Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Nee, bij mij is het nu dus weer weg.. ja af en toe nog eens 1 maar niet meer zoveel als donderdag en vrijdagavond.. Vannacht was het dus wel even erger geworden en toen dacht ik echt dat ik weeen had... wat een pijn en misselijk enzo.. Maar ik voel me nu weer gewoon beter dus ik ga het ZH niet bellen,.. stel dat het nou vanavond weer is dan ga ik wel weer bellen hoor.... dat moest ook..

Ik kreeg van haar gister het advies om 2 paracetemol te nemen en te gaan slapen.. misschien ook een idee voor jou?/

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van de pillen ben omdat ik ookal mijn medicijnen heb voor mijn bloeddruk en dat vind ik al erg genoeg :( . Maar als het echt niet uit te houden is misschien inderdaad wel een optie. En inderdaad gelijk bellen stel dat je het vanavond weer terug krijgt hoor Mamak.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Nee, ik houd ook helemaal niet van medicijnen.. ik neem eigenlijk bijna nooit iets in,... vroeg ook aan haar of het echt moest.. Maar ja, ze raadde het me wel dringend aan... dus oke dan maar :(

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Meiden, rustig aan hoor, de beebs moeten nog even blijven zitten!

Zo, ik ben rond half 9 weer even terug naar bed gegaan en heb prinsheerlijk geslapen tot half 12, echt geweldig, voel me ook een stuk beter nu, dus dat paracetamolletje heeft zijn werk goed gedaan, gelukkig maar!

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hoi meiden!
    Gelukkgi mamaK dat je weer lekker thuis bent. Is wel een beetje vroeg om nu al te bevallen. Hopelijk horen we snel wat van allwoman en is daar de boel ook weer rustig.

Ik heb verder weinig te melden. Verveel me dood met die "bedrust". Maar ja...voor t goede doel he!

Ik ga zo wel even stiekem naar de winkels hoor. Vast beschuit met muisjes halen voor volgende week;)

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Mamak: fijn dat je weer thuis bent meid, graag gedaan hoor om je sms-jes door te geven. Hopelijk blijft t nu ff rustig bij je.

Ischa: o jeeee, bij jou ook al aan t rommelen, zo moeilijk te voorspellen he hoelang t dan nog gaat duren.

Zena: leuk.....beschuit met muisjes kopen! Gek idee he dat dat gewoon al voor volgende week is!

Hoop dat alles goed gaat met Allowman....iemand nog iets gehoord?

Hier een redelijke nacht gehad, maar ben nog steeds bek af. Jayna gaat zo ff dr middagslaap doen, dan ga ik ook meteen ff een tukkie doen, zodat ik hopelijk vanmiddag wat meer energie heb.

Fijne dag allemaal.
    Liefs Semmi

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ow, ik schrijf goedenmorgen, maar het is inmiddels alweer middag....oeps.... :oops:

8. Hey meiden,

Tjonge wat is er de afgelopen 24 uur toch weer veel gebeurd. 1 baby geboren, allwoman en mamak die naar het ziekenhuis moesten.
    Mamak fijn dat je weer thuis bent!
    Allwoman meid ik denk aan je!

Hier is alles rustig heb lekker geslapen maar blijf zo moe...... Ga zometeen maar even naar buiten denk ik.

Verder iedereen een fijne dag!

xxx

9. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    :) :)

Als ie dat als peuter/kleuter dan ook nog maar doet...... :( dat is hier nl. niet het geval :( Met name gisteren was het een achter-het-behang-plak-dag. Gelukkig valt het vandaag weer wat mee :D

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Achter-behang-plak-dag....goh herkenbaar! Tim heeft dondersgoed in de gaten dat ik niet meer zo graag opsta :(

Allwoman: ik denk aan je hoor...

Mariaatje, wat vervelend dat het zo loopt. Hoop voor je dat het nog even blijft zitten en de ks dan niet al te veel tegenvalt!

MamaK, wat een schrik. Gelukkig dat het weer 'rustig' is.

Butter
    , ik kom helaas je koelkast niet doen....Hier ook echt geen zin in gehad, maar toch maar gedaan. :p Gefeli met je mannetje.

Marieks81
    : ik heb eigenlijk ook geen puf voor alles, maar het voelt dat het 'moet'!

