benieuwd wie de 4e nu wordt! Allwoman, is daar al nieuws van? Nou ik ben na de spanningen van vandaag helemaal kapot... Maar ik ga nog niet naar bed.. Pas als ik omval Anders lig ik toch maar te woelen... Hebben de slechte slapers ook zo'n hekel aan de nacht ingaan? Wetende dat je toch weer wakker zal liggen/worden.. Vind er 's nachts maar niks aan. Zo eenzaam! Oja, morgen komt mijn schoonvader en zijn vriendin aan. We hebben in ons bedrijfspand 2 kamers ingericht als 'huis' voor hem. Badkamer, toilet, keuken, woonkamer, slaapgedeelte etc. In 6 weken moest dit alles gerealiseerd worden en dat was veelste krap tijd. Ventje is nog bezig met de laatste dingetjes.. pfff.. Stressen! Oja, ter info; mijn schoonvader woont in Suriname. Is 4 jaar geleden geemigreerd (hij is zelf zo blank als wat) en heeft er 2 bedrijven opgestart. Hij komt nu speciaal voor zn aanstaande kleinzoon naar Nederland.(voor 4 a 5 weekjes ongeveer) Voorheen zat ie altijd bij ons in huis maar dat verliep nooit vlekkeloos. Logisch.. Volwassenen in 1 huis voor een paar weken--> werkt niet! Zeker nu in combi met mijn zw. hormonen moesten we dat maar niet doen! Vandaar hun eigen hokje! Nou meiden, doen jullie rustig vannacht? Of gaan we morgenochtend weer een newborn baby kunnen verwelkomen?! Spannend hoor!
Gelukkig dat mamak ok is! sambi ik heb niet dat het mijn neus uitloopt maar er zit wel degelijk bloed in mijn linkerneusgat elke dag. Marije wat leuk dat je schoonvader overkomt! Zien jullie hem elk jaar? Slapeloze meiden, sterkte er maar weer mee.
Goeiemorgen allemaal, het is een rustige nacht hier geweest! Kan ik daaruit opmaken dat iedereen eindelijk goed geslapen heeft? Ik hoop het maar meiden! Ik heb in principe wel goed geslapen, tot een uur of half 5, vanaf dat moment begon het draaien, het eruit moeten om te plassen, hoofdpijn en een zere keel ivm een verkoudheid, dus nu was ik het zat en besloot er maar lekker uit te gaan. neem straks wel een paracetamol en probeer nog even een tukkie te doen! Ben benieuwd hoe het met allwoman is! Niemand meer iets gehoord? En zijn er nog wilde plannen voor het weekend of blijft het rustig? Ik moet trouwens zeggen dat de nesteldrang hier ook tot nu toe redelijk uitblijft hoor! maar misschien dat ik er vandaag wel een poetsdoek tegen aangooi, ik kijk nog wel even haha. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Wat een goed nieuws Mamak, toch wel beter als het nog even blijft zitten toch! Mariaatje: nee ik heb nog niets gehoord van allwoman , ik wil haar wel een smsje sturen maar wacht nog even af. het zijn toch intiemem momenten die je samen met je man wil delen. Ik ga er verlopig maar vanuit dat ze zelf wel contact opneemt als ze daar behoefte aan heeft. Gezien haar vorige bevalling hoop ik echt dat ze het nog even tegen kunnen houden. Ik heb ook niet best geslapen vanacht, ik ben voor mijn gevoel wel 30 keer wakker geweest. Ik heb ook wat vreemde kwaaltjes waarvan ik niet zo goed weet of ik er serieus aandacht aan moet besteden. en dat hield me ook uit m'n slaap. X Marieke
goedemorgen allemaal. Bedankt voor je steun begtuigingen. Doet ons erg goed. Morgen is het een jaar geleden dat ie geboren is en mag gezellig zitten doen op een verjaardag in een zaaltje met de hele familie. bah bah Veel liefs Annika
Goedemorgen! Goed nieuws dat MamaK terug naar huis mag! Weer enorm slecht geslapen door tintelende handen, lijkt steeds erger te worden. Ach ja, niks aan te doen, dus verbijten... Het lijkt wel alsof ik een van de enigsten ben bij wie het nog niet rommelt . Komt waarschijnlijk omdat ze nog niet ingedaald is door haar positie als sterrenkijker. Denk ik toch...