Vamorgen een uurtje op de braderie gelopen...pff wat een waggelend 'iets' voel je je dan...hihi.
    Vanmiddag verjaardag van een neefje en morgen hoeven we lekker niets! Misschien wel ff zwemmen of naar de kinderboerderij met Tim, maar verder lekker rommelen in huis!
    Meiden, ik ga ff lekker liggen. Heb de kleine nog bijna niet gevoelt vandaag, daar moet ff verandering in komen!

11. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hmm lees veel over gerommel hier....maar inderdaad zou dat voor veel beebjes een beetje vroeg zijn ! Dus ff blijven zitten nog kleine heren en dames ;)

Morgen voor mij een 'mijlpaal' dag, dan bereik ik de 37 weken zwangerschap. We zetten morgen het bevallingsbad op en ook het bed voor naast het bad wordt naar boven gehaald. De box staat al gezellig helemaal klaar en vanmiddag gaat m'n vriend de laatste kleine dingetjes in de babykamer maken. Er zat zeg maar geen deur in en nu wel :) Dan kan ik de laatste lakentjes strijken. Wat #$%%$^#$%#%baan is strijken zeg ! :evil: Ik kan het echt niet.....maarja volgens mij is dat strijkijzer ook naar de kl*te ofzo.

Morgen even een gipsafdruk van m'n buikje maken, jeej ! :)
    Trouwens heel goed geslapen...wel lang, wel 11 uur !

Suc6 allemaal vandaag dames met wat je ook gaat doen!

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hier idem dito met Milan, die daagt me nu ook echt letterlijk uit! :rolleyes:

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mamak: fijn dat je weer naar huis kon :)

@ annika: sterkte meid! En als je dr geen zin in hebt morgen zou k mooi niet gaan..

@ allwoman: ook ik denk aan je!
    Ben toch wel benieuwd hoe t gaat, ze zal nog wel niet thuis zijn dan? Anders hadden we t wel gehoord denk ik.

Heb vannacht de halve nacht wakker gelegen van de voorweeën. Ze waren best wel pijnlijk, het voelde echt alsof mn baarmoeder flink samentrok en beebje zakte ook weer een stukje, dat voelt echt niet prettig zeg! Heb niet echt bijgehouden of er regelmaat in zat, want tussendoor viel ik steeds even in slaap en dan werd ik weer wakker van de volgende wee. Vanmorgen niet meer zoveel last van gehad als vannacht, dus niks aan de hand denk ik, maar heb toch elke dag weer wat meer last ervan, dus voor mij kan de tijd nou niet snel genoeg gaan hoor, ben het gerommel flink zat aan t worden!

Denk trouwens dat mijn beebje wel es 's nachts zou kunnen komen, want 's avonds en 's nachts heb ik steeds het meeste voorweeën (of zou dat niks uitmaken? :p)

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ik heb wel eens gelezen dat de meeste bevallingen 's nachts beginnen. Soort trucje van de natuur omdat het dan lekker rustig is. Misschien komen dan ook juist de voorweeën als je tot rust komt.

Ik ben ook benieuwd naar Allwoman. Ik hoop dat alles goed met haar en de baby (liefst in de buik) gaat.

Leuk Melloncollie, zo'n gipsafdruk van je buik. Wat ga je er daarna meedoen? Ik heb laatst heel mooie beschilderde afdrukken gezien.

TzM, ik vind dat waggelen :D op een markt heel leuk. Mensen die spontaan aan de kant gaan en vragen hoelang je nog moet. Straks als de baby geboren is en je komt dan weer ergens alleen, dan is het bijzondere er weer helemaal af en worden deuren weer gewoon voor je dicht gesmeten :(

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hier ons wondertje Dylarius.
    Kom later even verder lezen en vertellen hoe of de wat. Hij doet t super.

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    De meeste (voor)weeën beginnen vaak 's nachts omdat je baarmoeder omdat de baarmoeder dan het meest actief is

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wat een lekker manneke mamajanneke, fijn dat alles zo goed gaat. Doe het rustig aan en neem lekker de tijd om bij te komen!

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
  19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat een mooi ventje mamajanneke :D . Ben benieuwd naar je verhaal.

20. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    MammaJanneke,
    wat een lekker ventje.
    Geniet er lekker van met jullie allen.

Liefs Audrey

Deel Deze Pagina