Och, jee Annika, ik zou niet naar dat feestje gaan dan hoor. Tenzij het voor jou toch een momentje is van steun op dat moment, maar zo klinkt het niet. En op zo'n dag kan iedereen zich toch wel voorstellen dat jij verstek laat gaan. Sterkte deze dagen! Lijkt me heel confronterend. MamaK, fijn dat je weer naar huis mag. Doe maar lekker rustig aan! Mariaatje, balen dat je keelpijn hebt. Hier ook geen nesteldrang hoor. Maar wat niet is, kan nog komen. Bij mijn dochter kwam dat ook pas helemaal op het laatst. Op de dag voor haar geboorte heb ik me ongans gepoetst en opgeruimd. Marije, veel plezier vandaag met je schoonvader en zijn vriendin. Handig dat jullie nu een speciale ruimte voor ze hebben ingericht. Marieke, Op dit moment heb ik hetzelfde als jij, wel op komende nesteldrang maar nog niet de fut om het daadwerkelijk te doen. Maar goed, de plannen zijn er. De uitvoering komt nog Susanna, ik kan me wel voorstellen dat je man zo over het belasting cq zorgstelsel in nl. denkt. Maar ik ben blij dat het er is. Het zou niet eens teruggedraaid kunnen worden.
Bij mij rommelt ook nog niets en ook onze baby is niet ingedaald. Het is geen sterrenkijker. Maar je bent dus niet de enige Ook het slapen gaat bij mij nog helemaal super, maar ik realiseer me dat ik daar wel mazzel mee heb, want dat was bij de andere twee wel anders.
Goedenmorgen dames... Ben wakker... wat een shit nacht.. Allereerst tnx buddy voor het neerzetten van me smsje.. Had dus donderdagavond al erg veel last van harde buiken en pijn steken en gisteren de hele dag een menstruatiepijn gevoel.. Nu begonnen de harde buiken gisteravond (met steken) weer.. Dus even zh gebeld. In Zh aan de CTG gelegen. De beeb deed het goed.. Alleen echte keer als ik een "wee" (gewoon onschuldige voorwee) had dan ging zijn hartslag debiel hard omhoog.. Echt ineens van 140 naar 173 ofzo maar dat schijnt normaal te zijn zei de vrouw.. Vervolgens heeft ze intern gevoeld.. Wat een K gevoel is dat zeg.. Maar alles zat nog netjes dicht.. Gelukkig maar want 34 weken is toch echt ietsjes te vroeg.. Als de krampen erger werden of als ze er nu nog zouden zijn dan moest ik bellen.. Vannacht nog wel heeeeeeel veel last gehad.. ze werden inderdaad erger en ben heel misselijk geweest, diaree enzo... Maar nu voel ik me weer "gewoon". Ach, vals alarm dus.. gelukkig maar.. Het feit alleen dat het nu al rommelt maakt me wel een beetje bang.. want het lijkt wel of hij zich aan het voorbereiden is... en dat is de komende 3 weken eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling Nou ja, we zien het wel.. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Overigens al nieuws van allwoman? :
Bij mij is ze ook nog niet ingedaald, verwacht dat ze net als bij Milan, pas tijdens de bevalling zal indalen!
Nee helemaal niets helaas... Fijn dat alles toch bij jou goed is, je kleintje zal ook nog even moeten blijven zitten!
Tnx Ja, idd.. voorlopig idd nog even blijven zitten... Hoewel ik ook wel erg nieuwsgierig ben hoor Maar dan liever maar met 36 weken ofzo...
goedemorgen iedereen. Nou ik dacht werkelijk vannacht dat het hier aan de gang ging. Ik heb denk ik een half uur op het toilet gezeten en om de zoveel minuten kreeg ik behoorlijke ongesteldheidskrampen die ook wel even aanhielden. Maar na een half uur was het eigenlijk weer weg. En heb op dat half uur na best goed geslapen . Ik heb hem ook toegesproken dat ie nog minimaal 2 weken moet blijven zitten dus wie weet is het wel zo'n baby die goed naar zijn moeder gaat luisteren Fijn Mamak dat je weer thuis bent.
Dank je Ischa... Nou wat jij omschrijft dat had ik dus ook.. Echt van die menstruatiekrampen en die bleven dan even en zakten weer weg... Maar aangezien dit mijn eerste is weet/wist ik dus niet hoe weeen voelen...
Bij mij is het ook mijn 1e alleen heb ik bij mijn miskraam constant 6 uur lang hele erge weeen gehad (was ook met medicijnen opgewekt). Dus ik weet wel hoe het voelt. En dat bij mij van vannacht was nog niet zo heftig maar ook echt niet prettig. En zullen dus inderdaad ook wel voorweeen zijn. Maar blijft het nu ook nog aanhouden dan mamak? Ik heb er nu ook wel af en toe last van maar er zit echt helemaal geen regelmaat meer in.